Verzija 2022.10.002 od dana 11.07.2022

Obračun plaće i drugog dohotka

  • Ispravljen je prijevod pogreške koja se javlja kad je broj jedinica veći od 999,99.
  • Šifrarnik vrste obračuna dopunjen je dodatnim poljem kojim se omogućava vlastito sortiranje vrsti obračuna na ispisu obračunskog lista.
  • Otklonjena je pogreška do koje je moglo doći u kumulativnom obračunu plaća gdje se nakon prelaska mjesečne osnovice za obračun doprinosa na vrstama obračuna koje nemaju ograničenje osnovice za doprinose, doprinosi iz plaće nisu obračunavali.
  • Omogućena je priprema OLAP Analize obračuna na stranom jeziku.

mojINFO

  • Omogućen je unos događaja (sati) za više dana u isto vrijeme.
  • Dodaci za Evidentiranje odsutnosti/Vrste odsutnosti - dodan klizač, prilagođen odabir zaposlenika i prikaz odabranih zaposlenika u slučaju prelaska između mjeseci.

Kadrovska evidencija

  • Dopunjen je sigurnosni sustava u izborniku Obrade, pregledi i ispisi - dodani ključevi:
    • Pregled isteka ugovora – Rad na određeno vrijeme.
    •  Sistematizacija radnih mjesta.
  • Dodani su ključevi koji omogućavaju pristup Kadrovskim podacima i Podacima o plaćama u šifarniku zaposlenika:
    • DJELATNICI, Kadrovski podaci - onemogućen pristup svim podređenim karticama.
    • DJELATNICI, Podaci o plaćama - onemogućen pristup svim podređenim karticama.

Registracija prisutnosti

  • Promijenjen je način prikaza sati u koloni Predviđeni sati i Dnevni plan sati - podaci se prikazuju u formatu sati:min. Za prikaz podataka u tablici u ovom formatu potrebno je kliknuti desnom tipkom miša i odabrati Zadano u tablici.

PDV Porez na dodanu vrijednost

  • OSS: - Napravljena je priprema iznosa za nalog za plaćanje.
  • Ako je razdoblje PDV-a zaključano, datum novog poreznog razdoblja se automatski predlaže, uz oznaku kako se radi o automatski predloženom datumu, koji je različit od onog koji je na početku unesen.
  • OSS: Prilikom pripreme XML zapisa za ePoreznu u tag VATRate se dodatno upiše atribut s nazivom porezne stope

FK Financijsko knjigovodstvo

  • Alati – Otvaranje deviznih stavaka: Dodano je otvaranje deviznih stavaka i kada se preko gumba Prikaži ne prikažu tečajne razlike. Funkcionalnost je aktivna kada su tečajne razlike bile automatski izračunate prilikom zatvaranja stavka kroz aplikaciju.
  • Dnevne obrade - Posredno knjiženje - gumb Knjiži: Pripremljeno je zatvaranje samo za stavke salda-kontnih konta.

OSD Osnovna sredstva i sitni inventar

  • Modul Reversi - dodana je opcija ispisa - samo aktivni reversi. Ako se izabere ta opcija ispišu se reversi kod kojih je vrijednost datuma povrata NULL. Ako opcija nije izabrana ispišu se svi reversi koji odgovaraju ostalim filtriranim uvjetima.

PRAC Primljeni računi

  • Dopunjeno je predlaganje rednog broja knjiženja, ako knjiženja unosimo i uređujemo ručno u tablici.
  • Obnovljeni modul knjige primljenih računa: Riješen je problem kada gumb za Knjiženje u FK i PDV nije bio vidljiv.

