Verzija 2025.07.001 od dana 22.10.2025

Obračun plaće i drugog dohotka

  • Ažurirani su podaci za pripremu konačnog godišnjeg obračuna za 2025. godinu.
  • Omogućeno je definiranje razlike uplate/povrata poreza na dohodak po konačnom obračunu za koju se neće provesti konačni godišnji obračun.
  • OLAP analize obračuna, stavki obračuna i obračuna sa stavkama obračuna nadopunjene su s podatkom ClientId iz Postavki programa.
  • Izaslani djelatnici:
    • Unutar matičnog podatka djelatnika omogućen je unos više perioda izaslanja.
    • Omogućeno je provođenje u istom obračunu plaće djelatnika koji je dio mjeseca izaslan u inozemstvo, a dio mjeseca radi u Hrvatskoj.
  • Evidencija prisutnosti – Planiranje odsutnosti
    • Prijava planiranih godišnjih odmora i Potvrđivanje odsutnosti
      • U preglednice Prijava planiranih godišnjih odmora i Potvrđivanje odsutnosti je dodan stupac Status, koji prikazuje trenutno stanje pojedinačnih odsutnosti.
      • Sada se također prikazuju i Odsutnosti u statusu Otkazano, označeni svijetlo ružičastom bojom.
      • Na obrascima za prijavu datuma odsutnosti i potvrđivanje odsutnosti dodano je polje za Otkazivanje. Ovo potvrdno polje automatski se označava kada zaposlenik otkaže već odobrenu odsutnost putem aplikacije mojINFO.
    • Potvrđivanje odsutnosti – Preglednica Potvrđivanje termina odsutnosti
      • Dodana je mogućnost prikaza svih zapisa u preglednici.
  • Šifrarnici – Djelatnici – Podaci o djelatnicima
    • Ispravljena je poteškoća prilikom predlaganja osnovica djelatnika za nove djelatnike u slučaju kada se prilikom unosa novog djelatnika nije išlo na karticu Osnovice, a osnovica se računala pomoću formule.
  • Polje Odabrani djelatnici:
    • Dodana je mogućnost Označi odabrane djelatnike iz međuspremnika.

Kadrovska evidencija

  • Djelatnici:
    • Podaci o djelatnicima – Izabrani djelatnik – Kadrovski podaci – Određivanje godišnjeg odmora:
      • Prilikom pripreme godišnjih odmora (polje Obnovi podatke), u polje Posljednji mjesec za korištenje u pripremljenim podacima o godišnjem odmoru djelatnika popunjava se podatak o mjesecu unesen u postavke Kadrovske evidencije (a ne kao do sada iz Obračuna plaća).
    •  Preglednica djelatnika:
      • Prikaz podataka Sati na dan je uređen na način da se prikazuju najviše dvije decimale.
    • Događaji djelatnika – Ispiti, pregledi i potvrde
      • U preglednicu su dodani novi stupci: Šifra MT, Naziv MT i Opis
  • Obrade, pregledi i ispisi – Godišnji odmori i odsutnosti – Priprema godišnjih odmora:
    • Prilikom pripreme godišnjih odmora, u polje Posljednji mjesec za korištenje u pripremljenim podacima o godišnjem odmoru djelatnika popunjava se podatak o mjesecu unesen u postavke Kadrovske evidencije (a ne kao do sada iz Obračuna plaća).
  • Kadrovski šifrarnici:
    • Preglednica Radna mjesta:
      • Uklonjeni su sljedeći stupci: Valjanost liječničkog pregleda-godine, Valjanost liječničkog pregleda-mjeseci, Valjanost liječničkog pregleda-dani, Valjanost zaštite na radu-godine, Valjanost zaštite na radu-mjeseci, Valjanost zaštite na radu-dani.
      • Forma individualnog radnog mjesta
        • Umjesto polja Valjanost liječničkog pregleda i Valjanost zaštite na radu, sada je dostupna tablica Valjanost događaja. U njoj se može dodati bilo koji broj događaja i odrediti njihovu valjanost.
        • Za radna mjesta koji su već imali određeni događaj u polju Valjanost liječničkog pregleda ili Valjanost zaštite na radu, taj je događaj automatski prenesen u tablicu Valjanost događaja prilikom prelaska na novu verziju.
      • Na masku za unos navedenih šifrarnika dodana je mogućnost unosa prijevoda:
        • Radna mjesta, Organizacijske jedinice
  • Opći šifrarnici – Obrazovanje:
    • Na masku za unos navedenih šifrarnika dodana je mogućnost upisa prijevoda:
      • Stupanj školskog obrazovanja, Smjerovi obrazovanja
  • Obrade, pregledi i ispisi – Organizacijska struktura tvrtke:
    • Na masku za unos je dodana mogućnost upisa prijevoda
  • Općenito:
    • Na masku za unos općih šifrarnika dodana je mogućnost upisa prijevoda:
      • Mjesto troška
      • Nositelj troška
      • Analitika 1
      • Analitika 2
      • Analitika 3
      • Država

