Verzija 2024.06.001 od dana 27.08.2024

Obračun plaća i drugog dohotka

  • Obračun plaće:
    • Neposredni unos:
      • Dodane nove kartice s podacima o odsutnostima djelatnika u periodu obračuna te s podacima mjesečnih suma.
    • Za prikaz revizijskog traga dodani su podaci o stavkama:
      • Naziv aktivnosti "Obračun plaća" u stupcima "Zaposleni od" i "Zaposleni do" sada se prikazuju zaposlenici za koje je izvršen obračun.
    • Odabrani obračun - Izvoz podataka - Prijenos u platni promet - Gumb Pripremi:
      • Greške i upozorenja koja se pojavljuju prilikom pripreme podataka o platnom prometu označeni su crvenom bojom.
  • Obračun drugog dohotka:
    • Otklonjena je poteškoća do koje je moglo doći kod krivog zaokruživanja u izračunu paušalnog izdatka kod obračuna drugog dohotka.
    • Otklonjena je poteškoća koja se mogla pojaviti prilikom prijenosa iz posrednog u neposredni unos obračuna plaće u situacijama kada je na vrsti obračuna bila podešena šifra vrste obračuna za konverziju.
  • Obračuni – Izabrani obračun – kartica Dokumenti obračuna/Obrasci ID, IP, DNR…- odabir obrasca IP:
    • Uređen točan ispis teksta, upisanog u polje Sadržaj poruke u slučaju da je odabrana opcija Pošalji putem ePoštara.
  • Evidencija prisutnosti:
    • Korak 1 Evidencija prisutnosti – odabir djelatnika – tipka Novo/uredi zapis
      • Popravljen je obračun sati u polju Ukupno sati.
    • Evidencija prisutnosti i priprema obračuna
      • U postavkama pripreme obračuna dodana je nova tipka „Korak 3a Prenesi u obračun prekovremne sate“ koja aktivira „3b Obračun prekovremenih sati“
  • Šifrarnici – Djelatnici – podaci o djelatnicima – Radni kalendar
    • Omogućeno je brisanje podataka za odabrani mjesec. Brišu se sati i broj radnih dana.
    • Ažurirana je priprema podataka: uvijek se pripremaju podaci za cijeli mjesec, bez obzira na datum zadnjeg zaposlenja i datum prestanka radnog odnosa.
    • Prilikom pripreme podataka predlaže se 0,00 sati za sve dane.
  • Dodana je nova funkcionalnost dnevnika obrade obračuna. 

Kadrovska evidencija

  • U primjeru kada je u postavkama programa Kadrovske evidencije aktivirano polje Prikaz djelatnika po jedinicama organizacijske strukture, operateru koji nije administrator, klikom na polje Šifra jedinice org. strukture, prikazuju se samo one jedinice čiji je on voditelj ili zamjenik.
  • Popis djelatnika - odabir bilo kojeg djelatnika - kartica Po mjeri:
    • Dodan je gumb Unesite zapis iznad tablice Svojstva i prilagođen je unos vrijednosti u slučaju tipa svojstva koji ima decimalni zapis.
  • Djelatnici - Događaji djelatnika - Sve četiri grupe događaja:
    • U slučaju kada je u postavkama programa Kadrovske evidencije aktivirano polje Prikaz djelatnika po jedinicama organizacijske strukture, operateru koji nije administrator, klikom na polje Šifra jedinice org. strukture, prikazuju se samo one jedinice čiji je on voditelj ili zamjenik.
  • Obrade pregledi i ispisi – Analize podataka djelatnika
    • U Analizi obrazovanja, Analizi pregleda, ispita i potvrda, Analizi rada i karijere, Analizi događaja i Analizi nagrađivanja dodano je polje Događaj (šifra).
  • Ažuriran je tekst vezan na članke Zakona o radu na zadanim ispisima Odluka o korištenju godišnjeg odmora.

