Kod unosa novog djelatnika program javlja obavijest u situacijama kada je djelatnik mlađi od 30 godina zaposlen na neodređeno vrijeme, a nema unesen datum oslobođenja plaćanja doprinosa na osnovicu za mladu osobu.
Obračun plaće i drugog dohotka
Posredni unos
Omogućeno je bilježenje izvora stavki posrednog unosa (uvoz, ručni unos, evidencija prisutnosti ili uvijek u obračunu).
Obrazac Potvrda o plaći (R1)
Ispravljen je prikaz MBO osigurane osobe.
Ostali šifrarnici
Omogućen je pristup šifrarniku vrste obračuna za pripremu sati prisutnosti/odsutnosti.
Evidencija prisutnosti
Dopunjeno je brisanje stavki posrednog unosa prilikom prijenosa podataka iz evidencije prisutnosti (korak 4). U posrednom unosu će se brisati samo stavke koje su bile prenesene iz evidencije prisutnosti.
Otklonjene su manje pogreške u analizi planiranog i korištenog godišnjeg odmora.
Na karticama u šifrarniku djelatnika uređen je redoslijed prebacivanje po poljima pomoću tipke "tab".
API
Dodana je nova metoda getCustomerFirstGroups preko koje možemo dobiti popis prvih grupa kupaca.
Dodana je nova metoda GetLanguages preko koje možemo dobiti popis jezičnih područja iCentra.
Dopunjena je metoda GetWorkOrder, koja sada omogućuje pozivanje podataka o nadređenim radnim nalozima.
Artikli
Kod naprednog uvoza artikala otklonjena je pogreška koja je nastala kod unosa podataka o vođenju serija, ako u ulaznim podacima nisu bila velika slova.
Kod naprednog uvoza artikala otklonjena je pogreška koja se pojavljivala ako korisnik nije imao licencu za robno materijalno poslovanje.
Fakturiranje
Kod unosa računa ograničene su vrste dokumenata samo na one koje se mogu upotrebljavati pri pripremi eRačuna.
Otklonjene su pogreške kod pripreme eRačuna ako su u podacima znakovi koji imaju decimalnu vrijednost manju od 32.
Dobavljači i kupci
Polje za unos broja paketa na nalozima za otpremu je povećana na 700 znakova.
Optimizirano djelovanje unosa stavki preko F5.
Radni nalozi
Knjiženje – radni nalozi; datum zaključka radnog naloga nije više preduvjet za knjiženje izdavanja materijala radnog naloga.
Proizvodnja
Knjiženje – radni nalozi: nakon knjiženja radnog naloga u RMP s uključenom opcijom ispisa primke/izdatnice, zaključani radni nalog s knjiženjem se otključa.
Knjiženje – plan proizvodnje; na funkciji raspisa proizvodnje dodana je mogućnost izbora stranke, koja se dodijeli na radni nalog u slučaju kada u nalog združimo više stavki plana proizvodnje.
Ispisi – predviđen utrošak materijala; na ispise je dodana nova opcija »Nabava – dodatna provjera«. Ukoliko je opcija uključena, u slučaju ispisa u tablicu stavke koje imaju »kritične« isporuke se obojaju smeđe i imaju u koloni »kritična isporuka« (nova kolona) oznaku »true«. Vrijeme pripreme tablice produljuje se kada je aktivirana ova opcija.
Ovo je nova opcija i potrebno ju je aktivirati na postavkama ispisa jer je zadano onemogućena.
Za »Kritičnu isporuku« smatraju se događaji na kojima ima artikl na kraju razdoblja provjere dovoljno predviđene zalihe i najmanje jednu negativnu dostupnost zaliha u prognozi zaliha u razdoblju određenom »od datuma – do datuma početka izrade radnog naloga (definirano na postavkama ispisa), znači da se potreba za stavkom javlja prije isporuke, a potreba je toliko velika da prethodna dostupnost nije dovoljna.
