Provođenje konačnog godišnjeg obračuna plaće prilagođeno je zakonskim promjenama koje su stupile na snagu početkom 2024. godine. Link za upute.
Obračun plaće - Odabrani obračun - Tipka za izmjenu zapisa – Posredni unos - Tipka Prijenos u obračun:
Omogućen je prijenos analitika (analitika 1, 2 i 3) iz posrednog u neposredni unos u slučaju kada je na vrsti obračuna za analitike odabran način Unosa, te se ta vrsta obračuna ne dijeli po ključu.
Obračuni - desni klik na odabrani račun - Prikaz revizijskog traga:
U revizijskom tragu ispisuje se nova aktivnost "Promjena djelatnika - prijenos u obračun" koja prikazuje djelatnika za kojeg je promjena prebačena u obračun, posrednim ili neposrednim unosom.
Ispravljena je nepravilnost na ispisu obračuna po mjestima troška na kojemu je na ukupnom zbroju troška plaće po pojedinom mjestu troška zbrajan iznos troška plaće s prethodnih mjesta troška.
Omogućena je priprema tablice evidencije radnog vremena i u primjerima nestandardnih radnih kalendara djelatnika (rad 3*8 h petak, subota, nedjelja; rad od ponedjeljka do četvrtka 8,5 h + petak 6 h;...).
Dodano je upozorenje u slučaju kada djelatnik koji ima odabran raspored s MRO izračunom nema upisan podatak radnog kalendara za mjesec obračuna.
Konto PP za obračun poreza na dohodak kod prijenosa obračuna drugog dohotka u platni promet sad se popunjava s kontom poreza na dohodak definiranom na vrsti obračuna koja se nalazi u odabranom obračunu drugog dohotka.
Djelatnici - Tipka Alati - Prikaz povijesti djelatnika i Prikaz povijesti djelatnika u periodu:
Nova osnovica koja je dodana djelatniku preko funkcije Promjene za budućnost sada je vidljiva i u povijesti.
Omogućena je priprema i izvoz izvještaja o Ustupljenim radnicima za Agencije za privremeno zapošljavanje.
Registracija prisutnosti
Uređen prikaz informativnog broja dana godišnjeg odmora za slučaj potvrđenog godišnjeg odmora koji je u tijeku.
mojINFO
Na nadzornoj ploči dostupan je novi prikaz podataka Prisutnost djelatnika, koji prikazuje je li djelatnik trenutno prisutan na poslu ili je odsutan. Za aktivaciju prikaza tog podatka potrebno je aktivirati aktivacijski kod u administraciji i na odabranom WEB operateru dodijeliti sigurnost ovlaštenje "WEB - Prisutnost djelatnika".
Prijava odsutnosti – Sve odsutnosti:
Uklonjen je prikaz otkazane odsutnosti.
Na nadzornoj ploči u Evidenciji prisutnosti je s desne strane spojen prikaz "Sati" i "Korištenje sati".
Prijava odsutnosti – Moje odsutnosti:
U slučaju kada je godišnji odmor prijavljen, u polju Status ispisuje se ispravan zapis Prijavljen (do sada je status bio prazan).
Ispravljen je ispis pošiljatelja obavijesti tako da se ispod pozdrava ispisuje naziv organizacije (iz licence).
Ispravljena je poteškoća u kojoj se u nekim situacijama na prikazu nadzorne ploče mogla pojaviti prazna kartica u dijelu prikaza sažetka sati i godišnjeg odmora.
Obračun putnih naloga
Nalog za službeni put - Tipka Ispis odabranog naloga:
Ovisno o odabiru Predložak ili Obračun, prozor koji se otvara za odabir ispisa postavljen je u postavkama programa – kartica Potvrđivanje, odabrano u dijelu Dokumenti kao Zadani ispis predloška ili obračuna
Isti odabir je podešen i u situaciji kada ispisujemo više putnih naloga (od ... do broja).