Fakturiranje

  • Na loc_RS i na loc_HR kada se knjiže avansni računi koji se odnose na maloprodaju, ukoliko odabrani načini plaćanja imaju definirana konta (u MP šifarniku načina plaćanja) i ukoliko odabrani načini plaćanja nisu povezani sa blagajnom (oba polja koja se odnose na blagajnu su prazna), dodano je knjiženje iznosa avansa na kontima prema odabranom načinu plaćanja (dugovna strana) i na kontu avansa (potražna strana).Na loc_HR ova knjiženja se dodaju ukoliko su tipovi plaćanja 'G' - gotovina ili 'K' - kartica, a na loc_RS ukoliko je odabran bilo koji od dozvoljenih 7 tipova plaćanja.
  • Uređeno je da se predlaže šifra vrste posla samo kod unosa dokumeta ili kod promjene stranke. Ako naknadno mijenjamo šifru vrste posla promjenu program zapamti pri izlasku iz polja.
  • Kod ispostavljanja računa za FINA eRačun (HR) je aktivan e-mail, gdje se može upisati podatak. Kod pripreme eRačuna e-mail se zapiše u FINA eRačun.
  • Na računima / predračunima u HRK s datumom između 5.9.2022 i 31.12.2022. na gumbu Zbrojevi i standardnim ispisima obrazaca računa prikaže i iznos za plaćanje u EUR po tečaju konverzije. Na računima / predračunima se za račune u EUR s datumom između 1.1.2023 i 31.12.2023 na zbrojevima i standardnim obrascima prikaže se i iznos za plaćanje u HRK po tečaju konverzije.
  • Otklonjena je greška kada pri dopuni dokumenta nisu bili aktivni gumbi na traci eRegistratora.
  • Na ispisima tekstualnih redaka ne ispisuju se vrijednosni podaci.

Maloprodaja

  • Uređeno je zapisivanje poziva u json paralelnu tablicu. Uspostavljen je SGUID među tablice glave i tablice gdje se pohranjuju json zapisi poziva na noprintZ. Kod instalacije verzije se podaci prepišu iz TDRPrometGlave u TDRnoprintZ.
  • Uređen je prijepis postavki za noprintZ u novu godinu.
  • Kod zaključka dana, ako je u poslovnici definirano mjesto troška, mjesto troška se pojavi na formi za Izvoz u blagajnu. Ako u poslovnici mjesto troška nije definirano, na obrascu za zaključak dana, rubrika »Izvoz u blagajnu«, ispiše posljednje korišteno mjesto troška(iz Registry tablice).
  • Kod prijenosa podataka iz centrale na offline blagajnu, ako je označen prijenos stranaka pored ostalih prenesenih podataka prenesu se također podaci u vezi knjiženja, od kojih je Oznaka statusa.
  • U padajućem meniju, u dijelu za stranke, forme za touh screen gotovinske prodaje dodana je opcija za unos ID kupca i opcionalnog koja radi po istom načinu kao na staroj formi gotovinske prodaje.
  • Ispravljena je greška kod storniranja računa negotovinske prodaje koji je proknjižen u FAK-u. Storno račun se knjiži na posebnom FAK računu.
  • Knjiženje
    • Bezgotovinska prodaja
      • Na otpremnicama koje su već bile knjižene u Fakturiranje, promjena datuma dokumenta nije moguća.
      • Dvojno označavanje cijena
        • Na svim obrascima izdavanja (Gotovinska prodaja, Bezgotovinska prodaja, Predračuni) je uveden prikaz dvojnog označavanja iznosa računa i prikaz tečaja konverzije. U razdoblju 5.9.2022. – 31.12.2022 je prikaz u EUR, u godini 2023. taj prikaz će biti u HRK. Također je dodano i na prikaz vrijednosti na gumbu »Zbrojevi«.

Robno materijalno poslovanje

  • U verzijama iC 2022 završen je projekt prijenosa vođenja maloprodajnih poslovnica iz modula Maloprodaja (kratica MP) u modul Robno materijalno poslovanje (kratica RMP). S prijelazom na novi sistem se sve trgovačke knjige, vođenje zaliha po količinama i vrijednosno te kalkulacije za izradu prijema te izračuna materijalnog knjigovodstva vode isključivo u RMP-u.To znači sljedeće poslovne procese: prijem robe preko pretprijema, zapisnici o promjeni cijena, interni prijenosi robe, inventure, temeljnica nabave i utroška te prijelaz u novu godinu. Pored toga se ispisi zaliha, knjige izdavanja, knjige primitaka, analize prometa, evidencija MP pregledavaju i ispisuju isključivo u modulu RMP. U modulu MP je ostalo izdavanje u maloprodaji, tj Gotovinska prodaja, Bezgotovinska prodaja i Predračuni. S tim povezani su u MP ostali ispisi koji se odnose na izdavanje, npr. rekapitulacija robe i poreza, pregled blagajničkih računa, rekapitulacija blagajni itd… S izdavanjima robe su u modulu MP ostale sve popratne funkcije od poklon bonova, kartica povjerenja, darovne kartice,… Za djelovanje novoga sistema je obavezna upotreba oba modula i odgovarajuće postavke i međuovisnosti među poslovnicama, vrstama prometa i skladištima. Opširniji opis dorade i promjene su u dokumentima s opisima modula i procesa na našoj internetskoj stranici.
  • Knjiženje
    • Pretprijem – maloprodaja
      • Na unosu stavke internog prijenosa se cijene potraže i napune iz zadnje kalkukacije iz prometa dokumenta tipa »P« i »M« i ne iz zadnjih kalkulacija pretprijema.

