Verzija 2022.17.001 od dana 05.12.2022

Obračun plaće i drugog dohotka

  • Ako je u Postavkama programa aktivan ključ PAYROLLSETTING i radi se o obračunu plaće za 12/2022 s valutom EUR kontrola iznosa postavki programa radi se prema fiksno definiranim iznosima.
  • Godišnja osnovica za doprinose preračunata je u EUR te se uzima u obziru na obračunima s valutom EUR u 12. mjesecu.
  • Satnica za bolovanje računa se ovisno o postavci valute obračuna HRK/EUR.
  • Na ispisima obračunskih dokumenata djelatnika (obračunska lista, obrasci IP1, NP1, IO1, OP/OTP) omogućeno je dvojno iskazivanje iznosa u EUR i HRK.
  • Na OLAP analizi prijenosa u financijsko knjigovodstvo više se ne prikazuju neaktivne analitike analitičkih konta.

Kadrovska evidencija

  • Prilikom unosa novog događaja u događaje Ispiti, pregledi i potvrde dodana je mogućnost unosa događaja za više djelatnika istovremeno pomoću ikone Odabrani djelatnici.
  • U kadrovskoj evidenciji djelatnika omogućen je odabir vrste radne vize.
  • U OLAP analizu Rad i karijera dodana su polja šifra i naziv mentora.
  • U OLAP analizi Rada i karijera i u Analizi pregleda, ispita i potvrda dodano je polje šifra djelatnika.
  • U OLAP Analizi rada i karijere, Analizi obrazovanja i Analizi pregleda, ispita i potvrda dodano je polje šifra radnog mjesta.
  • U šifrarniku djelatnika je dodano upozorenje koje se pojavljuje prilikom potvrde promjene podataka Sati na dan.Upozorenje se prikazuje u situaciji ako se na kartici određivanje godišnjeg odmora nalaze podaci o Godišnjem odmoru po odluci i ukoliko korisnik ima licencu za Obračun plaća i Kadrovsku evidenciju.
  • Dodano je  upozorenje kod unosa podataka preko Povijesnih promjena (buduće promjene).

Registracija prisutnosti

  • Omogućen je pristup svim OLAP analizama evidencije prisutnosti.
  • Omogućen je prijenos djelatnika koji nisu uključeni u obračun plaće u Evidenciju prisutnosti.
  • Otklonjene su poteškoće kod slanja e-pošte sa zahtjevom za odsutnost

mojINFO

  • Omogućeno je aktiviranje upotrebe složenih lozinki web operatera prilikom prijave u mojINFO.
  • Otklonjene su poteškoće kod prijave godišnjeg odmora u slučaju kada djelatnik nije upisan u modul Registracije prisutnosti.
  • Omogućen je pregled odsutnosti djelatnika voditeljima radnih jedinica.

Radni nalozi

  • Otklonjene su poteškoće pri istodobnim unosom novog radnog naloga na dvije (ili više) radnih stanica.

Fakturiranje

  • Naredbe x - zatvori, Alt+F4 i Esc su onemogućene i nemaju funkcionalnosti prilikom unosa načina plaćanja, onemogočeni in nimajo funkjonalnosti na vnosu načina plačila, kod gotovine tipka Odustani vraća masku na zadane vrijednosti, a Potvrdi nastavlja proces rada.
  • Knjiženje - predračuni; dodan je novi status predračuna "Storniran":
    • Dodana je nova funkcija (gumb) "Storno predračuna", koji se nalazi u tablici predračuna i na obradama koje pozivamo s desnim klikom miša u tablici predračuna.
    • Stornirani predračuni u Stanju procesa imaju opis "Stornirano".
    • Stornirani predračuni su u tablici predračuna obojani u ljubičasto.
    • Stornirani predračun se ne može mijenjati/dopuniti.
    • Funkcija storniranja se može onemogućiti preko sigurnosnog sustava.
    • Predračun se može stornirati:
      • Ako još nije storniran,
      • Ako nije plaćen,
      • Ako se veže na narudžbu kupca koja još nije otpremljena (i/ili fakturirana) ili nema upisan način plaćanja.
    • Pri kreiranju eSlog datoteke uređeno je uzimanje u obzir kvačice "Ne izvozi barkod šifre" u postavkama pripreme eSlog-a.
    • Kod izvoza iz OLAP tablice je uređen izvoz u xlsx format jednako kao što je za xls. Što znači da su nazivi stupaca smisleni s obzirom na tablicu.

