Ažurirani su podaci za pripremu konačnog godišnjeg obračuna za 2025. godinu.
Omogućeno je definiranje razlike uplate/povrata poreza na dohodak po konačnom obračunu za koju se neće provesti konačni godišnji obračun.
OLAP analize obračuna, stavki obračuna i obračuna sa stavkama obračuna nadopunjene su s podatkom ClientId iz Postavki programa.
Izaslani djelatnici:
Unutar matičnog podatka djelatnika omogućen je unos više perioda izaslanja.
Omogućeno je provođenje u istom obračunu plaće djelatnika koji je dio mjeseca izaslan u inozemstvo, a dio mjeseca radi u Hrvatskoj.
Evidencija prisutnosti – Planiranje odsutnosti
Prijava planiranih godišnjih odmora i Potvrđivanje odsutnosti
U preglednice Prijava planiranih godišnjih odmora i Potvrđivanje odsutnosti je dodan stupac Status, koji prikazuje trenutno stanje pojedinačnih odsutnosti.
Sada se također prikazuju i Odsutnosti u statusu Otkazano, označeni svijetlo ružičastom bojom.
Na obrascima za prijavu datuma odsutnosti i potvrđivanje odsutnosti dodano je polje za Otkazivanje. Ovo potvrdno polje automatski se označava kada zaposlenik otkaže već odobrenu odsutnost putem aplikacije mojINFO.
Dodana je mogućnost prikaza svih zapisa u preglednici.
Šifrarnici – Djelatnici – Podaci o djelatnicima
Ispravljena je poteškoća prilikom predlaganja osnovica djelatnika za nove djelatnike u slučaju kada se prilikom unosa novog djelatnika nije išlo na karticu Osnovice, a osnovica se računala pomoću formule.
Polje Odabrani djelatnici:
Dodana je mogućnost Označi odabrane djelatnike iz međuspremnika.
Kadrovska evidencija
Djelatnici:
Podaci o djelatnicima – Izabrani djelatnik – Kadrovski podaci – Određivanje godišnjeg odmora:
Prilikom pripreme godišnjih odmora (polje Obnovi podatke), u polje Posljednji mjesec za korištenje u pripremljenim podacima o godišnjem odmoru djelatnika popunjava se podatak o mjesecu unesen u postavke Kadrovske evidencije (a ne kao do sada iz Obračuna plaća).
Preglednica djelatnika:
Prikaz podataka Sati na dan je uređen na način da se prikazuju najviše dvije decimale.
Događaji djelatnika – Ispiti, pregledi i potvrde
U preglednicu su dodani novi stupci: Šifra MT, Naziv MT i Opis
Obrade, pregledi i ispisi – Godišnji odmori i odsutnosti – Priprema godišnjih odmora:
Prilikom pripreme godišnjih odmora, u polje Posljednji mjesec za korištenje u pripremljenim podacima o godišnjem odmoru djelatnika popunjava se podatak o mjesecu unesen u postavke Kadrovske evidencije (a ne kao do sada iz Obračuna plaća).
Kadrovski šifrarnici:
Preglednica Radna mjesta:
Uklonjeni su sljedeći stupci: Valjanost liječničkog pregleda-godine, Valjanost liječničkog pregleda-mjeseci, Valjanost liječničkog pregleda-dani, Valjanost zaštite na radu-godine, Valjanost zaštite na radu-mjeseci, Valjanost zaštite na radu-dani.
Forma individualnog radnog mjesta
Umjesto polja Valjanost liječničkog pregleda i Valjanost zaštite na radu, sada je dostupna tablica Valjanost događaja. U njoj se može dodati bilo koji broj događaja i odrediti njihovu valjanost.
Za radna mjesta koji su već imali određeni događaj u polju Valjanost liječničkog pregleda ili Valjanost zaštite na radu, taj je događaj automatski prenesen u tablicu Valjanost događaja prilikom prelaska na novu verziju.
