Verzija 2022.06.001 od dana 19.04.2022

Općenito

  • Kod instalacije - nadogradnje iCentra se iz aktivnih baza podataka brišu trenutne (tmp…).
  • Ažurirana je komponenta za rad s komprimiranim mapama (zip).
  • Kod ispisa pomoću QRD uzorka je moguće kod postavki pisača postaviti i način razvrstavanja stranica (collate).

API

  • GetCustomerItemGroupDiscountsComercialtermsException – u metodi dodan je novi parametar pozivanja <CustomerID> (šifra stranke). Također je u odgovor metode dodana oznaka <CustomerID>.
  • ModifyWTR – dopunjeno je djelovanje metode; ukoliko šifra radne stanice za stavku rada u XML nije dana, dodijeli se iz operacije radnog naloga, ili iz XML-a.
  • GetWorkOrderBOM – otklonjene su poteškoće djelovanja metode.
  • GetOrderStatus – među parametre poziva metode dodan je parametar WorkOrderID (broj radnog naloga), isti podatak također se pojavi u odgovoru metode.
  • MoveOrderToDispatchAdvice – metoda je dopunjena s dodatnim validacijama, da se ponaša jednako kao prijenos narudžbe kupaca u otpremni nalog unutar iCentra.
  • PrintDeliveryNoteToPdf – na metodu dodane su validacije nad postojanjem otpremnog naloga i obrasca otpremnice.
  • Get/Add/ModifyPurchaseOrder – u sve tri metode dodani su podaci <OrderReferenceDate>, <OrderReferenceID>, <OrderTypeID> te <ExchangeRateDate>.
  • PostDispatchAdviceToInvoice(v2) – dodana je nova verzija metode. Metoda po uspješnoj izvedbi javi također broj računa (godina, knjiga, broj).
  • Napravljena je nova metoda PostDispatchAdviceClose, koja zatvori nalog za otpremu.
  • Otklonjena je poteškoća pri PostPreReciept, kada je kod stavaka pretprijema s negativnom količinom javljala grešku.
  • Get/Add/ModifyProformaInvoice – u sve tri metode dodan je podatak <LeadTime>.

Kadrovska evidencija

  • Šifrarnici djelatnika
    • Uređen je prikaz podataka na kartici za određivanje godišnjeg odmora u primjeru kad se ne koristi modul registracije prisutnosti.
    • U matični podatak djelatnika omogućen je unos podataka o broju aneksa ugovora o radu, datumu aneksa kao i datumu isteka aneksa.
  • Postavke programa
    • Pripremljena je nova kartica za unos postavki vezanih na aplikaciju mojINFO.
    • Omogućeno je određivanje mogućnosti pohranjivanja dokumentacije i odabir vrste dokumenta na koji će se pohranjivati preuzeta dokumentacija.

Obračun plaće i drugog dohotka

  • Šifrarnik vrste obračuna
    • Omogućen izbor šifre uzroka bolovanja za HZZO u slučaju JOPPD – oznake neoporezivog primitka 12.
  • Dodana je nova kartica Bolovanja na kojoj su prebačeni svi ispisi koji se odnose na bolovanja.
  • Omogućena je priprema Tablice za refundaciju bolovanja u Excel formatu.
  • Automatska provjera stopa prireza sad je omogućena i na obračunu drugog dohotka.
  • Ispravljena je priprema poziva na broja primatelja i datuma dospijeća kod prijenosa u platni promet naknade za nezapošljavanje osoba s invaliditetom.
  • Ažuriran je ispis Rekapitulacije podataka za postupak kontrole (Tablice 02/21 i 03/21).

Registracija prisutnosti 

  • Kod korištenja lokacije, lokacija je obavezna informacija samo u slučaju dodavanja događaja RD - Prisutnost (prilikom unosa pomoću izbornika na desnom kliku miša ili zajedničkih događaja).
  • Uređena je zabrana otključavanja u slučaju da su zapisi već prebačeni u evidenciju prisutnosti, a operater nije administrator.

mojINFO

  • Uređeno je razvrstavanje događaja prema nazivu događaja.
  • Omogućeno je korištenje zadane lozinke djelatnika kod otvaranja web operatera iz šifrarnika djelatnika.
  • Tekst napomene sada je vidljiv na mailu prijave zahtjeva za odobrenjem godišnjeg odmora.

