Verzija 2020.08.001 od dana 12.6.2020

Općenito

  • Sigurnosni sustav – Sigurnosna politika
    • u administrativnom dijelu iCentra dodali smo novi izbor Sigurnosni sustav – Sigurnosna politika, koja Administratoru omogućuje postavljanje sigurnosne politike postavljanja lozinki. Moguće postavke su:
      • vrijeme zaključavanja operatera u min  - vrijednost između 0 i 99, koji nam govori koliko je minuta operater privremeno neaktivan ako je dostigao dozvoljeni broj pogrešnih lozinki. Zadana vrijednost je 30.
      • minimalna duljina lozinke -vrijednosti od 0 do 14 - zadano 0.
      • složenost lozinke – omogućena je upotreba složenih lozinki te takva lozinka mora sadržavati najmanje tri od četiri skupine znakova: mala slova, velika slova, brojevi i posebni znakovi. Složena lozinka ne smije sadržavati ID operatora ili dijelove naziva duže od 3 znaka.
      • broj lozinki koje se ne ponavljaju  - vrijednosti od 0 do 24 - 0 znači da ne postoji kontrola nad ponavljanju lozinke. Zadana vrijednost je 0.
      • najmanja  starost lozinke – vrijednost između 0 i 998, što znači nakon koliko dana možemo promijeniti lozinku. Zadana vrijednost je 0.
      • najveća starost lozinke – vrijednost između 0 i 999, što nam znači kolika može biti najveća starost lozinke. Zadana vrijednost je 0.
      • dozvoljen broj pogrešnih prijava – vrijednost između 0 i 99, što znači koliko puta zaredom možemo unijeti pogrešnu lozinku bez da je privremeno zaključamo. 0 znači da nema kontrole nad pogrešno unesenim lozinkama. Zadana vrijednost je 6.

Pored toga, također je moguće  pri prvoj prijavi zatražiti promjenu lozinki operatera.

  • Operateri
    • prilikom prijave aplikacija pamti uspješne i neuspješne prijave u program.
    • na operateru je moguće podesiti postavku tako da je kod prve prijave operatera potrebno prvo postaviti lozinku.
  • Prijava u iCenter
    • prilikom prijave aplikacija pamti uspješne i neuspješne prijave u program.
    • u vrijeme registracije privremeno spriječiti registraciju operatera koji je premašio dopušteni broj pogrešnih prijava  za vrijeme navedeno u sigurnosnoj politici.
    • ako je operatoru potrebno resetirati lozinku ili je lozinka istekla, operator se automatski preusmjerava da promijeni lozinku.
    • u prozoru za prijavu je veza za promjenu lozinke.
  • Sigurnosni sustav – Dostup do iCentra
    • u administrativnom dijelu iCenter-a dodali smo novi izbor sigurnosnog sustava - Pristup iCenter-u, koji administratoru omogućuje ovlaštenje grupa operatora čiji članovi imaju pristup iCenter korisniku, usprkos činjenici da nemaju pristup nijednom korisničkom modulu.
  • Traženje i predlaganje prodajnih cijena
    • Promjena (povratak na prethodno poslovanje) predlaganja prodajnih cijena prema prodajnim cjenicima uključenim u prodajne procese Cijena iz zadanog cjenika za određeni postupak je predložena samo u slučaju kada u svim ostalim cjenicima koji su dio određenog postupka nije nađena valjana cijena.

Artikli

  • Ispravljena pogreška prilikom kopiranju tehnološkog postupka ako se kopiranje desilo preko stavke (kartica sa svojstvima) izvan programa proizvodnje.

API:

  • GetWorkOrderBOM – dodana nova novu metodu za pozivanje podataka materijalnih sastavnica radnih naloga.
  • AddWarehouseReceipt – u postojeću metodu dodana je  kontrola po godini prometa, u slučaju potrebnih vrijednosti analitika (MT, NT, analitika, referent, radni nalog) u slučaju da ih API ne sadrži, metoda se unosi iz postavljenih vrijednosti vrste prometa.
  • AddWarehouseIssue – dodana je nova metoda za knjiženje izdavanja u robno materijalnom poslovanju.
  • PostInventoryRePreparation – dodana je nova metoda putem koje možemo napraviti osvježivanje knjižnog stanja inventure.
  • Items - GetItems - dodan filter za tip artikla, ItemType, ispravljeno filtriranje preko WebPublish.
    • GetItemCustomProperties - ispravljen pregled preko filtera RecordModifiedFrom.
  • Customer - GetCustomers - dodan filter za vrstu stranke, CustomerType

Platni promet

  • dodali smo mogućnost ponovne pripreme terećenja iz platnog prometa. Naime, obrada je moguća ako je već pripremljeno terećenje u knjizi izdanih računa obrisano.

