Verzija 2023.07.001 od dana 03.07.2023

Obračun plaća i drugog dohotka

  • Obračun plaće
    • Na ekran Postavki obračuna dodana je kartica Naknada za nezap. invalida na kojoj je omogućen izračun iznosa naknade za nezapošljavanje osoba s invaliditetom.
    • Omogućena je priprema knjiženja naknade za nezapošljavanje osoba s invaliditetom prilikom pripreme prijenosa u financijsko knjigovodstvo odabranog obračuna plaće.
    • Omogućena je priprema naloga za plaćanje  iznosa naknade za nezapošljavanje osoba s invaliditetom zajedno s ostalim nalozima za plaćanje iz odabranog obračuna plaće.
    • Omogućena je priprema xml temeljnice plaće za knjiženje u Minimax u slučaju kad u programu ne postoji modul Financijskog knjigovodstva. 
    • Omogućen je izvoz obračunskih lista u izabranu mapu (potreban je aktivacijski kod).
    • Prijevodi OLAP analize stavki obračuna nadopunjeni su poljima koja se nisu prevodila.
    • Kod prijenosa u financijsko knjigovodstvo, nakon pripreme temeljnice na temelju obračuna plaće, omogućena je alokacija troškova na pripremljenoj temeljnici s jednog mjesta troška na jedno ili više drugih mjesta troška.
  • Vrste obračuna
    • Prilikom kopiranja vrste obračuna moguće je odabrati uključivanje novootvorene vrste obračuna u sve mjesečne sume u koje je uključena ishodišna vrsta obračun.
    • Unutar šifrarnika vrsti obračuna omogućen je unos dodatnog naziva vrste obračuna dužine maksimalno 30 znakova.
    • Dodatni naziv vrste obračuna vidljiv je u preglednici Vrsti obračuna kao i u OLAP analizi stavki obračuna.
  • Postavke programa
    • Pristup postavkama programa više nije vezan uz razinu operatera već uz sigurnosni sustav – „OPZ Izbornik, Postavke programa“ (potrebna vrijednost je true - uključeno). Nakon instalacije programa svim postojećim operaterima razine 1 automatski će biti dodijeljen pristup postavkama programa.
  • Ostalo
    • Omogućena je priprema i izvoz tablice za unos evidencije radnog vremena djelatnika.
    • Omogućeno je uređivanje podatka o SWIFT-u na ekranu unosa IBAN-a djelatnika.

​Kadrovska evidencija

  • Rad i karijera
    • Omogućena je automatska priprema broja dokumenta.

Financijsko knjigovodstvo

  • Otvorene stavke: Omogućeno je filtriranje i sortiranje otvorenih stavki po knjigama dokumenata iz Fakturiranja.
  • Dnevne obrade - Plaćanje - Uvoz izvoda: Ako je u xml-u pod oznakom <AddtlRmtInf> unesena samo svrha plaćanja koja je kraća od 7 znamenki, podaci se sada unose u polje Svrha plaćanja.
  • Ispisi i pregledi – Bilance: Izvještaji: Na izvještaju s planovima po kontima je uređen izračun podataka Mjesečni plan tekuće/prošle godine.
  • Posredno knjiženje:
    • Na preglednici posrednog knjiženja dodani su stupci šifra i naziv podizvođača.
    • Napravljeno je da se podaci o podizvođaču prenose u knjiženja u glavnu knjigu.
  • Posredno knjiženje: Uređeno predlaganje datuma dokumenta i datuma izvršenja usluga pri izlasku iz polja Konto na način da se podaci kopiraju iz postojećih knjiženja. 

Obračun kamata

  • Obračuni – modul Krediti - promijene u datoteci izravnog učitavanja za slanje reference u strukturiranom formatu. Reference primatelja i uplatitelja su iste.

Osnovna sredstva i sitan inventar

  • Šifra izvori financiranja – Filtriranje u preglednici po iznosu i postotku, klikom na stupac filter ostaje prazan kako bi se omogućilo filtriranje po odabranoj vrijednosti.

Platni promet

  • Priprema naloga za plaćanje: dodana je mogućnost izbora „Prioritet plaćanja“. Zadani prioritet plaćanja je NORM, druga opcija je HIGH. Izabrana opcija se upisuje u xml strukturu pod oznakom <InstrPrty>.