Robno materijalno poslovanje

  • Na vrstama prometa je uređeno punjenje podatka Veza s primljenim računima. Za prijeme se vrijednost izabere na masci, za izdavanje i prijenose je zadano neaktivno. Podatak se uzima u obzir kod ručnog unosa prometa (prijemi, izdavanje, prijenosi). Podatak Veza s primljenim računima puni se iz postavki vrste prometa na koje se knjiži. Jednako je uređeno punjenje podataka na prometu preko API-ja.
  • Prilikom pripreme odjave konsignacije je uređeno predlaganje datuma razdoblja do sa zadnjim danom predloženog mjeseca, te je uređena mogućnost sortiranja tablice, koja ne utječe na zapis stavki.
  • Prilikom odjave konsignacije je uređena mogućnost unosa ili izbora cjenika, koji ima u šiframa slova.
  • U tablici je uređen prikaz starosti zalihe iako u postavkama nema odabrane vrste prometa.
  • Kontrole uvoza popisne liste inventure preko čarobnjaka su usklađene s kontrolama ručnog unosa.
  • Pretprijem - gumb "Kontrola Instrastat" - uklonjena je kontrola na statističku vrijednost.

Dobavljači i kupci

  • Uređen je prijenos podataka Količina iz kalkulatora u polje Količina za otpremu za otpreme koje su u statusu Otvoreni.
  • Uređen je uvoz popusta iz datoteke za uvoz, ako podatka popusta nema tada se predlaže kao kod ručnog unosa.
  • Otklonjene su poteškoće prilikom otvaranja sljedeće sesije istog "programa"; ako otvaranje prethodne ne potvrdiš.
  • Kupci - narudžbe kupaca; dodana je funkcija (gumb) "Storno predračuna", koji se nalazi u tablici narudžbi kupaca. Preko te funkcije se stornira predračun, koji je povezan s narudžbom kupca. Funkcija se može onemogućiti preko sigurnosnog sustava. Predračun se može stornirati:
    • Ako već nije storniran,
    • Ako nije plaćen,
    • Ako se veže na narudžbu kupca koja još nije otpremljena (i/ili fakturirana) odnosno nema upisan način plaćanja.
  • Kupci – narudžbe kupaca - obrade - Prijenos u predračun; predračun, koji nastane na temelju te obrade sada dobije status "Knjižen".

iCenter

  • Na gumbu 64 bit OLAP pregleda je uklonjena mogućnost višekratnog otvaranja 64bitne tablice.

Praćenje kvalitete

  • Ispisi – procjena dobavljača; postojeću obradu "isključenja" smo nadomjestili s novom obradom "u artikli-stranke". Prethodna obrada je iz izabrane procjene u artikl-stranke izdvojila dozvoljeno naručivanje za nedovoljne ocjene (artikl-stranka). Sada obrada pored isključivanja  u šifrarnik artikli-stranke prenosi također podatke o dostignutim točkama, ocjeni i datumu procjene.
  • Kod zaključivanja kontrolnog naloga (kontrola ulaza i izlaza) sa vezom na robno materijalno poslovanje smo uveli kontrole nad svim "analitikama" (mjesto troška, nositelj troška, referent, analitika, analitika 1, analitika 2, analitika 3) određenim na vrstama prometa na koja se knjiženja odnose. Tako se zaključak i s tm knjiženje prijenosa ne izvede, ako je "analitika" obavezna i nije definirana na kontrolnom nalogu ili određena kao zadana na samoj vrsti prometa.

eRegistrator

  • Prikaz statusa fascikla na tablici fascikla je promijenjen iz numeričkog u opisni.