Na masku za unos navedenih šifrarnika dodana je mogućnost unosa prijevoda:
Radna mjesta, Organizacijske jedinice
Opći šifrarnici – Obrazovanje:
Na masku za unos navedenih šifrarnika dodana je mogućnost upisa prijevoda:
Stupanj školskog obrazovanja, Smjerovi obrazovanja
Obrade, pregledi i ispisi – Organizacijska struktura tvrtke:
Na masku za unos je dodana mogućnost upisa prijevoda
Općenito:
Na masku za unos općih šifrarnika dodana je mogućnost upisa prijevoda:
Mjesto troška
Nositelj troška
Analitika 1
Analitika 2
Analitika 3
Država
Registracija prisutnosti
Preglednica Djelatnici:
U izbor stupaca je dodan stupac Sati za korištenje. Stupac sadrži informacije koje se također prikazuju kada se dva puta klikne na djelatnika u polju Preostali sati – Na raspolaganju je i u mojINFO portalu na izborniku Evidencija prisutnosti – Sati djelatnika u stupcu Ukupno za korištenje.
Iz preglednice je maknuto polje Saldo (Dnevni plan sati).
mojINFO
Nadzorna ploča – Prisutnost djelatnika:
Uz standardne događaje (Prisutnost na radu, Rad od kuće, Pauza, Službeni put), sada se prikazuju svi događaji koji u šifrarniku imaju označenu mogućnost mojINFO. Svi ostali događaji prikazuju se kao Odsutnost.
Omogućeno je otkazivanje odsutnosti od strane djelatnika:
Djelatnik može otkazati odsutnost klikom na polje Otkaži odsutnost (putem Moje odsutnosti ili Nadzorne ploče - Nadolazeće odsutnosti), no samo za odsutnosti sa statusom Potvrđeno. Prilikom otkazivanja otvara se polje u kojem djelatnik mora odabrati razlog otkazivanja i unijeti opis razloga. Nakon slanja zahtjeva, odsutnost dobiva status Otkazano.
Voditelj prima obavijest putem e-maila i u portalu mojINFO vidi zahtjev za otkazivanjem odsutnosti ( u Potvrđivanje odsutnosti i na Nadzornoj ploči – Potvrda odsutnosti).
Ako je otkazivanje odbijeno, odsutnost se vraća u status Potvrđeno a djelatnik prima obavijest o odbijanju.
Ako je otkazivanje potvrđeno, odsutnost dobiva status Otkazano a djelatnik prima obavijest o potvrdi.
Ograničenje: Sve dok odsutstvo ima status Otkazano, nije moguće prijaviti novo odsutstvo za isto razdoblje. Prvo je potrebno dovršiti otkazivanje.
Prikaz Sati (desno):
Događaji koji se ne uzimaju u obzir pri izračunu stanja sati prikazuju se nakon sažetka ukupnih sati.
Evidencija prisutnosti – Moja prisutnost i Sve prisutnosti:
Unos događaja za tekući mjesec moguć je i u slučaju kada tekući mjesec nije otvoren u Registraciji prisutnosti.
Postavke – kartica Općenito:
Dodana je nova postavka Maksimalna veličina privitka, koja određuje maksimalnu veličinu datoteka koje korisnici mojINFO portala mogu prenijeti u program (npr. Prilozi putnih naloga, kadrovska dokumentacija, itd.).
Organigram organizacije – polje Izvoz:
Omogućen je izvoz organigrama u Excel dokument.
Obračun putnih naloga
Ako je u polju »Prijevozno sredstvo« odabrano »Kombinacija« ili »Suputnik«, polje »Naziv« omogućeno je za unos.
Porez na dodanu vrijednost
Šifrarnici - Stope: Prilikom izbora države, osim šifre upiše se i naziv države. Omogućen je pregled šifrarnika bez unosa datuma stope. U tom slučaju prikazat će se sve postojeće stope. Olakšan je ručni unos datuma stope PDV-a.