Primljeni računi

  • Tablica primljenih računa - Pregled po računima: Prikaz podataka dopunjen je prikazom samo onih dokumenata koji su u RMP-u označeni kao povezani s računima.
  • Povezivanje primljenog računa sa prethodno upisanom dugotrajnom imovinom i sitnim inventarom: aktiviranje modula kojem se pristupa preko neknjiženog primljenog računa - Knjiženje i porezi - gumb Zapiši u OSD - dodatna opcija Poveži s OSD, koja omogućava:
    • povezivanje primljenog računa s već upisanom dugotrajnom imovinom ili sitnim inventarom na novi inventarni broj koji još nije povezan s primljenim računom (provjeriti da je trenutna vrijednost različita od 0 ili nema korekciju vrijednosti),
    • unos nabavne vrijednosti u odabrane evidencije putem unosa u tablicu ili pomoću alata za raspodjelu,
    • presliku naziva sredstva, amortizacijske skupine, stope, analitika, datuma nabave i početka obračuna amortizacije, broj računa, dobavljača,
    • kontrola između iznosa podjele i iznosa iz računa (ne smije biti veći od dopuštenog iznos računa, ako nakon podijele ostaje iznos, kreira se red za knjiženje razlike),
    • upis konta dugotrajne imovine u registar prema odabranoj amortizacijskoj skupini ili ostaje nepromijenjen kako je upisano u registar. Konto se upisuje na retku konto prema postavci tabele konta u modulu Osnovna sredstva,
    • kod sitnog inventara u polje ispravka vrijednosti prepisuje se nabavna vrijednost, u slučaju kad se sitan inventar ne amortizira.
  • Knjiga primljenih računa - gumb za povezivanje računa s ugovorom aktivan je i kada je račun već proknjižen.
  • Tablica primljenih računa: Gumb Knjiži u FIN i PDV - organizirano je knjiženje računa za robu s poveznicom na dokumente nabave tako da se knjiženja u glavnu knjigu knjiže zbirno.
  • Primljeni račun – Zapiši zavisne troškove: Uređen je prikaz primki u tablici tako da ako odaberemo sve zapise, moguće je filtrirati podatke po svim primkama bez ograničenja.
  • Uređenje tablice veza između primljenog računa i dugotrajne imovine i sitnog inventara.
  • Primljeni račun - Popis knjiženja: ispravljena greška koja se javljala prilikom ručnog unosa knjiženja.
  • Tablica primljenih računa - OLAP: ispravljena je greška koja se javljala prilikom pripreme podataka i kad program nema vezu s FIN.
  • Primljeni račun - Dokumenti nabave: U slučaju kada na početku računa povezujemo zavisni trošak, kontrola više ne zaustavlja povezivanje ako nema poreza na zavisnom trošku.

Radni nalozi

  • Knjiženje - radni nalozi, na ispisu radnog naloga prošireno je polje za ispis jedinice mjere na kartici "materijal i usluge".