Artikli

  • Na formama brzog unosa (artikli, zaposleni, stranke) promijenjena je pozicija gumba "zadano".
  • Na formi brzog unosa artikala promijenjeno je postavljanje podataka na "zadane" postavke.
  • Dopunjen je sistem predlaganja šifre artikla kod dodavanja novog artikla. 
    • Kod numeričkog sistema šifriranja nema promjena.
    • U slučaju alfanumeričke šifre sustav utvrđuje slijedi li znakovnom dijelu šifre numerički dio i potom predlaže novu šifru u okviru numeričkog dijela (npr. za sistem šifre XYZ000 predlagati će šifre XYZ000, XYZ001, XYZ002, ... XYZ999, XYZ1000, XYZ1001,...). Ukoliko sistem šifre ne završava numeričkim dijelom. Program će sam predložiti numerički dio (npr. za sistem šifre XYZ  program će predložiti šifre XYZ0, XYZ1, XYZ2, ..., XYZ9, XYZ10, XYZ11, ...).
    • Istu funkciju koristi WEB.Api metoda AddItems.

API

  • PostProformaInvoiceCancellation – napravljena je nova API metoda za storniranje predračuna. Kod storniranja predračuna preko API metode važe jednaki uvjeti/ograničenja, kao što su opisani na funkciji storniranja kroz program fakturiranja iCentra.
  • GetProformaInvoice, GetProformaInvoices, AddProformaInvoice, ModifyProformaInvoice, GetOrderProcesOverview, GetProformaInvoiceStatus, ModifyProformaInvoiceStatus – dodan je novi status predračuna (S, Cancelled)
  • PostProformaInvoiceLock – dodana je kontrola nad otključavanjem predračuna, stornirani predračun se ne može otključati.
  • AddJOURNAL – Uređena je poteškoća s dužinom polja <Document>, koja je sada unificirana s dužinom polja na unosnoj formi u posredno knjiženje.

Blagajničko poslovanje

  • Blagajna – Ako je jedini dnevnik evidentiran na blagajni dnevnik Početno stanje, omogućen je ispravak iznosa početnog stanja (polja su otvorena i slobodna za ispravak). Nakon potvrde novog stanja, izbriše se stari zapis početnog stanja i kreira novi. Polja su otvorena samo kada, osim dnevnika početnog stanja, nema niti jednog drugog dokumenta.
  • Posredno knjiženje – Plaćanje iz Blagajne – Ispravljena je greška do koje je dolazilo prilikom dodavanja veze na knjiženje plaćanja iz blagajne u Posrednom knjiženju.

Financijsko knjigovodstvo

  • Kompenzacije – Ispravljen je pogrešan prikaz iznosa Otvoreno potražno u tablici s iznosima za kompenzaciju, kada se račun plaćao djelomično, te se taj djelomični nalog za plaćanje naknadno brisao.  
  • Kompenzacije – Prilagođen je prikaz iznosa Otvoreno na tablici s iznosima za kompenzaciju, u slučaju kada je račun djelomično plaćen i kada je knjižen izvod.
  • Posredno knjiženje: Ispravljena je poteškoća prilikom ispravljanja knjiženja koja su imala vezu/zatvaranje stavaka.
  • Ispisi i pregledi – Otvorene stavke: Ispravljeno je filtriranje podataka prilikom korištenja gumba Izbor stranke i konta.
  • Pregled knjiženja - izvoz za revizora – u datoteci glavne knjige.txt: Izvoz je ažuriran na način da se sada brže pripremi.
  • Ispisi i pregledi - Dnevnik knjiženja: Uređen je ispis broja dokumenta.
  • Posredno knjiženje - Kontrolni dnevnik: Uređen je ispis broja dokumenta.
  • Pregled knjiženja - Ispis: Uređen je ispis broja dokumenta.

Primljeni računi

  • Knjiženje i porezi: omogućeno je ispravljanje konta na knjiženjima koja su povezana s dokumentima nabave.
  • uvoz e-računa – ispravljena je greška pri uvozu e-računa kod kojih se prilikom uvoza pripremi veza s dokumentom nabave.
  • Knjiženje i porezi: Povezivanje računa s dokumentima nabave – moguće je uređivanje opisa, razdoblja, te ostalih analitika na kartici Knjiženje. Ti podaci su se upisali prilikom povezivanja s dokumentima nabave.

Potvrđivanje dokumenata

  • Mobilno potvrđivanje – dopunjeno je djelovanje usluge na način da će se statusi potvrđivanja brže ažurirati iz mobilnog potvrđivanja u iCenter.

Ispiši