Registracija prisutnosti

  • Postavke programa – Kartica općenito – tipka Vrsta događaja za planiranje bolovanja:
    • Omogućen odabir događaja za predviđanje bolovanja. Događaji s odabranom šifrom automatski se brišu prilikom uvoza svih izostanaka u slučaju da postoje podaci u evidenciji izostanaka  za određeni datum.
  • Registracija prisutnosti – polje Šifra jedinice organizacijske strukture:
    • U slučaju da je u postavkama programa podešen Prikaz djelatnika po jedinicama org. strukture, operateru koji nije administrator, klikom na polje Šifra jedinice org. prikazujemo samo one jedinice čiji je on vođa ili zamjenik.
  • Otklonjena je poteškoća s prikazom osnovnog prozora u registraciji vremena na malim ekranima.
  • Alati - prilikom prijenosa automatski se bilježi:
    • Prijenos potvrđenih godišnjih odmora djelatnika
    • Prenesi sve odsutnosti
    • Dodaj protekle državne praznike
  • Prijenos podataka- Prijenos u evidenciju prisutnosti:
    • Klikom na ikonu Prikaži dodatno prikazuju se dvije nove postavke:
      • Postavka koja se može koristiti za osvježavanje podataka prije prijenosa u evidenciju prisutnosti.
      • Postavka kojom se mogu prebaciti svi djelatnici iz evidencije radnog vremena u evidenciju prisutnosti ili samo djelatnici sa statusom Obračun plaća.
  • Na osnovnim postavkama je na filteru Razdoblje omogućen unos razdoblja.
  • Poboljšana je funkcionalnost tipke Osvježi podatke prilikom otključavanja već zaključanih sati.
  • Tipka Odsutnosti: Kod prijave odsutnosti dodana je kontrola koja se prikazuje kada prijavimo period koji je već prijavljen ili potvrđen od strane voditelja.
  • Ispravljen je prikaz podataka  planiranih sati.
  • Otklonjena je nepravilnost s uvozom web operatera.

mojINFO

  • Evidencija prisutnosti:
    • U situaciji kada je na vrsti događaja u registraciji radnog vremena odabrana postavka "Ne uzimati u obzir pri obračunu stanja sati", stanje sati na dan praznika se ne uzima u obzir.
    • Sati djelatnika - dodani su podaci o voditelju.
    • Mjesečna evidencija - iz mjesečnog pregleda događanja uklonjene su tipke za uređivanje i brisanje događanja.
    • Sve prisutnosti - iz mjesečnog pregleda događanja uklonjeni su gumbi za uređivanje i brisanje događanja.
  • Prijava odsutnosti:
    • Sve odsutnosti - dodani su podaci o voditelju.
    • Pregled korištenja godišnjeg odmora djelatnika - dodani su podaci o voditelju.
  • Potvrđivanje odsutnosti – obrađeni zahtjevi:
    •  Poništene odsutnosti se brišu iz registracije prisutnosti.
  • Šifrarnik – Vrsta događaja:
    • Dodana je mogućnost unosa lokacije na Vrsti događaja.
    • Polje Lokacija sada je vidljivo samo ako je na vrsti događaja aktiviran unos lokacije.
  • Evidencija prisutnosti – preglednik za obračun prekovremenih sati:
    • Ako je vrijednost u polju Prekovremeni sati u mjesecu 0,00, tada je polje Potvrđeni sati u mjesecu samo za čitanje i vrijednost je postavljena na 0,00.
    • Prilikom pohrane podataka u poljima Potvrđeni sati u mjesecu i Sati za isplatu u mjesecu ispisuje se vrijednost 0,00 u slučaju da su polja prazna.
    • U slučaju vodoravnog klizača, on je uvijek vidljiv i fiksiran na dnu stranice.
  • U slučaju pristupa putem mobilnog uređaja, uređeno je da naziv preuzete datoteke bude isti kao izvorni naziv datoteke.
  • Nadzorna ploča - Današnji događaji: Prikazuju se dnevni i trenutni podaci o stanju. Za prikaz navedenih podataka, u postavkama registracije vremena, na kartici mojINFO, mora biti uključena postavka „Prikaži dnevno i trenutno stanje“.
  • Spremljeno korisničko ime i lozinka sada se automatski predlažu na mojINFO ulaznoj stranici.
  • mojINFO - Potvrda: U tablicama Nepotvrđeni dokumenti i Arhiva dokumenata dodani su stupci Mjesto troška i Nositelj troška.

