Omogućen je odabir ispisa obrasca Zbrojni pregled isplata u EUR-ima. Iznosi u izvještaju preračunati su prema konverzacijskom tečaju (1 EUR=7,53450 HRK).
Omogućen je odabir ispisa obrasca Obrazac MPP-1 u EUR-ima. Iznosi u izvještaju preračunati su prema konverzacijskom tečaju (1 EUR=7,53450 HRK).
Omogućen je odabir ispisa obrasca GOD-DOP u EUR-ima. Iznosi u izvještaju preračunati su prema konverzacijskom tečaju (1 EUR=7,53450 HRK).
U obračunima plaće s valutom EUR, mjesecom obračuna 12/2022 i datumom isplate većim od 1.1.2023 nakon pripreme prijenosa u financijsko knjigovodstvo (običnog i naprednog) omogućen je preračun iznosa iz EUR u HRK, prema konverzacijskom tečaju, koji će biti prikazan u OLAP analizi prijenosa u financijsko knjigovodstvo kao i temeljnici prenesenoj u financijsko knjigovodstvo.
U slučaju unosa stranog IBAN-a unutar matičnog podatka djelatnika promijenjena je maska za unos te je omogućen unos inozemnih IBAN računa dužine do 30 znakova.
Uređen zadani prikaz postavki OLAP analize obračuna.
Registracija prisutnosti
Omogućena je opcija odabira da je događaj neaktivan te da se ne prikazuje u tablici, registraciji ili u evidenciji prisutnosti.
mojINFO
Omogućen prikaz podataka o korištenju sati u formatu hh:mm.
Dodan stupac s trajanjem svakog događaja u evidenciji prisutnosti.
ePoštar
Usluga Uvoz iz FIN sada se izvodi prema rasporedu pružanja usluge.
Fakturiranje
Prijelaz iz HRK na EUR kao domaću novčanu jedinicu
Unos računa / predračuna s datumom do 1.1.2023 domaća novčana jedinica je HRK, s datumom od 1.1.2023 nadalje je domaća novčana jedinica EUR.
Prikaz zbrojeva za račune / predračune s datumima prije i poslije 1.1.2023 je usklađeno s promjenom domaće novčane jedinice.
Priprema avansnih postavki iz otvorenih avansa je usklađena s promjenom novčane jedinice. Predujmovi u kunama mogu se koristiti i u računima od 1.1.2023.
Prilagođeni su standardni obrasci računa / predračuna promjeni domaće novčane jedinice.
Kod kopiranja računa / predračuna s datumima prije 1.1.2023 u one s datumima nakon 1.1. i u novčanoj jedinici HRK, automatski se promijeni u EUR i odgovarajuće preračunaju cijene i vrijednosti.
Nakon 1.1.2023 blagajnički primici za račune prije 1.1.2023 mijenjaju se iz HRK u EUR.
Kod unosa zavisnih troškova prodaje se na zapisu prije / nakon 1.1.2023 uzimaju u obzir vrijednosti zavisnih troškova u odgovarajućoj valuti.
Promijenjen je način pripreme PDF dokumenata na radnim stanicama Windows 11 s Version 22H2 OS build 22621, koji otklanja poteškoće na dokumentima s fontom Segoe UI.
Kod prijenosa predračuna u servisni nalog, prijenos je dopunjen na način da se prenosi naziv artikla 1 i naziv artikla 2 iz stavki predračuna u stavke materijala i usluga na servisni nalog.
Robno materijalno poslovanje
Na pretprijemima je uređeno bojanje zaključanih polja RUC PC, Prodajna cijena, RUC MPC i Maloprodajna cijena, obzirom na postavke modula.
Iz pripreme nove inventure je uklonjen izbor 'Stanje iz prometa'. Nova inventura se uvijek priprema po stanju iz prometa.
Dobavljači i kupci
Kupci – narudžbe kupaca; na više mjesta na kojima se kopiraju narudžbe, kopiraju iz/u predračuna ili šalju dalje u otpremu i/ili račun je dodana opcija vraćanja zadanog primatelja.
Kupci – nalozi za otpremu; na više mjesta na kojima se kopiraju nalozi za otpremu, kopiraju u predračun ili šalju dalje u račun je dodana opcija vraćanja zadanog primatelja.
Otklonjena je poteškoća kod slanja potvrde narudžbe e-poštom, u slučaju kada u zaglavlju narudžbe kupca nisu bili upisani neki podaci i nije se ispravno formirao sadržaj privitka e-pošte.
Upravitelj zadataka
Upravitelj zadataka - zadatak; na kartici obavještavanje smo povećali polje "elektronska adresa" na 500 znakova (sada se mogu upisati više e-mail adresa na koja se šalje zadatak). To se u cijelosti prikazuje u povijesti (kolona "e-adresa primatelja").
