Verzija 2020.14.001 od dana 16.10.2020.

Kadrovska evidencija

  • U matičnom podatku djelatnika na kartici Obrazovanje omogućen unos podatka o stupnju stručnog obrazovanja prema formalno pravnoj kvalifikaciji (novi podatak za RAD-1G).

Obračun plaće i drugog dohotka

  • Obrazac RAD-1G je usklađen s važećim pravilnikom.

Obračun putnih naloga

  • Obračun inozemnog putnog naloga 
    • Omogućen unos vremena provedenog u pojedinoj državi.

Registracija prisutnosti

  • Dopunjen prikaz predviđenih sati i tekućeg salda u slučaju zaposlenja ili prekida unutar tekućeg mjeseca.
  • Ispravljeno spremanje ispisa za odabrano razdoblje u eRegistrator. U slučaju ako se odabere razdoblje od prvog do zadnjeg dana mjeseca, naziv dokumenta će biti u obliku: REG-0000001-2020-09.pdf.
  • Ispravljen izračun događaja u slučaju prisutnosti u trajanju od 24 ur (npr. dežurstvo ili službeno putovanje).

Terminal za registraciju prisutnosti

  • Omogućena prijava korištenja prekovremenih sati.
  • Ispravljena greška prilikom određivanja mjesta troška događaja

Artikli

  • Dodana je nova funkcionalnost pri uvozu podataka  "Uvoz artikla - napredni način", koja omogućuje dodavanje ili promjene podataka pomoću Saop čarobnjaka za uvoz podataka.
  • Dodana je nova funkcionalnost pri uvozu podataka  "Izmjena podataka artikla", koja omogućuje da pomoću čarobnjaka za uvozu u pet koraka zamijenite postojeće podatke na odabranim artiklima s novim. Nova funkcionalnost u potpunosti zamjenjuje funkciju "Promjena minimalne PC", "Promjena stope PDV-a" i "Aktiviranje / deaktiviranje artikala".
  • Otklonjene poteškoće u tablici artikla vezane za sigurnosni sustav odjela radi kojih se nisu prikazivali artikli koji su imali upisane nepostojeće odjele.
  • Na artiklima je omogućeno praćenje revizijskog traga (dodavanje, ispravljanje, brisanje podataka o artiklima i sastavnicama). Nadzor traga revizije artikla nije aktivirano prema zadanim postavkama te se aktivira na tablici artikla desnim gumbom miša na red tablice. Aktivaciju (po pojedinačnim entitetima) potrebno je izmijeniti u postavkama sigurnosnog sustava glavnog izbornika iCentera, skup »praćenje promjena«.
  • Cjenik – od sada su podaci o valuti obavezni na cjeniku (zaglavlje cjenika).

Fakturiranje

  • U vezama je moguće označiti koji vezni dokumenti će se zapisati u eRačun (e-slog 2.0). U e-slog upisuju se dokumenti iz zaglavlja i označeni dokumenti na vezama. Za svaku vrstu dokumenta zapisuje se samo jedan zapis koji je prvi u nizu.
  • Izvoz u XML datoteku (iCenter API) dopunjen je šifrom korisnika za uvoz u iCentar. Prema zadanim postavkama, odbitak također se popunjava šifrom 001, ako nije drugačije određeno.
  • Izlazni računi – izvoz u knjigovodstvo; u primjeru izvoza s uključenom opcijom »samo ispis« program više ne zahtijeva unos »mapa za porez na dodanu vrijednost«.

Maloprodaja

  • Knjiženje
    • Gotovinska prodaja
      • Prilikom storniranja računa u slučaju da je načina plaćanja pomoću bankovnog POS terminala, potrebno je način plaćanja zamijeniti onim koji se ne veže na plaćanje POS terminalom. Program ne dozvoljava storno računa dok se ne unese odgovarajući način plaćanja.
  • Ispisi
    • Rekapitulacija robe i poreza
      • U ispisu gotovinske prodaje dodane kontrole podataka o prodaji. U postavkama ispisa dodano je novo polje »Kontrola podataka«. Prema zadanim postavkama to polje služi kao kontrola i potvrđuje se prije samog ispisa, ako postoje neslaganja u podacima koji su ušli u ispis. Tako se provjeravaju sljedeća odstupanja: nedostaju zaglavlja ili stavke na računu; nesklad između iznosa plaćanja i vrijednosti stavke; odstupanje u načinima plaćanja.
  • Zaslon na dodir​
    • Dodano uređivanje količine za sastavnice.
    • Omogućen brži unos količine. Kada se aktivira nova ikona ili pritisne tipka ctrl, odabirom stavke automatski se otvara stavka za uređivanje s fokusom na polje količine.

Dobavljači i kupci

  • Narudžbe kupaca – obrada, kopiranje naloga; u funkciji serijskog kopiranja narudžbi dopunili smo sljedeće:
    • U primjeru odabira opcije „Zatvori narudžbu“, nakon kopiranja, ne samo da se narudžba zatvara već i njene stavke.
    • Dodana je opcija „Vrati nakon promjene postavki iz knjige narudžbi“; ako je ova opcija odabrana, skladišta, cjenici, analitika, grupa knjiga, … bit će u redoslijedu koji je stvoren u knjizi narudžbi, a ne redoslijedom kojim kopiramo.
  • Narudžbe kupaca – obrada, prijenos narudžbe na radne naloge; dodani su novi podaci o postavkama pomoću kojih utvrđujemo prenose li se artikli čija se zaliha planira s minimalnim zalihama iz narudžbe u radne naloge.
  • Narudžbe kupaca - obrada, prijenos narudžbi u plan proizvodnje; dodani su novi podaci o postavkama kako bi se utvrdilo prenose li se artikli s minimalnom zalihom iz narudžbi u plan proizvodnje.
  • Narudžbe kupaca; više nije moguće mijenjati (spremati) šifru artikla na stavkama narudžbi kupaca koje su prenesene u radne naloge ili plan proizvodnje.
  • U slučaju prekoračenja limita dugovanja kupaca i aktiviranja autorizacije prodaje prilikom prijenosa predračuna u narudžbu kupaca,može se unijeti šifra autorizacije prodaje.

Radni nalozi

  • Knjiženje – radni nalozi; radni nalog koji je otvoren prijenosom iz narudžbe kupaca više se ne može izbrisati.

Ispiši