Financijsko knjigovodstvo
Postavke knjiženja izvoda za različite transakcijske račune - upute
Brzi pregled – Šifrarnik grupe konta za brzi pregled otvorenih stavaka – uklonjeni su filteri i stupci KRD i FRP
Dnevne obrade - Posredno knjiženje - Uvoz - Uvoz iz datoteke (Excel, ...) – u izbor polja za uvoz su dodani:
Način fiskalizacije (dozvoljene vrijednosti: 0 - nije predmet fiskalizacije, 1-fiskalizirano po F1, 2 - fiskalizirano po F2).
ID broj eRačuna (broj računa fiskaliziriranog po F2). Ako podatak nije upisan popuni se iz polja dokument prilikom fiskalizacije F2. .
Način plaćanja (mogućnosti: prazno, T - transakcijski račun, O - Obračunsko plaćanje, Z - Ostalo).
Dnevne obrade - Pregled knjiženja i Pregled kartice:
Storno, kopiranje izbranih: polja Način fiskalizacije, ID broj eRačuna, Način plaćanja, se iz izabranog zapisa upišu na zapis sa suprotnim predznakom.
Dodan je prikaz polja Način fiskalizacije, ID broj računa, Način plaćanja u tablici.
Alati - Preknjižavanje: Polja Način fiskalizacije, ID broj eRačuna, Način plaćanja, se iz izabranog zapisa upišu na zapis preknjiženja.
Šifrarnik događaja - Način plaćanja - unos, izmjena:
Ako je postavljen ključ u postavkama događaja ERACUN_F2='DA' i ako je vrsta događaja P - plaćanje ili O -račun i plaćanje aktivirat će se novo polje za izbor 'Način plaćanja eRačuna'.
Mogućnosti: prazno, T - Transakcijski račun, O - obračunsko plaćanje, Z - Ostalo.
Dopunjen je uvoz, izvoz iz šifrarnika: Dodano je polje Način plaćanja.
Posredno knjiženje i Neposredno knjiženje (ključ u postavkama događaja ERACUN_F2 = 'DA' ):
Na masci je dodano polje Način plaćanja, koje je aktivno u slučaju izbora konta vrste konta saldakonta kupaca, stranka ima u šifrarniku izabranu državu 'HR', izbrana vrsta događaja nije R - račun.
Podatak se predlaže iz izabranog događaja. Omogućen je izbor Transakcijski račun, Obračunsko plaćanje i Ostalo.
Oznaka Način plaćanja će se pohraniti u slučaju ako je iznos unesen u polju u kojem se knjiži plaćanje.
Dnevne obrade – Dopuna tablica 'Pregled knjiženje', 'Pregled kartice'. Dodana su nova polja Način fiskalizacije, ID broj eRačuna, Način plaćanja:
U polju Način plaćanja je omogućen unos oznake T - Transakcijski račun, O - Obračunsko plaćanje, Z - Ostalo, ako korisnik ima prava na ispravke proknjiženih podataka i ako su za zapis ispunjeni sljedeći uvjeti:
Ako je Datum Dokumenta > '31.12.2025', te za testno razdoblje ako je Datum Dokumenta <= '31.12.2025' i u postavkama programa je unesen ključ 'ERACUN_F2' = 'DA'.
Konto je saldakontno konto kupaca.
Stranka ima upisanu državu 'HR'.
Događaj (vrsta prometa P – plaćanje ili O – plaćanje i račun ).
Potražni iznos je različit od 0 i nije pripremljena veza s računom.
Alati – Automatsko zatvaranje stavaka: Uređeno je odgovarajuće zatvaranje stavaka kod zatvaranja po dokumentu, s dugovne i potražne strane – nasuprotno. Zatvaraju se iznosi s istim predznakom.
