Polje broj dana sada izračunava dane godišnjeg odmora uzimajući u obzir praznike navedene u zadanim postavkama kalendara (Postavke – kartica Općenito). Državni praznik se pri izračunu ne uzima kao dan godišnjeg odmora.
Alati – Analize – Analiza obračuna:
U OLAP Analizi obračuna su dodana nova polja: Naziv platnog razreda, Datum zadnjeg zaposlenja i Datum prestanka.
Djelatnici – Podaci o djelatnicima – Odabrani djelatnik – Podaci o plaćama – Plaće – Plaće-općenito:
Polje šifra grupe – pretraživanje grupe je omogućeno ulaskom u šifrarnik grupe.
Šifrarnici - Djelatnici – Prikaz osnovice po djelatnicima:
Otklonjena je nepravilnost u situaciji kada je program javljao nepravilnost u primjeru kada u tablici djelatniku pohranimo podatak bez da kliknemo na Potvrdi te pretražujemo po Prezimenu, Imenu, Šifri… sljedećeg djelatnika.
Djelatnici – klik na tipku Izmjena zapisa kako bi se otvorila kartica djelatnika – Podaci o plaćama – Plaće općenito – klik na tipku Radni kalendar (tipka je omogućena ako je u polju Šifra rasporeda EP odabran posebni kalendar):
Program sada provjerava postoje li u kalendaru djelatnika prazni mjeseci. Ako postoje prikazuje se upozorenje i onemogućuje se kopiranje na drugog djelatnika. Mogu se kopirati samo mjeseci koji sadrže podatke.
Dodan je podatak Djelatnik (dodatna šifra) u sljedećim OLAP analizama:
Analiza obračuna
Analiza stavki obračuna
Analiza mjesečnih suma
Analiza obračunanih doprinosa
Analiza obračunanih kredita
Analiza obračunanih osnovica djelatnika
Dodani su podaci NT(šifra) i NT(naziv) u OLAP analizi obračunanih kredita.
Kadrovska evidencija
Djelatnici – Događaji djelatnika - Ispiti , pregledi i potvrde - Tipka Ispis – Istekli događaji na dan:
Ispis Istekli događaji od danas poštuje prava operatera. Ako je operater samo voditelj i nema administratorska prava, u ispisu će vidjeti samo:
neposredno podređene djelatnike iz svoje organizacijske strukture
posredno podređene djelatnike z podređene organizacijske strukture
djelatnike iz jedinice organizacijske strukture u kojoj je postavljen kao zamjenik
Tablica djelatnika – odabir bilo kojeg djelatnika:
Na kartici djelatnika dodan je podatak Dodatna šifra.
Omogućena je priprema odluka o godišnjim odmorima djelatnicima koji rade šestodnevni radni tjedan.
Dodan je podatak Djelatnik (dodatna šifra) u sljedećim OLAP analizama:
Analiza strukture djelatnika
Analiza evidentiranja po MT
Analiza fluktuacije zaposlenih
Analiza obrazovanja
Analiza pregleda, ispita i potvrda
Analiza rada i karijere
Analiza događaja
Analiza nagrađivanja
Analiza godišnjih odmora i odsutnosti
Dodani su podaci NT(šifra) i NT(naziv) u sljedećim OLAP analizama:
Analiza strukture djelatnika
Analiza fluktuacije zaposlenih
Analiza obrazovanja
Analiza pregleda, ispita i potvrda
Analiza rada i karijere
Analiza događaja
Analiza nagrađivanja
Analiza godišnjih odmora i odsutnosti
Registracija prisutnosti
U desnom gornjem filteru ''Prikaži'' dodana je nova funkcionalnost Najavljeno bolovanje. Ova funkcionalnost prikazuje djelatnike koji imaju u događajima upisan najmanje jedan događaj u Postavkama – Općenito u polju Vrsta događaja bolovanja.
Šifrarnik – Vrste događaja:
Dodana je nova zadana vrsta događaja RDD – Rad od kuće.
Cijeli kvadrat za svaki događaj je uređen tako da djeluje kao tipka.
Alati – Prenesi sve odsutnosti:
Prilikom prijenosa svih odsutnosti u REG se briše vrsta događaja Državni praznik, odnosno šifra događaja 'DP' ako se na isti dan uvozi bolovanje.