Knjiga primljenih računa

  • zapis u OS – uređeno zaokruživanje u slučaju kada u OS upisujemo više osnovnih sredstava
  • uvoz iz Knjige Pošte - na primljeni račun se prenosi podatak o mjestu troška
  • uvoz eRačunov - ePošter – otklonjena greška, ,koji se dogodila u slučajevima kada privitak e-računa sadrži u nazivu oznaku “/ "

Porez na dodanu vrijednost - N

  • VIES uvid u datum kontrole i status na obrascu za unos dokumenta.

Kadrovska evidencija

  • OLAP analiza struktura djelatnika
    • U analizu su dodani podaci šifra nositelja troška i naziv nositelja troška.

Obračun plaće i drugog dohotka

  • Evidencija prisutnosti
    • Ispravljeno djelovanje brzog unosa na razini jednog djelatnika.

Obračun putnih naloga

  • Omogućen sigurnosni sustav za unos podataka: obračunao i likvidirao.

Terminal za registraciju prisutnosti

  • Omogućeno određivanje fiksnog mjesta troška na razini pojedinog terminala za registraciju prisutnosti.

mojInfo

  • Ispravljena pozicija ikone za brisanje prijave godišnjeg odmora
  • Ispravljeno upozorenje u slučaju pokušaja prijava bez upisane lozinke

Robno materijalno poslovanje

  • otklonjene poteškoće kod tablice pretprijema nije razvrstalo / filtriralo po stupcu Status
  • otklonjene poteškoće, pri popunjavanju artikla s minimalnim cijenama nisu se uzeli u obzir stornirane stavke
  • Alati – osvježavanje knjižnog stanja inventure; alat se sada izvodi putem postupka, a ne više putem programskog koda.

Fakturiranje

  •  na ispisu Kartica prodaje, Razlika u cijeni i prodaja po mjesecima, dodali smo opciju filtriranja prema datumu usluge ili otprema robe.

Narudžbe dobavljača i kupaca

  • Postavke programa
    • Uklonjena postavka cjenika za RUC. Postavka za RUC se od sada uzimaju u obzir na isti način kao i u fakturiranju.
  •  RUC prikaz i izračun standardizirani su na isti način kao i u fakturama.
  • Otklonjene poteškoće s ispisom otpremnica, kada u slučaju redaka teksta nije pravilno prikazao naziv, a u slučaju veze na nekoliko naloga nekoliko puta je napisao završetak dokumenta.
  • Ispis Pregled konsignacija
    • dodana mogućnost filtriranja i prikaza statusa.  
  • API: Metoda AddPurchaseOrder dopunjena kako bi se uzelo u obzir jezično područje prilikom predlaganja naslova proizvoda i opisa.
  • Nalozi za otpremu
    • nakon prijenosa naloga za gotovinsku prodaju, izdane i otpremljene količine popunjavaju se s isporučenih količina.
    • ako je dokument koji izdaje RMP, a koji je napravljen iz otpremnog naloga, već unesen u račune, otpremni nalog se zatvara radi ispravljanja.
  • Alati
    • Otključavanje naloga za otpremu
      • Nalozi za otpremu koji su preneseni u gotovinsku prodaju i na taj način potvrđeni porezom isključeni su iz odabira naloga za otključavanje.

Maloprodaja

  • Knjiženje
    • Prijem, Pretprijem
      • kod uvozu podatka preko t.i. »čarobnjaka za uvoz« nadopunjeno je  popunjavanje popusta 2. - 5 prilikom kreiranja cijena iz posljednjeg izračuna.
    • Gotovinska prodaja
      • U primjeru, kada se postavke primjenjuju na vrstu prometa » Unos blagajnika « i »Unos blagajnika pomoću šifri« izlaz iz programa je uređeno kada blagajnik je odsutan ili je unesena kriva šifra.
    • Predračuni
      • unos i naknadno uređivanje sastavnica i sastavnih dijelova na predračunu jednako je kao i rad s  bezgotovinskom prodajom.

Ispiši