Verzija 2019.17.001 od dana 27.12.2019.

Stranke

  • Uklonjena zadana vrijednost modela i dodatnih šifri prilikom unosa IBAN-a.

Kadrovska evidencija

  • Ispravljeno sortiranje prema prezimenu i imenu u tablici godišnji odmori i odsutnosti.

Obračun plaće i drugog dohotka

  • Definirano je novo pravilo za izračun osnovice za doprinose NA u slučaju djelatnika kojima se isplaćuje minimalna plaća za 2020. godinu (umanjenja osnovice za 25% od iznosa minimalne plaće) te sljedeće godine (bez umanjenja osnovice).
  • Nakon završetka obračuna je dodana poruka s brojem djelatnika za koje je izvršen obračun.
  • U tablicu obračuna je dodano polje Broj djelatnika u obračunu.
  • Obrazac JOPPD
    • Ispravljena priprema podatka o platitelju u XML datoteci.
  • Obrazac Potvrda o plaći
    • Omogućen ispis izvan obračuna iz izbornika Obrasci i rekapitulacije
    • Omogućeno određivanje datuma ispisa.
    • Omogućeno prijenos rezultata ispisa u obračun.
    • Ispis je dopunjen praznim redovima u slučaju mjeseci za koje nemamo obračunskih podataka za djelatnika.
    • Izgled obrasca je usklađen s primjerom objavljenim na stranicama HZZO.
  • Evidencija prisutnosti
    • U OLAP analizu koraka 1 su dodana polja JMBG i OIB djelatnika.

API

  • Omogućen unos cijene  0 za narudžbe i otpremne naloge – metoda  AddOrder in AddDispathAdvice (v1 I v2).
  • Ispravljena greška kod metode AddDispatchAdvice, nije ostao zabilježen naziv artikla 1 (ItemTitle1) i naziva artikla 2 (ItemTitle2), koji su bili zapisani u XML-u.

Artikli

  • Ispravljena greška kod unosa  podatka iz kartice Prodaja pomoću unosa zapisa  sa kombinacijom brzog unosa artikla.
  • Ispravljena greška kod uvoza artikla iz tekstualne datoteke, kada status artikla K (= katalog) nije pravilno unesen.

Fakturiranje

  • Kod ispostavljanja PDF računa/predračuna  putem e-pošte reference u dnevniku ePoštara smo izjednačili sa referencama  prilikom slanja e-računa e-poštom.
  • Kod ispostavljanja računa/predračuna preko e-računa (ePoštar, banke, elektronska pošta) dodali smo postavku, koja označava je li primatelj računa primatelj robe ili platitelj računa. Za postojeće podatke zadana vrijednost je primatelj robe, a za nove podatke zadana vrijednost je platitelj računa adana vrijednost je platitelj računa.
  • Tablici računa/predračuna je omogućeno pomoću desnog klika mišem s padajućeg izbornika prikazati revizijski trag za račune/predračune Promjene podataka odnosno promjene statusa se pohranjuju od prve verzije dokumenta. Revizijski trag objedinjuje revizijski slijed iz unosa/promjene podatka iz  fakturiranja, rad s dokumentima u eRegistratoru, poruke iz ePoštara i zapise o kopijama dokumenata DPR za stranku. Prikaz je zaštićen aplikacijskim sigurnosnim sustavom.

Dobavljači i kupci

  • Optimizirana je obrada  "Automatsko formiranje narudžbe" na tablici Narudžbe dobavljačima.
  • Ispravljena greška  prilikom knjiženja primki iz  RMP u slučajevima kada je šifra serije duža od 20 znakova.

Obračun kamata

  • U  tablici kamata je dodan napredni filter koji omogućava filtriranje po svim poljima.

Proizvodnja u više nivoa

  • Šifrarnici– sastavnice; pri kopiranju sastavnice je dodana kontrola aktivnosti komponenti. Ako sastavnica koju kopiramo sadrži neaktivne sastojke (artikle) program će nas na to upozoriti.
  • Knjiženje – radni nalozi; na tablici radnih naloga (poziv desnim klikom mišem) je dodana nova obrada »Serijsko knjiženje – podjela«. Funkcija je namijenjena knjiženju potrošnje odabranih sastojaka u ukupnoj količini, razdijeljeno po izabranim radnim nalozima. Prilikom knjiženja možemo knjižiti i potrošnju ostalih komponenti radnih naloga i primki proizvoda.

Radni nalozi

  • Izrađene su sljedeće API metode:
    • AddProjectWorkOrder – metoda za dodavanje podataka zaglavlju radnog naloga.

Upravljanje kvalitetom

  • Šifrarnici  – kontrolni planovi; na osobinama kontrolnog plana možemo označiti hoće li se podaci o osobini uključiti na certifikatu (Da, Ne). Podatak se predlaže iz šifrarnika osobina. Podatak je uključen kod kopiranja kontrolnih planova, izvoza/uvoza osobina kontrolnih planova i na ispisu kontrolnih  planova.
  • Šifrarnici – osobine, ispravljen je problem pri upisivanju slova »n« u nazivu osobine.
  • Šifrarnici – artikli kontrola; na šifrarniku artikli kontrola napravljene su sljedeće dorade vezane uz izradu certifikata:  
    • Na ulaznoj kontroli, prihvatu procesa, međufaznoj ili konačnoj kontroli smo na osobinu dodali podatak »Uključi na certifikat«, te smo taj podatak prikazali u tablici osobina unutar kontrolnog plana ovisno o operacijama kontrolnog plana. 
    • Dodana je nova kartica »certifikat« na kojem možemo dodijeliti koje vrste kontrole ulaze u grupni prikaz na certifikatu. Naziv testa i zahtjeve možemo prevoditi na strane jezike te dodati »dodatne mjere« na domaćem i stranom jeziku.

Maloprodaja

  • Knjiženje
    • Temeljnica nabave, utroška
      • Dodana mogućnost filtriranja i sortiranja podataka na tablici s pripremljenim knjiženjima i na tablici kontrolne pripreme knjiženja.
    • Pri prijenosu naloga za otpremu iz NDK u gotovinske računa, ako je otpremni nalog prethodno već knjižen u RMP I vrijede postavke vođenja MP bez zaliha, na kontima uporabe u izdatnicama RMP-a se prepišu konta označena u postavkama poslovnice.
    • Početno stanje
      • U kontrolnom ispisu »Kontrola početnog stanja« ispravljen je prikaz za artikle, koji imaju postavku vođenja serije  na način »Samo sljedivost«.

Ispiši