REG – Postavke programa – Kartica mojINFO:
Polje ''Broj dana'' preimenovano je u ''Broj proteklih dana'' i omogućen je unos samo cijelih brojeva.
mojINFO
Evidencija prisutnosti:
Ukupni sati djelatnika:
Stupac ''Tekući saldo'' je preimenovan u ''Saldo'' i (za tekući mjesec) ne uključuje više sati tekućeg dana.
Sve prisutnosti – tipka Dodaj događaje:
Upozorenje za dnevno/tjedno/mjesečno ograničenje i da dodavanje zajedničkog događaja na odabrani dan nije moguće, sada je dodano u prozor za unos.
U tablici Pregled korištenja godišnjeg odmora djelatnika dodan je podatak o broju dana neiskorištenog godišnjeg odmora prethodne godine.
mojINFO:
Šifra i ime djelatnika su odvojeni u dva stupca u svim tablicama u kojima su prije bili spojeni u jednom stupcu.
Obračun putnih naloga
Postavke programa – kartica Općenito:
Dodano je polje Kontrola raspoloživosti službenog vozila.
Nalog za službeno putovanje:
Kada je uključena postavka Kontrola raspoloživosti službenog vozila, u slučaju kada se isto službeno vozilo odabere na isti dan predviđene odsutnosti u dva različita putna naloga, na ispisu se javi upozorenje da odabrana šifra vozila za predviđenu odsutnost već postoji na drugom putnom nalogu.
Porez na dodanu vrijednost
PDV - Tablica - Unos / izmjena dokumenta:
Omogućeno je dodavanje privitka i fascikle na dokument u PDV knjigama.
Knjiženje iz vanjskih aplikacija:
Prijenos privitka i fascikla iz vanjskih aplikacija pri knjiženju, ako postoje na izvornom dokumentu u trenutku knjiženja.
Financijsko knjigovodstvo
Dnevne obrade – Predujmovi – Fakturiranje temeljem predujmova: Omogućen je izbor samo onih konta koja u postavkama imaju oznake Vrsta = kupci i Konto predujma. Izbor konta je obvezan.
Godišnje obrade - Izračun tečajnih razlika: Omogućen je izbor konta za protuknjiženja tečajnih razlika vrste D (dobavljači) i K (kupci). Sve obvezne analitike se prepišu iz obračunatih postavki, ako postoje. U suprotnom se prepisuju iz postavki.
Godišnje obrade - Izračun tečajnih razlika na financijska konta: Omogućen je izbor konta za protuknjiženja tečajnih razlika vrste D (dobavljači) i K (kupci). Sve obvezne analitike se prepišu iz obračunatih postavki, ako postoje. U suprotnom se prepisuju iz postavki.
Ispisi i pregledi - Kartice: Uređeni su ispisi kartica za više poslovnih godina (za godine kada je novčana jedinica bila kuna).
Dnevne obrade - Plaćanje - Pregled izvoda:
Prilikom uvoza izvoda iz datoteke, u cijelosti je vidljiv sadržaj polja Svrha uplate u tablici izvoda i na pregledu stavke.
Na pregled stavaka plaćanja dodano je polje Opis knjiženja. Sadržaj polja je prikaz prvih 36 znakova iz polja Svrha uplate, a koji će se prenijeti u polje Opis prilikom knjiženja izvoda u Financijsko knjigovodstvo.
Polje Svrha uplate je produljeno i na funkcionalnostima Dodatna pravila kontiranja i Novo pravilo kontiranja.
Dnevne obrade – Plaćanje - desni klik i upis novih računa kupaca: Dopunjena je funkcionalnost Upis novih računa kupaca tako da više ne dolazi do dupliranja zapisa.
Dnevne obrade - Opominjanje: Naziv PDF privitka opomena se zapiše bez nekarakterističnih znakova i bez razmaka. Slova kojih nema u engleskom jeziku se pretvaraju u odgovarajuća slova (npr. č u c).
Dnevne obrade: Na svim obradama koje omogućuju izbor stranke (gumb Izabrane stranke) je omogućeno filtriranje i razvrstavanje podataka po oznaci Dobavljač po plaćenoj realizaciji (npr. Pregled knjiženja, Opominjanje ...).