Registracija prisutnosti

  • Preglednica Djelatnici:
    • U izbor stupaca je dodan stupac Sati za korištenje. Stupac sadrži informacije koje se također prikazuju kada se dva puta klikne na djelatnika u polju Preostali sati – Na raspolaganju je i u mojINFO portalu na izborniku Evidencija prisutnosti – Sati djelatnika u stupcu Ukupno za korištenje.
    • Iz preglednice je maknuto polje Saldo (Dnevni plan sati).

mojINFO

  • Nadzorna ploča – Prisutnost djelatnika:
    • Uz standardne događaje (Prisutnost na radu, Rad od kuće, Pauza, Službeni put), sada se prikazuju svi događaji koji u šifrarniku imaju označenu mogućnost mojINFO. Svi ostali događaji prikazuju se kao Odsutnost.
  • Omogućeno je otkazivanje odsutnosti od strane djelatnika:
  • Djelatnik može otkazati odsutnost klikom na polje Otkaži odsutnost (putem Moje odsutnosti ili Nadzorne ploče - Nadolazeće odsutnosti), no samo za odsutnosti sa statusom Potvrđeno. Prilikom otkazivanja otvara se polje u kojem djelatnik mora odabrati razlog otkazivanja i unijeti opis razloga. Nakon slanja zahtjeva, odsutnost dobiva status Otkazano.
  • Voditelj prima obavijest putem e-maila i u portalu mojINFO vidi zahtjev za otkazivanjem odsutnosti ( u Potvrđivanje odsutnosti i na Nadzornoj ploči – Potvrda odsutnosti).
    • Ako je otkazivanje odbijeno, odsutnost se vraća u status Potvrđeno a djelatnik prima obavijest o odbijanju.
    • Ako je otkazivanje potvrđeno, odsutnost dobiva status Otkazano a djelatnik prima obavijest o potvrdi.
  • Ograničenje: Sve dok odsutstvo ima status Otkazano, nije moguće prijaviti novo odsutstvo za isto razdoblje. Prvo je potrebno dovršiti otkazivanje.
  • Prikaz Sati (desno):
    • Događaji koji se ne uzimaju u obzir pri izračunu stanja sati prikazuju se nakon sažetka ukupnih sati.
  • Evidencija prisutnosti – Moja prisutnost i Sve prisutnosti:
    • Unos događaja za tekući mjesec moguć je i u slučaju kada tekući mjesec nije otvoren u Registraciji prisutnosti.
  • Postavke – kartica Općenito:
    • Dodana je nova postavka Maksimalna veličina privitka, koja određuje maksimalnu veličinu datoteka koje korisnici mojINFO portala mogu prenijeti u program (npr. Prilozi putnih naloga, kadrovska dokumentacija, itd.).
  • Organigram organizacije – polje Izvoz:
    • Omogućen je izvoz organigrama u Excel dokument.

Obračun putnih naloga

  • Ako je u polju »Prijevozno sredstvo« odabrano »Kombinacija« ili »Suputnik«,  polje »Naziv« omogućeno je za unos.