Saop
Uređeno je da se u slučaju prešifriranja djelatnika, također provodi prešifriranje djelatnika u REG modulu, u slučaju zajedničkih šifrarnika.
Financijsko knjigovodstvo
Godišnje obrade - Izračun tečajnih razlika na financijska konta: Nakon izvedenog izračuna i/ili prilikom knjiženja prozor ostaje otvoren za nastavak korištenja. Uređen je prikaz aktivnih i pasivnih konta koji uzima u obzir postavke Aktivan/Pasivan iz šifrarnika Konta.
Šifrarnici – Šifrarnici FIN - Konta: Za aktivna i pasivna konta je, ovisno o računovodstvenim pravilima, popunjen podatak Aktivan/Pasivan.
Alati – Zatvaranje stavki: Prilikom zatvaranja deviznih stavaka se na protuknjiženjima pozitivnih / negativnih tečajnih razlika u Posrednom knjiženju predlaže broj dokumenta iz stavke koja se zatvara. Jednako tako se, iz zatvorene stavke, prepišu analitike ako se nalaze na stavkama.
Dnevne obrade - Pregled knjiženja: Dodana je mogućnost postavke pregleda/filtriranja podataka po:
višim mjestima troška i višim nositeljima troška od - do,
Promijenjen je uvjet koji određuje je li konto postavljeno tako da se može označiti Povrat plaćanja.
Kada je označen Povrat plaćanja izbor Valuta je neaktivan, promjena novčane jedinice nije moguća.
Dnevne obrade - Plaćanje - Pregled izvoda - Dodatna pravila kontiranja: kod pripreme uvjeta iz poziva na broj je dodan novi tip podatka Fiksno (F). Taj tip podataka koristimo kada se u pozivu na broj nalazi vrijednost po kojoj želi dodijeliti konto. Pri tome nije dozvoljeno istodobno korištenje uvjeta Konto (K) i Fiksno (F).
Dnevne obrade – Plaćanje - Uvoz izvoda: Dopunjen je uvoz izvoda s obzirom na aktivnost računa stranke korisnika:
Ako stranka korisnika ima više istih transakcijskih računa (aktivnih i neaktivnih) i ako niti jedan račun nema oznaku Zadani TRR za uvoz, prilikom izbora zadanog TRR-a prikazat će se samo aktivni računi.
Ako stranka korisnika ima isti neaktivan i aktivan račun, uvoz će se pripremiti samo za aktivan račun.
Dnevne obrade - Plaćanje - Uvoz izvoda: Pripremljen je masovni uvoz izvoda i kontrola s obavijesti kada izabrani izvod već postoji u tablici s uvezenim izvodima.
Dnevne obrade - Plaćanje: Ispravljena je obrada plaćanja izvoda kada je jedna otvorena stavka (dokument) povezan na više izvoda i kada na jednoj od veza nije usklađena strana knjiženja plaćanja, konto i izvor informacija.
Dnevne obrade - Plaćanje: Riješen je problem prikaza dodatnih redaka prilikom obrade plaćanja izvoda i povezivanja na više dokumenata.
Fakturiranje
Knjiženje - Predračuni: Uređena je dopuna ažuriranja statusa i datuma statusa plaćanja na predračunu kada se povezuje predračun na bankovnom izvodu. Ažuriranje se izvodi i u slučaju kada je iznos plaćanja veći od iznosa predračuna. Uređeno je i ažuriranje u slučaju brisanja povezanih stavki na pregledu više dokumenata.
Osnovna sredstva i sitni inventar
Osnovna sredstva i sitni inventar - prikaz privitka OS i privitka računa u tablici i prikaz privitka u tablici kartice Događaji. Ako je privitak u PDF-u moguće ga je, dvostrukim klikom na polje u tablici, otvoriti.