Financijsko knjigovodstvo

  • FIN - Posredno knjiženje i Pregled knjiženja – Uređivanje knjiženja: Omogućeno je dodavanje privitaka na konta koja nisu saldakontna konta.
  • Ispisi i pregledi - Kartice - Kartica konta: Priprema Excel datoteke omogućuje izvoz u .xlsx format Excel datoteke. Nakon izvoza se Excel datoteka otvori.
  • Dnevne obrade - Posredno knjiženje - Unesi/Uredi zapis – Zastavica "Privitak": Dodana je mogućnost unosa privitka i na konta koja nisu saldakontna.
  • Dnevne obrade - Posredno knjiženje - Unesi/Uredi zapis - Zastavica "Fascikl": Dodana je mogućnost unosa fascikla na sva knjiženja.
  • Dnevne obrade - Posredno knjiženje - Unesi/Uredi zapis – Zastavica "Temeljnica": Dodana je mogućnost automatske pohrane dnevnika knjiženja u eRegistrator i automatski unos privitka na knjiženja.
  • Postavke programa – Dodana je kartica "Ispis/Privici" – Dodana je postavka: "Vrsta dokumenta privitka", "Vrsta dokumenta temeljnice", "Vrsta fascikla".
  • Postavke programa: Premještena je postavka "Automatski ispis kontrolnog dnevnika prema uzorku" iz kartice "Knjiženje" na karticu "Ispis/Privici".
  • Postavke programa – Dodana je postavka za funkcionalnost "Automatski ispiši kontrolni dnevnik po uzroku": Automatska pohrana u eRegistrator.
  • Plaćanje - pregled plaćanja izvoda:
    • Šifrarnik pravila kontiranja – Briši zapis: Dodana je kontrola ako je pravilo kontiranja već korišteno. U tom slučaju se pojavi upozorenje i brisanje nije moguće.
    • Pravila kontiranja: Izmijenjen je izbor 10 – odljevi (debit) i 20 - priljevi (kredit) u 10 – odljevi (dugovno) i 20 - priljevi (potražno).
    • U popis funkcionalnosti koje su dostupne desnim klikom miša na tablici s pregledom plaćanja je dodana opcija Dodatna pravila kontiranja – Novo pravilo kontiranja.
  • Dnevne obrade - Plaćanja:
    • Uvoz XML SEPA izvoda (stara i nova verzija): 
      • Dopunjen je upis BIC/SWIFT primatelja i platitelja.
      • Dopunjen je upis IBAN oznake države i IBAN kontrolnog broja za TRR primatelja i platitelja.
      • Naziv nalogodavca je proširen na 70 mjesta i dopunjena je pretraga cijelog naziva iz XML-a.
      • Oznaka države se učita i upiše u novo polje. 
    • Obrada plaćanja izvoda: 
      • Na prozoru za obradu plaćanja je dopunjen prikaz broja izvoda.
      • Naziv stranke: prikazan je potpuni naziv stranke s prijelomom u sljedeći redak.
      • Adresa: dopunjen je prikaz cijele adrese s prijelomom u sljedeći redak.
      • Dodan je podatak o državi stranke.
      • TRR: Prikazan je transakcijski račun s oznakom države i kontrolnim brojem, ako taj podatak postoji.
      • Konto: Na prikazu kontnog plana je dopunjen filter konta.
      • Ako konto zahtjeva unos dodatnih analitika, kursor se postavlja na gumb Dodatne analitike.
      • Nalog: Dodana je kontrola na Pohrani i zatvori ako konto zahtjeva unos naloga.  
      • Uređeno je kretanje pokazivačem po poljima za obradu plaćanja.
  • Ispisi i pregledi - Kartica konta: Na ispisima se ispravno prikazuje opis knjiženja i podaci o stranci.
  • Dnevne obrade - Opominjanje: Pripremljeni su novi ispisi za Zbrojne opomene. Omogućena je priprema zbrojnih opomena uzimajući u obzir i otvorena plaćanja.
  • Dnevne obrade - Opominjanje: Ažuriran je izgled ispisa na stranim jezicima.
  • Dnevne obrade - Predujmovi – Fakturiranje temeljem predujmova: Ispravljen je problem do kojeg je dolazilo kod višestrukog klika na gumb za pripremu računa. U ranijim verzijama se tada više puta kreirao račun u modulu Fakturiranje. Ovim ispravkom, tijekom pripreme računa u Fakturiranju, gumb Pripremi račune je neaktivan. Ponovno se aktivira kada se završi obrada.
  • Dnevne obrade - Opominjanje: Izmijenjen je izgled zaslona za pripremu opomena   (gumbi za obračun i brisanje obračuna kamata su pomaknuti u podnožje) .
  • Dnevne obrade - Plaćanje: Na tablici izvoda je na desni klik dodana nova opcija Promjena datuma izvoda. Opcija je aktivna ako izvod još nije knjižen (otključan je) i ako je korisniku kroz sigurnosni sustav dodijeljeno pravo na tu opciju. Prilikom potvrde izbora se u novom prozoru može upisati novi datum izvoda. Na tablicu je dodan stupac Originalni datum izvoda u kojeg se, nakon promjene datuma, upiše originalni datum iz XML datoteke. Novi datum se upiše u zaglavlju izvoda i na sva plaćanja s izvoda.  