Porez na dodanu vrijednost

  • Šifrarnici - Stope: Prilikom izbora države, osim šifre upiše se i naziv države. Omogućen je pregled šifrarnika bez unosa datuma stope. U tom slučaju prikazat će se sve postojeće stope. Olakšan je ručni unos datuma stope PDV-a.

Financijsko knjigovodstvo

  • Postavke knjiženja izvoda za različite transakcijske račune - upute
  • Brzi pregled – Šifrarnik grupe konta za brzi pregled otvorenih stavaka – uklonjeni su filteri i stupci KRD i FRP
  • Dnevne obrade - Posredno knjiženje - Uvoz - Uvoz iz datoteke (Excel, ...) – u izbor polja za uvoz su dodani:
    • Način fiskalizacije (dozvoljene vrijednosti: 0 - nije predmet fiskalizacije, 1-fiskalizirano po F1, 2 - fiskalizirano po F2).
    • ID broj eRačuna (broj računa fiskaliziriranog po F2). Ako podatak nije upisan popuni se iz polja dokument prilikom fiskalizacije F2. .
    • Način plaćanja (mogućnosti: prazno, T - transakcijski račun, O - Obračunsko plaćanje, Z - Ostalo).
  • Dnevne obrade - Pregled knjiženja i Pregled kartice: 
    • Storno, kopiranje izbranih: polja Način fiskalizacije, ID broj eRačuna, Način plaćanja, se iz izabranog zapisa upišu na zapis sa suprotnim predznakom.
    • Dodan je prikaz polja Način fiskalizacije, ID broj računa, Način plaćanja u tablici.
  • Alati - Preknjižavanje: Polja Način fiskalizacije, ID broj eRačuna, Način plaćanja, se iz izabranog zapisa upišu na zapis preknjiženja.
  • Šifrarnik događaja - Način plaćanja - unos, izmjena:
    • Ako je postavljen ključ u postavkama događaja ERACUN_F2='DA'  i  ako je vrsta događaja P - plaćanje ili O -račun i plaćanje aktivirat će se novo polje za izbor  'Način plaćanja eRačuna'.
    • Mogućnosti: prazno, T - Transakcijski račun, O - obračunsko plaćanje, Z - Ostalo.
    • Dopunjen je uvoz, izvoz iz šifrarnika: Dodano je polje Način plaćanja.
  • Posredno knjiženje i Neposredno knjiženje (ključ u postavkama događaja ERACUN_F2 = 'DA' ):
    • Na masci je dodano polje Način plaćanja, koje je aktivno u slučaju izbora konta vrste konta saldakonta kupaca, stranka ima u šifrarniku izabranu državu 'HR', izbrana vrsta događaja nije R - račun.
    • Podatak se predlaže iz izabranog događaja. Omogućen je izbor Transakcijski račun, Obračunsko plaćanje i Ostalo.
    • Oznaka Način plaćanja će se pohraniti u slučaju ako je iznos unesen u polju u kojem se knjiži plaćanje.  
  • Dnevne obrade – Dopuna tablica 'Pregled knjiženje', 'Pregled kartice'. Dodana su nova polja Način fiskalizacije, ID broj eRačuna, Način plaćanja:
    • U polju Način plaćanja je omogućen unos oznake T - Transakcijski račun, O - Obračunsko plaćanje, Z - Ostalo, ako korisnik ima prava na ispravke proknjiženih podataka i ako su za zapis ispunjeni sljedeći uvjeti:
      • Ako je Datum Dokumenta > '31.12.2025', te za testno razdoblje ako je Datum Dokumenta <= '31.12.2025' i u postavkama programa je unesen ključ 'ERACUN_F2' = 'DA'.
      • Konto je saldakontno konto kupaca.
      • Stranka ima upisanu državu 'HR'.
      • Događaj (vrsta prometa P – plaćanje ili O – plaćanje i račun ).
      • Potražni iznos je različit od 0 i nije pripremljena veza s računom.
  • Alati – Automatsko zatvaranje stavaka: Uređeno je odgovarajuće zatvaranje stavaka kod zatvaranja po dokumentu, s dugovne i potražne strane – nasuprotno. Zatvaraju se iznosi s istim predznakom.
  • Posredno knjiženje: Uređeno je ažuriranje tablice prilikom uvoza iz XML datoteke (API; VOD) i iz w-1 datoteke. Ručno osvježavanje (izlaz i ponovni klik na ikonu povećala) više nije potrebno.
  • Alati – Automatsko zatvaranje stavaka: Ispravljeno je zatvaranje deviznih stavaka po dokumentu sa strane samo dugovno / samo potražno. Program stavke zatvori na ispravan način i pripremi tečajne razlike u odgovarajućem iznosu (ne više u visini iznosa stavke).
  • Dnevne obrade - Pregled knjiženja: Na gumbu Storniraj izabrane je ponovno dodano upozorenje prije storniranja dokumenata povezanih s PDV-om.
  • Dnevne obrade - Pregled kartice: Na gumbu Storniraj izabrane je ponovno dodano upozorenje prije storniranja dokumenata povezanih s PDV-om.
  • Plaćanje - Pregled izvoda - Knjiženje: Kontrola konta i obaveznih analitika je ponovno omogućena,  samo knjiženje je usprkos greškama moguće nastaviti, uz poruku upozorenja.  

