Verzija 2020.11.001 od dana 14.08.2020.

Financijsko knjigovodstvo

  • Dnevne obrade - Platni promet
    • Alati – priprema terećenja:
      • Dodana je poruka prilikom pripreme terećenja, koja, ako postoje plaćanja s popustom koji se uzima u obzir za fakture gdje PDV nije obračunat, priprema za transakcije oslobođene poreza nije podržana.
      • Ukoliko korisnik platnog prometa nije obveznik za PDV, alat za pripremu terećenja nije aktivan.

Knjiga primljenih računa

  • Prilikom knjiženja primljenih računa u glavnu knjigu, pod datum računa unosite datum računu, bez obzira na postavke programa.
  • Kod uvoza e – računa uzima se u obzir da li se broj računa može duplicirati ili ne.
  • Na kartici Knjiženje, u Opis stavke treba se unijeti originalni broj računa.

Porez na dodanu vrijednost - N

  • Pri knjiženju obračuna PDV dodana mogućnost ispisa temeljnice.
  • Dodana opcija prelaska između knjige PDV i fakture.
  • Dodan pregled temeljnice u knjizi PDV-a.
  • Dodan prikaz računa u obračunu u knjizi PDV-a.
  • Uređen ispis knjige URA Evidencija uvoza, prikaz poreza čak i u slučaju samooporezivanja.

Obračun plaće i drugog dohotka

  • Ispravljena greška na ekranu za unos novog elementa temeljnice.
  • Formule
    • Omogućena nova funkcija R(34) koja računa početnu plaću platnog razreda.
  • OLAP analiza obračuna
    • U analizu su dodana polja Interni status (naziv) i Interni status (šifra).
  • Prijenos u financijsko knjigovodstvo
    • Omogućena podjela po analitikama prilikom knjiženja sindikalne članarine i III. stupa mirovinskog osiguranja.
    • Ispravljen izračun poziva na broj platitelja u slučaju obračuna drugog dohotka.
  • Obrazac JOPPD
    • Omogućeno korištenje osnovice djelatnika 113 za utvrđivanje ugovorene bruto plaće u slučaju pripreme obrasca za vrste obračuna s oznakom primitka 0013.
    • Ispravljena greška do koje je moglo doći u slučaju spremanja neto iznosa svih stavki i ponavljanja obračuna za djelatnika.
    • Ispravljena priprema obrasca u određenim slučajevima djelatnika koji su izaslani u Hrvatsku.
  • Evidencija prisutnosti
    • Omogućen izračun dodatne prehrane u slučaju većega broja sati prisutnosti u danu.
    • Omogućen izračun prijevoza i u slučaju kada u danu imamo samo događaj službeno putovanje.
    • Prilikom izračuna prijevoza korištenjem postavke »za sve prisutnosti u danu«, ne uzimaju se u obzir događaji s vremenom početka 00:00:00 (prelazak iz prethodnog dana).
    • Ispravljeno uzimanje u obzir svih događaja u danu u slučaju korištenja postavke minimalni broj sati za izračun događaja.
    • Ispravljeno dodavanje sati do punog radnog vremena u slučaju ručno upisanih prekovremenih sati.

Obračun putnih naloga

  • Ispravljena greška na ispisu putnog naloga u slučaju korištenja privatnog automobila.
  • Prikaz podataka u OLAP analizi je usklađen s organizacijskom strukturom tvrtke u slučaju postavke sigurnosnog sustava – prikaz putnih naloga po jedinicama organizacijske strukture.

Registracija prisutnosti

  • Dopunjen sigurnosni sustav u slučaju postavke Prikaz djelatnika po jedinicama organizacijske strukture. Voditelj ili zamjenik nadređenih jedinica sada će imati uvid i u podatke djelatnika iz svih podređenih jedinica.
  • Iz tablica djelatnika je uklonjeno polje JMBG.
  • Ispravljena greška na tipki Svi zapisi u šifrarniku Mjesta troška.

mojInfo

  • Ispravljena greška prilikom otvaranja dokumenata s potpisanom omotnicom.