Posredno knjiženje: Uređeno je ažuriranje tablice prilikom uvoza iz XML datoteke (API; VOD) i iz w-1 datoteke. Ručno osvježavanje (izlaz i ponovni klik na ikonu povećala) više nije potrebno.
Alati – Automatsko zatvaranje stavaka: Ispravljeno je zatvaranje deviznih stavaka po dokumentu sa strane samo dugovno / samo potražno. Program stavke zatvori na ispravan način i pripremi tečajne razlike u odgovarajućem iznosu (ne više u visini iznosa stavke).
Dnevne obrade - Pregled knjiženja: Na gumbu Storniraj izabrane je ponovno dodano upozorenje prije storniranja dokumenata povezanih s PDV-om.
Dnevne obrade - Pregled kartice: Na gumbu Storniraj izabrane je ponovno dodano upozorenje prije storniranja dokumenata povezanih s PDV-om.
Plaćanje - Pregled izvoda - Knjiženje: Kontrola konta i obaveznih analitika je ponovno omogućena, samo knjiženje je usprkos greškama moguće nastaviti, uz poruku upozorenja.
Kamate
Modul Obračun kamata je dopunjen opcijom automatskog slanja dokumenta Obračun kamata e-mailom pomoću ePoštara. Osim klasičnog ispisa i slanja obračuna e-mailom, omogućena je i pohrana PDF dokumenta u eRegistrator.
Ispostavljanjem PDF dokumenta Obračuna kamata se na stranci automatski pripremi događaj ispostavljanja. PDF datoteka se pohrani na obračunu i u eRegistratoru slanjem pomoću ePoštara.
Omogućen je ponovni grupni ispis PDF-a obračuna kamata s pohranjivanjem u jednu datoteku i vraćanje obračuna u status u pripremi, čime se omogućuje ponovno ispostavljanje.
Postavke programa – dodana je nova kartica Ispis / Privici - za dokument obračun kamata ispostavljen iz menija Obračuni su omogućene sljedeće postavke:
Izbor šifre 'Vrsta dokumenta' iz pripadajućeg šifrarnika.
Unos naziva mape eRegistratora za pohranu privitaka s mogućnošću izbora uključivanja godine u ime mape.
Izbor šifre događaja pomoću šifrarnika događaja. Unos događaja nije obavezan. Ako je događaj izabran, prilikom ispostavljanja obračuna kamata ili vraćanja obračuna u status u pripremi, kreira se zapis u šifrarniku stranaka vezan uz taj tip događaja.
Obračun kamata - Obračun - Obračuni - novi gumb Ispis/e-Slanje:
Gumb je aktivan ako je u postavkama programa popunjeno polje Vrsta dokumenta.
Dodan je novi sigurnosni ključ (OBR - Izbornik, Obračun - Obračuni – Ispis/e-Slanje).
Potvrđivanjem gumba otvori se prozor s ograničenim uvjetima za ispostavljanje obračunatih i zaključanih obračuna kamata. Program će, prema izboru korisnika, pripremiti obračun kamata. Prije potvrde ispostavljanja je u tablici moguće provjeriti obračune. Način izdavanja se određuje u šifrarniku stranka (kartica Izdavanje dokumenta). Mogućnosti su PDF, e-mail, eRegistrator ili ispis. Ako na stranci nije određen način izdavanja za obračun kamata zadani način je ispis.
Izborom i potvrđivanjem će se ispostaviti računi. U slučaju kada je na stranci izabrano slanje PDF – ePošta u postavkama e-Poštara mora biti označena nova usluga za slanje obračuna kamata - 'Slanje PDF obračuna kamata'.
Nakon ispostavljanja se na izabranom zapisu status dokumenta promijeni u Ispostavljen.
Na tablici 'Obračuni' su dodana nova polja koja omogućuju pregled datoteke obračuna, načina slanja, datuma slanja i statusa ePoštar.
Ako je u postavkama programa Obračun kamata izabrana šifra događaja, prilikom ispostavljanja obračuna kamata na stranci se pripremi novi događaj.
