Ulaskom u šifrarnik otvara se tablica koja sadrži osnovne podatke o djelatnicima (šifra, ime, prezime, spol, datum rođenja…). Korisnici iCentra mogu sami odabrati podatke koje žele vidjeti u tablice kao i raspored podataka (ukupno je moguće prikazati više od 60 različitih podataka po kojima je moguće filtrirati i sortirati sadržaj tablice).
Pomoću filtera koj se nalaze iznad tablice moguće je odabrati koji će djelatnici biti prikazani u tablici: aktivni, neaktivni, uključeni u obračun plaće ili uključeni u obračun drugog dohotka.
U gornjem desnom kutu nalaze se ikone za unos novog djelatnika, izmjenu podataka djelatnika, pristup podacima povijest djelatnika te brisanje podataka o djelatniku:.
Podatke o djelatniku je moguće izbrisati samo ukoliko se nigdje ne koriste (npr. u obračunu plaće ili evidenciji prisutnosti) te ukoliko djelatnik nema upisane podatke u podređenim tablicama (npr. osnovice, krediti, transakcijski računi).
Ispod tablice se nalazi tipka alati koja omogućuje sljedeće funkcionalnosti: