Verzija 2021.10.001 od dana 19.07.2021

Obračun plaće i drugog dohotka

  • Na osnovicama djelatnika dodana je nova postavka »Predloži na djelatniku«. Prikaz nove postavke dodan je i u tablici šifrarnika osnovica djelatnika. Ako je postavka aktivna, osnovica se automatski popunjava prilikom unosa novog djelatnika.
  • Omogućeno je korištenje znatno dužih formula u obračunu.
  • Ispravljeno je automatsko brisanje poništenog godišnjeg odmora iz registracije prisutnosti.

Registracija prisutnosti

  • Ispravljena je greška na desnom kliku miša pri dodavanju događaja, u slučaju promjene šifre događaja.
  • Dopunjen je alat s dodavanje proteklih Državnih praznika.
  • Dopunjen je alat s prijenosom svih odsutnosti.

API

  • AddOrder - dodatne tri analitike predlažu se iz šifrarnika stranaka.
  • AddDispatchAdviceV2 - dodatne tri analitike predlažu se iz šifrarnika stranaka.
  • Metodama GetItems, AddItems i ModifyItems dodana je druga stavka naziva na stranom jeziku kao i skupine popusta od 1 do 5.
  • Uređeno je djelovanje metode AddPrices.
  • Dopunjene su metode get/Add/ModifyPrjectWorkOrder dopunjene su s novim podacima radnih naloga modula RN (adresa dostave, lokacija dostave, datum početka radnog naloga te svojstva po mjeri radnog naloga).

Radni nalozi

  • U tablicu radnih naloga omogućeno je uključivanje filtriranja po svojstvima po mjeri: 
    • U postavkama programa na karticu »Općenito« dodana je mogućnost izbora do 5 svojstava po mjeri koji se uključe na tablicu radnih naloga. Svojstava je na tablici potrebno uključiti preko funkcije »izbora stupaca«.
    • U tablici radnih naloga dodan je filter »Svojstva po mjeri« preko kojeg možemo jednostavno odabrati svojstvo i vrijednost svojstva po kojemu sortiramo zapise u tablici radnih naloga.

Stranke

  • Kod ispostavljanja dokumenata dodane su mogućnosti ispostavljanja otpremnice. Te mogućnosti su ispis, eSlog po ePošti, elektronskim putem (ePoštar).

eRegistrator

  • Veza s vanjskim klijentima i vrste dokumenata više nisu dio naprednih funkcionalnosti eRegistratora.  
  • Kada se vrste dokumenata koriste kao dio nenaprednih funkcionalnosti eRegistratora, moguće je samo uređivati ovlaštenja za rad s dokumentima određene vrste dokumenta. 

Dobavljači i kupci

  • Na nalozima za otpremu na ispisu otpremnica dodana je provjera da li primatelj otpremnice ima postavke slanja eOtpremnice. Ako ima, pored ispisa otpremnice u listu čekanja doda se kolona eOtpremnica. 
  • Kod unosa nove narudžbe kupca dodatne tri analitike predlažu se iz šifrarnika stranke.
  • Kod unosa novog naloga za otpremu dodatne tri analitike predlažu se iz šifrarnika stranke.
  • Optimizirano je djelovanje pregleda F8.
  • Narudžbe kupaca – obrade; na obradi »Prijenos narudžbe u plan proizvodnje« se sada iz postavke obrade prenosi podatak »Formiranje radnih naloga«.
  • Nalozi za otpremu – na stavkama naloga za otpremu sada radi brza tipka F7 (podaci o artiklu) neovisno o statusu otpreme.
  • Ispisi – pregled pogrešno planiranih zaliha; ubrzana priprema ispisa.
  • Dodana je mogućnost upisa Mjesto oporezivanja na narudžbama kupaca i otpremnim nalozima vezano na Prodaju na daljinu (OSS). Podatak se predlaže iz stranke i prenosi među dokumentima do računa.

Fakturiranje

  • Dopunjen je izvoz u iCenter API XML vezan na Prodaju na daljinu (OSS).
  • Ispravljena je greška u slučaju promjene datuma računa i oznakama PDV-a, kada se u nekim primjerima pojavilo upozorenje: "Izabrana oznaka PDV-a mora biti jednaka za sve stavke dokumenta! ..."

Financijsko knjigovodstvo

  • Dnevne obrade - Pregled knjiženja - gumb Izmjena zapisa: Ispravljen je prikaz ispravljenih podataka na tablici s pregledom knjiženja. Ponovni ulazak na tablicu više nije potreban.

Platni promet

  • Priprema naloga za plaćanje
    • Gumb FIN otvoreno: Ispravljena je greška kod pripreme naloga za plaćanje s negativnim predznakom za plaćanje obveza. Dopunjena je obavijest o broju pripremljenih naloga.  

Porez na dodanu vrijednost 

Ispiši