Fakturiranje

  • Kod predlaganja cijena uzima se u obzir Akcijski cjenik stranke ovisno o postavkama programa: "Prodajni uvjeti platitelja".
    • U slučaju da je određen platitelj i uključena postavka "Prodajni uvjeti platitelja" = Da, uzima se u obzir akcijski cjenik platitelja.
    • U slučaju da nije određen platitelj ili je postavka "Prodajni uvjeti platitelja" = Ne, uzima se u obzir akcijski cjenik primatelja.
  • Kupci - otpremni nalozi; kod knjiženja otpremnog naloga u račun, iz otpremnog naloga se u račun prenesu i načini plaćanja. Načini plaćanja se prenose kada se ne radi o zbirnom fakturiranju. Jednako se načini plaćanja prenose na izdani račun i u slučaju direktnog knjiženja narudžbe kupca u otpremu, RMP i fakturiranje odjednom te pri knjiženju otpremnog naloga u RMP i fakturiranje u jednom koraku.
  • Otklonjena je poteškoća kod unosa nove stavke preko unosnog prozora kada se u nekim slučajevima Opis vratio na zadanu vrijednost.
  • U knjige računa / predračuna je dodana mogućnost unosa zadanog cjenika i akcijskog cjenika koji vrijedi za knjigu računa / predračuna.
  • Kod unosa novog računa / predračuna se u slučaju da kupac nema prodajnog cjenika predlaže zadani cjenik knjige. Ako cjenik u knjizi nije zadan, predlaže se iz postavki modula.
  • Kod unosa stavki računa / predračuna se za knjige koje imaju unesen zadani cjenik i / ili akcijski cjenik koristi cijena iz tog cjenika umjesto zadana / akcijska cijena iz postavki.
  • Knjige računa - Na knjigama računa, za vrstu knjige "Predračun" dodan je novi podatak o izvršenju plaćanja predračuna (podatak "izvršenje plaćanja"). Zadana vrijednost je "po predračunu", moguće je izabrati i vrijednost "po računu". Pri formiranju novih predračuna, taj podatak će se prenijeti na predračun.
  • Predračuni - na kartici analitike dodan je novi podatak koji prikazuje kako će predračun biti plaćen.
    • Podatak se kod novog predračuna predlaže iz knjige predračuna. 
    • Ukoliko predračun nastane s kopiranjem iz postojećeg predračuna, taj se podatak kopira iz izvornoga predračuna. 
    • U slučaju prijenosa narudžbe kupca u predračun, podatak se prenese iz narudžbe kupca.
    • Taj podatak će biti od ključne važnosti na povezanoj narudžbi kupca (ili otpremnom nalogu) jer će ovisno o tome biti omogućeno odnosno onemogućeno mijenjanje podataka narudžbe (ili otpremnog naloga).
    • Podatak je na predračunu zadano zatvoren za mijenjanje. Promjenu možemo operateru / grupi operatera omogućiti preko sigurnosnog sustava »FAK – PREDRAČUNI – Promjena izvršenja plaćanja« (zahtijeva se eksplicitna dozvola).
  • Kod ispisa Knjiga dokumenata je promijenjeno sljedeće:
    • Uklonjen je izbor poslovne godine.
    • Unos datuma izvršenja od / do je postao obavezan.
    • Dodana je mogućnost izbora više knjiga računa / predračuna.
    • Na obrascu 'Knjiga dokumenata' promijenjen je prikaz zbroja po obračunanom / neobračunanom PDV-u na način da je sada usklađen s tipom obračuna PDV-a (oznaka IRač).
  • Uređen je ispis zaglavlja i podnožja dokumenta te vodeni žig na ispisima računa i predračuna.
  • Knjiženje - računi, predračuni; na stavci računa i predračuna je dopunjena funkcija "specifikacija serija", koja sada omogućava unos graničnog znaka, koji se dodaje pred oznaku serije i količinu serije na napomeni stavke dokumenta.
  • Otklonjena je poteškoća na unosu redaka kada se pri dodavanju novog artikla i osvježavanju stavke pojavilo upozorenje: "Invalid object name: 'MSPSarze' ". Poteškoća se pojavila u slučajevima kada je nedostajala veza sa RMP.
  • Otklonjena je nepravilnost kod uzimanja u obzir plaćanja na predračunima i računima u slučajevima kada je račun bio knjižen u BP. Nakon knjiženja blagajničkog dnevnika BP u modul Financijsko knjigovodstvo semafor na računu i predračunu je prikazivao da je račun plaćen.
  • Otklonjena je nepravilnost kod pohranjivanja pdf kopije računa, kada su se u određenim primjerima sporog odaziva sustava i  višestrukih istovremenih ispisa naziv i sadržaj pdf pogrešno zapisali.
  • U HR i RS lokalizaciji programa je otklonjena poteškoća na 64B Analizi prometa u primjerima kada pojedine riječi nisu bile ispravno prevedene.

Robno materijalno poslovanje

  • U tablici pretprijema je uvoz eSlog-a 2.0 usklađen s 1.6 i pri uvozu se izračuna postotak popusta obzirom na iznose u datoteci. Jednako tako je uređen uvoz  eSlog-a 2.0 na uvozu stavaka pretprijema s izborom prodajne cijene  "iz datoteke" kada se cijene prenesu iz datoteke i na temelju njih se izračuna postotak popusta.
  • Na pretprijemima je otklonjena poteškoća kod ažuriranja kvačice Veza s primljenim računima.