Prilikom unosa privitka na osnovno sredstvo, u vrsti dokumenta se prikaže šifra iz postavki programa modula Osnovna sredstva i SI.
Kada se kreira fascikla za osnovno sredstvo se u postavljenu grupu dodijeli oznaka 'O' i u postavljenu šifru inventurni broj osnovnog sredstva.
Osnovna sredstva i sitni inventar – prilikom unosa datuma otuđenja ili kod unosa događaja otuđenje, inventurnog manjka ili kod podjele preko gumba 'Novi unos iz … i otuđi', je dodana kontrola postoji li na sredstvu koje se otuđuje, dijeli ili nadograđuje nezaključeni revers. U tom slučaju program prikaže upozorenje. Nastavak rada nije dozvoljen.
Osnovna sredstva i sitni inventar - gumb Revers: Dozvoljen je unos datuma povrata reversa na neaktivnom osnovnom sredstvu.
Inventura -> Unos inventure: Na tablici je dodan stupac Revers s unosom Da (postoji barem jedan nezaključeni revers) ili Ne (ne postoji nezaključeni revers). Moguće je filtriranje po tom stupcu. Na tablicu je dodan gumb Revers s prečacem do šifrarnika reversa. Program prikaže revers za osnovno sredstvo na kojem je pozicioniran pokazivač u tablici.
Knjiženje inventure iz tablice - gumb Knjiženje inventure: Dodana je kontrola, te se prikaže upozorenje ako na barem jednom inventurnom broju koji ima status inventure IM ili IV postoji aktivan revers.
Nabavna vrijednost bez promjene vrijednosti (nabavna vrijednost bez povećanja i smanjenja NV)
Povećanje nabavne vrijednosti (događaj OK)
Smanjenje nabavne vrijednosti (događaj OS)
Ispravak vrijednosti bez promjene vrijednosti (ispravak vrijednost bez povećanja i smanjenja PV)
Povećanje ispravka vrijednosti (događaj OK i AK)
Smanjenje ispravka vrijednosti (događaj OS i AS)
Osnovna sredstva - Postavke – Kartica Veze:
Prikaz polja Godina zaključenog obračuna. Polje se popuni kada se prvi put uđe u postavke. Izračuna se iz polja Godina za osnovna sredstva – 1.
Povezivanje postavki Razdoblja zaključavanja i Datuma zadnjeg preuzimanja na ključ koji je upisan u postavkama okruženja.
Tablica Osnovna sredstva i sitni inventar - dodan je sigurnosni ključ koji se prikazuje u popisu ovlasti aktivnog prozora: 'OS - Osnovna sredstva i sitni inventar, Tablica: Unos, Izmjena, Brisanje, Izvoz, Uvoz'.
Novi sigurnosni ključevi na tablici Osnovna sredstva i sitni inventar, koji su prikazani u popisu ovlasti aktivnog prozora tablice:
kartica Amortizacija: 'OS - Osnovna sredstva i sitni inventar, Kartica Amortizacija',
gumb za ispis: 'OSD - Osnovna sredstva i sitni inventar, Tipka - Analiza osnovnih sredstava',
gumb Najam (+dodatna opcija): 'OSD - Osnovna sredstva i sitni inventar, Tipka - Najam',
gumb za Obračun amortizacije (+postavke mjesečnog obračuna): 'OSD - Osnovna sredstva i sitni inventar, Tipka - Obračun amortizacije',
gumb Ispis: 'OSD - Osnovna sredstva i sitni inventar, Tipka - Ispis'.
Osnovna sredstva i sitni inventar: Kod postavke kada je na jednom inventurnom broju samo jedno osnovno sredstvo, program na dodatno kreirane zapise osnovnih sredstava upiše podatke o PDV stopi, šifri vrste osnovnog sredstva i dodatni podatak 1 i 2.