Porez na dodanu vrijednost

  • PDV - Knjiga URA - Unos PDV retka: Omogućeno je razgraničenje u slučaju kada je datum isporuke DO različit od datuma isporuke OD. Predlaže se konto iz postavke knjiženja  "različita razdoblja".
  • PDV - Tablica: Uređeno je djelovanje filtera na tablici "Računi u obračunu" i "Plaćeno u razdoblju".
  • PDV – Tablica - OLAP - Po stavkama obrasca PDV : Dodani su podaci o datumu plaćanja, iznosu plaćanja i šifre konta retka.
  • Dnevne obrade - Pregled knjiženja - Storniraj izbrane: Ako knjiženje na kontu ima povezan PDV zapis i ako je to konto u šifrarniku označeno kao konto poreza, u PDV knjigama se pripremi storno dokument PDV-a sa suprotnim predznakom originalnog iznosa.

Knjiga primljenih računa

  • Primljeni računi – Tablica računa – Grupno knjiženje: Dopunjen je Kontrolni dnevnik tako da se prilikom zaključenja knjiženja uzima u obzir stranka iz knjiženja, ako je to potrebno.
  • Primljeni računi – Primljeni račun - Dokumenti nabave: Prilikom izbora dokumenata nabave, ako na dokumentu nabave postoje dodatne analitike jedan, dva i tri, te analitike se prenesu na primljeni račun
  • Primljeni računi - Knjiženje i porezi – Priprema knjiženja iz postavki e-računa:
    • Knjiženja s iznosom 0 se ne pripremaju.
    • Knjiženja se pripremaju i u slučaju ako na računu nema poreza.
  • Primljeni računi – Tablica - stavke računa:
    • Na tablici su dodani zbrojevi.
    • Omogućeno je filtriranje po svim stupcima.
    • Dodan je stupac Iznos s PDV-om koji se ne može odbiti i Postotak odbitka.
  • Primljeni računi i Potvrđivanje: Dopunjen je prikaz privitaka na računu koji su tipa URL i to tako da je dodana mogućnost da se URL datoteka otvori preko zadanog internetskog pretraživača.
  • Primljeni računi – Tablica stavaka: Dodani su stupci Iznos s PDV-om koji se ne odbija i Postotak Odbitka.
  • Primljeni računi – Tablica primljenih računa - Uvoz e-računa: Uvoz e-računa je dopunjen tako da se u slučaju ako je račun neoporeziv ne zapiše redak poreza.
  • Primljeni računi - Uvoz UBL e-računa: Ispravljen je uvoz jer se neki računi FINA-e nisu uvozili.