Obračun – Tablica Obračuni - dodatni meni tablice - dodatni podmeniji koji su aktivni kada obračun ima status 'Ispostavljen':
Ponovni ispis: Prikaz datoteke obračuna kamata koja je pripremljena preko gumba 'Ispis/e-Slanje' i koja je pohranjena na zapisu obračuna kamata. Omogućen je izbor pisača za ponovni ispis.
Ponovno e-Slanje: Otvori se prozor u kojem je omogućen slobodan unos e-maila, predmeta i sadržaja poruke. U privitku se dodaje datoteka iz zaglavlja obračuna. Nakon potvrde klikom na gumb Pošalji provjerava se je li unesen e-mail primatelja, te jesu li aktivni ePoštar i usluga za slanje obračuna.
Prilikom ponovnog slanja na stranci se ne priprema događaj.
Obračun – tablica Obračuni – dopuna kontrole s obzirom na Status dokumenta - 'Ispostavljen':
Kartica Osnovno - polje Obračun zaključan: Omogućen je izbor 'Ne', ako dokument nije 'Ispostavljen'.
Gumb <Izračun kamata> prilikom izbora 'Već izračunane': Preračun se izvede ako obračun nije 'Ispostavljen'.
Gumb <Brisanje obračuna>: Brisanje je dozvoljeno ako je obračun u statusu 'U pripremi'.
Gumb <Brisanje obračuna> mogućnost 'Renumeracija obračuna': Omogućeno je ako je obračun u statusu 'U pripremi'.
Gumb brisanje jednog obračuna se izvede ako status dokumenta nije 'Ispostavljen'.
Obračun kamata - Obračun - Obračuni - nov gumb 'Vrati u pripremu':
Gumb je aktivan ako je u postavkama programa dodijeljena šifra u polju Vrsta dokumenta.
Dodan je novi sigurnosni ključ (OBR - Izbornik, Obračun - Obračuni – Vrati u pripremu).
Za izbrane obračune kamata koje odgovaraju unesenim ograničenjima uvjeta (Godina obračuna, broj obračuna od-do, datum obračuna, te ako obračun nije prenesen u glavnu knjigu ili PDV) iz zaglavlja računa se izbriše privitak, način ispostavljanja, Ispostavljen, Ispostavi na, te se status dokumenta promijeni iz 'Ispostavljen' u 'Vraćen u pripremu'. Status e-Poštar se isprazni.
Na stranci se kreira događaj, ako je u postavkama programa upisana šifra događaja: Vraćen u pripremu - Obračun kamata godina – broj.
Obračun – Tablica Obračuni - gumb Ispis - dodan je novi podmeni s nazivom 'Dodatni ispis poslanih obračuna kamata'.
Podmeni je aktivan ako je u postavkama programa Obračun kamata izabrana vrsta dokumenta i ako korisnik ima pravo na njega.
Namjena funkcionalnosti je grupni ispis obračuna kamati na pisač odnosno u grupnu pdf datoteku.
Koristi se i ispisuje pohranjena datoteka iz zaglavlja obračuna kamata i ako je obračun kamata u statusu 'Ispostavljen'.
Potvrdom se otvori prozor u kojem je omogućen izbor uvažavanja rednog broja obračuna iz tablice i ograničavanje podataka s obzirom na godinu, datum obračuna (od - do), šifra obračuna (od - do), broj obračuna (od - do), djelomični interni broj obračuna i šifra stranke (od - do).
Obračun - gumb Priprema - Uvoz obračuna iz FIN: Na izvještaju koji se kreira uvozom podataka je omogućen ispravak brojčanika od - do.
Obračun - gumb Otključavanje obračuna: U polju Godina se predlaže godina iz tablice, unosom broja obračuna od se upiše broj obračuna do i datum obračuna iz izabranog obračuna.
