Kadrovska evidencija - Priprema odluka o godišnjem odmoru
Unutar ekrana godišnjih odmora i odsutnosti djelatnika omogućena je aktivacija kvačice Pravo na puni godišnji odmor koja omogućava jednostavniju pripremu odluka o godišnjim odmorima djelatnika koji imaju pravo na puni godišnji odmor sukladno članku 77 stavku 3 Zakona o radu.
Sigurnosni sustav dopunjen je svim nedostajućim sigurnosnim ključevima.
Kadrovska evidencija - Šifrarnik država
Unutar šifrarnika država omogućeni su aktiviranje i pohrana kvačice koja definira Obračun dodatnog doprinosa za izaslane djelatnike.
Uređeno je otvaranje dokumenata dvostrukim klikom na dokument.
Obračun putnih naloga
Nalog za službeni put:
Loko vožnja - podaci o šifri vozila i registracijskom broju više se ne brišu iz obračuna loko vožnje
Obračun plaće i drugog dohotka
Obračun plaće – Evidencija prisutnosti i priprema obračuna - Postavke
Odabir checkbox-a "Spajanje razdoblja od/do" sada je onemogućeno.
U slučajevima kada je ova postavka prethodno bila aktivna, sad će biti automatski deaktivirana, a se aktivirat će se postavka "Spajanje razdoblja od/do obzirom na neradne dane".
Evidencija prisutnosti - Evidencija prisutnosti i priprema obračuna - Odabrani obračun - Korak 3 Priprema obračuna – Ikona Alati - Dodaj sate do punog fonda sati
Ispravljeno je dodavanje sati u slučaju kada su djelatnici odabrani putem ikone Odabrani djelatnici.
Ispravljeno je dodavanje sati prilikom odabira djelatnika putem ikone Odabrani djelatnici i kada se još koristi i filter Šifre grupe.
Podaci o šifri grupe i nazivu grupe dodani su u tablicu koja se otvara klikom na Odabrani zaposlenici
Evidencija prisutnosti - Evidencija prisutnosti i priprema obračuna - odaberi bilo kojeg mjeseca - Korak 2 Prijenos na pripremu računa:
Uz raspon šifri zaposlenika (od–do), sada je dodana ikona Odabrani djelatnici koja omogućava prijenos odabranih djelatnika na Korak 3.
Osvježavanje tablice svih djelatnika u Koraku 1 sada se izvršava odmah nakon unosa podataka za pojedinog djelatnika.
Obračun plaće i drugog dohotka
Obračun dodatnog doprinosa za izaslane djelatnike sad se automatski obračunava i kod djelatnika koji su oslobođeni plaćanja doprinosa na plaću.
Obračun plaća - Odabrani obračun – Ikona za novi unos:
U pregledu je dodana kontrola između stupaca Broj sati i Predviđeni sati, a ako se dva podatka podudaraju, sati više nisu obojeni crveno.
Obračun plaće i drugog dohotka - Prijenos u financijsko knjigovodstvo
Priprema temeljnice za prijenos u financijsko knjigovodstvo dopunjena je mogućnošću korištenja tablice za prešifriravanje konta u slučaju knjiženja na određena, u postavkama definirana, mjesta troška.
Obračun plaće i drugog dohotka
Ispravljena je nepravilnost do koje je moglo doći u kumulativnim obračunima kad su doprinosi obračunati na neplaćenu odsutnost ulazili u izračun osnovice poreza na dohodak.
U slučaju kada postoji veza prema Minimaxu i aktivna kontrola iznosa s Postavki obračuna promijenjena je kontrola vrijednosti najnižeg i najvišeg iznosa naknade plaće na obračunima od 08/2025. upute
mojINFO
Prijava odsutnosti – Sve odsutnosti:
Na kalendaru su sada prikazane i odsutnosti koje ne zahtijevaju potvrdu. Pristup detaljima za takve odsutnosti je onemogućen.
Iznad prikaza kalendara dodan je novi filter „Druge odsutnosti“, koji je inicijalno neaktivan. Ako se taj filter aktivira, odsutnosti koje se ne potvrđuju također se će se prikazivati u kalendaru.
Ako djelatnik ima nekoliko različitih vrsta odsutnosti istog dana, primjenjuje se sljedeće pravilo prikaza:
Potvrđena odsutnost ima prioritet.
Ako nijedna odsutnost nije potvrđena, prikazuje se ona s većim rednim brojem.
Evidencija prisutnosti – Obrada viška sati:
U pregledu je dodan novi stupac Napomena.