Kamate

  • Modul Obračun kamata je dopunjen opcijom automatskog slanja dokumenta Obračun kamata e-mailom pomoću ePoštara. Osim klasičnog ispisa i slanja obračuna e-mailom, omogućena je i pohrana PDF dokumenta u eRegistrator.
  • Ispostavljanjem PDF dokumenta Obračuna kamata se na stranci automatski pripremi događaj ispostavljanja. PDF datoteka se pohrani na obračunu i u eRegistratoru slanjem pomoću ePoštara.
  • Omogućen je ponovni grupni ispis PDF-a obračuna kamata s pohranjivanjem u jednu datoteku i vraćanje obračuna u status u pripremi, čime se omogućuje ponovno ispostavljanje.
  • Postavke programa  – dodana je nova kartica Ispis / Privici - za dokument obračun kamata ispostavljen iz menija Obračuni su omogućene sljedeće postavke:  
    • Izbor šifre 'Vrsta dokumenta' iz pripadajućeg šifrarnika.
    • Unos naziva mape eRegistratora za pohranu privitaka s mogućnošću izbora uključivanja godine u ime mape.
    • Izbor šifre događaja pomoću šifrarnika događaja. Unos događaja nije obavezan. Ako je događaj izabran, prilikom ispostavljanja obračuna kamata ili vraćanja obračuna u status u pripremi, kreira se zapis u šifrarniku stranaka vezan uz taj tip događaja.
  • Obračun kamata - Obračun - Obračuni - novi gumb Ispis/e-Slanje:
    • Gumb je aktivan ako je u postavkama programa popunjeno polje Vrsta dokumenta.
    • Dodan je novi sigurnosni ključ (OBR - Izbornik, Obračun - Obračuni – Ispis/e-Slanje).  
    • Potvrđivanjem gumba otvori se prozor s ograničenim uvjetima za ispostavljanje obračunatih i zaključanih obračuna kamata. Program će, prema izboru korisnika, pripremiti obračun kamata. Prije potvrde ispostavljanja je u tablici moguće provjeriti obračune. Način izdavanja se određuje u šifrarniku stranka (kartica Izdavanje dokumenta). Mogućnosti su PDF, e-mail, eRegistrator ili ispis. Ako na stranci nije određen način izdavanja za obračun kamata zadani način je ispis.  
    • Izborom i potvrđivanjem će se ispostaviti računi. U slučaju kada je na stranci izabrano slanje PDF – ePošta u postavkama e-Poštara mora biti označena nova usluga za slanje obračuna kamata - 'Slanje PDF obračuna kamata'.
    • Nakon ispostavljanja se na izabranom zapisu status dokumenta promijeni u Ispostavljen.  
    • Na tablici 'Obračuni' su dodana nova polja koja omogućuju pregled datoteke obračuna, načina slanja, datuma slanja i statusa ePoštar.
    • Ako je u postavkama programa Obračun kamata izabrana šifra događaja, prilikom ispostavljanja obračuna kamata na stranci se pripremi novi događaj.
  • Obračun – Tablica Obračuni - dodatni meni tablice - dodatni podmeniji koji su aktivni kada obračun ima status 'Ispostavljen':
    • Ponovni ispis: Prikaz datoteke obračuna kamata koja je pripremljena preko gumba 'Ispis/e-Slanje' i koja je pohranjena na zapisu obračuna kamata. Omogućen je izbor pisača za ponovni ispis.  