Posljedično je promjenjeno razvrstavanje dokumenata u okviru jednog dana na prikazu planiranja zalihe (npr. na F7 – podaci o artiklu). Radni nalozi raspisa proizvodnje sada su uzeti u obzir prije dolaska na zalihu po narudžbama dobavljaču.
Dodana mogućnost dodjele sistema serija proizvoda radnih naloga odvojeno po svakoj stranci naručitelju radnog naloga:
U postavkama programa dodan novi skup postavki (ikona »Serije«) preko kojega jednostavno svakoj stranci odredimo poseban sistem dodjeljivanja serija na proizvodima radnih naloga.
U postavkama knjige radnih naloga dodan novi skup postavki (ikona »Za stranke«) preko kojega jednostavno svakoj stranci odredimo dodatne podatke koje zahtjeva njihov sistem serija (oznaka linije i obrtanja).
Osnovna sredstva
Priprema datoteke za popis pomoću ručnih terminala (Izvoz na ručni terminal) – dodana je opcija 'Nadogradnju dodaj osnovnoj šifri'. Ako je izabrana ta opcija u datoteku za popis će se izvoziti samo zapisi osnovnih šifri, bez nadogradnji. Ako ta opcija nije izabrana, izvozit će se svi zapisi.
Priprema inventurnih listi za ispis – dodana je opcija grupiranja po analitikama: Mjesta troška, Nositelji troška i Referenti. Inventurne liste izrađene iz ranijih uzoraka neće uvažavati dodatne uvjete, već se grupiranje obavlja po lokacijama.
Inventura/Unos inventure – na tablici inventure su dodana polja: Nadogradnja i Veza OS-a, te je dodan naziv osnovnog sredstva osnovne šifre. Omogućeno je postavljanje rednog broja tablice po polju Veza OS, što omogućuje da se prate osnovna šifra i pripadajuće nadogradnje osnovnog sredstva.
Filtriranje podataka s obzirom na oznaku Osnovna šifra, Nadogradnja. Zadana je postavka odabira oba uvjeta.
Bojanje zapisa s obzirom na oznaku nadogradnje. Nadogradnje su obojane ružičastom bojom.
Na tablici je izmijenjen redoslijed gumba u odnosu na redni broj izvođenja koraka od lijeva nadesno. Funkcionalnost se nije promijenila.
Odstranjen je gumb za unos statusa inventure – Prazno.
Dodan je gumb Obrada nadogradnji, kojim se izvede prijepis analitike iz osnovne šifre na nadogradnje. U slučaju ako osnovna šifra ima stvarnu količinu 0, stvarna količina će se prepisati i na nadogradnje. Status inventure će se prepisati s oznakom otuđenja.
Knjiženje inventure – postupak knjiženja inventurnih razlika i zaključak inventure s promjenom statusa na knjiženo se odradi pomoću gumba na tablici. Nakon knjiženja se osvježe podaci na tablici. Pri tome se onemogući pristup gumbima za ispravljanje, unos i brisanje. Postupak knjiženja preko dodatnog menija ostaje nepromijenjen. U slučaju postavki godišnjeg obračuna amortizacije ostaje kontrola datuma inventure i datuma konačnog obračuna amortizacije. Knjiženje inventure se neće odraditi ako je već napravljen konačni obračun amortizacije na isti datum.
Porez na dodanu vrijednost - N
Obračun OSS:
Ispis izvještaja za prodaju na daljinu na osnovu posebne uredbe - OSS.
Dodana je mogućnost zaključavanja obračuna OSS.
Dodana je mogućnost knjiženja temeljnice obračuna OSS.
Postavljena je kontrola pri unosu dokumenta u porezne evidencije OSS-a, moguć je unos samo od datuma registracije za OSS pa nadalje.
Dodano je polje s pregledom razdoblja OSS-a, koja su razdvojena od PDV razdoblja.