Osnovna sredstva i sitni inventar: Kod istodobnog unosa promjene analitike i datuma otuđenja, prvo se unosi događaj amortizacije, potom promjena analitike i na zadnjem zapisu se unosi događaj otuđenja. Ovo se primjenjuje kod postavke 'mjesečni obračun amortizacije'.
Obračun amortizacije kada je uključena funkcionalnost 'Otuđenje amortizacije po danima': Napravljen je ispravak funkcionalnosti tako da se iznos amortizacije zadnjeg mjeseca preračuna i ispravi s obzirom na dane do datuma otuđenja. Primjenjuje se u slučaju ako je datum otuđenja i datum zadnje amortizacije u istom mjesecu i godini.
Platni promet
Priprema naloga za plaćanje u datoteku: Uređena je priprema naloga za plaćanje u datoteku kada se prilikom izbora unesu konkretni brojevi naloga.
Nalozi za plaćanje – Priprema naloga za plaćanje: Na ispis Zbirni nalog za prijenos je dodan zbroj iznosa prijedloga po datumu dospijeća. Zbroj se prikazuje kada se, kod pripreme plaćanja, ne upiše datum prijedloga (polje Datum prijedloga je prazno) već se uvažava datum dospijeća s naloga.
Šifrarnici - Stranke – kartica Bankovni računi:
Nova kontrola brisanja računa: Ako korisnik koristi modul Platnog prometa, prilikom brisanja računa stranke se izvodi kontrola je li račun korišten na nekom nalogu za plaćanje koji nije izbrisan. Ako se račun nalazi na nekom nalogu brisanje računa nije moguće.
Uklonjen je gumb Prenesi.
Pripremljeno je bojanje neaktivnih računa te se prikazuje Legenda. Neaktivni račun se oboji sivom bojom (ako je odabran status Neaktivan).
Dnevne obrade - Plaćanje - Knjiženje izvoda: Ispravljeno je knjiženje izvoda u slučaju kada se u polju Veza redni broj nalazio dulji zapis.
Primljeni računi
Gumb Novi unos iz: Kada se priprema novi unos računa koristeći gumb Novi unos iz i kada ispravimo iznos računa, kod računa sa samooporezivanjem pripreme se ispravni iznosi na stavkama PDV-a.
Primljeni računi - Dokumenti nabave: Dopunjen je prikaz redaka primke kada u modulu RMP-a nisu jednaki redni brojevi (artikala) na pretprijemu i prijemu. Prikaz iznosa i količine je sada u skladu s recima na primci.
Primljeni računi - Knjiženje i porezi - Avansni račun – Omogućeno je knjiženje računa ako na računu nema odbitka PDV-a i ne postoje knjiženja. Tada se račun evidentira samo u PDV modulu.
Primljeni računi - Tablica računa - Stupac Iznos plaćanja: Na stupcu je uređeno zaokruživanje iznosa.
Primljeni računi - Knjiženje i porezi - Knjiži i zatvori: Ispravljena je greška koja se pojavljivala kod knjiženja računa kada se zapisivao revizijski slijed iz računa u fascikl. Greška se pojavljivala na 64 bitnoj verziji programa.
Primljeni računi - Knjiženje i porezi – Tablica poreza: Ispravljena je greška koja se pojavljivala klikom na oznaku Avans, koja se nalazi na stavci poreza.
Tablica primljenih računa: Dodan je filter Prikaži knjižene/odbijene račune. Postavka nije uključena , što znači da je potrebno uključiti ovu postavku ako želimo vidjeti sve račune (i knjižene i odbijene). Pojašnjenje dorade naLINKU
Radni nalozi
Radni nalozi: prilikom otvaranja tablice radnih naloga šifra knjiga se predlaže na temelju operatera radne stanice i broja korisnika (organizacije) Saopa.
Fakturiranje
Uredili smo prijenos knjiženja usklađenja u financijsko knjigovodstvo s namjenom da omogućimo knjiženje odstupanja iznosa plaćanja na konta usklađenja. Za tu potrebu smo:
Na postavkama knjiženja domaće tržište, dodali smo konto pozitivnih i negativnih usklađenja.