Osnovna sredstva i sitni inventar
Šifrarnici - Amortizacijske grupe: Dopuna programa, ne predlaže se šifra nove amortizacijske grupe. Postavljene su kontrole: šifra je obavezan podatak i provjera koristi li se već unesena šifra.
Osnovna sredstva i sitni inventar – OLAP izvještaj Registar + Amortizacija:
Dopunjen je izvještaj u slučaju kada nije izabrana opcija S otuđenjima na način da se uključe događaji s tipom promjene Inventurni manjak i otuđenja (vrijednosti su snižene za iznose tih događaja). Amortizacija za otuđena osnovna sredstva iz knjige osnovnih sredstava (registra) su prikazana i u slučaju kada se izvještaj priprema na dan prije dana otuđenja.
Dopuna izvještaja kada je izabrana opcija S otuđenjima na način da se na izvještaju prikazuju vrijednosti bez konačnog otuđenja odnosno inventurnog manjka s kojim se osnovno sredstvo uklanja iz knjige osnovnih sredstava (registra).
Općenito Saop
Šifrarnik Stranke – kartica Ispostavljanje dokumenta:
Dodan je novi tip dokumenta naziva Obračun kamata.
Način ispostavljanja: Ispis, PDF e-mailom, PDF u eRegistrator.
Izbor ispisa obrasca za obračun kamata: Zbirni obračun kamata.
E-mail: omogućen je unos više e-mailova odijeljenih znakom.
Platni promet
Nalozi za plaćanje – Priprema naloga za plaćanje za banku: Dopunjen je izbor banke i izbor za zamjenu računa. Izbor banke više nije potreban, polje može biti prazno. U tom slučaju program pripremi onoliko datoteka koliko je različitih računa platitelja.
Knjiga primljenih računa
Knjiga primljenih računa - Knjiženje i porezi - Dokumenti nabave: Ispravljena je greška kada bi se prilikom povezivanja s dokumentom nabave pojavljivalo knjiženje viška. Do toga je dolazilo u slučaju kombiniranog povezivanja, ako se dio dokumenta nabave povezivao u cijelosti, a dio djelomično.
Knjiga primljenih računa - Uvoz e-računa: Dopunjen je uvoz računa tako da se iz XML-a prenese datum dospijeća i ako je datum zapisan u formatu "2025-09-12+02:00".
Knjiga primljenih računa – Knjiženje i porezi: Prilikom knjiženja računa u PDV modul u polju originalni broj dokumenta u PDV knjizi se upiše originalni broj dokumenta iz primljenog računa.
Potvrđivanje dokumenata
Potvrđivanje – na listu čekanja u potvrđivanju su dodani novi podaci:
Šifra MT iz retka
Šifra NT in retka
Podatak prikazuje obje analitike, kao što su upisane na redcima za djelomično potvrđivanje. Ako su na redcima upisane različite analitike u pregledu liste čekanja će se prikazati zapis "Različita MT" odn. "Različiti NT".
Fakturiranje
Uređena je mogućnost dodavanja više referenci iz veza na eRačun.
AddInvoiceReference – omogućeno je dodavanje veza na više prethodnih računa.
Od 2026. godine, numeriranje računa određuje se na temelju poslovnog prostora i/ili broja blagajne upisanih u knjizi računa.
Pri tome je ključan faktor kako definiramo način numeracije u postavkama poslovnih prostora.
Ako odaberemo način numeriranja "Prema poslovnom prostoru", svi će računi slijediti isti niz računa za sve knjige računa modula Fakturiranje u kojima je odabran isti poslovni prostor, kao i modula Maloprodaja (ako postoji) koji pripadaju istom poslovnom prostoru.
Ako odaberemo način numeriranja "Prema naplatnom uređaju" (broju blagajne) , tada je numeriranje u okviru kombinacije poslovnog prostora i broja blagajne (naplatnog uređaja).