    • Ponovno e-Slanje: Otvori se prozor u kojem je omogućen slobodan unos e-maila, predmeta i sadržaja poruke. U privitku se dodaje datoteka iz zaglavlja obračuna. Nakon potvrde klikom na gumb Pošalji provjerava se je li unesen e-mail primatelja, te jesu li aktivni ePoštar i usluga za slanje obračuna.
    • Prilikom ponovnog slanja na stranci se ne priprema događaj.
  • Obračun – tablica Obračuni – dopuna kontrole s obzirom na Status dokumenta - 'Ispostavljen':
    • Kartica Osnovno - polje Obračun zaključan: Omogućen je izbor 'Ne', ako dokument nije 'Ispostavljen'.
    • Gumb <Izračun kamata> prilikom izbora 'Već izračunane': Preračun se izvede ako obračun nije 'Ispostavljen'.
    • Gumb <Brisanje obračuna>: Brisanje je dozvoljeno ako je obračun u statusu 'U pripremi'.
    • Gumb <Brisanje obračuna> mogućnost 'Renumeracija obračuna': Omogućeno je ako je obračun u statusu 'U pripremi'.
    • Gumb brisanje jednog obračuna se izvede ako status dokumenta nije 'Ispostavljen'. 
  • Obračun kamata - Obračun - Obračuni - nov gumb 'Vrati u pripremu': 
    • Gumb je aktivan ako je u postavkama programa dodijeljena šifra u polju Vrsta dokumenta.
    • Dodan je novi sigurnosni ključ (OBR - Izbornik, Obračun - Obračuni – Vrati u pripremu).  
    • Za izbrane obračune kamata koje odgovaraju unesenim ograničenjima uvjeta (Godina obračuna, broj obračuna od-do, datum obračuna, te ako obračun nije prenesen u glavnu knjigu ili PDV) iz zaglavlja računa se izbriše privitak, način ispostavljanja, Ispostavljen, Ispostavi na, te se status dokumenta promijeni iz  'Ispostavljen' u 'Vraćen u pripremu'. Status e-Poštar se isprazni.
    • Na stranci se kreira događaj, ako je u postavkama programa upisana šifra događaja: Vraćen u pripremu - Obračun kamata godina – broj.
  • Obračun – Tablica Obračuni - gumb Ispis - dodan je novi podmeni s nazivom 'Dodatni ispis poslanih obračuna kamata'.
    • Podmeni je aktivan ako je u postavkama programa Obračun kamata izabrana vrsta dokumenta i ako korisnik ima pravo na njega.  
    • Namjena funkcionalnosti je grupni ispis obračuna kamati na pisač odnosno u grupnu pdf datoteku.  
    • Koristi se i ispisuje pohranjena datoteka iz zaglavlja obračuna kamata i ako je obračun kamata u statusu 'Ispostavljen'.
    • Potvrdom se otvori prozor u kojem je omogućen izbor uvažavanja rednog broja  obračuna iz tablice i ograničavanje podataka s obzirom na godinu, datum obračuna (od - do), šifra obračuna (od - do), broj obračuna (od - do), djelomični interni broj obračuna i šifra stranke (od - do). 
  • Obračun - gumb Priprema - Uvoz obračuna iz FIN: Na izvještaju koji se kreira uvozom podataka je omogućen ispravak brojčanika od - do.
  • Obračun - gumb Otključavanje obračuna: U polju Godina se predlaže godina iz tablice, unosom broja obračuna od se upiše broj obračuna do i datum obračuna iz izabranog obračuna.  