Dobavljači i kupci

  • Kod predlaganja cijena za narudžbu kupca i otpremne naloge se uzima u obzir Akcijski cjenik stranke ovisno o postavkama programa: "Prodajni uvjeti platitelja".
  • U programu "Interni prijenos iz maloprodaje" se za podatak "U skladište" (vrijedi za veleprodajno skladište u koje se roba vraća iz maloprodaje) automatski ispuni podatak iz dokumenta internog prijenosa. Taj podatak nije moguće mijenjati.
    • U slučaju da je određen platitelj i uključena je opcija "Prodajni uvjeti platitelja" = Da uzima se u obzir akcijski cjenik za platitelja.
    • U slučaju da nije određen platitelj ili je "Prodajni uvjeti platitelja" = Ne, uzima se u obzir akcijski cjenik za primatelja.
  • Ukinute su funkcionalnosti vezane na nivo operatera 1. Eksplicitno dodjeljivanje je samo preko sigurnosnog sustava i skupine SysAdmin@saop (prilagodi izbornik i dodavanje/brisanje zapisa u padajućem popisu "Zadatak e-pošte" kod Otpremnih naloga kupaca, izvozi i pošalji).
  • Ključevi:
    • »NDK – MENI, Korisnik i računalo – Postavke«
    • »NDK – MENI, Alati – Otključavanje tablica«
    • »NDK – MENI, Alati – Prijenos otprema u Maloprodaju«
    • »NDK – MENI, Alati – Otključavanje otpremnih naloga«
  • Kupci - otpremni nalozi; na izvozu otpremnih naloga pripremljen je novi izvoz "Priprema excel otpremnica u eReg". Izvoz pripremi "ispis" otpremnog naloga - otpremnice u excel datoteku koju pohrani u eRegistrator. Aktivacija izvoza je kroz postavke programa s odgovarajućim "ključem".  Izvoz je pripremljen namjenski prema specifikaciji naručitelja.
  • Kupci - narudžbe kupaca, otpremni nalozi; na stavci narudžbe kupca i na stavci otpremnog naloga je dopunjena funkcija "specifikacija serija", koja sada omogućava unos graničnog znaka koji se doda ispred oznake serije i količine serije na napomeni stavke dokumenta.
  • U povezanom sustavu Maloprodaja/RMP (vođenje maloprodaje u RMP) napravljena je dopuna kod knjiženja narudžbe Dobavljači i kupci u otpremu, RMP (i FAK), što vrijedi za knjigu s postavkom "Knjiženje u Negotovinsku prodaju Maloprodaje". Sada nije potrebno posebno knjižiti u otpremu i potom u negotovinsku prodaju već se maloprodajni proces izvede u tom načinu knjiženja.
  • Optimizirano je djelovanje osvježavanja veza na narudžbama kupaca i otpremnim nalozima.
  • Otklonjena je poteškoća kod unosa nove stavke preko unosnog prozora  kada se u nekim slučajevima Opis vratio na zadanu vrijednost.
  • U alatima "Otključavanje otpremnih naloga" su iz otključavanja isključeni otpremni nalozi koji su dio internih prijenosa i preneseni su na skladište za robu na putu.
  • Narudžbe kupaca i otpremni nalozi - ukinut je podatak "način plaćanja", umjesto njega se pojavi tablica "načini plaćanja" u koju možemo upisati više načina plaćanja:
    • Načini plaćanja se mogu upisati ako dokument ima dodijeljeno izvršenje plaćanja "po narudžbi/otpremi".
    • Zbroj načina plaćanja mora odgovarati iznosu za plaćanje dokumenta.
    • Pored načina plaćanja može se upisati podatak o datumu transakcije te broju transakcije.
    • Načini plaćanja pojedinog dokumenta mogu se pregledavati/uređivati i u tablici narudžbe (otpremnih naloga); preko desnoga klika mišem na stavci s dokumentom i izbora opcije "Načini plaćanja".
    • Svim narudžbama kupcima i svim otpremnim nalozima koji su imali način plaćanja se sa instalacijom programa automatski dodijeli izvršenje plaćanja "po narudžbi/otpremi" te podatak o načinu plaćanja preseli u tablicu načina plaćanja.
    • Podaci se iz tablice načina plaćanja iz narudžbe kupca prenesu na otpremni nalog i iz otpremnog naloga na izdani račun (vrijedi u slučaju kada se ne radi o zbirnom – združenom ispostavljanju otpremnih naloga ili računa).
  • Kupci - narudžbe kupaca; na sastavnici stavke narudžbe otklonjene su poteškoće kod predlaganja isključivanja/uključivanja prijenosa cijene i isključenja tehnologije.
  • Kupci - Otpremni nalozi; otpremni nalog povezan s ne(dovoljno) plaćenim predračunom nije moguće knjižiti u izdavanje (RMP).
  • Kupci - narudžba kupca - gotovinska prodaja; podatak "gotovinska prodaja" se sada ispunjava automatski ukoliko ima narudžba izvršenje plaćanja "po narudžbi/otpremi" (tj. sadrži načine plaćanja). Podatak nije moguće uključivati/isključivati "ručno".
  • Kupci - narudžba kupca - gumb "Otprema" – u slučaju prijenosa narudžbe kupca do fakturiranja sada se na formi može postaviti blagajnik koji će se dodijeliti narudžbi, u slučaju kada blagajnika ne bi imali upisanog. Podatak je obavezan u slučaju gotovinske prodaje i fiskalizacije. Blagajnik se na formi automatski predlaže obzirom na operatera.
  • Kupci - narudžbe kupaca - funkcija "Avans"; funkcija je onemogućena na onim narudžbama, koji imaju izvršenje plaćanja "po narudžbi/otpremi".
  • Kupci - otpremni nalozi - gotovinska prodaja; podatak "gotovinska prodaja" sada se ispunjava automatski ukoliko otpremni nalog ima izvršenje plaćanja "po narudžbi/otpremi" (tj. sadrži načine plaćanja). Podatak nije moguće više uključivati/isključivati "ručno".
  • Kupci - otpremni nalozi - gumb "Knjiži" – u slučaju fakturiranja otpremnog naloga blagajnik se na formi automatski predlaže obzirom na operatera.  Podatak je obavezan u slučaju gotovinske prodaje i fiskalizacije.
  • Kod ispisa dokumenata i pohranjivanja kopije u pdf datoteku je dodana kontrola na zaključen postupak procesa. Dok se proces ne zaključi nije moguće novo ispisivanje.
  • Kupci - narudžbe kupaca - obrade - prijenos narudžbe u predračun; u predračune možemo prenijeti narudžbe kupaca koji će biti plaćeni po predračunu ili po računu; taj podatak se prenosi također i na predračun.
  • Kupci - narudžbe kupaca - obrade - kopiranje iz predračuna; podatak kako će narudžba biti plaćena se prenese iz kopiranog predračuna.
  • Kupci - otpremni nalozi - obrade - kopiranje iz predračuna; podatak kako će otpremni nalog biti plaćen se prenese iz kopiranog predračuna.