Porezne klauzule za izdane račune
Šifrarnik:
uvezen je šifrarnik poreznih klauzula na izdanim računima
ispunjen je prijedlog PDV klauzula
Porezna klauzula na izdanom računu se predlaže ovisno o odabiru oznake PDV-a.
Porezne klauzule iz stavki računa se prenose u PDV modul i u eRačun. Ovisno o oblikovanom QRD obrascu se ispisuju na računu.
Robno materijalno poslovanje
U postavkama programa – Cjenici je dodana mogućnost punjenja cjenika ovisno o Tipu pretprijema. Nova postavka nudi tri mogućnosti i dostupna je na razini postavke punjenja pojedinog cjenika:
Cjenik se puni iz svih pretprijema (zadana opcija, što znači nepromijenjen način rada). Cjenik će se puniti iz Pretprijema i Pretprijema maloprodaja.
Cjenik se puni iz Pretprijema maloprodaja (u tom slučaju se neće puniti iz Pretprijema).
Cjenik se puni iz Pretprijema (u tom slučaju se neće puniti iz Pretprijema maloprodaja).
Prilikom otvaranja novih vrsta prometa RMP, kod otvaranja internih prijenosa je automatski uključena kvačica "Obrada punjenja prodajnih cjenika". Uzima se u obzir u sljedećim obradama:
Ručnom dodavanju novih vrsta prometa tipa Interni prijenosi.
Čarobnjaku Kreiranje šifrarnika RMP.
Inventura – Prilikom pripreme popisne liste s knjižnim stanjem se napune nazivi artikala i deaktiviranim artiklima i onima koji imaju status artikla rasprodaja.
Kupci - otpremni nalozi: Otklonjena je poteškoća knjiženja otpremnog naloga u RMP u slučaju uključenog novog sustava rezervacija kada je program, u nekim slučajevima, pogrešno izračunao raspoloživu zalihu i posljedično tome nije dopustio knjiženje otpremnog naloga.
Šifrarnici - skladišta: Dodan je podatak o lokaciji isporuke (izbor iz šifrarnika stranaka, predstavlja adresu iz koje se isporučuje roba) te kontakt (kontaktna osoba) lokacije isporuke.
Dobavljači i kupci
Dobavljači - primka od dobavljača: U slučaju uključenog (novog) sustava rezervacija dodane su određene promjene na funkciji "zatvaranje narudžbi":
Funkcija je onemogućena kada je barem jedna stavka primke izvor rezervacije.
U slučaju povezivanja primke, koja je izvor rezervacija, s narudžbom dobavljaču, izvori rezervacija se odgovarajuće (po istom sistemu kako se rasporedi realizacija narudžbi) prenesu iz narudžbe u primku.
Kupci – nalozi za otpremu: Na formi naloga za otpremu dodano je nekoliko novih podataka:
Pored datuma isporuke kupac je dodan sat isporuke kupac.
Polju dokument je dodana mogućnost izbora (određivanja) tipa dokumenta.
Na kartici "Isporuka" je dodan podatak o bruto težini, volumenu i broju paketa pošiljke (podaci se mogu prenijeti iz "zbrojeva" otpremnog naloga pomoću gumba s ikonom kalkulatora).
Maloprodaja
U šifrarniku poslovnih prostora je dodana mogućnost numeriranja računa, koja vrijedi od 2026. godine nadalje. Postavka vrijedi za numeriranje računa modula Maloprodaja i Fakturiranje. Postavka se nalazi u poslovnim prostorima u kojima definiramo da li će numeriranje biti:
Prema poslovnom prostoru (zadana vrijednost prilikom otvaranja novog poslovnog prostora).
Prema naplatnom uređaju (broj blagajne).
Prilikom određivanja broja blagajne je dodana kontrola koja upozorava da kombinacija već postoji, ali ne sprječava da odredimo odabrani broj blagajne.