Platni promet

  • Postavke – kartica "Veze": Dodana je postavka za unos podataka "Vrsta dokumenta" i "Vrsta fascikla", koje se koriste za pohranjivanje privitaka i fascikala u Plaćanju.
  • Plaćanje: Omogućeno je automatsko otvaranje fascikala i dodjeljivanje izvorne datoteke uvoza u fascikl. Omogućeno je i dodavanje privitka na izvod. Privitak se automatski dodijeli ako je naziv .pdf datoteke jednak kao i naziv .xml datoteke.
  • Šifrarnici - Stranke – kartica Bankovni računi - Dodatno: Dodan je novi odjeljak Platni promet. U odjeljku se nalazi: 
    • Izbor 'U ime datoteke dodaj šifru korisnika': opcija omogućuje da se, kod kreiranja datoteke, na početku imena datoteke upiše broj korisničke licence. Osnovna postavka je neoznačeno.
    • Priprema naziva datoteke: Za račun platitelja moguće je pripremiti naziv XML datoteke s plaćanjima koja se pripremaju u Platnom prometu – Priprema naloga za plaćanje u datoteku. Omogućene su sljedeće sintakse: @o – opis TRR, @b – BIC, @e – novčana jedinica, @d – datum pripreme datoteke, @p – paket i @v – porezni broj. Moguće je upisati i bilo koju drugu riječ. Prilikom izlaska iz polja prikazat će se pregled pripremljenog naziva datoteke. U naziv je moguće upisati sva slova osim onih s kvačicama. Dozvoljeni znakovi su znak minus, donja crta, točka i razmak. Razmak se ne smije nalaziti na prvom mjestu. Kontrole se provode prilikom izlaska iz polja i na gumbu Potvrdi.
  • Platni promet – Priprema naloga za plaćanje u datoteke: Prilikom pripreme XML datoteke s plaćanjima se za naziv datoteke uzimaju u obzir postavke s kartice Bankovnih računa platitelja.
  • Priprema naloga za plaćanje u datoteku: Uređena je priprema naloga za plaćanje iznad graničnog iznosa ako je ta opcija označena i ako je iznos upisan u Postavkama programa. Uređen je i ispis Originalnog broja računa na nove naloge.  
  • Priprema naloga za plaćanje: 
    • Ispis - Specifikacija prijevremenih plaćanja: Dopunjen je ispis Specifikacije prijevremenih plaćanja.
    • Gumb Ispis zbirni – Dopunjen je ispis Specifikacije plaćanja sa skontima.

Blagajničko poslovanje

  • Knjiženje – Primici/Izdaci: Uređen je ispis podataka o veznom dokumentu u polju Veza kod unosa jednog ili više računa veze, odnosno kod brisanja retka veze, te ako se radi o vezi s otvorenim stavkama u Financijskom knjigovodstvu.
  • Knjiženje – Unos primitaka/izdataka: Uređena je dodjela broja dokumenta i kronološkog broja kada korisnik ima dva puta otvoren modul Blagajničkog poslovanja i radi unos u oba prozora.
  • Šifrarnici BP - Vrste primitaka/izdataka: Dodana je kontrola i nova obavijest klikom na gumb Potvrdi, ako šifra ima označen Izvoz po načinu plaćanja, a za tu šifru ne postoji  zapis u šifrarniku Konta po načinima plaćanja.
  • Knjiženje - Primici - Izdaci - Gumb Knjiži u FIN i desni klik Ponovno knjiženje dnevnika: Dodana je kontrola , ako u dokumentima za knjiženje postoji šifra primitka/izdatka kod koje je označen Izvoz po načinima plaćanja, a za tu šifru ne postoji zapis u šifrarniku Konta po načinima plaćanja. U tom slučaju program će upozoriti i knjiženje se neće pripremiti.

Potvrđivanje dokumenata

  • Potvrđivanje: Zamijenjena (ažurirana) je komponenta za prikaz privitaka dokumenata.
  • Potvrđivanje dokumenata: Omogućeno je slanje primljenih računa u potvrđivanje u slučaju korištenja jednakih naziva predložaka potvrđivanja kod više korisnika.