Osnovna sredstva i sitni inventar

  • Šifrarnici - Amortizacijske grupe: Dopuna programa, ne predlaže se šifra nove amortizacijske grupe. Postavljene su kontrole: šifra je obavezan podatak i provjera koristi li se već unesena šifra.
  • Osnovna sredstva i sitni inventar – OLAP izvještaj Registar + Amortizacija: 
    • Dopunjen je izvještaj u slučaju kada nije izabrana opcija S otuđenjima na način da se uključe događaji s tipom promjene Inventurni manjak i otuđenja (vrijednosti su snižene za iznose tih događaja). Amortizacija za otuđena osnovna sredstva iz knjige osnovnih sredstava (registra) su prikazana i u slučaju kada se izvještaj priprema na dan prije dana otuđenja.
    • Dopuna izvještaja kada je izabrana opcija S otuđenjima na način da se na izvještaju prikazuju vrijednosti bez konačnog otuđenja odnosno inventurnog manjka s kojim se osnovno sredstvo uklanja iz knjige osnovnih sredstava (registra).

Općenito Saop

  • Šifrarnik Stranke – kartica Ispostavljanje dokumenta:
    • Dodan je novi tip dokumenta naziva Obračun kamata.
    • Način ispostavljanja: Ispis, PDF e-mailom, PDF u eRegistrator.
    • Izbor ispisa obrasca za obračun kamata: Zbirni obračun kamata.
    • E-mail: omogućen je unos više e-mailova odijeljenih znakom.

Platni promet

  • Nalozi za plaćanje – Priprema naloga za plaćanje za banku: Dopunjen je izbor banke i izbor za zamjenu računa. Izbor banke više nije potreban, polje može biti prazno. U tom slučaju program pripremi onoliko datoteka koliko je različitih računa platitelja.  

Knjiga primljenih računa

  • Knjiga primljenih računa - Knjiženje i porezi - Dokumenti nabave: Ispravljena je greška kada bi se prilikom povezivanja s dokumentom nabave pojavljivalo knjiženje viška. Do toga je dolazilo u slučaju kombiniranog povezivanja, ako se dio dokumenta nabave povezivao u cijelosti, a dio djelomično.
  • Knjiga primljenih računa - Uvoz e-računa: Dopunjen je uvoz računa tako da se iz XML-a prenese datum dospijeća i ako je datum zapisan u formatu "2025-09-12+02:00".
  • Knjiga primljenih računa – Knjiženje i porezi: Prilikom knjiženja računa u PDV modul u polju originalni broj dokumenta u PDV knjizi se upiše originalni broj dokumenta iz primljenog računa.

Potvrđivanje dokumenata

  • Potvrđivanje – na listu čekanja u potvrđivanju su dodani novi podaci:
    • Šifra MT iz retka
    • Šifra NT in retka
    • Podatak prikazuje obje analitike, kao što su upisane na redcima za djelomično potvrđivanje. Ako su na redcima upisane različite analitike u pregledu liste čekanja će se prikazati zapis "Različita MT" odn. "Različiti NT".

Fakturiranje

  • Uređena je mogućnost dodavanja više referenci iz veza na eRačun.
  • AddInvoiceReference – omogućeno je dodavanje veza na više prethodnih računa.
  • Od 2026. godine, numeriranje računa određuje se na temelju poslovnog prostora i/ili broja blagajne upisanih u knjizi računa.
  • Pri tome je ključan faktor kako definiramo način numeracije u postavkama poslovnih prostora.
    • Ako odaberemo način numeriranja "Prema poslovnom prostoru", svi će računi slijediti isti niz računa za sve knjige računa modula Fakturiranje u kojima je odabran isti poslovni prostor, kao i modula Maloprodaja (ako postoji) koji pripadaju istom poslovnom prostoru.
    • Ako odaberemo način numeriranja "Prema naplatnom uređaju" (broju blagajne) , tada je numeriranje u okviru kombinacije poslovnog prostora i broja blagajne (naplatnog uređaja).
  • Porezne klauzule za izdane račune
    • Šifrarnik:
      • uvezen je šifrarnik poreznih klauzula na izdanim računima
      • ispunjen je prijedlog PDV klauzula
    • Porezna klauzula na izdanom računu se predlaže ovisno o odabiru oznake PDV-a.
    • Porezne klauzule iz stavki računa se prenose u PDV modul i u eRačun. Ovisno o oblikovanom QRD obrascu se ispisuju na računu.