Strane knjiženja su određene kroz program i time je otklonjena mogućnost postavljanja strana knjiženja.
Unos odstupanja iznosa plaćanja je onemogućen za:
Avansne račune
Financijska odobrenja
Dokumente s obročnim plaćanjem
Promijenjen je način pripreme podataka za knjigovodstvo:
Knjiženja se pripreme na pojedinom računu, prije nego je račun ispostavljen.
Knjiženja se osvježe prilikom promjene račune s opcijom "Dopuna dokumenta".
Promijenjen je način pripreme knjiženja za financijsko knjigovodstvo:
Kada je aktivna veza na FIN, analitike iz računa se prenose na knjiženja ovisno o postavkama konta. Ovisno o analitikama prenesenim na knjiženja, knjiženja se u skladu s time grupiraju.
Ako veza s FIN nije aktivna prijenos analitika se uzima u obzir prema postavkama knjiženja.
Dodana je mogućnost prikaza knjiženja poreza i knjiženja na pojedinom računu. Tablica s prikazom knjiženja je vezana na sigurnosni sustav.
U postavkama programa je dodana postavka formata pripreme podataka za knjigovodstvo.
Postavka utječe na prikaz podataka knjiženja FIN i knjiženja izdanih računa.
Prilikom instalacije programa postavi se postavka kao u primjeru kada je modul povezan s Financijskim knjigovodstvom.
Ako se ne odredi zadana postavka, prilikom knjiženja pojedinog računa ili izvoza podataka, otvara se prozor s postavkama na izbor.
Optimizirano je djelovanje prikaza otvorenih predujmova.
Robno materijalno poslovanje
Šifrarnik Vrste prometa:
Aktivnost postavke "Obrada neproknjiženih izdavanja Maloprodaja" je uz redovne prijeme moguće uključiti i na vrstama prometa tipa Interni prijenos.
Prilikom knjiženja internog prijenosa iz skladišta robe na putu u ciljnu lokaciju i sa uključenom funkcionalnosti da se kod završetka prijenosa izvede obrada neproknjiženih izdavanja, automatski se pokrene obrada knjiženja neproknjiženih izdavanja za poslovnicu, na koju se izveo interni prijenos. Funkcionalnost vrijedi za interne prijenose među maloprodajnim poslovnicama kao i za interne prijenose iz veleprodaje u maloprodaju.
Punjenje prodajnih cjenika na internim prijenosima:
Nova postavka "Obrada punjena prodajnih cjenika" u šifrarniku Vrste prometa.
Interni prijenosi: ako je nova postavka potvrđena prilikom preuzimanja dokumenta internog prijenosa u ciljnu poslovnicu, automatski se pokrene obrada "Punjenje prodajnih cjenika". Izvede se jednaka obrada kao pri ručnom pokretanju punjenja cjenika preko desnog klika u tablici preuzetih internih prijenosa.
Na obradi inventure je dodan alat za poništenje knjižene inventure. Za djelovanje mora alat biti omogućen u sigurnosnom sustavu (sigurnosni ključ "RMP – Inventure – poništenje knjiženja inventure").
Funkcionalnost je dostupna sa desnim klikom miša na odabranoj proknjiženoj inventuri.
Prilikom pokretanja se:
Obrišu dokumenti viškova i manjkova
Aktivira se revalorizacija zaliha
Inventura se vrati u status "U pripremi"
Informacije o korištenju alati se zapišu u odgovarajuće zapise.