      • U slučaju ako je za artikl postavljeno vođenje po serijama, na strani maloprodaje serije za taj artikl se ne vode, na stavkama pretprijema kod unosa serije automatski predlaže zadani znak »-«, kojega se jednostavno može promijeniti.

      • Kod uvoza pretprijema iz datoteke preko tzv. »čarobnjaka za uvoz« je traženje maloprodajnih cijena prilagođeno postavkama poslovnice. Primjer: ako u ulaznoj datoteci nema maloprodajne cijene, program ju potraži npr. iz cjenika, koji je upisan za kalkukaciju u poslovnici.
    • Interni prijenosi
      • Po preuzimanju dokumenta internoga prijenosa u ciljnu lokaciju, proces unosa se automatski promijeni iz »Nepreuzeto« na »Preuzeto« s pozicijom na preneseni dokument, tako da se jednostavno nastavlja s ispisom ili printanjem naljepnica.
    • Temeljnica nabave, utroška
      • Vraćeno je djelovanje knjiženja temeljnice također za dokumente koji su bili knjiženi iz MP.

Dobavljači i kupci

  • Kod prijenosa u predračun su dodane opcije za prijepis Napomene, Opis zaglavlja i Opis podnožja u slučaju prijenosa 1:1.
  • Kod kopiranja predračuna u nalog za otpremu su dodane opcije za prijepis Napomene, Opis zaglavlja i Opis podnožja te preračun u domaću novčanu jedinicu u slučaju prijenosa 1:1.
  • Na internim narudžbama dopunjen je sigurnosni sustav za rad/mijenjanje dokumenata koji imaju status Otvoreno te prikaz dokumenata za operatera koji je unio.
  • Promijenjen je način funkcionalnosti "Uzmi u obzir količine otvorenih naloga za otpremu". Po novom program uzima u obzir samo dokumente kojima je u glavi otpreme Status O (Otvoreni), ili X (U komisiji),a prije se uzimalo u obzir po stavkama. Pojednostavljeno je djelovanje API metode: MoveOrderToDispatchAdvice.
  • Kod izbora serija artikala s F11 se, u slučaju da su na artiklu određeni dani za upozorenje pred istek roka trajanja, prikaže upozorenje za serije kojima je rok trajanja manji od dana isteka. Nad tablicom su također prikazani dani pred istek. Serije kojima je rok trajanja manji od dana upozorenja pred istek se obojaju narančasto.
  • Na ispisima i zbrojevima narudžbi / otpremnica koje imaju novčanu jedinicu HRK se prikaže iznos za plaćanje preračunan u EUR.
  • Ispisi - kalkulacija porijekla; otklonjene su greške kod izlaza (zatvaranja) ispisa.
  • Narudžbe kupaca - Sastavnica/kalkulacija; pri dodavanju novog sastojka u sastavnicu stavke narudžbe kupca preko brzog traženja (upis dijela naziva u polje šifra sastavnice) se sada naziv i jedinica mjere izabrane sastavnice upiše u tablicu sastavnica odmah po izboru.
  • Otklonjena je greška kod izbora načina plaćanja iz šifrarnika Načini plaćanja na narudžbama kupaca i Nalozima za otpremu.
  • Otklonjena je greška kod dodavanja stavaka na knjiženim otpremnim nalozima kada se pojavilo upozorenje: "Greška kod knjiženja podataka stavki! ... Cannot insert the value NULL into column 'SGUID' ...".

