Verzija 2021.14.001 od dana 11.10.2021

Kadrovska evidencija

  • Kod unosa novog djelatnika program javlja obavijest u situacijama kada je djelatnik mlađi od 30 godina zaposlen na neodređeno vrijeme, a nema unesen datum oslobođenja plaćanja doprinosa na osnovicu za mladu osobu.

Obračun plaće i drugog dohotka

  • Posredni unos
    • Omogućeno je bilježenje izvora stavki posrednog unosa (uvoz, ručni unos, evidencija prisutnosti ili uvijek u obračunu).
  • Obrazac Potvrda o plaći (R1)
    • Ispravljen je prikaz MBO osigurane osobe.
  • Ostali šifrarnici
    • Omogućen je pristup šifrarniku vrste obračuna za pripremu sati prisutnosti/odsutnosti. 
  • Evidencija prisutnosti
    • Dopunjeno je brisanje stavki posrednog unosa prilikom prijenosa podataka iz evidencije prisutnosti (korak 4). U posrednom unosu će se brisati samo stavke koje su bile prenesene iz evidencije prisutnosti.
  • Otklonjene su manje pogreške u analizi planiranog i korištenog godišnjeg odmora.
  • Na karticama u šifrarniku djelatnika uređen je redoslijed prebacivanje po poljima pomoću tipke "tab". 

API

  • Dodana je nova metoda getCustomerFirstGroups preko koje možemo dobiti popis prvih grupa kupaca.
  • Dodana je nova metoda GetLanguages preko koje možemo dobiti popis jezičnih područja iCentra.
  • Dopunjena je metoda GetWorkOrder, koja sada omogućuje pozivanje podataka o nadređenim radnim nalozima.

Artikli

  • Kod naprednog uvoza artikala otklonjena je pogreška koja je nastala kod unosa podataka o vođenju serija, ako u ulaznim podacima nisu bila velika slova.
  • Kod naprednog uvoza artikala otklonjena je pogreška koja se pojavljivala ako korisnik nije imao licencu za robno materijalno poslovanje.

Fakturiranje

  • Kod unosa računa ograničene su vrste dokumenata samo na one koje se mogu upotrebljavati pri pripremi eRačuna.
  • Otklonjene su pogreške kod pripreme eRačuna ako su u podacima znakovi koji imaju decimalnu vrijednost manju od 32.

Dobavljači i kupci

  • Polje za unos broja paketa na nalozima za otpremu je povećana na 700 znakova.
  • Optimizirano djelovanje unosa stavki preko F5.

Radni nalozi

  • Knjiženje – radni nalozi; datum zaključka radnog naloga nije više preduvjet za knjiženje izdavanja materijala radnog naloga.

Proizvodnja 

  • Knjiženje – radni nalozi: nakon knjiženja radnog naloga u RMP s uključenom opcijom ispisa primke/izdatnice, zaključani radni nalog s knjiženjem se otključa.
  • Knjiženje – plan proizvodnje; na funkciji raspisa proizvodnje dodana je mogućnost izbora stranke, koja se dodijeli na radni nalog u slučaju kada u nalog združimo više stavki plana proizvodnje.
  • Ispisi – predviđen utrošak materijala; na ispise je dodana nova opcija »Nabava – dodatna provjera«. Ukoliko je opcija uključena, u slučaju ispisa u tablicu stavke koje imaju »kritične« isporuke se obojaju smeđe i imaju u koloni »kritična isporuka« (nova kolona) oznaku »true«. Vrijeme pripreme tablice produljuje se kada je aktivirana ova opcija.
    • Ovo je nova opcija i potrebno ju je aktivirati na postavkama ispisa jer je zadano onemogućena.
    • Za »Kritičnu isporuku« smatraju se događaji na kojima ima artikl na kraju razdoblja provjere dovoljno predviđene zalihe i najmanje jednu negativnu dostupnost zaliha u prognozi zaliha u razdoblju određenom »od datuma – do datuma početka izrade radnog naloga (definirano na postavkama ispisa), znači da se potreba za stavkom javlja prije isporuke, a potreba je toliko velika da prethodna dostupnost nije dovoljna.
    • Posljedično je promjenjeno razvrstavanje dokumenata u okviru jednog dana na prikazu planiranja zalihe (npr. na F7 – podaci o artiklu). Radni nalozi raspisa proizvodnje sada su uzeti u obzir prije dolaska na zalihu po narudžbama dobavljaču.
  • Dodana mogućnost dodjele sistema serija proizvoda radnih naloga odvojeno po svakoj stranci naručitelju radnog naloga:
    • U postavkama programa dodan novi skup postavki (ikona »Serije«) preko kojega jednostavno svakoj stranci odredimo poseban sistem dodjeljivanja serija na proizvodima radnih naloga.
    • U postavkama knjige radnih naloga dodan novi skup postavki (ikona »Za stranke«) preko kojega jednostavno svakoj stranci odredimo dodatne podatke koje zahtjeva njihov sistem serija (oznaka linije i obrtanja).