Evidencija prisutnosti - Sati djelatnika:
Podaci o satima korištenja za prethodni mjesec su promijenjeni.
Nadzorna ploča – Ikona Nadolazeći odsutnosti:
Odsutnosti sa statusom Otkazano više se ne prikazuju među nadolazećim odsutnostima.
Nadzorna ploča - Današnji događaji ili Evidencija prisutnosti - Moja prisutnost:
Omogućen je unos događaja Rad od kuće nakon događaja Pauza koji je zabilježen na terminalu.
Financijsko knjigovodstvo
Ispisi i pregledi - Bruto bilanca: Zbrojevi u podnožju tablice Bruto bilance su usklađeni sa zbrojevima na PDF ispisu Bruto bilance.
Dnevne obrade - Pregled knjiženja: na gumbu Kopiraj izabrane je postavljena kontrola kojom je onemogućeno kopiranje knjiženja u razdoblje za koje knjiženje nije dozvoljeno. Knjiženja u Posrednom knjiženju se pripreme u sljedećem slobodnom razdoblju u kojem je knjiženje dozvoljeno. Ako ne postoji takvo razdoblje, otvorit će se automatski novo.
Dnevne obrade - Pregled kartice: na gumbu Kopiraj izabrane je postavljena kontrola kojom je onemogućeno kopiranje knjiženja u razdoblje za koje knjiženje nije dozvoljeno. Knjiženja u Posrednom knjiženju se pripreme u sljedećem slobodnom razdoblju u kojem je knjiženje dozvoljeno. Ako ne postoji takvo razdoblje, otvorit će se automatski novo.
Dnevne obrade - Posredno knjiženje: Uređeno je aktiviranje polja Datum primitka ovisno o postavkama konta (Otvori datum primitka = Da) i vrstu događaja (račun).
Osnovna sredstva i sitni inventar
Osnovna sredstva i sitni inventar - Ispis kartice: Uređeno je ispisivanje svih analitika i u slučaju ispisivanja kartice OS/SI bez postavki programa za polja Dodatni podatak 1 i Dodatni podatak 2.
Knjiga primljenih računa
Primljeni računi – Tablica primljenih računa - Masovno knjiženje: Ako je na knjizi postavljena dozvola knjiženja (oznaka u polju Masovno knjiženje – knjiženje PDV-a u sljedeće slobodno razdoblje) i u slučaju ako račun pripada zaključanom poreznom razdoblju, takav račun će se u PDV modulu knjižiti u sljedeće slobodno razdoblje. Na primljenom računu će se datum poreznog razdoblja uskladiti prema prvom slobodnom razdoblju. Porezna razdoblja će time biti usklađena u oba modula (PRAC i PDV).
Primljeni računi: Na listi čekanja je uređen prikaz iznosa u stupcu Iznos tako da su iznosi prikazani u odgovarajućem formatu.
Radni nalozi
Knjiženje - radni nalozi (i Šifrarnici - Knjige RN); obnovljena je tablica dodatnih svojstava radnih naloga koja sada omogućuje formatiran unos vrijednosti svojstava s obzirom na njen tip (izbor iz kalendara, izbor iz šifrarnika stranaka,…).
Knjiženje - radni nalozi; na kartici "Materijal i usluge" je prikazana i raspoloživa zaliha artikla iz stavke tablice. Ukoliko je stvarna količina veća od raspoložive zalihe (i manja od zalihe) stavka se oboja ljubičasto. Vrijedi u slučaju uključenog novog sustava rezervacija.
Fakturiranje
Na knjizi dokumenata koji su tip Račun, dodana su dva nova polja:
Naplatni uređaj
Poslovni prostor
Nova polja su skrivena i da bi ih omogućili za unos potrebno je u sigurnosnom sustavu dozvoliti ključ "Poslovni prostor : Dodaj".
Ukoliko na knjizi ispunimo nova polja, program će izvesti kontrolu javiti upozorenje ako kombinacija već postoji. Upozorenje je samo informativno, unos je moguće potvrditi.
U razdoblju od rujna 2025 - siječnja 2026 će se jednom mjesečno prikazivati obavijest da je podatke potrebno ispuniti, sve dok se ne ispune.
Od 1.1.2026 numeracija računa je kombinacija broj računa + poslovni prostor + naplatni uređaj.
AddProformaInvoice, ModifyProformaInvoice – otklonjena je poteškoća kada se putem API-ja popust nije zaokružio na dva decimalna mjesta.
Za uređivanje postavki potvrđivanja dokumenata je uklonjena kontrola aktivnog koda naprednih funkcionalnosti eRegistratora.
Dopunjeno je prešifriranje podataka i za tablicu "Knjiženje i porezi".
Robno materijalno poslovanje
Na obradi pretprijema, na masovnom ispisu dokumenata dodana je funkcionalnost "Masovni ispis prijema". Pomoću te obrade omogućen je ispis s pretprijemima povezanih prijema iz prometa (Podatak i broju prijema u Prometu je vidljiv u tablici u stupcu "Broj prijema"). Moguće je ispisati samo one dokumente pretprijema koji su knjiženi u promet i imaju status Knjižen. Program ispiše dokumente prijema. Stavke pretprijema koje nisu knjižene u prijem (u Promet) neće biti ispisane. Dokumente je moguće birati po sljedećim kriterijima:
Broj pretprijema
Broj prijema
Datum pretprijema
Ispis se vrši na obrasce prijema. Pretpregled nije dostupan.
Dopunjena je obrada knjiženja inventurnih razlika na način da program, u slučaju da je u inventuri dodan artikl koji nema kalkulacije, ponudi upis cijene za zalihu za taj artikl. Obrada je dopunjena na način da program unos cijene ne zahtijeva u slučaju ako je zbroj količine tog artikla jednak 0.
Primjer:
Artikl u okviru iste inventure dodamo i kasnije storniramo u novoj stavci
Količinu za takav artikl ispravimo na 0
Kartica artikla na brzom pregledu zalihe F7 je usklađena i u slučaju kada je na prikazu određeno skladište i kada ga nema. U prijašnjim verzijama se u prvom primjeru nisu ispisale vrijednosti 0, a u drugom jesu. Sada je izgled ujednačen na način da se u stupcima ne prikazuju nulte vrijednosti (bez obzira da li je skladište uneseno ili ne):
Količina prijema
Vrijednost prijema
Količina izdavanja
Vrijednost izdavanja
Nivelacija
Funkcionalnost obrade "Poništenje knjižene inventure" je proširena na mogućnost poništenja proknjižene inventure u slučaju nepostojanja inventurnih viškova i manjkova.
Evidencija u veleprodaji je prilagođena FIFO metodi vrednovanja zaliha.
Na obradi inventure je izlazak iz inventure sa tipkom ESC usklađen s izlaskom iz obrade preko gumba.
U slučaju kada je inventura još u radu (status "Pripremljeno") izlaz preko ESC djeluje na jednak način kao s odabirom opcije "Spremi i zatvori".
Kada je inventura zaključena (status "Knjižen") izlaz s tipkom ESC djeluje kao kada bi odabrali opciju "Zatvori".
Dobavljači i kupci
Narudžbe kupaca – uvoz stavki putem "Čarobnjaka za uvoz" ažuriran je kako bi funkcionirao na ujednačen način poput Otpremnih naloga i računa. Prilikom uvoza stavaka u narudžbu kupca putem "Čarobnjaka za uvoz" popuni se barkod artikla koji je naveden u šifrarniku artikala.
Obrada Automatsko formiranje narudžbi iz narudžbi kupaca je sada ujednačena s obradom u alatima.
Prilikom pripreme narudžbi, u slučaju korištenja ugovora, podaci se pripreme na sljedeći način:
Ugovor koji je ograničen količinski: u narudžbi se stavke razdijele na stavke s ugovorom i preostale stavke bez ugovora (takvima se doda tekst Automatsko formiranje narudžbe).
Ugovor koji je ograničen vrijednosno: na gumb Izvedi dodana je kontrola na ukupnu vrijednost ugovora. Uspoređuje se sa nestorniranim narudžbama koje su vezane na ugovor zajedno sa predloženom vrijednosti za narudžbe.
Dobavljači – primka od dobavljača, zatvaranje narudžbe; u slučaju naknadnog zatvaranja narudžbe (povezivanje primke od dobavljača s narudžbom dobavljaču po upisanim stavkama primke) i kada se koristi novi sustav rezervacija, izvori rezervacije se odgovarajuće prenesu iz narudžbe u primku od dobavljača. Kada primka i narudžba nemaju isto skladište, potvrda funkcije je onemogućena.
Narudžbe kupaca - obrade, prijenos narudžbe u radne naloge; u slučaju korištenja novog sustava rezervacija i pri formiranju radnih naloga iz narudžbe kupaca moguće je rezervirati stavke narudžbe koje su bile prenesene u radne naloge.