Korištenje alata je omogućeno ako se radi o inventuri:
U aktivnom knjižnom razdoblju
Ne vrijedi za inventuri vrijednosne robe
Prometi još nisu proknjiženi u financijsko knjigovodstvo
Skladište nije povezano s WMS sustavom
Na obradi inventura je dodan alat koji vrijednosno uskladi rezultat inventure s dokumentima viškova i manjkova. Do razlika najčešće dođe kada se po završetku inventure razlike ne knjiže odmah, već se prije knjiženja unose drugi dokumenti koji utječu na cijene artikala na zalihama. Aktivacijom ovog alata cijene iz dokumenata viškova i manjkova se prenesu u rezultat inventure.
Obrada se aktivira automatski prilikom knjiženja inventurnih viškova i manjkova ili ručno preko desnog klika na odabranoj inventuri.
U slučaju ručnog pokretanja mora biti aktiviran ključ sigurnosnog sustava "RMP - Inventure – vrijednosno usklađenje s dokumentima izdavanja".
Korisnicima koji proknjiže inventurne viškove i manjkove odmah nakon završetka inventure, obrada neće imati utjecaj.
Funkcija F7 - Kartica maloprodaje:
Sigurnosni sustav u poslovnicama se ne uzima u obzir kod prikaza kartice maloprodaje, tj. uklonjena je kontrola na sigurnosni sustav Poslovnice.
Ispisi - Dokumenti prijema:
U slučaju kada je na prijemu došlo do nivelacije nabavne cijene, također se to uzima u obzir u ispisu po maloprodajnim vrijednostima.
Ispisi - Pregled dokumenata - Dokumenti izdavanja - prikaz po MPC:
Prilikom izbora pregleda izdavanja s uključenim prikazom po MPC je dodana nova postavka "Uključi stavke bez zalihe". Ako je postavka uključena, u pregledu dokumenata uključene su stavke usluge, avansa,… To znači da su na ispisu izdavanja po MPC uključene odgovarajuće stavke iz prometa Maloprodaje.
Prikaz po stopama PDV-a dopunjen je s rekapitulacijom po ukalkuliranom PDV-u.
Dodana je rekapitulacija po tipu artikla.
Otklonjena je poteškoća prilikom zapisa planske cijene u zalihu, kada se radi o novom artiklu koji ranije nije imao unesenu plansku cijenu. U slučaju da je ovakav artikl knjižen iz prijema modula Dobavljači i kupci u prijem modula RMP, planska cijena se nije zapisala. S ovom verzijom je poteškoća otklonjena.
PostPreRecipt: Otklonjena je poteškoća kada se u slučaju vođenja po planskim cijenama u pojedinim primjerima planska cijena nije zapisala u zalihe. Do poteškoće je došlo u slučaju novih artikala.
U okviru obrade Pretprijem i Pretprijem maloprodaja je omogućeno tiskanje naljepnica izabrane stavke. S tom svrhom je u dnu prozora za unos pretprijema dodan gumb "Naljepnice". Obrada radi na način da se pozicioniramo na pojedinu stavku pretprijema i kliknemo gumb "Naljepnice".
Povrati: U primjeru povrata artikla i da je to prvi događaj na kartici artikla, za taj artikl program potraži cijenu na istom tipu skladišta ili prepiše iz artikla, ako se artiklu vodi planska cijena. Prije povrata se automatski proknjiži prijem s količinom 0 i cijenom. Prvi događaj se zapiše u vrstu prometa koja je upisana kao zadana vrsta prometa na tipu skladišta ili se potraži vrsta prometa početno stanje za tip skladišta i predlaže se kao zadano za početno stanje.
Pretprijemi – U prijem: Otklonjena je tehnička poteškoća koja se pojavljivala u slučaju prijenosa većeg broja stavki (cca 70.000) pretprijema u prijem.
Dobavljači i kupci
Kupci – narudžbe kupaca – forma unosa sastavnice stavke narudžbe kupca: U tablici sastavnica jednostavno sastavnice pretražujemo (i biramo) sada preko gumba F8 (Pregled artikli – zalihe, cijene).