Saop

  • Na prozor za unos postavki ispisa obrazaca dodan je gumb Osvježi, koji iz korisnika u postavkama Fakturiranja ili iz Financijskog knjigovodstva prepiše podatak u polje za Tekst i Sliku i tekst.
  • Promjena trgovačke marke iz Saop iCenter u Seyfor Saop i ime tvrtke iz SAOP Računalništvo d.o.o. na Seyfor d.o.o. kod instalacije programa.
  • Saop - Instalacija; otklonjene su poteškoće s upgradeom baze saopFAK vezano na više načina plaćanja u programu saopNDK.

Praćenje kvalitete

  • Kontrola - međufazna kontrola; sigurnosni sustav s kojim je omogućeno dodavanje (ili brisanje) uzoraka u zaglavlju kontrolnog naloga međufazne kontrole sada djeluje i u tablici uzoraka na operacijama.

Servis

  • Ukinute su funkcionalnosti vezane na nivo operatera 1. Eksplicitna dodjela je preko sigurnosnog sustava i skupine SysAdmin@saop (prilagodi meni).
  • Ključevi:
    • »SER – MENI, Postavke – Postavke programa«
    • »SER MENI, Alati – Otključavanje tablica«
    • »SER MENI, Alati – Otključavanje naloga održavanja«
    • »SER MENI, Alati – Otključavanje obračuna najma«
    • »SER MENI, Alati – Otključavanje servisnih naloga«
  • U vezama servisnog naloga sada je zapisan i prikazan datum iz računa.
  • U tablici servisnih naloga u polju Račun FAK prikazane su sve veze na račune (kopirano, odobrenja).

