Verzija 2020.09.001 od dana 3.7.2020.

Kadrovska evidencija

  • Djelatnici
    • Ispravljeno predlaganja datuma do kojega se ne obračunavaju doprinosi na plaću.

Obračun plaće i drugog dohotka

  • Na popis upozorenja je dodano upozorenje ukoliko djelatniku u mjesecu obračuna istječe razdoblje bez obračuna doprinosa na plaću.
  • Obrazac JOPPD
    • Ispravljena priprema podatka 6.1. Oznaka stjecatelja/osiguranika u slučaju obračuna poduzetničke plaće.
  • Evidencija prisutnosti
    • Ispravljena greška u slučaju izračuna dodatka za dvosmjenski rad.
    • Ispravljena greška do koje je moglo doći prilikom izračuna prekovremenih sati u slučaju korištenja analitike nositelj troška.

Registracija prisutnosti

  • Ispravljen višestruki odabir djelatnika prilikom dodavanja zajedničkog događaja.
  • Ispravljen višestruki odabir djelatnika prilikom ispisa trenutno prisutnih djelatnika.

mojInfo

  • Tablica prijave odsutnosti je proširena poljima: datum prijave, potvrđeno od i potvrđeno do. Naziv polja Odobreno je promijenjen u Status.
  • Omogućen prikaz prethodnih prijava odsutnosti uključujući i poništene prijave.
  • Onemogućeno poništavanje odobrene ili potvrđene odsutnosti.

Šifrarnici

  • na tablici PDV dodane su nova ovlaštenja, ovlaštenja za dodavanje, brisanje i promjenu podataka o PDV-u
  • na tablici cjenika artikla dodan je stupac Šifra za usporedbu
  • kod uvoza cjenika moguće je ako je šifra dobavljača upisana da se popuni šifra dobavljača u šifri artikla
  • kod unosa cijene artikla u šifru artikla dodali smo odabir za promjenu cijene šifre za usporedbu i promjenu cijene povezane šifre koja se ponaša isto kao prilikom unosa cjenika artikla
  • na tablici »Artikli – izbor – unos količine« (F5) uklonili smo mogućnost uključivanja/isključivanja negativnih  stavki (sada se prikazuju samo aktivne stavke). U tablici je dodan novi stupac  »Status«. Ako u tablici aktiviramo »nabava«, u tablici nam se ne prikazuju stavke sa statusom  »opoziva«. Ako aktiviramo tablicu sa »prodaja« ,u tablici nam se ne prikazuje artikli sa statusom se »razvoja«
  • otklonjene poteškoće s otvaranjem određenih šifrarnika (radnih stanica, radnih mjesta) ukoliko smo im pristupili putem šifrarnika tehnoloških postupaka otvorenih na stavkama
  • kod brzog traženja stavke, u obzir se uzimaju i aktivnosti i sigurnosni sustav u odjeljku i vrsti stavke

Knjiga primljenih računa

  • uređena je knjiga dokumenta - podaci su raspoređeni u skupove, uklonjeni s postavke: provjera računa i zadani br. korisnika PDV-a
  • uređena je knjižna grupa – uklonjene su postavke: uvoz troškova, mapa za uvoz troškova, grupa potpisnika

Robno materijalno poslovanje

  • na tablici odjava konsignacije u stupcu Skladište prikazuje skladište iz kojih je bilo izdano (odjavljeno) konsignacijska roba
  • dodana je opcija ispisa vrijednosti odbitnog udjela (PDV) u pregled dokumenta i pregled dokumenta analitikom. Opcija je dostupna samo kod ispisa potvrda.

Narudžbe dobavljača i kupca

  • U otpremnim nalozima mogu biti linije bez serije. Kontrola nad završenim serijama vrši se prilikom pohrane podataka o narudžbi i prije slanja u RMP. Za artikle koji se vode kao serija, obvezno je upisati broj serije, ako nije upisana dodijelit će se oznaka '-'. Isto se odnosi i na API.
  • Podaci o količinama vidljivi su u Zbroju otpremnih naloga za otpremu čak i ako je narudžba "U komisiji".
  • Dodana je kontrola obaveznog unosa analitike pri unosu narudžbe dobavljačima, ako nam je to obavezan podatak u RPM-u.
  • Prilikom pripreme nacrta ugovora za dobavljača, vrši se kontrola nad unosom analitike, ako su one obvezne za vrstu prometa RMP.
  • Pri preuzetom unosu dodana je kontrola na obvezne unos analitike, ako su one obvezne za vrstu prometa RMP.
  • Pri knjiženju preuzetih u RMP dodana je kontrola na obvezne unos analitike, ako su one obvezne za vrstu prometa RMP.
  • Pri knjiženju preuzetih u Maloprodaji dodana je kontrola na obvezne unos analitike, ako su one obvezne za vrstu prometa Maloprodaja.
  • Na knjiženom otpremnom nalogu koji sadrži skladište pod kontrolom WMS više nije moguće dodavati nove redove.
  • Radni nalozi

  • Knjiženje – radni nalozi; predlaganje prodajnih cijena na kartici »materijali i usluge« sada se koristi ista programska funkcija kao i na svim ostalim iCenter programima. Isto vrijedi i za AI metoda ModifyProjectWorkOrderDetails

API

  • metode PostReceivingAdvice, PostPurchaseOrder, AddPurchaseOrder in ModifyPurchaseOrder nadopunjene su kontrolom obveznog ispunjavanja analitike, ako je to određeno u vrsti prometa RMP
  • dodana je metoda za dodavanje dodatne analitike 1 i sicer AddAnalytic1. Povezana GET metoda je također dopunjena kako bi se prikazala polja koja su dodana metodom Add.

Ispiši