Na formi za knjiženje otpreme je promijenjen način predlaganja datuma. Sada se, s promjenom postavki sačuvaju postavke datuma.
Ispravljen je prikaz količina i vrijednosti na otpremnim nalozima koji su bili knjiženi u Maloprodaju u poslovnice koje imaju postavljenu Maloprodaju bez zaliha. U slučaju naknadnog ulaska u otpremni nalog, vrijednosti se su postavile na 0.
Narudžbe kupaca, otpremni nalozi: u stavke narudžbe kupaca i/ili otpremnog naloga više nije moguće dodavati artikle tipa "avans".
Narudžbe kupaca, otpremni nalozi: U slučaju negativne vrijednosti dokumenta i plaćanja po narudžbi/otpremi, razlika između iznosa plaćanja po načinima plaćanja i iznosom za plaćanje dokumenta nije dozvoljena iako je u okviru postavljene dozvoljene razlike).
Kupci – otpremni nalozi; na otpremnim nalozima koji su plaćeni preko narudžbe/otpreme (s načinima plaćanja) je prilikom knjiženja u FAK ili RMP i FAK uklonjena mogućnost korištenja avansa.
Upravljanje kvalitetom
Kontrolni nalozi: Na svim vrstama kontrolnih naloga se, prilikom ulaska u tablicu, predlaže šifra knjige na temelju korisnika radne stanice i broja korisnika (organizacije) Saopa.
Maloprodaja
Ispisi:
Prilikom pokretanja ispisa Rekapitulacija robe i poreza i ispisa Rekapitulacija blagajni izvede se kontrola da li za postavke postoje podaci. U slučaju da nema podataka ispiše se obavijest "Za izabrane uvjete nema podataka".
Dopunjen je ispis storna računa na način da je sada veza na stornirani račun navedena u nizu: "Broj računa - Poslovnica - Naplatni uređaj".
Otklonjena je poteškoća u gotovinskoj prodaji Maloprodaja, koja se pojavila prilikom nove instalacije modula Maloprodaja, ili ako su stupci gotovinske prodaje postavljeni na zadano. U tom slučaju stupci su neodgovarajuće bili raspoređeni i bilo je potrebno ručno ih podesiti. S ovom verzijom poteškoća je otklonjena.
Obrada prijenosa otpremnih naloga u gotovinsku prodaju modula Maloprodaja:
Dodana je nova mogućnost prijenosa iz otpremnih naloga u gotovinski račun. Obrada je slična postojećem prijenosu iz otpremnica u gotovinski račun unutar samog modula Maloprodaja. Prilikom unosa novog računa u gotovinskoj prodaji se preko gumba "Iz otpreme NDK" otvori novi prozor u kojem se može odabrati jedna ili više otpremnica koje će se prenijeti u račun. Prijenos zbrojnih naloga za otpremu u račun uvjetovan je s jednakim šiframa naručitelja, analitikama, tipom prodaje, obračunom PDV-a, novčane jedinice i cjenovnih područja.
Izbor otpremnih naloga je moguć iz knjige koja je postavljena za knjiženje u Bezgotovinsku prodaju modula Maloprodaja.
U gotovinski račun je moguće prenijeti samo otpremne naloge koji su već bili knjiženi u RMP, ali nisu knjiženi u Fakturiranje.
Obradu "Iz otpreme NDK" se pojedinom operateru dozvoli preko ključa "Maloprodaja - Gotovinska prodaja: Prijenos iz otpremnih naloga".
Funkcija F7 - Kartica maloprodaje:
U slučaju kada je dozvoljeno knjiženje u minus zalihe, neproknjižene stavke izdavanja Maloprodaja se uvijek prikazuju na kraju tablice kartice artikla.
Proizvodnja
Dopunjena je kontrola nad dupliranjem skladišta materijala radnih naloga:
kopiranje radnog naloga,
"Knjiženje u RMP",
Izrada kalkulacije (unutar radnog naloga, u tablici radnog naloga, na kalkulacijama),
serijsko knjiženje radnog naloga.