Maloprodaja

  • U povezanom sustavu Maloprodaja/RMP (vođenje maloprodaje u RMP) se kod prikaza kalkulacije pri izdavanju robe tj. kada je uključena postavka "Prikaz kalkulacije" u postavkama programa, podaci o zadnjim kalkulacijama potraže i prikažu iz maloprodajnih podataka u prometu RMP.
  • Gotovinska prodaja - Storno računa, uređen je zapis storno računa s negativnim vrijednostima po načinima plaćanja u novi izbor načina plaćanja.
  • Gotovinska prodaja - Zaključak dana - na izvozu podataka u financijsko knjigovodstvo, izvoz podataka u knjigu PDV-a i izvoz u blagajničko poslovanje, proširen je izvoz podataka s novim izborom načina plaćanja.
  • Ispis Rekapitulacija blagajni – uređen je prikaz više načina plaćanja iz novog izvora za gotovinske račune.
  • Ispisi - Analiza prodaje, iz OLAP tablice uklonjene su dimenzije načina plaćanja iz zaglavlja računa.
  • Kod knjiženja prometa blagajne je uređen prijenos načina plaćanja iz novog izvora te prijenos prometa i zapis zadanog izvora u novu tablicu načina plaćanja. Uređeno je tako preko linkanoga servera kao i preko datoteke.

Proizvodnja

  • Šifrarnici - Knjige radnih naloga; na kartici "ostale postavke" dodan je novi podatak "Zaokruži količine sastavnica". Podatak je zadano isključen. Ukoliko je uključen na kalkulaciji radnog naloga izvede se ponovni preračun količinskog otpada na svim sastavnicama radnog naloga na način da je ukupan predviđen utrošak sastavnice za raspisanu količinu proizvoda radnog naloga zaokružena na prvi cijeli broj nagore.
  • Na ispisu Rekapitulacija robe i poreza je uređen prikaz više načina plaćanja iz novog izvora.
  • Knjiženje - radni nalozi: Knjiženje u RMP, Izdavanje sastavnica i prijenos; na sve tri funkcije je dodan novi podatak "Zaokruži količine sastavnica". Podatak je zadano isključen, sljedeće se predlaže zadnji izbor. Ukoliko je uključen tada su predložene količine sastavnica za izdavanje (prijenos) zaokružene na prvi cijeli broj nagore.
  • Knjiženje – radni nalozi – prijenos; pri formiranju prijenosa (na kooperaciju) kroz narudžbu kupca ili kroz otpremni nalog se u narudžbu kupca (ili otpremni nalog) na veze zapišu radni nalozi za koje je bio prijenos pripremljen.
  • Knjiženje - radni nalozi - prijenos; funkcija prijenosa u slučaju upisa narudžbe kupca ili otpremnog naloga u modulu Dobavljači i kupci na dokumentu sada ispuni i podatak primatelja.
  • Uvedena je kontrola na ponovljenim upisom šifre skladišta materijala na sljedećim mjestima:
    • knjige radnih naloga
    • radni nalog
    • funkcija "knjiženje u RMP"
    • funkcija "izdavanje sastavnica"
  • Ispisi – predviđen utrošak materijala, tjedni prikaz potreba; uređeno je pravilno uzimanje u obzir storniranih stavki narudžbe kupaca u odlasku iz zalihe vezanih na "prodaju NK".

Artikli

  • Artikli - kopiranje artikala; pri kopiranju artikala su dodana dva nova podatka (odgovaraju karticama na unosnoj formi artikala) "Pl. teh. podaci" i "MIT".  Da li će se ta dva podatka kopirati ili ne postavlja se na jednak način kao što vrijedi za kopiranje ostalih podataka artikala.

Stranke

  • Tablica: Avans dobavljaču i Avans kupca sada prikazuju razliku između iznosima dugovno i iznosima potražno.

