Verzija 2025.05.001 od dana 28.07.2025

Kadrovska evidencija

  • Kadrovska evidencija - Priprema odluka o godišnjem odmoru
    • Unutar ekrana godišnjih odmora i odsutnosti djelatnika omogućena je aktivacija kvačice Pravo na puni godišnji odmor koja omogućava jednostavniju pripremu odluka o godišnjim odmorima djelatnika koji imaju pravo na puni godišnji odmor sukladno članku 77 stavku 3 Zakona o radu.
    • Sigurnosni sustav dopunjen je svim nedostajućim sigurnosnim ključevima.
  • Kadrovska evidencija - Šifrarnik država
    • Unutar šifrarnika država omogućeni su aktiviranje i pohrana kvačice koja definira Obračun dodatnog doprinosa za izaslane djelatnike.
  • Djelatnici - Djelatnici - Odabrani djelatnik- ikona Saop eRegistrator:
    • Uređeno je otvaranje dokumenata dvostrukim klikom na dokument.

Obračun putnih naloga

  • Nalog za službeni put:
    • Loko vožnja - podaci o šifri vozila i registracijskom broju više se ne brišu iz obračuna loko vožnje

Obračun plaće i drugog dohotka

  • Obračun plaće – Evidencija prisutnosti i priprema obračuna - Postavke
    • Odabir checkbox-a  "Spajanje razdoblja od/do" sada je onemogućeno.
    • U slučajevima kada je ova postavka prethodno bila aktivna, sad će biti automatski deaktivirana, a se aktivirat će se postavka "Spajanje razdoblja od/do obzirom na neradne dane".
  • Evidencija prisutnosti - Evidencija prisutnosti i priprema obračuna - Odabrani obračun - Korak 3 Priprema obračuna – Ikona Alati - Dodaj sate do punog fonda sati
    • Ispravljeno je dodavanje sati u slučaju kada su djelatnici odabrani putem ikone Odabrani djelatnici.
    • Ispravljeno je dodavanje sati prilikom odabira djelatnika putem ikone Odabrani djelatnici i kada se još koristi i filter Šifre grupe.
    • Podaci o šifri grupe i nazivu grupe dodani su u tablicu koja se otvara klikom na Odabrani zaposlenici
  • Evidencija prisutnosti - Evidencija prisutnosti i priprema obračuna - odaberi bilo kojeg mjeseca - Korak 2 Prijenos na pripremu računa:
    • Uz raspon šifri zaposlenika (od–do), sada je dodana ikona Odabrani djelatnici koja omogućava prijenos odabranih djelatnika na Korak 3.
  • Evidencija prisutnosti - Evidencija prisutnosti i priprema obračuna - Odabrani obračun - Korak 1:
    • Osvježavanje tablice svih djelatnika u Koraku 1 sada se izvršava odmah nakon unosa podataka za pojedinog djelatnika.
  • Obračun plaće i drugog dohotka
    • Obračun dodatnog doprinosa za izaslane djelatnike sad se automatski obračunava i kod djelatnika koji su oslobođeni plaćanja doprinosa na plaću.
  • Obračun plaća - Odabrani obračun – Ikona za novi unos:
    • U pregledu je dodana kontrola između stupaca Broj sati i Predviđeni sati, a ako se dva podatka podudaraju, sati više nisu obojeni crveno.
  • Obračun plaće i drugog dohotka - Prijenos u financijsko knjigovodstvo
    • Priprema temeljnice za prijenos u financijsko knjigovodstvo dopunjena je mogućnošću korištenja tablice za prešifriravanje konta u slučaju knjiženja na određena, u postavkama definirana, mjesta troška.
  • Obračun plaće i drugog dohotka
    • Ispravljena je nepravilnost do koje je moglo doći u kumulativnim obračunima kad su doprinosi obračunati na neplaćenu odsutnost ulazili u izračun osnovice poreza na dohodak.
    • U slučaju kada postoji veza prema Minimaxu i aktivna kontrola iznosa s Postavki obračuna promijenjena je kontrola vrijednosti najnižeg i najvišeg iznosa naknade plaće na obračunima od 08/2025. upute

mojINFO

  • Prijava odsutnosti – Sve odsutnosti:
    • Na kalendaru su sada prikazane i odsutnosti koje ne zahtijevaju potvrdu. Pristup detaljima za takve odsutnosti je onemogućen.
    • Iznad prikaza kalendara dodan je novi filter „Druge odsutnosti“, koji je inicijalno neaktivan. Ako se taj filter aktivira, odsutnosti koje se ne potvrđuju također se će se prikazivati u kalendaru.
  • Ako djelatnik ima nekoliko različitih vrsta odsutnosti istog dana, primjenjuje se   sljedeće pravilo prikaza:
    • Potvrđena odsutnost ima prioritet.
    • Ako nijedna odsutnost nije potvrđena, prikazuje se ona s većim rednim brojem.
  • Evidencija prisutnosti – Obrada viška sati:
    • U pregledu je dodan novi stupac Napomena.
  • Evidencija prisutnosti - Sati djelatnika:
    • Podaci o satima korištenja za prethodni mjesec su promijenjeni.
  • Nadzorna ploča – Ikona Nadolazeći odsutnosti:
    • Odsutnosti sa statusom Otkazano više se ne prikazuju među nadolazećim odsutnostima.
  • Nadzorna ploča - Današnji događaji ili Evidencija prisutnosti - Moja prisutnost:
    • Omogućen je unos događaja Rad od kuće nakon događaja Pauza koji je zabilježen na terminalu.

​Financijsko knjigovodstvo

  • Ispisi i pregledi - Bruto bilanca: Zbrojevi u podnožju tablice Bruto bilance su usklađeni sa zbrojevima na PDF ispisu Bruto bilance.
  • Dnevne obrade - Pregled knjiženja: na gumbu Kopiraj izabrane je postavljena kontrola kojom je onemogućeno kopiranje knjiženja u razdoblje za koje knjiženje nije dozvoljeno. Knjiženja u Posrednom knjiženju se pripreme u sljedećem slobodnom razdoblju u kojem je knjiženje dozvoljeno. Ako ne postoji takvo razdoblje, otvorit će se automatski novo.
  • Dnevne obrade - Pregled kartice: na gumbu Kopiraj izabrane je postavljena kontrola kojom je onemogućeno kopiranje knjiženja u razdoblje za koje knjiženje nije dozvoljeno. Knjiženja u Posrednom knjiženju se pripreme u sljedećem slobodnom razdoblju u kojem je knjiženje dozvoljeno. Ako ne postoji takvo razdoblje, otvorit će se automatski novo.
  • Dnevne obrade - Posredno knjiženje: Uređeno je aktiviranje polja Datum primitka ovisno o postavkama konta (Otvori datum primitka = Da) i vrstu događaja (račun).

Osnovna sredstva i sitni inventar

  • Osnovna sredstva i sitni inventar - Ispis kartice: Uređeno je ispisivanje svih analitika i u slučaju ispisivanja kartice OS/SI bez postavki programa za polja Dodatni podatak 1 i Dodatni podatak 2.

Knjiga primljenih računa

  • Primljeni računi – Tablica primljenih računa - Masovno knjiženje: Ako je na knjizi postavljena dozvola knjiženja (oznaka u polju Masovno knjiženje – knjiženje PDV-a u sljedeće slobodno razdoblje) i u slučaju ako račun pripada zaključanom poreznom razdoblju,  takav račun će se u PDV modulu knjižiti u sljedeće slobodno razdoblje. Na primljenom računu će se datum poreznog razdoblja uskladiti prema prvom slobodnom razdoblju. Porezna razdoblja će time biti usklađena u oba modula (PRAC i PDV).
  • Primljeni računi: Na listi čekanja je uređen prikaz iznosa u stupcu Iznos tako da su iznosi prikazani u odgovarajućem formatu.

Radni nalozi

  • Knjiženje - radni nalozi (i Šifrarnici - Knjige RN); obnovljena je tablica dodatnih svojstava radnih naloga koja sada omogućuje formatiran unos vrijednosti svojstava s obzirom na njen tip (izbor iz kalendara, izbor iz šifrarnika stranaka,…).
  • Knjiženje - radni nalozi; na kartici "Materijal i usluge" je prikazana i raspoloživa zaliha artikla iz stavke tablice. Ukoliko je stvarna količina veća od raspoložive zalihe (i manja od zalihe) stavka se oboja ljubičasto. Vrijedi u slučaju uključenog novog sustava rezervacija.

Fakturiranje

  • Na knjizi dokumenata koji su tip Račun, dodana su dva nova polja:
    • Naplatni uređaj
    • Poslovni prostor
  • Nova polja su skrivena i da bi ih omogućili za unos potrebno je u sigurnosnom sustavu dozvoliti ključ  "Poslovni prostor : Dodaj".
  • Ukoliko na knjizi ispunimo nova polja, program će izvesti kontrolu javiti upozorenje ako kombinacija već postoji. Upozorenje je samo informativno, unos je moguće potvrditi.
  • U razdoblju od rujna 2025 - siječnja 2026 će se jednom mjesečno prikazivati obavijest da je podatke potrebno ispuniti, sve dok se ne ispune.
  • Od 1.1.2026 numeracija računa je kombinacija broj računa + poslovni prostor + naplatni uređaj. 
  • AddProformaInvoice, ModifyProformaInvoice – otklonjena je poteškoća kada se putem API-ja popust nije zaokružio na dva decimalna mjesta.
  • Za uređivanje postavki potvrđivanja dokumenata je uklonjena kontrola aktivnog koda naprednih funkcionalnosti eRegistratora.
  • Dopunjeno je prešifriranje podataka i za tablicu "Knjiženje i porezi".

Robno materijalno poslovanje

  • Na obradi pretprijema, na masovnom ispisu dokumenata dodana je funkcionalnost "Masovni ispis prijema". Pomoću te obrade omogućen je ispis s pretprijemima povezanih prijema iz prometa (Podatak i broju prijema u Prometu je vidljiv u tablici u stupcu "Broj prijema"). Moguće je ispisati samo one dokumente pretprijema koji su knjiženi u promet i imaju status Knjižen. Program ispiše dokumente prijema. Stavke pretprijema koje nisu knjižene u prijem (u Promet) neće biti ispisane. Dokumente je moguće birati po sljedećim kriterijima:
    • Broj pretprijema
    • Broj prijema
    • Datum pretprijema 
  • Ispis se vrši na obrasce prijema. Pretpregled nije dostupan.
  • Dopunjena je obrada knjiženja inventurnih razlika na način da program, u slučaju da je u inventuri dodan artikl koji nema kalkulacije, ponudi upis cijene za zalihu za taj artikl. Obrada je dopunjena na način da program unos cijene ne zahtijeva u slučaju ako je zbroj količine tog artikla jednak 0.
    • Primjer: 
      • Artikl u okviru iste inventure dodamo i kasnije storniramo u novoj stavci
      • Količinu za takav artikl ispravimo na 0
  • Kartica artikla na brzom pregledu zalihe F7 je usklađena i u slučaju kada je na prikazu određeno skladište i kada ga nema. U prijašnjim verzijama se u prvom primjeru nisu ispisale vrijednosti 0, a u drugom jesu. Sada je izgled ujednačen na način da se u stupcima ne prikazuju nulte vrijednosti  (bez obzira da li je skladište uneseno ili ne):
    • Količina prijema
    • Vrijednost prijema
    • Količina izdavanja
    • Vrijednost izdavanja
    • Nivelacija 
  • Funkcionalnost obrade "Poništenje knjižene inventure" je proširena na mogućnost poništenja proknjižene inventure u slučaju nepostojanja inventurnih viškova i manjkova.
  • Evidencija u veleprodaji je prilagođena FIFO metodi vrednovanja zaliha.
  • Na obradi inventure je izlazak iz inventure sa tipkom ESC usklađen s izlaskom iz obrade preko gumba.
    • U slučaju kada je inventura još u radu (status "Pripremljeno") izlaz preko ESC djeluje na jednak način kao s odabirom opcije "Spremi i zatvori".
    • Kada je inventura zaključena (status "Knjižen") izlaz s tipkom ESC  djeluje kao kada bi odabrali opciju "Zatvori". 

Dobavljači i kupci

  • Narudžbe kupaca – uvoz stavki putem "Čarobnjaka za uvoz" ažuriran je kako bi funkcionirao na ujednačen način poput Otpremnih naloga i računa.  Prilikom uvoza stavaka u narudžbu kupca putem  "Čarobnjaka za uvoz" popuni se barkod artikla koji je naveden u šifrarniku artikala.
  • Obrada Automatsko formiranje narudžbi iz narudžbi kupaca je sada ujednačena s obradom u alatima.
  • Prilikom pripreme narudžbi, u slučaju korištenja ugovora, podaci se pripreme na sljedeći način:
    • Ugovor koji je ograničen količinski: u narudžbi se stavke razdijele na stavke s ugovorom i preostale stavke bez ugovora (takvima se doda tekst Automatsko formiranje narudžbe).
    • Ugovor koji je ograničen vrijednosno: na gumb Izvedi dodana je kontrola na ukupnu vrijednost ugovora. Uspoređuje se sa nestorniranim narudžbama koje su vezane na ugovor zajedno sa predloženom vrijednosti za narudžbe.
  • Dobavljači – primka od dobavljača, zatvaranje narudžbe; u slučaju naknadnog zatvaranja narudžbe (povezivanje primke od dobavljača s narudžbom dobavljaču po upisanim stavkama primke) i kada se koristi novi sustav rezervacija, izvori rezervacije se odgovarajuće prenesu iz narudžbe u primku od dobavljača. Kada primka i narudžba nemaju isto skladište, potvrda funkcije je onemogućena.
  • Narudžbe kupaca - obrade, prijenos narudžbe u radne naloge; u slučaju korištenja novog sustava rezervacija i pri formiranju radnih naloga iz narudžbe kupaca moguće je rezervirati stavke narudžbe koje su bile prenesene u radne naloge.
  • U obradi internih prijenosa iz maloprodaje je otklonjena poteškoća kada program nije ispravno prikazao zapise u slučajevima kada nije bila uključena kvačica "Svi zapisi". 