Ispisi i pregledi: Na svim obradama koje omogućuju izbor stranke (gumb Izabrane stranke) je omogućeno filtriranje i razvrstavanje podataka po oznaci Dobavljač po plaćenoj realizaciji (npr. kartica konta, kartica stranke ...).
Dnevne obrade - Pregled knjiženja – Izmjena zapisa: Ispravljeno je aktiviranje polja koja se ne bi smjela mijenjati (šifra MT, NT i sl.) prilikom ispravljanja zatvorenih stavaka.
Dnevne obrade - Pregled kartice – Izmjena zapisa: Ispravljeno je aktiviranje polja koja se ne smjela mijenjati (šifra MT, NT i sl.) prilikom ispravljanja zatvorenih stavaka.
Osnovna sredstva i sitni inventar
Osnovna sredstva i sitni inventar - Uvoz:
Uklanjanje menija 'Uvoz iz datoteke'. Uvoz se može odraditi u meniju 'Uvoz podataka'.
Obračuni i inventura - Brisanje obračuna: Napravljen je ispravak, brisanje obračuna amortizacije izbriše i amortizaciju privremenih obračuna iz sljedećih poslovnih godina.
Osnovna sredstva i sitni inventar - unos Datuma otuđenja: Napravljen je ispravak, brisanje obračuna amortizacije izbriše i amortizaciju privremenih obračuna iz sljedećih poslovnih godina.
Osnovna sredstva i sitni inventar - gumb Ispis - Naljepnice:
Tablica na gumbu Izabrana OSD – dopunjen je izbor tako da se korištenjem gumba 'Izaberi sve' uvaže dodatna ograničenja na filterima tablice.
Na tablici je dodan brojač izabranih zapisa.
Ograničenje na maski za unos, kao Vrijeme unosa od – do se uvažava datum unosa u knjigu osnovnih sredstava.
Osnovna sredstva i sitni inventar - Osnovno sredstvo - gumb 'Obračun amortizacije za pojedino osnovno sredstvo':
Kod godišnjeg obračuna amortizacije je omogućeno obračunati amortizaciju za sredstvo koje je uneseno nakon što je konačni obračun amortizacije već pripremljen.
Osnovna sredstva i sitni inventar – kartica Osnovni podaci:
Dodano je polje Prijenos nabave SI iz OSD koje je aktivno za tip sredstva Sitni inventar. Na osnovnim sredstvima je to polje neaktivno.
Zadana postavka je 'Ne'. Izbor postavke 'Da' znači kako će sitni inventar kojeg unosimo biti uključen na temeljnici oznake vrste prometa Nabava, kreiranoj iz programa Osnovna sredstva i sitni inventar.
Prilikom unosa sitnog inventara postavka će se prenijeti iz izabrane šifre amortizacijske grupe, uz mogućnost promjene.
Za već unesen sitni inventar moguća je promjena postavke iz 'Ne' u 'Da'. Obratno nije dozvoljeno.
Šifrarnici - Amortizacijske grupe - dodano je polje Prijenos nabave SI iz OSD – zadana postavka je 'Ne'.
Knjiga primljenih računa - Knjiženje - gumb 'Zapiši u OS':
Unos sitnog inventara omogućuje izbor u polju Prijenos nabave SI iz OSD.
Ako se potvrdi unos sitnog inventara s postavkom Prijenos SI iz OSD = 'Ne' i ako je ispravak vrijednosti različit od 0, program će na neproknjiženom primljenom računu kreirati dodatne retke knjiženja troška otpisa i ispravka vrijednosti. Preduvjet za pripremu takvog knjiženja je da se u postavkama knjiženja, za odgovarajuće konto nabave, u dijelu Amortizacija, upiše konto i protukonto i strana knjiženja. Analitika će se prenijeti iz zapisa nabave.
Ako se u polju Prijenos nabave SI iz OSD - izbere 'Da' dodatni zapisi na primljenim računima se neće kreirati.
Ako se unos sitnog inventara priprema na proknjiženom računu, dodatni reci za otpis se neće kreirati.