Servis

  • Kartica materijali
    • Dodali smo mogućnost premještanja stavki
    • Dodan je podatak broj narudžbe dobavljača i datum predviđene isporuke
    • Dopušten je unos normirane količine
  • Kartica usluge
    • Dodali smo mogućnost premještanja stavki
    • Dodatan izbor pri pripremi predloška računa

  • Redni broj naloga
    • standardno
    • prvo redoviti servisi
    • prvo izvanredni servisi
  • U stavke pretprijema, u polje StevilkaDN prepiše se broj servisnog naloga iz kojeg dolazi stavka dokumenta u obliku SifraKnjigeServisa+'-'+BrojServisa+'/'+GodinaServisa.
  • Prijenos vrijednosti servisnog naloga u Zavisne troškove prodaje
    • Zavisni troškovi prodaje se razdijele na postavke predračuna glede na servisni nalog iz kojeg dolaze proporcionalno.
  • Popravci su mogući samo na predlošku računa.
  • Kod kopiranja predloška u račun se u servisni nalog (glede na veze) zapiše broj računa gdje je bio kopiran predložak računa.
  • Uređen je sigurnosni sustav za popravljanje zatvorenih naloga.
  • Uređeno je upozorenje u slučaju da 2 operatera istovremeno otvaraju novu šifru uređaja.
  • U ispis "Povijest servisa" dodan je ispis postavki iz kartice materijala i usluge, koji imaju označen podatak "kopiraj".

Artikli

  • U tablici Cjenik artikala dodana je preračunana vrijednost cijene u EUR u polju Zamjenska valuta. Preračunana vrijednost cijene i najniže cijene u zadnjih 30 dana (u EUR) je dodana u podatkovne setove qrd-a naljepnica i cjenika. Na qrd ispis cjenika i naljepnice za police su prikazani i preračunati podaci.

Stranke

  • Pregled prometa stranaka je sada pojednostavljen. Primljeni i plaćeni avans je sada prikazan u odvojenim stupcima u tablici stranaka. U pregledu otvorenih postavki su sada dodani zbrojevi salda.
  • Otklonjena je greška kod dodavanja stranke pomoću javne baze za poduzeća Srbije koji imaju matični broj manji od 8 znamenki jer se nisu dodavale vodeće nule u matični broj.

Raspoređivač zadataka – iCenter

  • Kod pripreme OLAP tablice je omogućena priprema podataka u 64-bitnom načinu koji omogućava obradu velike količine podataka OLAP analize.

API

  • GetDispatchAdvice_v2 - metoda je dopunjena na način da djeluje također u slučaju ako šifre knjiga naloga za otpremu predstavljaju za API posebne naredbe (npr. PRN, AND,...). 
  • Add/ModifyProformaInvoice – otklonjena je nepotrebna validacija na obračun PDV / oznaku za PDV u slučaju ne navođenja datuma isporuke.
  • ModifyDisapatchAdvice_v2 - Metoda je dopunjena tako da se u primjeru kada se s metodom promijeni otpremljena količina otpremnice povezane s radnim nalogom Proizvodnje, na nalogu se uključi upozorenje i promjena se upiše u "log promjene" radnog naloga.
  • GetProformaInvoiceStatus – dopunjena metoda vraća sada i podatak o stanju i opisu stanja predračuna (<ProcessStatus> in <ProcessStatusDescription>). Stanja i opisi su sljedeći:  Offer/Proforma Invoice, 10 - Customer Order, 20 - Dispatch of Orders, 30 - Issued, 40 - invoiced.
  • GetSKU – izrada nove namjenske metode za pridobivanje podataka o artiklima za programsku opremu upravljanja opskrbnim lancem Barkawi.
  • GetINV – izrada nove namjenske metode za pridobivanje podataka o zalihama za programsku opremu upravljanja opskrbnim lancem Barkawi.
  • GetInvoices – među izborne parametre metode je dodan novi parametar recordDtModifiedFrom po kojem jednostavno pozivamo račune glede na datum / vrijeme promjene.
  • GetProformaInvoice - u odgovor metode su dodani podaci <OrderBook>, <OrderNumber> i <OrderYear> (knjiga, broj i godina s predračunom povezane narudžbe kupca).GetProformaInvoices - u odgovor metode su dodani podaci <OrderBook>, <OrderNumber> i <OrderYear> (knjiga, broj i godina s predračunom povezane narudžbe kupca).

Ispiši