Osnovna sredstva

  • Priprema datoteke za popis pomoću ručnih terminala (Izvoz na ručni terminal) – dodana je opcija 'Nadogradnju dodaj osnovnoj šifri'. Ako je izabrana ta opcija u datoteku za popis će se izvoziti samo zapisi osnovnih šifri, bez nadogradnji. Ako ta opcija nije izabrana, izvozit će se svi zapisi. 
  • Priprema inventurnih listi za ispis – dodana je opcija grupiranja po analitikama: Mjesta troška, Nositelji troška i Referenti. Inventurne liste izrađene iz ranijih uzoraka neće uvažavati dodatne uvjete, već se grupiranje obavlja po lokacijama.
  • Inventura/Unos inventure – na tablici inventure su dodana polja: Nadogradnja i Veza OS-a, te je dodan naziv osnovnog sredstva osnovne šifre. Omogućeno je postavljanje rednog broja tablice po polju Veza OS, što omogućuje da se prate osnovna šifra i pripadajuće nadogradnje osnovnog sredstva.
    • Filtriranje podataka s obzirom na oznaku Osnovna šifra, Nadogradnja. Zadana je postavka odabira oba uvjeta.
    • Bojanje zapisa s obzirom na oznaku nadogradnje. Nadogradnje su obojane ružičastom bojom.
    • Na tablici je izmijenjen redoslijed gumba u odnosu na redni broj izvođenja koraka od lijeva nadesno. Funkcionalnost se nije promijenila.
    • Odstranjen je gumb za unos statusa inventure – Prazno. 
    • Dodan je gumb Obrada nadogradnji, kojim se izvede prijepis analitike iz osnovne šifre na nadogradnje. U slučaju ako osnovna šifra ima stvarnu količinu 0, stvarna količina će se prepisati i na nadogradnje. Status inventure će se prepisati s oznakom otuđenja.
    • Knjiženje inventure – postupak knjiženja inventurnih razlika i zaključak inventure s promjenom statusa na knjiženo se odradi pomoću gumba na tablici. Nakon knjiženja se osvježe podaci na tablici. Pri tome se onemogući pristup gumbima za ispravljanje, unos i brisanje. Postupak knjiženja preko dodatnog menija ostaje nepromijenjen. U slučaju postavki godišnjeg obračuna amortizacije ostaje kontrola datuma inventure i datuma konačnog obračuna amortizacije. Knjiženje inventure se neće odraditi ako je već napravljen konačni obračun amortizacije na isti datum.

Porez na dodanu vrijednost - N

  • Obračun OSS:
    • Ispis izvještaja za prodaju na daljinu na osnovu posebne uredbe - OSS.
    • Dodana je mogućnost zaključavanja obračuna OSS.
    • Dodana je mogućnost knjiženja temeljnice obračuna OSS.
  • Postavljena je kontrola pri unosu dokumenta u porezne evidencije OSS-a, moguć je unos samo od datuma registracije za OSS pa nadalje.
  • Dodano je polje s pregledom razdoblja OSS-a, koja su razdvojena od PDV razdoblja.

Ispiši