Materijalne sastavnice - modularni prikaz: U slučaju ispisa pripadnosti s uključenim alternativama otklonjene su poteškoće koje su se pojavljivale ako je na bazi više brojeva šifrarnika artikala.
Radni nalozi, kalkulacije: Prilikom otvaranja radnih naloga šifra knjige radnog naloga se predlaže na temelju korisnika radne stanice i broja korisnika (organizacije) Saopa.
Artikli
Materijalna sastavnica: Šifrarnik materijalna sastavnica je dodan u modul Dobavljači i kupci. Na prečacima dijela "šifrarnici" sastavnice su aktivne ukoliko korisnici imaju licence za jedan od tri modula koji koriste sastavnice (Proizvodnja, Radni nalozi i Dobavljači i kupci).
Artikli - uvoz iz tekstualnih datoteka te uvoz – napredni način: U šifru artikla je onemogućeno dodavanje znaka '.
Svojstva po mjeri: U naziv svojstva po mjeri sada je moguće unositi sve "posebne znakove" osim znaka '. Naziv svojstva po mjeri sada može početi sa brojem.
Artikli: U šifri artikla je onemogućen unos znaka ', zbog toga što korištenje tog znaka u šifri artikla uzrokuje poteškoće u daljnjem korištenju artikla.
Stranke
Stranke – Ispostavljanje dokumenata: Prošireno je polje i uređena je maska za unos e-mail adrese sa 100 na 400 znakova, u primjeru ispostavljanje dokumenata PDF na e-mail ili E-račun putem e-maila. Ako upisujete više e-mail adresa na osnovni prozor, potrebno ih je odvojiti s znakom ; .
Stranke – Osvježavanje s interneta: riješen je problem s deaktiviranjem bankovnih računa zaposlenika prilikom osvježavanja bankovnih računa klijenata.
API
Add/ModifyOrder, Add/ModifyDispatchAdvice, MoveDispatchAdviceToInvoice_v2, Add/ModifyInvoice - Metode su prilagođene promjeni programa, koji sada dozvoljava razliko između iznosa za plaćanje i uplaćenog iznosa u okviru dozvoljene razlike.
GetSKU, GetINV, GetPO, GetCO - Metode su dopunjene s dodatnim mogućim uvjetom supplierID, koji omogućava dohvaćanje podataka onih stavki koje imaju upisanu šifru dobavljača postavljenu u tom novom uvjetu.
AddOrder, AddDispatchAdvice – U primjeru dodavanja nove narudžbe kupca ili otpremnog naloga za stranko, koja je iz područja EU, na dokumentu se sada automatski uključi skup podataka vezanih na Intrastat izvještavanje.
ModifyWorkOrder - Dodana je kontrola za dupliranje šifri skladišta materijala; metoda više ne dozvoljava, da je ista šifra skladišta materijala upisana više puta.
Add/ModifyOrder, Add/ModifyDispatchAdviceV2 – Dodana je kontrola koja onemogućuje dodavanje artikala tipa avans na narudžbu kupca ili na otpremni nalog.
Add/ModifyOrder, Add/ModifyDispatchAdviceV2 - Dodana je kontrola koja u slučaju negativne vrijednosti dokumenta i izvršenja plaćanja po narudžbi/otpremi ne dozvoli odstupanje između iznosa za plaćanja po načinima plaćanja i iznosa za plaćanje dokumenta, iako je u postavkama programa odstupanje dozvoljeno.
GetProjectMachines, GetProjectWorkers, GetProjectWorkOrders, GetProjectWorkOrdersDetails, GetProjectWorkOrdersValues - Uređeno je pravilno djelovanje parametra recordDtModifiedFrom.
AddItems - Metoda sada onemogućava upis šifre artikla, koja sadrži znak '.