Fakturiranje

  • Optimizirana je funkcionalnost osvježavanja statusa plaćanja:
    • Osvježavanje se izvodi za zapise koji odgovaraju filteru Godina i Knjiga u tablici.
    • Knjigovodstveni podaci se uzimaju u obzir te tekuću poslovnu godinu.
  • Prilikom brisanje računa ili predračuna sada se brišu veze na povezanim dokumentima.
  • Knjiženje - Računi: Dopunjeno je automatsko osvježavanje statusa plaćanja na računu u primjerima zatvaranja stavki pomoću alata Zatvaranje stavki u Financijskom knjigovodstvu.
  • U tablici računa je vraćen podatak o šifri načina plaćanja kada se radi o gotovinskoj prodaji. U slučaju da je račun plaćen s više različitih načina plaćanja, prikazane šifre načina plaćanja su odvojene zarezom.

Robno materijalno poslovanje

  • Pretprijemi - Analiza nabave: U OLAP tablicu Analiza nabave i Analiza nabave ZT – zavisnih troškova su dodana polja "Primka - datum",  Intrastat (Da/Ne) te Poslovnica ukoliko se radi o maloprodaji.
  • Dodatno ograničenje prikaza nabavnih cijena i marže s obzirom na postavke sigurnosnog sustava "CJENICI - Nabavne cijene i ograničen prikaz". Ako korisnik nema dozvoljen prikaz, podaci koji se odnose na nabavne cijene i vrijednosti se ne prikazuju na:
    • F7 - Kartica maloprodaje – zabrana prikaza nabavnih cijena je proširena na cijene zalihe.
    • Ispisi - Interni prijenosi - Pregled internih prijenosa.
    • Tablica pretprijema - Iznos računa, Fakturna i Nabavna vrijednost.
    • Pretprijemi - Unos dokumenata internih prijenosa i tablica Dokumenti prijenosa.
    • Ispis - standardni QR ispisi Međuskladišnica i Prijemni list tipa "Interni prijenos".
  • Ispisi Stanje zaiha:
    • Na ispisu "Stanje zaliha" se u slučaju odabira "Prikaz po MPCD" posebno ispiše zbroj po porezima. Postojeći zbirni prikaz po porezima je u tom slučaju zamijenjen s prikazom kao što je u Izvješću za knjigovodstvo pod "Prikaz po stopama PDV-a". Tako se ispisuju sljedeći podaci: Nabavna vrijednost, RUC, Vrijednost bez PDV-a, Iznos PDV-a i Vrijednost s PDV-om. Vrijednosti se pripreme i zbrajaju po podatku šifra PDV-a i postotak PDV-a.
  • Ispisi - Pregled internih prijenosa:
    • U tablici internih prijenosa dodano je:
      • Prikaz zbroja stupaca Nabavna i Maloprodajna vrijednost u donjem dijelu tablice.
      • Mogućnost izvoza podataka tablice pomoću desnog klika mišem "Izvoz u Excel".
  • Pretprijemi - Unos zavisnih troškova:
    • Aktivnost funkcije "Zamijeni" (Premjesti stavke) na stavkama zavisnih troškova i prema tome prenumeracija rednih brojeva je moguća ako je pretprijem knjižen u prijem, ali ako je samo jedna stavka povezana s primljenim računom funkcija  "Zamijeni" nije aktivna -  prenumeriranje stavki zavisnih troškova nije moguće.
  • Inventure:
    • Unos stavki na popisnim listama:
      • Ako je na artiklu podešeno da se vodi zaliha po serijama, a u maloprodaji ne (Postavke artikla "Zalihe po serijama = Da" i "Serije u maloprodaji = Ne"), kod unosa stavke popisne liste podatak "Serija" se automatski napuni sa zadanim znakom "-" i podatak nije moguće mijenjati.
  • Ispisi - Pregled dokumenata:
    • Promijenjen je prikaz zbroja po vrstama promet, kada se ispisuju prometi izdavanja s uključenom opcijom "Prikaz po MPCD". Dosadašnji zbroj na izdavanjima maloprodaje je bio na nivou dana, sada je prikaz zbroja unificiran na svim tipovima prometa.
  • Dodatne obrade kod promjene maloprodajnih cijena:
    • Kod automatske izrade zapisnika za poslovnice ciljni dokumenti su posebno označeni i na njima nije moguće provoditi daljnju dodatnu obradu automatskih zapisnika.
    • Ako je šifra stranke internih prijenosa za poslovnicu automatskog zapisnika ispunjena, tada se iz tog podatka prepiše šifra dobavljača u automatsko kreiranom dokumentu. Ako šifra stranke internih prijenosa nije ispunjena, tada se podatak o dobavljaču prekopira iz osnovnog pretprijema (dosadašnje djelovanje programa).
  • Pretprijemi:
    • Na unosnom polju "Maloprodajna cijena" je aktivan gumb "F6", koji će unesenoj vrijednosti dodati PDV obzirom na odgovarajuću stopu PDV-a artikla. Djelovanje gumba je vezano na aktivnosti polja: ako cijene nije dozvoljeno mijenjati (sigurnosni sustav, postavke, statusi) tada ni gumb F6 nije aktivan.