Upravljanje kvalitetom

  • Knjiženje - radni nalozi (i Šifrarnici - Knjige RN); obnovljena je tablica dodatnih svojstava radnih naloga koja sada omogućuje formatiran unos vrijednosti svojstava s obzirom na njen tip (izbor iz kalendara, izbor iz šifrarnika stranaka,…).
  • Cijeli modul je prilagođen omogućavanju povećanja fonta.

Maloprodaja

  • Na uvozu podataka je onemogućen uvoz artikala koji u šifri sadrže znak apostrof.
  • Na obradama knjiženja u modulu Maloprodaja je onemogućeno korištenje sljedećih artikala:
    • Artikli s uključenim fantomom ili artikl označen kao fantom
    • Artikli koji su označeni kao alternativna sastavnica
  • Na novom brzom pregledu zaliha F8 je otklonjena poteškoća u slučajevima kada program nije smanjivao raspoloživu zalihu, ako je u modulu Maloprodaja omogućena prodaja bez zaliha i ako je bila prodana veća količina artikala nego što je na zalihi.  
  • Na ispisu računa s imenom datoteke TDR_RacunKP_pos_qrd je otklonjena poteškoća kada se nije ispravno ispisala cijena i vrijednost stavke, ako je cijena artikla u računu pretipkana. Umjesto pretipkane cijene i vrijednosti je bila ispisana cijena iz cjenika. Navedeno nije imalo utjecaj na ispisanu ukupnu vrijednost računa i iznosa za plaćanje, također ni na ispisan iznos obračunatog poreza.

Proizvodnja

  • Knjiženje - radni nalozi (i Šifrarnici - Knjige RN); obnovljena je tablica dodatnih svojstava radnih naloga koja sada omogućuje formatiran unos vrijednosti svojstava s obzirom na njen tip (izbor iz kalendara, izbor iz šifrarnika stranaka,…).
  • Serijsko knjiženje radnih naloga – prilagođeno je za novi sustav rezervacija (vrijedi i za izvođenje preko procedure/upravitelja zadataka).
  • Alati - Naknadno usklađivanje proizvodnih cijena:
    • Izvođenje alata (jednokratno pokretanje) nakon što prikaže listu izvedenih usklada, listu pohrani u dokumentacijski sustav eRegistrator (u vrstu dokumenta stranke, pod "stranku korisnika" u mapo VRP\Leto\UsklajevanjeProizvodnihCen).
    • U postavkama obrade uklonjena je postavka vezana na mapu za pohranu izvještaja i zamijenjena je s postavkom vrste dokumenta u koju se izvještaj pohrani u dokumentacijskom sustavu eRegistratora. Dokumentima jednostavno pristupamo preko gumba "Otvori arhivirane zapise" (ili preko pristupa vezanih na dokumentacijski sustav eRegistrator).
  • Ispisi – predviđena potrošnja materijala; promijenjena je forma postavke ispisa zbog mogućnosti povećanja fonta.

Artikli

  • Pregled artikli – zalihe, cijene (F8) na kartici "Popusti za stranke" je dodana kolona "Neto cijena", koja prikazuje prodajnu cijenu za stranku smanjenu za dodan popust.

API

  • ModifyPurchaseOrder – prilagodba djelovanja metode na novi sustav rezervacija.
  • PostPurchaseOrder - prilagodba djelovanja metode na novi sustav rezervacija.
  • ModifyPreReceipt; PostPreRecipt prilagodba djelovanja metode na novi sustav rezervacija.
  • ModifyWorkOrder, UpdateWorkOrderMasterData - prilagodba djelovanja metode na novi sustav rezervacija.
  • AddWarehouseReceipt - prilagodba djelovanja metode na novi sustav rezervacija.
  • AddRetailInvoice – onemogućeno je korištenje:
    • Artikala s uključenim fantomom i artikla označen kao fantom
    • Artikala koji su označeni kao alternativna sastavnica
    • U slučaju da neki od artikala zadovoljava navedene uvjete, program dokument neće proknjižiti i javiti će upozorenje: "Šifre artikala: (navedena šifra) ne postoje, artikli su neaktivni, ili je njihovo korištenje onemogućeno!"
  • ModifyReceivingAdvice - prilagodba djelovanja metode na novi sustav rezervacija.
  • ModifyDispatchAdvice_v2 – vraćena je validacija na postojanje šifre artikla.

 

 

Ispiši