Knjiga primljenih računa - Knjiženje - gumb 'Poveži OS':
Na tablici Poveži s OS je dodan stupac 'Prijenos nabave SI iz OSD'. Program prikaže podatke koji su uneseni u programu Osnovna sredstva i sitni inventar. Na tablici je omogućena izmjena postavke, koja se također mijenja kada se promijeni amortizacijska grupa. Ako se izabere postavka 'Ne' i ako se sitni inventar ne amortizira, prilikom potvrde primljenog računa će se kreirat dodatna knjiženja za otpis. Uvedena je kontrola postavki konta u programu Osnovna sredstva i sitni inventar.
Ako je izabrana postavka 'Da' ili ako se sitni inventar amortizira, neće se kreirati dodatni reci knjiženja sa sitni inventar. Analitika je iz zapisa nabave. Funkcionalnost pokriva 100% otpis sitnog inventara.
Ako se povezivanje radi na primljenom računu, neće se kreirati dodatni reci.
Osnovna sredstva i sitni inventar - gumb 'Priprema temeljnice' - Vrsta prometa: 'Nabava':
U temeljnicu nabave je uključen sitni inventar koji u polju 'Prijenos SI iz OS' ima izabrano 'Da'. Na temeljnici je uključeno knjiženje za Tip promjene = (NA)-Nabava, po datumu promjene:
Knjiženje nabavne vrijednosti: Ako je za konto nabave u postavkama upisan protukonto nabave i strana knjiženja, za iznos upisan u polju Nabavna vrijednost.
Knjiženje ispravka vrijednosti za otpis: Ako je za konto nabave u postavkama dijela 'Amortizacija' upisan konto i protukonto te strana knjiženja za oba konta. Analitika se prenosi iz zapisa nabave.
Omogućen je prijenos temeljnice iz osnovnih sredstava u glavnu knjigu koja se nalazi na drugoj licenci. Ako se želi ponoviti prijenos potrebno je izvesti 'Otključavanje temeljnice' kojim će se u glavnoj knjizi pripremiti storno temeljnice.
Osnovna sredstva i sitni inventar - gumb 'Otključavanje temeljnice' - Vrsta prometa: 'Nabava':
Dopunjena je priprema storna temeljnice za sitni inventar koji se nalazi na temeljnici nabave koja je proknjižena u glavnu knjigu iz programa Osnovna sredstva i sitni inventar.
Osnovna sredstva i sitni inventar - gumb 'Priprema temeljnice' - Vrsta prometa: 'Otuđenja, prodaja, inventurni manjak, višak': Na temeljnici iz osnovnih sredstava je omogućena priprema knjiženja i za sitni inventar koji, u izabranom razdoblju knjiženja, ima unesen tip promjene = 'IM' - inventurni manjak, 'IV' - inventurni višak ili 'IZ' - otuđenje. Nabavna i prodajna vrijednost je iz uključenog događaja.
Osnovna sredstva i sitni inventar - gumb 'Otključavanje temeljnice' - Vrsta prometa: 'Otuđenja, prodaja, inventurni manjak, višak ': Dopunjena je mogućnost pripreme storno temeljnice otuđenja, inventurnih manjkova i viškova za osnovna sredstva ili sitni inventar koji se nalazi na temeljnici koja je proknjižena u glavnu knjigu.
Platni promet
Dnevne obrade - Plaćanje – Plaćanje postavke: ako se preko gumba Više dokumenata izabere samo jedan dokument, na osnovnom zapisu se zapiše veza s otvorenom stavkom, bez kreiranja novog zapisa. Jednako vrijedi i za zatvaranje preko tipke F5. Navedeno vrijedi samo ako uplata nije veća od iznosa na izabranom dokumentu.
Knjiga primljenih računa
Knjiga primljenih računa: Tablica primljenih računa - OLAP: Polja s iznosima su odgovarajuće označena i može ih se koristiti u zbrojevima. Uređen je i prikaz decimala.
Knjiga primljenih računa: Knjiženje i porezi – Priprema knjiženja: ako u knjizi dokumenata nije unesena postavka u polju Početak dokumenta u FIN, na računu će se, u polju Dokument, predlagati broj računa.
Primljeni računi - Uvoz e-računa: Dopunjene su postavke za uvoz e-računa, te se može koristiti postavka koja onemogućuje uvoz u protekle godine ako XML datoteka eRačuna sadrži datum isporuke iz prethodnih godina. U tom slučaju se račun uvozi u tekuću poslovnu godinu, a datumi se uvoze u fakturu onako kako su navedeni u XML datoteci. Jednako tako je dodana postavka koja omogućuje programu unos sistemskog datuma u datum isporuke u Knjizi primljenih računa ako datum isporuke nije naveden u XML datoteci.