Dobavljači i kupci

  • Prilikom brisanja narudžbe kupca ili naloga za otpremu sada se brišu veze na povezanim dokumentima.
  • U tablici narudžbi kupaca i otpremnim nalozima vraćen je podatak o šifri načina plaćanja s kojim je dokument plaćen, u slučaju kada je plaćanje po narudžbi/otpremi. U slučaju da je dokument plaćen s više različitih načina plaćanja, prikazane šifre načina plaćanja su odvojene zarezom.
  • Prilikom knjiženja i odabira dokumenta iz tablice u Naziv naručitelja i platitelja sada su vidljiva sva tri naziva stranke. Vrijedi za narudžbe kupaca i otpremne naloge.
  • Knjiga narudžbi dobavljaču: uređena je kontrola tipa skladišta između upisane vrste prometa i skladišta.
  • Pregled artikla F8: Iznad tablice je dodana legenda koja opisuje promjene boja u tablici. Legenda je dostupna preko posebne ikone iznad tablice, usklađena je također ikona za legendu unutar kartice artikla.
  • Na narudžbama dobavljačima dopunjeno je djelovanje povezano s nabavnim ugovorima:
    • Nabavni ugovor se zatvara u cijelosti kada je postignut iznos ugovora. U obzir se uzima neto vrijednost.
    • Prilikom unosa s F5 (košarica) na stavkama se odgovarajuće popune veze na povezani ugovor.

Maloprodaja

  • Gotovinska prodaja:
    • Iz otpremnice – korištenje otpremnica u gotovinskoj prodaji:
      • Obrada prijenosa otpremnica u gotovinski račun je dopunjena na način da je moguće odabrati i prenositi otpremnice:
        • Otpremnice na kojima je korištena Kartica povjerenja.
        • Otpremnice tekuće godine (postojeće djelovanje) i otpremnice iz prethodne godine.
        • Otpremnice koje još nisu knjižene ili su samo djelomično knjižene u RMP.
      • Za ubuduće također vrijedi uvjet da prilikom udruživanja otpremnica u jedan gotovinski račun sve otpremnice imaju usklađene podatke šifra stranke, rabat, cjenovno područje, novčanu jedinicu, sve analitike, korištenje kartice povjerenja te oznake PDV-a.  

Proizvodnja

  • Primke iz kooperacije, izdavanje u kooperaciju: Dopune vezane na mogućnost izmjene podataka sa WMS sustavom:  
    • U tablicu izdavanja i prijema dodane su obrade s dvije opcije: U komisiju i Stop komisija.
    • U tablicama su dodana dva nova stupca: Preuzeto WMS i U komisiju koja prikazuju datum kada je dokument bio preuzet u obradu u WMS sustav ili proslijeđen na WMS.
    • U statuse dokumenata u tablici dodan je novi status "U komisiji".
  • Radni nalozi - Prijenos u kooperaciju: Otklonjene su poteškoće prilikom formiranja tablice sastavnica za prijenos u slučaju direktnog knjiženja prijenosa u robno materijalnom poslovanju.