Robno materijalno poslovanje

  • U postavkama programa – Cjenici je dodana mogućnost punjenja cjenika ovisno o Tipu pretprijema. Nova postavka nudi tri mogućnosti i dostupna je na razini postavke punjenja pojedinog cjenika:
    • Cjenik se puni iz svih pretprijema (zadana opcija, što znači nepromijenjen način rada). Cjenik će se puniti iz Pretprijema i Pretprijema maloprodaja.
    • Cjenik se puni iz Pretprijema maloprodaja (u tom slučaju se neće puniti iz Pretprijema).
    • Cjenik se puni iz Pretprijema (u tom slučaju se neće puniti iz Pretprijema maloprodaja).
  • Prilikom otvaranja novih vrsta prometa RMP, kod otvaranja internih prijenosa je automatski uključena kvačica "Obrada punjenja prodajnih cjenika". Uzima se u obzir u sljedećim obradama:
    • Ručnom dodavanju novih vrsta prometa tipa Interni prijenosi.
    • Čarobnjaku Kreiranje šifrarnika RMP.
  • Inventura – Prilikom pripreme popisne liste s knjižnim stanjem se napune nazivi artikala i deaktiviranim artiklima i onima koji imaju status artikla rasprodaja.
  • Kupci - otpremni nalozi: Otklonjena je poteškoća knjiženja otpremnog naloga u RMP u slučaju uključenog novog sustava rezervacija kada je program, u nekim slučajevima, pogrešno izračunao raspoloživu zalihu i posljedično tome nije dopustio knjiženje otpremnog naloga.
  • Šifrarnici - skladišta: Dodan je podatak o lokaciji isporuke (izbor iz šifrarnika stranaka, predstavlja adresu iz koje se isporučuje roba) te kontakt (kontaktna osoba) lokacije isporuke.

Dobavljači i kupci

  • Dobavljači - primka od dobavljača: U slučaju uključenog (novog) sustava rezervacija dodane su određene promjene na funkciji "zatvaranje narudžbi":
    • Funkcija je onemogućena kada je barem jedna stavka primke izvor rezervacije.
    • U slučaju povezivanja primke, koja je izvor rezervacija, s narudžbom dobavljaču, izvori rezervacija se odgovarajuće (po istom sistemu kako se rasporedi realizacija narudžbi) prenesu iz narudžbe u primku.
  • Kupci – nalozi za otpremu: Na formi naloga za otpremu dodano je nekoliko novih podataka:
    • Pored datuma isporuke kupac je dodan sat isporuke kupac.
    • Polju dokument je dodana mogućnost izbora (određivanja) tipa dokumenta.
    • Na kartici "Isporuka" je dodan podatak o bruto težini, volumenu i broju paketa pošiljke (podaci se mogu prenijeti iz "zbrojeva" otpremnog naloga pomoću gumba s ikonom kalkulatora).

Maloprodaja

  • U šifrarniku poslovnih prostora je dodana mogućnost numeriranja računa, koja vrijedi od 2026. godine nadalje. Postavka vrijedi za numeriranje računa modula Maloprodaja i Fakturiranje. Postavka se nalazi u poslovnim prostorima u kojima definiramo da li će numeriranje biti:
    • Prema poslovnom prostoru (zadana vrijednost prilikom otvaranja novog poslovnog prostora).
    • Prema naplatnom uređaju (broj blagajne). 
  • Prilikom određivanja broja blagajne je dodana kontrola koja upozorava da kombinacija već postoji, ali ne sprječava da odredimo odabrani broj blagajne.
  • Kod postojećih korisnika koji imaju modul "Maloprodaja" program numeraciju postojećih poslovnih prostora odredi "Prema poslovnom prostoru", a kod korisnika koji imaju samo modul "Fakturiranje" zadana postavka je "Prema naplatnom uređaju".
  • U bezgotovinskoj prodaji modula dodan je podatak o tipu fiskalizacije koji je vidljiv samo dok na temelju otpremnice nije kreiran račun u modulu Fakturiranja.
  • Dodane su kontrole na ispostavljanju računa koje zabrane ispostavljanje u slučajevima kada:
    • Nema dovoljno podataka za određivanje tipa fiskalizacije ili fiskalizacija F1 nije omogućena.
    • Na povezanoj knjizi računa nije definiran poslovni prostor ili naplatni uređaj.
  • Knjiženje primke je dopunjeno:
    • Ako u vrstama prometa Maloprodaja nije uspostavljena veza na vrstu prometa RMP ili nije ispunjena šifra skladišta, program prikaže obavijest da je potrebno ispuniti nedostajući podatak u odgovarajućoj vrsti prometa Maloprodaja.
    • Dopunjena je obrada uvoza podataka na vrstama prometa zbog koje je nestao podatak o šifri skladišta.
  • Za novog Operatera program ne dodijeli automatski broj blagajne, na pojedinom računalu već ga je prvi put potrebno ručno upisati. Ranije je program automatski dodijelio broj blagajne 1.
  • Otklonjeno je ograničenje da samo operateri razine 1 mogu promijeniti broj blagajne.
  • Ažurirane su oznake i stope PDV-a prilikom izvoza podataka za Minimax.

Proizvodnja

  • Automatsko usklađivanje proizvodnih cijena: Dopunjena je procedura za automatsko izvođenje usklađivanje proizvodnih cijena preko upravitelja zadataka koji omogućava pohranu izvješća o obradi usklađivanja u eRegistrator.

Artikli

  • Pregled artikli - zalihe, cijene (F8), artikli i stranke – sistem pretraživanja po više polja istovremeno; otklonjena je poteškoća u slučaju pretraživanja s tekstualnim nizom po brojčanim/datumskim poljima.
  • Artikli - kartica Svojstva: Dodan je novi podatak "Opasne tvari" u kojem korisnik može unijeti podatke o vrsti (ADR) opasnih tvari. Za tu svrhu je napravljen novi šifrarnik opasnih tvari koje korisnici sami ispunjavaju. 

API

  • GetOrdersLinks, GetDipspatchAdvicesLinks, GetWorkOrdersLinks - Nove API metode za pozivanje povezanih dokumenata (veze) za narudžbe kupaca, naloge za otpremu i radne naloge modula Proizvodnja.
  • Get/Add/UpdateItemsGeneralData - Novi set API metoda za pozivanje, upisivanje ili mijenjanje "osnovnih" podataka artikala.
  • Artikli - kartica "svojstva": Dodan je novi skup podataka "Opasne tvari" u kojima korisnik može unijeti podatak i vrsti (ADR) opasne tvari. Dodan je šifrarnik opasnih tvari ADR kojeg korisnici mogu popunjavati i uređivati sami.
  • Get/Add/Update/DeleteItemsDescriptions - Nove API metode za pozivanje, dodavanje, uređivanje i brisanje opisa artikala.
  • Get/Add/Update/DeleteItemsTitlesLanguage - Nove API metode za pozivanje, dodavanje, uređivanje i brisanje naziva artikala u stranim jezicima.
  • MoveOrderToDispatchAdvice – Dopunjene metode s dva dodatna parametra koja omogućuju korisniku da kreiranu otpremu prebaci u "u komision" te, da omogući pripremu otpreme u slučaju nedovoljnih zaliha (ukoliko je na knjizi narudžbe uključena opcija da se otpreme samo artikli sa zalihom).
  • GetOrderRealisation - Metoda je dopunjena s parametrima od - do godine narudžbe, od - do broja narudžbe te mogućnosti uključenja već realiziranih narudžbi/stavki.

Ispiši