Radni nalozi
Knjiženje - radni nalozi: Na čarobnjaku za uvoz stavki na kartici "materijal i usluge" je dodana kontrola da se artikli koji sadrže nedozvoljen znak ' ne mogu više dodavati u šifrarnik artikala.
Fakturiranje
Prilikom pripreme predloška računa/predračuna je dodana mogućnost udruživanja dodatnih priloga pdf vezano na postavke dokumenta.
Funkcionalnost se aktivira preko aktivacijskog koda na knjizi računa/predračuna. (Funkcionalnost je naplativa.)
Način udruživanja dodatnih priloga se uređuje na knjizi računa/predračuna.
Prilikom pripreme predloška je dodana mogućnost izbora dodatnih pdf priloga.
Omogućeno je masovno brisanje stavki na predračunima, također i kada je dokument izvan knjižnog razdoblja.
Uređen je izvoz podataka za FIN u datoteku promet.w-1. Ponovno se broj izvozi u formatu knjige i šesteroznamenkastog broja.
Robno materijalno poslovanje
Temeljnica nabave, utroška:
Promjena knjiženja nivelacija koje se mogu pojaviti na negativnim prijemima. Strane knjiženja su sada odvojene za pozitivne i negativne nivelacije, promjena predznaka je programski određena. Osnovno djelovanje je sljedeće:
Pozitivna nivelacija uvijek na strani P – potražnoj; ako stranka izabere na dugovnu tada se programski zamijeni predznak.
Negativna nivelacija se knjiži uvijek u D – dugovno i programski se zamijeni predznak vrijednosti.
U sustavima u kojima je postavljena "Maloprodaja bez zaliha" odnosno gdje se prodana roba, u trenutku prodaje prenese u maloprodaju neposredno iz veleprodajnog skladišta je omogućeno da se roba koja je bila prodana u poslovnici sa zalihom vrati u poslovnicu u kojoj određene robe nije bilo na zalihi i prema tome nema odgovarajuće kalkulacije po kojoj bi se roba vratila na zalihu. U tom primjeru se u poslovnici u koju se roba vraća najprije zapiše kalkulacija artikla, nakon čega se roba vrati na zalihu veleprodajnog skladišta. Uvjet za djelovanje funkcionalnosti je da je u postavkama modula RMP na tipu skladišta upisana zadana vrsta prometa (Zadana VP).
Ispis Komisijska zaliha je usklađen s vrednovanjem po dopunjenoj FIFO metodi.
Ispis Starost zalihe je usklađen s vrednovanjem po dopunjenoj FIFO metodi.
Knjiženje pretprijema u prijem:
Uređena je poteškoća da je redoslijed stavki bio drugačiji u odnosu na redoslijed u pretprijemu u primjerima kada je bio veliki broj stavaka pretprijema.
U slučaju vrednovanja zalihe po FIFO metodi je onemogućen unos količine 0 u pretprijemima i u prometu. Jednako tako je onemogućena obrada nivelacije zaliha (Knjiženje – nivelacije zalihe) za skladišta kojima se zaliha vodi po FIFO metodi. Iznimka su artikli sa stalnom/planskom cijenom.
Prijelaz u novu godinu
Prije obrade prijelaza, na gumbu "Kontrola podataka prometa" je dodana provjera da li bi s prijelazom u novu godinu došlo, na kojoj od stavka tzv. 13 razdoblja, do negativne zalihe. Do toga može doći u slučajevima kada prijelaz još nije napravljen, podatci za siječanj su već uneseni i nakon toga unosimo promete za unazad, tj. za godinu koja se zaključuje. U slučaju takve kronologije zapisa, da bi zaliha na nekoj stavci bila u negativnoj količini, program ispiše upozorenje s uputom i opisom greške. Preporuča se uređivanje takve kartice. Korisnik svejedno može napraviti prijelaz u novu godinu, ali sa upozorenjem da će u novoj godini, na određenim zapisima biti neusklađeni podaci.