Artikli

  • Artikli: Podatak "dani za upozorenje" (u slučaju vođenja zalihe artikala po serijama) sada je moguće brisati.
  • Prikaz raspoložive zalihe na obradi F5 je bio usklađen s prikazom raspoložive zalihe na obradi F8. U prethodnim verzijama u raspoloživoj zalihi F5 nisu bile uzete u obzir rezervacije kupaca.

Stranke

  • Šifrarnik lokacija i povezani šifrarnici: promjena naziva u mjesta isporuke/lokacije.

API

  • AddIncomingInvoice  metoda je dopunjena na način:
    • Datum dospijeća nije više obavezan podatak.
    • U slučaju da je datum dospijeća pri prijenosu putem API-ja prazan, tada se datum predlaže na temelju postavki izračuna datuma dospijeća u programu (postavke modula Primljeni računi) ili iz nove postavke na strankama.
  • Web.API - IncomingInvoiceDeliveryNote - Dodana je metoda DeleteIncomingDeliveryNote, koja omogućava brisanje pojedinačnih primki.
  • Web.API - IncomingInvoiceDeliveryNote - Dodana je metoda GetIncomingDeliveryNote, koja omogućava dobivanje podataka o pojedinoj primci.
  • Napravljen je novi sklop metoda udruženih pod entitetom Cooperation preko koje jednostavno integriramo WMS i MES sustave s izdavanjima u kooperaciju te prijeme iz kooperacije:
    • GetProductionCooperationIssue - Metoda za dobivanje podataka o izdavanjima u kooperaciju.
    • UpdateProductionCooperationIssue - Metoda za mijenjanje podataka izdavanja u kooperaciju.
    • ProcessingProductionCooperationIssue - Metoda za pokretanje obrade na izdavanju u kooperaciju.
    • GetProductionCooperationReceipt - Metoda za dobivanje podataka o prijemima iz kooperacije.
    • AddProductionCooperationReceipt - Metoda za vpis prejema iz kooperacije.
    • UpdateProductionCooperationReceipt - Metoda za spreminjanje podatkov prejema iz kooperacije.
    • ProcessingProductionCooperationReceipt - Metoda za pokretanje obrade prijema iz kooperacije.
  • GetDispatchAdiviceStatus - U parametre metode dodan je parametar dispatchAdviceStatus, koji omogućava da se ograničimo samo na otpremne naloge odabranog statusa. 
  • AddPriceLists, ModifyPriceLists, GetPriceLists - Dodana je oznaka ContractPriceList (ako je vrijednost true, upisuju se i podaci datum početka, datum završetka, rok plaćanja i stranka, u slučaju da oznake nema ili je false, navedena polja se ne upisuju). 
  • ModifyOrder, ModifyDispatchAdvice - U slučaju da je u narudžbi (nalogu za otpremu) bio upisan način plaćanja i promjena načina plaćanja ne sadrži plaćanje po načinima plaćanja, sada se načini plaćanja u narudžbi izbrišu.
  • GetInvoice, GetProformaInvoivce - U odgovoru metode je pored šifre kontakta <ContactTypeID> dodan i drugi dio "ključa" - redni broj unutar šifre kontakta <ContactInTypeID>.
  • ComercialTerms/GetCustomerItemGroupDiscountsComercialTermsException, GetCustomerItemGroupDiscountsComercialTerms_v2 - Mogućnost definiranja broja šifrarnika stranaka i artikala (za poduzeća koja koriste brojeve šifrarnika drugačije od broja organizacije).
  • GetCustomProperties - Metoda sada uzima u obzir parametar recordDtModifiedFrom.
  • Sljedeće API metode su dopunjene s parametrom "recordDtModifiedFrom":
    • icApi_GetEmployeeAbsences
    • icApi_GetEmployeeBonus
    • icApi_GetEmployeeDataOPZ
    • icApi_GetEmployeePayrollData
    • icApi_GetEmployeePayrollRows
    • icApi_GetEmployeePayrollRunRows
    • icApi_GetEmployeeSalaryBase
    • icApi_GetPayrollRuns
    • icApi_OpzGetPayrollRuns

Ispiši