Verzija 2020.02.001 od dana 7.2.2020

Kadrovska evidencija

  • Odluke o godišnjem odmoru
    • Omogućen ispis novog predloška odluke o godišnjem odmoru koji koristi zajedničke postavke ispisa dokumenata.
    • Omogućen ispis odluka o godišnjem odmoru samo za djelatnike koji nemaju upisanu e-mail adresu.
    • Određivanje lozinke za zaključavanje odluka o godišnjem odmoru u slučaju slanja putem e-maila je usklađeno s načinima zaključavanja prilikom slanja obračunskih listova.
  • Događaji
    • Omogućeno otvaranje zapisa promjene djelatnika izravno iz događaja koji je povezan s promjenom.

Obračun plaće i drugog dohotka

  • Omogućeno slanje IP obrazaca putem e-maila.
  • Ispravljena greška s brisanjem podataka godišnjih odmora prilikom otključavanja obračuna.

Financijsko knjigovodstvo

  • Dnevne obrade – Opominjanje
    • Ako je iznos potraživanja negativan (npr. knjižno odobrenje je veće od iznosa računa), neće se pripremiti opomena i pripremit će se obavijest: 'Stranka na izabranim kontima ima negativni saldo potraživanja.'

Obračun kamata

  • Na dnu tablice 'Obračuni' je dodan stupac zbroja 'Iznos plaćanja'.

Platni promet

  • U postavkama programa je uklonjena kartica 'APP'.  Postavke 'Uvoz izvoda' i 'Obavezan unos' (za  MT; NT i tip naloga) su sada dostupne na kartici 'Veze'.
  • Status 'poslani nalozi' je podešen tako da će prikazivati naloge koji imaju ispunjen datum prijedloga i istodobno nemaju datum plaćanja. Nalozi koji imaju datum plaćanja biti će prikazani pod statusom 'plaćeni nalozi'.

Fakturiranje

  • Pripremljeni su hrvatski e-računi (Moj eRačun, elektronska pošta, datoteka) prilagođeni standardu UBL 2.1 EN16931 (FINA).
  • Pripremljena je priprema hrvatskih e-računa s preračunatom poreznom obvezom. 
  • U postavkama knjiženja je dodana postavka Konta pasivnih vremenskih razgraničenja prihoda. U slučaju duljeg razdoblja isporuke prihodi se razgraničavaju na više razdoblja. 

Narudžbe dobavljačima i narudžbe kupaca

  • Na narudžbama kupaca i otpremnim nalozima, u slučaju konsignacije, je dodana mogućnost unosa podataka za prijenos robe u sklopu aranžmana kod premiještanja dobara. Podaci se prenose u Otpremne naloge i Prijenos RMP.  
  • U šifrarniku knjige narudžbi su, za narudžbe dobavljačima, dodane postavke za kontrolu dokumenta. 
  • Ako je za knjigu narudžbi izabrana kontrola dokumenta kontrola se obavlja za zaprimanja unutar jedne godine i pojedinog dobavljača.

​Robno materijalno poslovanje

  • Knjiženje
    • Promet
      • Prijenos između skladišta 
        • Ako su na dokumentu prijenosa popunjeni podaci za prijenos robe u okviru aranžmana za premještanje dobara, ti se podaci prikažu na kartici "Opće". Te podatke na samim dokumentima prijenosa nije moguće unositi ili popravljati. Unosi se obavljaju samo u otpremnim nalozima kupcima u modulu "Dobavljači i kupci" 
      • Dokumente koji su bili u robno materijalnom poslovanju knjiženi iz modula "Dobavljači i kupci" nije moguće dopunjavati ili popravljati. Sve željene promjene je potrebno obavljati na izvornom dokumentu. 
    • Pretprijem
      • Izvještaj Intrastat - primke
        • Za dokumente s oznakom vrste posla »21 - Povrat robe« se odgovarajućim podacima o masama, količinama i iznosima u pripremljenim datotekama promijeni predznak. To znači da se npr. količina, koja je bila na dokumentu prijema (povrata) zapisana s minus predznakom, pošalje kao pozitivna vrijednost. 
        • Ispravljene su poteškoće kod izvješćivanja preko web XML obrasca (kod uporabe kvačice).

Maloprodaja

  • Knjiženje
    • Primke
      • Na dokumente prijema je dodana mogućnost dodavanja poveznica i dodavanje fascikala. 
      • Ispis naljepnica
        • Pri ispisu naljepnica iz dokumenata dodana je mogućnost izbora »uvoz iz ručnog terminala«. Ako izaberemo tu opciju, u tablicu pripremljenih naljepnica ne upisuju se artikli iz dokumenta već se uvoze podaci iz ručnih terminala. Uvoz podataka šifri i količina iz ručnog terminala obavlja se na osnovu postavki ručnih ručnih terminala u postavkama programa. Opcija uvoza artikala za ispis naljepnica je moguća u slučaju kada se u tablicu prenose artikli iz dokumenta ili ako ručno unosimo šifre artikala. 
      • Izvještaj Intrastat - primke 
        • Za dokumente s oznakom vrste posla »21 - Povrat robe« se odgovarajućim podacima o masama, količinama i iznosima u pripremljenim datotekama promijeni predznak. To znači da se npr. količina, koja je bila na dokumentu prijema (povrata) zapisana s minus predznakom, pošalje kao pozitivna vrijednost. 
    • Gotovinska prodaja
      • Unos iz povezane knjige računa (UKR)
        • Dodana je mogućnost unosa računa iz povezane knjige računa. Izvodi se preko gumba UKR na unosnom prozoru računa. Otvori se dodatni prozor gdje se unose podaci iz UKR: broj računa, datum računa, sati i minuta izdavanja računa te serijski broj. Nakon potvrde podataka nastavlja se s unosom stavki i standardno se zaključi račun. Tako se račun nakon potvrde automatski šalje u porezno potvrđivanje. Ne odradi se ispisivanje računa koji su bili prepisani iz povezane knjige. 
      • Prodaja darovnih kartica
        • Dodan je program »Pregled plaćanja« preko kojeg se otvara tablica plaćanja po pojedinoj darovnoj kartici. Osim samog pregleda plaćanja, na tablici je moguće obaviti: 
          • Ispravke stranke koja je plaćala darovnom karticom
          • Ispravak načina plaćanja, s kojim se plaćanje obavljalo
          • Storniranje plaćanja darovnom karticom
          • Naknadni/ponovni ispis blagajničkog primitka

Dobavljači i kupci

  • Narudžbe kupaca – prijenos narudžbi u radne naloge; na obradi prijenosa narudžbi kupaca u radne naloge je dodana mogućnost prijenosa redaka narudžbe koji još nisu preneseni u radne naloge (prije smo mogli prenijeti samo cijelu narudžbu). 

Proizvodnja u više nivoa

  • Šifrarnici - materijalna sastavnica; ispravljena je obavijest »nepostojeća sastavnica« u slučaju korištenja numeričke šifre artikala.
  • Knjiženje – radni nalozi; na tablici radnih naloga se redak na kojem se obavlja unos oboji.
  • Knjiženje – radni nalozi – dokumentacija; pri ispisu preko »dokumentacija« su ispravljene poteškoće koje su onemogućivale ispis pdf priloga radnog naloga.
  • Knjiženje – radni nalozi - naljepnice; na tablici artikala koja se otvori pri ispisu naljepnica radnih naloga dodana je opcija »uvažavaj redni broj iz tablice«. Ako je opcija uključena, redni broj ispisa naljepnica je takav kakav je u tablici prije ispisa. 
  • Kooperacija – kontrola količine zaprimanja iz kooperacije, dodali smo mogućnost postavke kontrole količine zaprimanja iz kooperacije:
    • Postavke – postavke programa; dodali smo novu karticu »Kooperacija«, iz kartice »Opće« smo prenijeli sve postavke vezane na tehnološko praćenje kooperacije.
    • Postavke – postavke programa; na kartici »Kooperacija« smo dodali novu postavku »Kontrola količine zaprimanja«. Moguće postavke: N – nema kontrole, O – upozorenje, B – blokada (preuzeta vrijednost N).
    • Knjiženje – kooperacija – zaprimanje iz kooperacije, s obzirom na postavke ograničenja opisane u prethodnoj točci, program (ne)provjerava ili blokira unos (grupe) količine prijema, koji je veći od izdane količine kooperantu.
  • Kooperacija – zatvaranje retka izdavanja kooperacije; dodana je mogućnost zatvaranja pojedinog retka izdavanja u kooperaciju:
    • Zatvaranje se obavlja preko gumba »Zaključi redak«, koji se nalazi iznad tablice vrste izdavanja. Zatvorene retke se ne može uređivati/mijenjati.
    • Na »detaljima« operacije je dodana kolona »Zatvoreni r.« u kojoj se (da/ne) prikazuje podatak da li je redak izdavanja zatvoren preko gumba »zaključi redak«.
    • Na ispisu kartice kooperacije je dodan podatak (kolona »zr«), koja prikazuje da li je redak izdavanja zaključen preko gumba »zaključi redak«. Na prikazu kartice u tablici je, na drugom nivo tablice, dodana kolona »Zatvoreni r.« kod koje se (da/ne) prikazuje podatak da li je redak izdavanja zatvoren preko ikone »zaključi redak«.
    • Na stanju kooperacije se operacija, koja je zatvorena preko ikone »zaključi redak« smatra operacijom bez stanja. Ranije zaključena količina je vidljiva u podatku (koloni) »Zaključeno op.«.

Radni nalozi

  • Knjiženje – radni nalozi, ispravljene su poteškoće kod ispostavljanja računa na osnovu radnog naloga.

Kontrola kvalitete

  • Kontrola – Certifikati
  • U certifikat je dodana kartica »Osobine«

Ispiši