U prozoru inventure i popisnih lista je otklonjen gumb "Odustani". Ako je inventura aktivna sada se pojavljuje gumb "Spremi i zatvori". Ako je inventura neaktivna ili proknjižena pojavljuje se gumb "Zatvori". Također je onemogućeno zatvaranje inventura i popisnih lista preko gumba X.
Usporedba početnog stanja sa zaključkom godine:
Otklonjena je poteškoća kada je u slučaju korištenja serije s više od 20 znakova došlo do nedjelovanja prikaza usporedbe.
U slučaju vrednovanja po FIFO metodi je usklađeno djelovanje ispisa u primjeru promjene godine pregleda.
Dobavljači i kupci
Prilikom ulaska u narudžbu dobavljača kada su u dokumentu neaktivni artikli, pojavi se upozorenje i upit o nastavku rada na takvom dokumentu.
Prilikom brisanja prijema povezanog na narudžbu dobavljaču se odgovarajuće promijene statusi povezanih narudžbi. Osvježe se podaci: Zaključeno datum, Prvi prijem i Zadnji prijem.
Na narudžbama i otpremnim nalozima je dodan prečac preko kojeg je moguće doći do računa modula fakturiranje. Prečac se aktivira sa sigurnosnim sustavom.
Kupci - otpremni nalozi: Pri ispisu otpremnice (i naloga za otpremu) direktno sa knjiženjem u RMP je otklonjena poteškoća sa ispisom adrese dostave.
Narudžbe kupaca – unos sastavnice na artikl stavke narudžbe kupca: uređeno je predlaganje cijene sastavnice i kada se sastavnica doda preko funkcije (gumba) F2 i F8.
Na narudžbama kupaca je otklonjena nepravilnost prilikom kopiranja iz prijema kada još nema zapisa za odabranu Godinu i Knjigu.
Narudžbe kupaca:
Otklonjena je nepravilnost prilikom predlaganja cijena na automatskom formiranju narudžbi po jednom nabavnom ugovoru, kada se u određenim primjerima cijena nije ispravno predlagala iz ugovora.
Maloprodaja
Među izvozima u gotovinskoj prodaji modula Maloprodaja je dodana samostalna mogućnost izvoza u Minimax. Na taj način strankama, koje izvoze podatke gotovinske prodaje Maloprodaje, nije više potrebno raditi izvoz preko Izvoza u FIN i dodavati kvačicu za Izvoz u Minimax.
Proizvodnja
Knjiženje – radni nalozi, plan proizvodnje: Na čarobnjaku za uvoz stavki u tablici radnih naloga, na kartici "materijalna sastavnica" radnog naloga i u tablici plana proizvodnje je dodana kontrola da se artikli koji sadrže nedozvoljen znak ' ne mogu više dodavati u šifrarnik artikala.
Ispisi - predviđena potrošnja materijala: Prilikom traženja radnih naloga pomoću gumba "Izabrani brojevi" sada je u tablici dodan stupac "raspisana količina RN".
F7 - planiranje zalihe; u tablicu planiranje zalihe je dodan stupac "Kooperant". U njemu se za proizvode radnih naloga modula Proizvodnja prikazuje i šifra i naziv stranke kooperanta radnog naloga.
Knjiženje - radni nalozi: Prilikom traženja proizvoda na unosnoj formi radnog naloga sada se prikazuju i neaktivni artikli, ali koje nije moguće odabrati za proizvod radnog naloga.
Ispisi – predviđen utrošak materijala: Uređeno je odgovarajuće označavanje sastavnice koje na radnim nalozima sadrže alternativne sastavnice.
Stranke
Općeniti šifrarnici: Šifrarnik djelatnosti je ažuriran u skladu s novom verzijom Standardne klasifikacije djelatnosti (SKD 2025).
API
Dopunjena API metoda dijela Barkawi po specifikaciji naručitelja.
Get/Add/ModifyOrder - Dodan je novi podatak <OrderPriority> (prioritet narudžbe kupca).
AddOrder - U metodi nije potrebno više navoditi podatak o broju stavke <OrderLineNo>. Također, ako je podatak poslan metoda ga više ne uzima u obzir. Stavke dodaje brojčano od 1 na više.
UpdateWorkOrderMasterData - Metoda dopunjena s podatkom (oznakom) <WorkOrderLatestEndDate>.