Artikli

  • Dodana je nova postavka »Serije u maloprodaji« s izborom »Da«, »Ne«. Postavka je aktivna ako za artikl vrijedi vođenje zaliha po serijama i postoji licenca za Maloprodaju. U slučaju izbora, da se serije u maloprodaji ne vode, kod unosa i prijenosa u maloprodaji upisana serija se postavi na zadanu vrijednost (znak »-«). Takvo djelovanje je moguće u novim postavkama sistema MAL/RMP i u programima izdavanja modula Maloprodaje (Gotovinska i Negotovinska prodaja, Predračuni).
  • Otklonjena je sintaktična greška u funkciji F7, koja se pojavila u prošloj verziji u slučaju kada je za operatera bila postavljena zabrana vidljivosti nabavnih cijena.

Fakturiranje

  • Na predračunima možemo upisati broj dana isporuke. Predlaže se  0 i može se mijenjati. Podatak se kod dodavanja stavki prepisuje na stavke predračuna. Na stavkama se podatak jednostavno mijenja preko prozora ili preko unosa u retku.
  • Podatak je dodan i u API metodu ProformaInvoice (Add, Get i Modify).

Dobavljači i kupci

  • Dobavljači – narudžbe dobavljačima; na kartici »Reklamacije« unosne forme narudžbe dobavljaču su dodana dva nova podatka: Datum zaključka KU i referent zaključka KU.
  • Dobavljači – Interne narudžbe; Dodani su stupci i filteri na tablici.
  • Dobavljači – Interne narudžbe; Poboljšano je korisničko iskustvo na unosnom prozoru.
  • Dobavljači – Interne narudžbe; Na obradi je dodan filter Zadužen. Kod izbora iz tablice se jednostavno biraju narudžbe iz više godina.
  • Kupci – narudžbe kupaca; u slučaju uključenih rezervacija, rezervacija se zaključi i u slučaju ako se narudžba zaključi s naručenom količinom 0 i rezerviranom količinom 0.
  • Kupci – narudžbe kupaca; na obradi prijenosa narudžbe u radne naloge i u plan proizvodnje je sada moguće izabrati godinu narudžbe.
  • Kupci – narudžbe kupaca; Kod prijenosa predračuna u narudžbu kupca se datum isporuke izračuna s obzirom na tekući datum + broj dana isporuke iz stavke predračuna ako je upisan.
  • Kupci – nalozi za otpremu; Kod prijenosa predračuna u nalog za otpremu se datum isporuke izračuna s obzirom na tekući datum + broj dana isporuke iz stavke predračuna, ako je upisan.
  • Otklonjene su poteškoće kod pripreme ovojnice za eNarudžbe i eOtpremnice.
  • Otklonjena je nepravilnost kod unosa podataka preko F5, kada se nije predlagao broj paketa.

Proizvodnja

  • Uređeno je bojanje stavke tablice na kojoj smo pozicionirani, na tablici sastavnica, tablici sastavnica unutar modularne sastavnice, tablici materijalno-tehnološke sastavnice (i svih podređenih nivoa te tablice).
  • Radni nalozi – naljepnice; vremenska optimizacija pripreme naljepnica.
  • Ispisi – predviđeni utrošak materijala; na ispisima su količinski podaci u odlasku sa zalihe i dolasku na zalihu usklađeni s količinskim podacima prikazanim u tablici.

Robno materijalno poslovanje

  • Napravljen je alat koji zapisuje podatak 'masa u kg' stavkama prometa i pretprijema koji ju nemaju ispunjenu. Upisana masa je umnožak količine i mase po jedinci iz šifrarnika artikala.
  • Na tablicu pretprijema smo dodali mogućnost pogleda u privitak pretprijema i dokumente fascikla prijema.
  • Knjiženje
    • Pretprijemi
      • Otklonjena je poteškoća u vezi razdoblja PDV-a pri knjiženju otkupa od paušalista u knjigovodstvo.
    • Početno stanje
      • U slučaju naknadnog unosa popravka u dokument početnog stanja, pogrešno se prikazala obavijest o grešci.
  • Alati
    • Brisanje minimalnih zaliha
      • U slučaju izbora »Briši zapise« sada je obavezan unos skladišta. Ako kod brisanja zapisa skladište nije upisano, program ne dopušta brisanje.

Financijsko knjigovodstvo

  • Ispisi i pregledi – Izvještaji: u sigurnosnom sustavu je dodano posebno ovlaštenje za zabranu/dozvolu pristupa meniju za ispis i pregled izvještaja. Ovlaštenje se naziva FIN – Ispisi i pregledi – Bilance - Izvještaji.
  • Godišnje obrade – Izračun sitnih razlika – dodan je uvjet da se obračun sitnih razlika pripremi za ona konta koja imaju postavljenu stranu knjiženja računa D ili P. Ako konta nema postavljenu stranu knjiženja računa, obrada se neće odraditi.
  • Godišnje obrade – Zatvaranje klasa –  u masku za unos postavki za pokretanje obrade zatvaranja klasa je dodano polje Dokument. Polje služi tome da se unese oznaka dokumenta. Kod knjiženja zatvaranja klasa se ta oznaka prenese u posredno knjiženje u stupac Dokument.

Osnovna sredstva

  • Kartica osnovnog sredstva: na ispisima kartice su dodani podaci Dodatno polje 1 i 2, te sadržaj tih dodatnih polja. Dodatna polja se aktiviraju u postavkama modula unosom naziva dodatnih polja.
  • Postavke modula osnovnih sredstava - Neto način knjiženja otuđenja osnovnih sredstava – potvrdom ove postavke izabrana je opcija kojom se određuje da se na kontu ispravka vrijednosti knjiži razlika nabavne i sadašnje vrijednosti u trenutku otuđenja. 
  • Knjiženje otuđenja osnovnih sredstava – dopuna alata za pripremu temeljnice iz tablice Osnovna sredstva i sitni inventar: dodana je mogućnost knjiženja otuđenja, prodaje, inventurnih manjkova i viškova osnovnih sredstava. Kao protukonto otuđenja, prodaje, manjkova i viškova se preuzimaju konta iz postavki knjiženja. Kod prodaje je bitno koji iznos računa unosimo u polju iznos prodaje. Kod prodaje s gubitkom iznos će se podijeliti na prihod negativne vrijednosti u visini izdanog računa i na konto troška (gubitka). U slučaju prodaje kod koje je iznos računa veći od sadašnje vrijednosti kreirat će se knjiženje u visini sadašnje vrijednosti na kontu prihoda. 

Knjiga primljenih računa (novi modul*)

  • Knjiženje i porezi – Priprema knjiženja:
    • Napravljena je priprema knjiženja za knjiženje konačnog računa s obračunom danog predujma.
  • Kod knjiženja obveze za zatvaranje predujma se upiše Dokument u polje Vezni dokument.
  • Priprema za PP: dopunjena je priprema naloga za račune koji imaju odvojene obroke.
  • Unos/izmjena računa:
    • Na traku je dodan status pripreme obroka.
    • Računi koji su u statusu U potvrđivanju i Potvrđeni imaju otvorena polja: Datum prijema, Datum računa, Poveznice, Iznos u domaćoj valuti, Datum tečaja i Tečaj.
    • Kod izmjene datuma na kartici Račun, a koji je vezan za datum poreznog razdoblja, pojavi se obavijest s mogućnosti popravka/usklađenja s datumom na poreznim knjiženjima.
    • Uređen je prikaz naziva i sadržaja zaključanih polja, u ranijim verzijama su slova bila obojana sivom bojom, sada su obojana crnom bojom.
    • Kod dodavanja poveznice na račun ili kod skeniranja dokumenta program u Dodavanje dokumenta upiše Vrstu dokumenta koja je označena na Knjizi računa.
  • Računi sa statusom Knjiženi: otključani su gumbi Javna nabava i Stope poreza RMP.
  • Dopunjeno je filtriranje podataka za sortiranje na: 
    • Tablica primljenih računa - Pregled veza s dokumentima nabave po primkama.
    • Knjiženje i porezi – Upiši zavisne troškove.
  • Alati – Otključavanje računa – Otključavanje i storno u FK i PDV: ispravljen je prikaz uspješnosti otključavanja računa na ispisu - DA/NE.

Platni promet

  • Priprema naloga za plaćanje:
    • Nova struktura izvoza SEPA: SEPA (unique id). Razlika u odnosu na standardnu SEPA strukturu je u tag-u <EndToEndId> i <Ref>.
  • Šifrarnik Tip naloga: dopunjena je kontrola brisanja tipa naloga: ako postoji zapis tipa naloga brisanje nije dozvoljeno.
  • Tablica naloga - nova opcija Izvoz naloga u CSV datoteku.

Ispiši