U obradi internih prijenosa iz maloprodaje je otklonjena poteškoća kada program nije ispravno prikazao zapise u slučajevima kada nije bila uključena kvačica "Svi zapisi".
Upravljanje kvalitetom
Knjiženje - radni nalozi (i Šifrarnici - Knjige RN); obnovljena je tablica dodatnih svojstava radnih naloga koja sada omogućuje formatiran unos vrijednosti svojstava s obzirom na njen tip (izbor iz kalendara, izbor iz šifrarnika stranaka,…).
Cijeli modul je prilagođen omogućavanju povećanja fonta.
Maloprodaja
Na uvozu podataka je onemogućen uvoz artikala koji u šifri sadrže znak apostrof.
Na obradama knjiženja u modulu Maloprodaja je onemogućeno korištenje sljedećih artikala:
Artikli s uključenim fantomom ili artikl označen kao fantom
Artikli koji su označeni kao alternativna sastavnica
Na novom brzom pregledu zaliha F8 je otklonjena poteškoća u slučajevima kada program nije smanjivao raspoloživu zalihu, ako je u modulu Maloprodaja omogućena prodaja bez zaliha i ako je bila prodana veća količina artikala nego što je na zalihi.
Na ispisu računa s imenom datoteke TDR_RacunKP_pos_qrd je otklonjena poteškoća kada se nije ispravno ispisala cijena i vrijednost stavke, ako je cijena artikla u računu pretipkana. Umjesto pretipkane cijene i vrijednosti je bila ispisana cijena iz cjenika. Navedeno nije imalo utjecaj na ispisanu ukupnu vrijednost računa i iznosa za plaćanje, također ni na ispisan iznos obračunatog poreza.
Proizvodnja
Knjiženje - radni nalozi (i Šifrarnici - Knjige RN); obnovljena je tablica dodatnih svojstava radnih naloga koja sada omogućuje formatiran unos vrijednosti svojstava s obzirom na njen tip (izbor iz kalendara, izbor iz šifrarnika stranaka,…).
Serijsko knjiženje radnih naloga – prilagođeno je za novi sustav rezervacija (vrijedi i za izvođenje preko procedure/upravitelja zadataka).
Alati - Naknadno usklađivanje proizvodnih cijena:
Izvođenje alata (jednokratno pokretanje) nakon što prikaže listu izvedenih usklada, listu pohrani u dokumentacijski sustav eRegistrator (u vrstu dokumenta stranke, pod "stranku korisnika" u mapo VRP\Leto\UsklajevanjeProizvodnihCen).
U postavkama obrade uklonjena je postavka vezana na mapu za pohranu izvještaja i zamijenjena je s postavkom vrste dokumenta u koju se izvještaj pohrani u dokumentacijskom sustavu eRegistratora. Dokumentima jednostavno pristupamo preko gumba "Otvori arhivirane zapise" (ili preko pristupa vezanih na dokumentacijski sustav eRegistrator).
Ispisi – predviđena potrošnja materijala; promijenjena je forma postavke ispisa zbog mogućnosti povećanja fonta.
Artikli
Pregled artikli – zalihe, cijene (F8) na kartici "Popusti za stranke" je dodana kolona "Neto cijena", koja prikazuje prodajnu cijenu za stranku smanjenu za dodan popust.
API
ModifyPurchaseOrder – prilagodba djelovanja metode na novi sustav rezervacija.
PostPurchaseOrder - prilagodba djelovanja metode na novi sustav rezervacija.
ModifyPreReceipt; PostPreRecipt prilagodba djelovanja metode na novi sustav rezervacija.
ModifyWorkOrder, UpdateWorkOrderMasterData - prilagodba djelovanja metode na novi sustav rezervacija.
AddWarehouseReceipt - prilagodba djelovanja metode na novi sustav rezervacija.
AddRetailInvoice – onemogućeno je korištenje:
Artikala s uključenim fantomom i artikla označen kao fantom
Artikala koji su označeni kao alternativna sastavnica
U slučaju da neki od artikala zadovoljava navedene uvjete, program dokument neće proknjižiti i javiti će upozorenje: "Šifre artikala: (navedena šifra) ne postoje, artikli su neaktivni, ili je njihovo korištenje onemogućeno!"
ModifyReceivingAdvice - prilagodba djelovanja metode na novi sustav rezervacija.
ModifyDispatchAdvice_v2 – vraćena je validacija na postojanje šifre artikla.