Robno materijalno poslovanje

  • Sustav »rastavnica« povezuje izdatnice iz pretprijema na drugačiji način nego do sad (sada se koristi veza preko SAOPLink tablice). Svi korisnici koji su koristili sustav "rastavnice" moraju podnijeti zahtjev za podršku SAOP-a prije instaliranja verzije 2020.11.001 ili nakon, kako bismo vam uredili postavke

Dobavljači i kupci

  • Unos tekstualnih stavaka na svim dokumentima funkcionira na principu kao i u fakturiranju.
  • Knjiženje – nalog za otpremu; u slučaju da se nalog za otpremu odnosi na skladište sa WMS-om, moguće je u knjižen (i fakturiran) otpremni nalog dodati stavke usluge.
  • U pregledu Narudžbe kupaca i Nalozi za otpremu dodali smo stupce paritet i mjesto pariteta.
  • U pregledu narudžbi kupaca i nalozi za otpremu, u slučaju da se ne važu artikli, upisuje se bruto i neto težina unesena u šifrantu artikala.
  • Kod automatskog kreiranja narudžbi uklonjena je poteškoća kod artikala koji imaju za dobavljača aktivan pretvarač količine.
  • Kod kopiranja narudžbi kupaca i naloga za otpremu, sad se kopiraju i podaci za opoziv robe.
  • Ispravljena je pogreška koja se javljala prilikom automatskog knjiženja u blagajnu, u slučaju kada nije unesen način plaćanja u fakturiranju.
  • Prilikom unosa narudžbi putem API-a riješili smo problem ako je u postavkama narudžbi kupaca i dobavljača u razdoblju knjige upisan datum od – do.

Fakturiranje

  • U slučaju promjene platitelja na izdanim računima, otklonjene poteškoće oznake i kontrole platitelja,
  • Prilikom dodatnog ispisa računa isključili smo fiskalizaciju računa te na predlošcima prije izdavanja računa dodat je tekst „ predložak, nije važeći račun!“
  • Izvoz podataka u knjigovodstvo dopunjen je izvozom u XML datoteku (iCenter API). Prilikom višestrukog prijenosa, pripremi se xml dokument komprimiran u zip datoteku.

Radni nalozi

  • Knjiženje – radni nalozi; u polju »serija« na kartici »materijal i usluge« možete odabrati serije sa zalihama putem funkcijske tipke F8

API

  • U metode GetOrder otklonili smo poteškoće koji su se javljale kod naloga u stranoj valuti gdje se nisu prikazivali zbirni iznosi u stranoj valuti.

Izvjestitelj

  • Omogućili smo implementaciju izvještaja u 64-bitnom načinu 

ePoštar

  • Zbog poteškoća kod primanju povratnica putem e-pošte, ažurirali smo komponentu komunikacije s poslužiteljima e-pošte.

QRD ispisi

  • Na sve QRD ispise dodali smo mogućnost »naziva datoteke«:
    • kod unosa forme podatka ispisa dodano je polje »naziv«, polje je dodano kao kolona u tablici ispisa,
    • ako polje nije popunjeno, ime datoteke ostaje kao i do sada
    • ako je polje popunjeno, fiksni dio naziva datoteke zamijenjen je sadržajem iz ovog polja, nakon čega slijedi numeriranje kao i prije
    • naziv utječe na pojedinačne načine pripreme datoteke za ispis (od pregleda: spremite, spremite u eR, spremite i pošaljite, pošaljite kao i prilikom ispisa ili izdavanja dokumenta).

Upravitelj zadataka

  • U tablici dodano je polje "Tip zaključka".

Stranke

  • Kod unosa stranke putem Interneta, VIES kontrola obavlja se automatski.

Ispiši