API

  • API - s verzijom 2023.07.001 podržavamo API integraciju također preko JSON formata (do sada je bio podržan samo XML format).
  • API metode Addorder, ModifyOrder, AddDispatchAdvice, ModifyDispatchAdvice su dopunjene:
    • Dodano je uzimanje u obzir tekstualnih stavaka.
    • Dodana je kontrola na zapise s ispunjenom šifrom artikla i oznakom za tekstualnu stavku.
  • Na API metodi GetRetailInovice su dodani načini plaćanja s iznosima u novi niz podataka RetailInvoicePaymentLines.
  • Tablica: Dodan je pregled zadanih TRR u IBAN zapisu.
  • ModifyOrder – u slučaju kada kao posljedica promjene narudžbe kupca nastane predračun, odgovor metode vrati podatak o knjizi, godini i broju nastalog predračuna.
  • Na API metodi AddPreReceipt i ModifyPreReceipt usklađeno je punjenje novčane jedinice, tečaja i datuma tečaja kao kod ručnog unosa, u slučaju da ih u requestu nema.
  • PostDispatchAdvice2Invoice_v2 - kod knjiženja otpremnog naloga  račun se iz otpremnog naloga na račun prenesu i načini plaćanja.
  • GetCO - popravak tipfelera u nazivu <EQUESTED_QUANTITY> u <REQUESTED_QUANTITY>.
  • Get/Add/ModifyProformaInvoice - dodan je novi podatak vezan na zaglavlje predračuna <PaymentMethod>, koji označava kako će predračun biti plaćen. Ukoliko pri Add metodi podatak nije upisan, dodijeli mu se vrijednost koja je postavljena na knjizi predračuna u koju predračun upisujemo.
  • Add/ModifyOrder – u slučaju da se na temelju upisane/promijenjene narudžbe automatski izradi predračun, na predračun se upiše izvršenje plaćanja "po predračunu".
  • Add/ModifyOrder – u slučaju izvršenja plaćanja narudžbe "Po narudžbi/otpremi" (<PaymentMethod> = 'N'), se ne glede na to da li je podatak u API pozivu upisan, oznaka gotovinske prodaje na narudžbi se automatski uključi.
  • Add/ModifyDispatchAdvice_v2- u slučaju izvršenja plaćanja otpreme "Po narudžbi/otpremi" (<PaymentMetjhod> = 'N'), se ne glede na to da li je podatak u API pozvu upisan, oznaka gotovinske prodaje na otpremnom nalogu se automatski uključi.
  • Add/ModifyOrder – u slučaju da je podatak o načinu plaćanja poslan "po starom" (ispunjena je vrijednost čvora <PaymentTypeID>), su zbog nepromijenjenog djelovanja postojećih integracija u metodi izvedene sljedeće promjene:
    • Način plaćanja se zapiše u tablicu načina plaćanja na narudžbi kupca ("po novom").
    • Bez obzira na proslijeđen podatak <PaymentMethod> (je ili nije proslijeđen), na narudžbi kupca se izvršenje plaćanja dodijeli "po narudžbi/otpremi".
    • Narudžba se automatski obradi kao "gotovinska prodaja" (ne uzima se u obzir podatak <CashPayment>).
    • U slučaju da blagajnik nije proslijeđen preko podatka <CashierID>, blagajnika se potraži preko veze u Saopu (blagajnika u šifrarniku blagajnika povežemo s operaterom - tako za API operatera otvorimo blagajnika),ako se blagajnik na taj način ne pronađe upis/promjena narudžbe se odbija.
  • Add/ModifyDispatchAdvice_v2- u slučaju da je podatak o načinu plaćanja proslijeđen "po starom" (tada je ispunjena vrijednost čvora <PaymentPurposeID>), su zbog nepromijenjenog djelovanja postojećih integracija u metodi izvedene sljedeće promjene:
    • Način plaćanja se zapiše u tablicu načina plaćanja na otpremi ("po novom").
    • Bez obzira na proslijeđen podatak <PaymentMethod> (je ili nije proslijeđen), se na otpremnom nalogu dodijeli izvršenje plaćanja "po narudžbi/otpremi".
    • Otpremni nalog se automatski obradi kao "gotovinska prodaja" (ne uzima se u obzir podatak <CashPayment>).
    • U slučaju da blagajnik nije proslijeđen preko podatka <CashierID>, blagajnika se potraži preko veze u Saopu (blagajnika u šifrarniku blagajnika povežemo s operaterom – tako za API operatera otvorimo blagajnika). Ako se blagajnik na taj način ne pronađe, upis/promjena otpremnog naloga se odbija.

Ispiši