Verzija 2022.03.001 od dana 14.02.2022

Obračun plaće i drugog dohotka

  • Omogućeno je slanje dodatnog privitka zajedno s obračunskim listom.

Kadrovska evidencija

  • Šifrarnik djelatnika
    • U tablicu djelatnika dodano je polje Broj ugovora.
  • Ispravljena je greška prilikom spremanja odluka o godišnjem odmoru u eRegistrator u slučaju korištenja zajedničkih postavki ispisa.

Registracija prisutnosti

  • Omogućen je upis lokacije prilikom unosa zajedničkih događaja ili unosa događaja pomoću izbornika na desnom kliku miša.

API

  • Uređene su validacije podatka <ItemID> (šifra artikla), na metodi AddItems.
  • ADDReceivingAdvice – uređeno je predlaganje popusta na stavkama primke od dobavljača na isti način kao što je kroz rad u iCentru.
  • PostReceivingAdvice – knjiženje primke u RMP kroz API metodu je moguće također ako je primke u statusu »u komisionu«.
  • ModifyPreReceipt – otklonjene su greške kod promjene primke popravljenog pretprijema u novoj godini, ako prijelaz u novu godinu u modulu RMP još nije napravljen.
  • PostDispatchAdvice – otklonjene su poteškoće knjiženja naloga za otpremu iz prošle godine u izdavanje RMP tekuće godine.
  • ModifyItems – otklonjene su poteškoće u slučaju navođenja šifre fascikla na oznakama uređaja.
  • Customers – dodane su metode ADD, GET i DELETE CustomerLocations, koje omogućuju dodavanje, čitanje i brisanje lokacija stranke.

Proizvodnje

  • Knjiženje – radni nalozi; poboljšana je kontrola postojanja serije proizvoda (ili serija proizvoda) radnog naloga pri knjiženju radnih naloga u slučaju kada se proizvodu vodi zaliha po serijama.

Radni nalozi

  • Knjiženje – radni nalozi; pri knjiženju nivelacije vrijednosti proizvoda (primka bez količine)dodana je dodatna kontrola postojanja zalihe proizvoda.

Artikli

  • Otklonjene su poteškoće kod kopiranja artikala ako je tablica artikala otvorena preko brzog pregleda artikla (F7).

Fakturiranje

  • U tablicu računa / predračuna dodali smo podatak o načinu ispostavljanja računa / predračuna.
  • U prozor unosa glave računa / predračuna dodali smo podatak o načinu ispostavljanja računa / predračuna.
  • Kod potvrde postavki fakturiranja, u slučaju da podaci za postavke ispisa korisnika nisu ispunjene, podaci se ispune iz stranke – korisnika.
  • u eRačunima u UBL 2.1 obliku (HR i RS) promijenili smo zapis stavaka s popustima tako da su u skladu s poslovnim pravilima koja vrijede za prikaz popusta u eRačunima.
  • Kod unosa računa / predračuna koji je u fazi ispostavljanja ili je ispostavljen neaktivni su gumbi za dodavanje veznih dokumenata.

Dobavljači i kupci

  • Dodali smo novi sigurnosni ključ 'NDK – NARUDŽBE KUPACA – Promjena adrese isporuke', koji upravlja promjenom adrese isporuke prilikom unosa narudžbi kupaca.

Financijsko knjigovodstvo

  • Nakon potvrde postavki financijskog knjigovodstva, ako podaci za postavke ispisa u Administracija/Postavke/Ispisi nisu popunjene, popunit će se iz podataka stranke iz šifrarnika stranke
  • Dnevne obrade – Posredno knjiženje i Plaćanje: kod zatvaranja deviznih stavaka, prilikom knjiženja tečajnih razlika na konta pozitivnih i negativnih tečajnih razlika, dodaju se analitike preuzete iz kontnog plana ako se ne nalaze na knjiženjima potraživanja/obveze.
  • Dnevne obrade - Opominjanje: Promijenjen je način izračunavanja poziva na broj na opomenama, te je dopunjen prikaz postotka neplaćenih iznosa na ispisu liste opomena.
  • Dnevne obrade - Pregled knjiženja: Dopunjen je izvoz preko gumba Priprema datoteke.
  • Ispisi i pregledi - Bilanca - Izvještaji: Pri izračunu izvještaja dodan je stupac koji prikazuje plan za cijelu tekuću godinu, bez obzira na unesena ograničenja na razdoblja. Vrijedi samo za planiranje u tekućoj godini.

Platni promet

  • Na formu za izvoz naloga za plaćanje u datoteku je dodan novi način izvoza naziva Izvoz FINA. Kada se potvrdi izvoz, naziv datoteke se promijeni u zapis oblika LLLLMMDD + redni broj izvoza + 701. Ime datoteke se zapiše i u tag  MsgId za izvoz SEPA i SEPA plaće.