Kod postojećih korisnika koji imaju modul "Maloprodaja" program numeraciju postojećih poslovnih prostora odredi "Prema poslovnom prostoru", a kod korisnika koji imaju samo modul "Fakturiranje" zadana postavka je "Prema naplatnom uređaju".
U bezgotovinskoj prodaji modula dodan je podatak o tipu fiskalizacije koji je vidljiv samo dok na temelju otpremnice nije kreiran račun u modulu Fakturiranja.
Dodane su kontrole na ispostavljanju računa koje zabrane ispostavljanje u slučajevima kada:
Nema dovoljno podataka za određivanje tipa fiskalizacije ili fiskalizacija F1 nije omogućena.
Na povezanoj knjizi računa nije definiran poslovni prostor ili naplatni uređaj.
Knjiženje primke je dopunjeno:
Ako u vrstama prometa Maloprodaja nije uspostavljena veza na vrstu prometa RMP ili nije ispunjena šifra skladišta, program prikaže obavijest da je potrebno ispuniti nedostajući podatak u odgovarajućoj vrsti prometa Maloprodaja.
Dopunjena je obrada uvoza podataka na vrstama prometa zbog koje je nestao podatak o šifri skladišta.
Za novog Operatera program ne dodijeli automatski broj blagajne, na pojedinom računalu već ga je prvi put potrebno ručno upisati. Ranije je program automatski dodijelio broj blagajne 1.
Otklonjeno je ograničenje da samo operateri razine 1 mogu promijeniti broj blagajne.
Ažurirane su oznake i stope PDV-a prilikom izvoza podataka za Minimax.
Proizvodnja
Automatsko usklađivanje proizvodnih cijena: Dopunjena je procedura za automatsko izvođenje usklađivanje proizvodnih cijena preko upravitelja zadataka koji omogućava pohranu izvješća o obradi usklađivanja u eRegistrator.
Artikli
Pregled artikli - zalihe, cijene (F8), artikli i stranke – sistem pretraživanja po više polja istovremeno; otklonjena je poteškoća u slučaju pretraživanja s tekstualnim nizom po brojčanim/datumskim poljima.
Artikli - kartica Svojstva: Dodan je novi podatak "Opasne tvari" u kojem korisnik može unijeti podatke o vrsti (ADR) opasnih tvari. Za tu svrhu je napravljen novi šifrarnik opasnih tvari koje korisnici sami ispunjavaju.
API
GetOrdersLinks, GetDipspatchAdvicesLinks, GetWorkOrdersLinks - Nove API metode za pozivanje povezanih dokumenata (veze) za narudžbe kupaca, naloge za otpremu i radne naloge modula Proizvodnja.
Get/Add/UpdateItemsGeneralData - Novi set API metoda za pozivanje, upisivanje ili mijenjanje "osnovnih" podataka artikala.
Artikli - kartica "svojstva": Dodan je novi skup podataka "Opasne tvari" u kojima korisnik može unijeti podatak i vrsti (ADR) opasne tvari. Dodan je šifrarnik opasnih tvari ADR kojeg korisnici mogu popunjavati i uređivati sami.
Get/Add/Update/DeleteItemsDescriptions - Nove API metode za pozivanje, dodavanje, uređivanje i brisanje opisa artikala.
Get/Add/Update/DeleteItemsTitlesLanguage - Nove API metode za pozivanje, dodavanje, uređivanje i brisanje naziva artikala u stranim jezicima.
MoveOrderToDispatchAdvice – Dopunjene metode s dva dodatna parametra koja omogućuju korisniku da kreiranu otpremu prebaci u "u komision" te, da omogući pripremu otpreme u slučaju nedovoljnih zaliha (ukoliko je na knjizi narudžbe uključena opcija da se otpreme samo artikli sa zalihom).
GetOrderRealisation - Metoda je dopunjena s parametrima od - do godine narudžbe, od - do broja narudžbe te mogućnosti uključenja već realiziranih narudžbi/stavki.