Servis
Otklonjena je greška "Conversion failed when converting from a character string to uniqueidentifier." kod dodavanja privitka u Privitak – naručitelj kada uređaj nema otvorenog fascikla.
Maloprodaja
Na maskama preko tipki F2, F5 i F8 je pojednostavljeno traženje podataka, uključujući * ispred riječi za traženje na početku tražene vrijednosti. Usklađeni su oblici i postavke polja u zaglavlju maske.
Kod prijenosa negotovinske otpremnice u gotovinu je uređeno da se uzima u obzir kvačica na opciji "Ispis kupca", također i za fizičke osobe, na ispisu računa.
Proizvodnja
Ispisi - Analize i ispisi izvršenog rada – Ostvarenje vremenskih normi po proizvodima;U podatke postavki ispisa je dodana opcija "isključi režijske operacije". Ukoliko je ta opcija odabrana kod izračuna stvarno ostvarene norme izrade proizvoda ne uzimaju se u obzir tehnološke operacije tehnološkog postupka proizvoda koje su definirane kao režijske ili imaju rok izrade određen na cjelokupnu količinu.
Ispisi - Kalkulacija po standardnoj sastavnici; uređena je vremenska optimizacija izvedbe kalkulacije. Sada se izvodi 3x brže nego ranije.
Kod knjiženja prijema i/ili utroška radnog naloga u robno materijalno poslovanje dodali smo kontrolu na svim "analitikama" (mjesto troška, nositelj troška, referent, analitika, analitika 1, analitika 2, analitika 3) određenim na vrstama prometa prijema i/ili izdavanja na koja se knjiženja odnose. Knjiženje se ne izvede, ako je "analitika" obvezna i nije definirana na radnom nalogu ili određena kao zadana na samoj vrsti prometa. Kontrole su uvedena na:
knjiženje u RMP (na radnom nalogu i tablici radnih naloga)
knjiženje izdavanja (u tablici radnih naloga)
serijsko knjiženje radnih naloga (u tablici radnih naloga i "automatskoj" proceduri)
serijsko knjiženje - podjela (u tablici radnih naloga)
knjiženje prijenosa (u tablici radnih naloga)
Knjiženje – radni nalozi; skladište proizvoda radnog naloga se sada predlaže iz artikla proizvoda ukoliko je u šifrarniku artikla ispunjen podatak o "skladištu proizvodnja", ako ga nema i dalje se predlaže skladište proizvoda postavljeno na knjizi radnih naloga. S promjenom proizvoda na radnom nalogu se automatski mijenja i skladište proizvoda radnog naloga. Na jednak način se skladište proizvoda radnog naloga predlaže na:
formiranju podređenih radnih naloga (iz tablice radnih naloga)
raspisivanju radnih naloga iz ispisa predviđenog utroška materijala
raspisivanje podređenih radnih naloga iz raspisa proizvodnje na planu proizvodnje
Preimenovanje sistema zaokruživanja kod formiranja narudžbi dobavljačima ili internih narudžbi iz "Naviše iz šifranta na artikli - stranke" u "Obzirom na vrstu naručivanja".
Ispisi - Ispisi i analize izvršenog rada - Analiza zastoja; na analizi zastoja uređeno je zbroj kratkih prijavljenih vremena zastoja (vrijeme manje od sekunde).
API
UpdateWorkOrderMasterData– napravljena je nova metoda za promjenu određenih podataka zaglavlja radnog naloga. S metodom možemo mijenjati podatke koji ne utječu na kalkulaciju radnog naloga. Na taj način se s promjenom podataka kalkulacije izvede i slanje podataka je brže nego s metodom ModifyWorkOrder. Metoda omogućuje promjenu podataka više radnih naloga odjednom.
Add/ModifyWorkOrder – u slučaju da u metodi ne navedemo skladište proizvoda, sada se skladište proizvoda na radni nalog upiše iz artikla proizvoda (ako je tamo definiran kao skladište proizvodnje).
Porez na dodanu vrijednost
Postavke modula: U sigurnosnom sustavu je dodan ključ "Postavke programa" kojim se daje dozvola za uređivanje postavki knjiga PDV-a. Predefinirano je da je uređivanje postavki onemogućeno.
Platni promet
Gumb Brisanje naloga: Dopunjena je obavijest koja se pojavi prilikom brisanja naloga koji imaju status Neoznačeni, a koji imaju izvor u Knjizi primljenih računa. Nakon potvrde brisanja prikaže se obavijest o mogućnosti prikaza popisa naloga. Ako se izabere NE za prikaz liste naloga, nastavi se postupak brisanja naloga. Ako se izabere DA prikaže se popis naloga u obliku Dnevnika. U Dnevniku je naveden redni broj naloga + projekt (veza s Knjigom primljenih računa). Izlaskom iz Dnevnika nastavlja se postupak brisanja.