Knjiga primljenih računa (novi modul*)

  • Tablica primljenih računa:
    • Knjiži u FK i PDV: Prije knjiženja se odradi kontrola jesu li razdoblja knjiženja i poreza zaključena, kao i kontrola salda temeljnice razdoblja. U slučaju da su uočene greške, računi se neće proknjižiti. Prikaže se Dnevnik knjiženja u kojem su navedeni osnovni podaci računa i o kojoj se vrsti greške radi. 
  • Unos/Ispravak primljenog računa: 
    • Izmijenjena je obavijest o zaključenom poreznom razdoblju koje se pojavi nakon potvrde/promjene datuma prijema. Nova obavijest: »Porezno razdoblje koje se predlaže na osnovu unesenog datuma je zaključeno. Predložit će se prvi dan sljedećeg nezaključenog razdoblja!«
    • Prilikom uvoza eRačuna je uklonjena obavijest koja je vezana uz zaključeno porezno razdoblje.
  • Knjiženje i porezi: 
    • Ispravljena je poteškoća do koje je dolazilo prilikom brisanja retka poreza
    • Ispravljena je poteškoća kod potvrđivanja gumba Novi unos iz
    • U slučaju da je u postavkama uključena kontrola – Kontroliraj usklađenost razdoblja za knjiženje i poreznog razdoblja, kada razdoblja nisu jednaka pojavi se obavijest samo kada se klikne na ikone Pripremi knjiženja i Knjiži i zatvori.
    • Redni broj unosa knjiženja: Nakon potvrde unesenog retka sa smjernim tipkama, program se više ne vraća na neki od prethodnih redaka. Predlaganje razlike se unese na novom retku ako upišemo ili potvrdimo konto.   
    • Forma za unos računa: dodano je bojanje polja kada nedostaju određeni podaci.  
    • Predlaganje analitike: uređeno je da unos redova i unos preko forme radi na jednaki način.
    • Uređeni su gumbi Unesi zapis, Novi unos iz i Ispravi zapis:
      • Unesi zapis: poštuje se sljedeći redoslijed predlaganja: 1.=iz zaglavlja računa, 2.=iz knjižne grupe, 3.= s konta
      • Novi unos iz: ako je upisana analitika na knjiženju koje se kopira, predlaže se ta analitika, Ako analitike nisu upisane, ne ponudi se ništa. Svi zapisi iz osnovnog knjiženja se kopiraju na novo knjiženje, bez predlaganja analitika.
      • Ispravi zapis: ako je analitika već upisana, ne prepisuje se ponuđeni sadržaj, ako su polja prazna predlaže se po redoslijedu  1.=iz zaglavlja računa, 2.=iz knjižne grupe, 3.= s konta
  • Ako se mijenja salda kontno konto, dobavljač se upiše prilikom potvrde konta  (unos na redovima ili iz forme)
  • Polje Iznos osnovice za PDV: na formi vrijedi jednaka logika kao i kod unosa redaka: polje je neaktivno ako je postotak poreza = 100%
  • Pretraga konta: 
    • U nizu za pretragu se uzima u obzir samo Šifra i Naziv, za ostale kolone se pretraga ne odrađuje, moguć je samo pregled
    • Za Šifru i Naziv je fiksiran način pretrage:  
       - Šifra konta: pretraga se obavlja uvijek s "počinje s"
       - Naziv konta: pretraga se obavlja uvijek sa "sadrži"
  • Datum poreznog razdoblja: promijenjeno je upozorenje kada je zaključeno porezno razdoblje. Novo upozorenje: »Porezno razdoblje je zaključeno. Izaberite drugo porezno razdoblje!«
  • Knjiženje pojedinačnog računa: 
    • Dodana je kontrola u slučaju kada je u trenutku knjiženja na računu unesen  datum poreza iz zaključenog poreznog razdoblja. Dokument se neće proknjižiti. Obavijest: »Porezno razdoblje XY-godine je zaključeno. Izaberite drugo porezno razdoblje!«
    • Dodana je nova kontrola ako u trenutku knjiženja imamo neusklađen saldo temeljnice razdoblja. Dokument se neće proknjižiti. Obavijest: »Saldo temeljnice razdoblja XY nije usklađeno. Knjiženje nije izvedeno«.
    • Dodana je nova kontrola ako je u trenutku knjiženja razdoblje knjiženja zaključeno. Dokument se neće proknjižiti. Obavijest: »Razdoblje knjiženja XY je zaključeno. Izaberite drugo razdoblje knjiženja!«
  • Dopunjen je prijelaz na novi, obnovljeni modul Knjige primljenih računa tako  da je moguć prijelaz po pojedinom korisniku (tvrtki). Omogućen je pregled prijelaza po korisniku, te je za svakog korisnika evidentiran datum prijelaza. Prilikom prijelaza je potrebno upisati aktivacijski kod.
  • Zbirna knjiženja – veza s primkama se izvede i u slučaju ako dobavljač nije porezni obveznik i ako su, usprkos tome, porezi upisani na računu.  

Blagajničko poslovanje

  • Knjiženje - gumb Izvoz – Priprema podataka za glavnu knjigu: Ponovno je omogućen izvoz xml datoteke za program Minimax.

Osnovna sredstva

  • Osnovna sredstva i sitni inventar – Uvoz podataka – dopuna specifikacije za uvoz podataka iz Excel datoteke. Dodana su polja za uvoz: Opomba (Napomena), SifraVrsteOSD, SifraKatastarskeOpcine, OSDDodatanPodatak1, OSDDodatanPodatak2, DatumSpremembe (Datum promjene). Iz maske je uklonjen podatak Datum promjene u polje izbora. Pri uvozu to polje ne smije biti prazno. Datum nabave i datum početka amortizacije, ako se ne nalaze u pregledu podataka za uvoz, se izračunavaju s obzirom na podatak iz tablice. Uvoz preko ikone Dodaj AM grupe – dodana je mogućnost unosa sljedećih podataka: Metoda obračuna=L, Konto nabave, Obračun amortizacije D/N.
  • Osnovna sredstva i sitni inventar – alat za pripremu temeljnice iz tablice – prijenos amortizacije: prijenos knjiženja obračuna amortizacije u GK je grupirano s obzirom na postavljene analitike konta i protukonta obračuna.

eRegistrator

  • Omogućeno je dodavanje dokumenata pomoću funkcije povuci-i-spusti na  dokumente i fascikle.

Ispiši