Verzija 2022.15.001 od dana 24.10.2022

Obračun plaće i drugog dohotka

  • Obrasci i rekapitulacije:
    • Omogućen je odabir ispisa obrasca Zbrojni pregled isplata u EUR-ima. Iznosi u izvještaju preračunati su prema konverzacijskom tečaju (1 EUR=7,53450 HRK).
    • Omogućen je odabir ispisa obrasca Obrazac MPP-1 u EUR-ima. Iznosi u izvještaju preračunati su prema konverzacijskom tečaju (1 EUR=7,53450 HRK).
    • Omogućen je odabir ispisa obrasca GOD-DOP u EUR-ima. Iznosi u izvještaju preračunati su prema konverzacijskom tečaju (1 EUR=7,53450 HRK).
  • U obračunima plaće s valutom EUR, mjesecom obračuna 12/2022 i datumom isplate većim od 1.1.2023 nakon pripreme prijenosa u financijsko knjigovodstvo (običnog i naprednog) omogućen je preračun iznosa iz EUR u HRK, prema konverzacijskom tečaju, koji će biti prikazan u OLAP analizi prijenosa u financijsko knjigovodstvo kao i temeljnici prenesenoj u financijsko knjigovodstvo.  
  • U slučaju unosa stranog IBAN-a unutar matičnog podatka djelatnika promijenjena je maska za unos te je omogućen unos inozemnih IBAN računa dužine do 30 znakova.
  • Uređen zadani prikaz postavki OLAP analize obračuna. 

Registracija prisutnosti

  • Omogućena je opcija odabira da je događaj neaktivan te da se ne prikazuje u tablici, registraciji ili u evidenciji prisutnosti.

mojINFO

  • Omogućen prikaz podataka o korištenju sati u formatu hh:mm.
  • Dodan stupac s trajanjem svakog događaja u evidenciji prisutnosti.

ePoštar

  • Usluga Uvoz iz FIN sada se izvodi prema rasporedu pružanja usluge.

Fakturiranje

  • Prijelaz iz HRK na EUR kao domaću novčanu jedinicu
    • Unos računa / predračuna s datumom do 1.1.2023 domaća novčana jedinica je HRK, s datumom od 1.1.2023 nadalje je domaća novčana jedinica EUR.
    • Prikaz zbrojeva za račune / predračune s datumima prije i poslije 1.1.2023 je usklađeno s promjenom domaće novčane jedinice.  
    • Priprema avansnih postavki iz otvorenih avansa je usklađena s promjenom novčane jedinice. Predujmovi u kunama mogu se koristiti i u računima od 1.1.2023.
    • Prilagođeni su standardni obrasci računa / predračuna promjeni domaće novčane jedinice.
    • Kod kopiranja računa / predračuna s datumima prije 1.1.2023 u one s datumima nakon 1.1. i u novčanoj jedinici HRK, automatski se promijeni u EUR i odgovarajuće preračunaju cijene i vrijednosti.
    • Nakon 1.1.2023 blagajnički primici za račune prije 1.1.2023 mijenjaju se iz HRK u EUR.
    • Kod unosa zavisnih troškova prodaje se na zapisu prije / nakon 1.1.2023 uzimaju u obzir vrijednosti zavisnih troškova u odgovarajućoj valuti.
  • Promijenjen je način pripreme PDF dokumenata na radnim stanicama Windows 11 s Version 22H2 OS build 22621, koji otklanja poteškoće na dokumentima s fontom Segoe UI.
  • Kod prijenosa predračuna u servisni nalog, prijenos je dopunjen na način da se prenosi naziv artikla 1 i naziv artikla 2 iz stavki predračuna u stavke materijala i usluga na servisni nalog.

Robno materijalno poslovanje

  • Na pretprijemima je uređeno bojanje zaključanih polja RUC PC, Prodajna cijena, RUC MPC i Maloprodajna cijena, obzirom na postavke modula.
  • Iz pripreme nove inventure je uklonjen izbor 'Stanje iz prometa'. Nova inventura se uvijek priprema po stanju iz prometa.

Dobavljači i kupci

  • Kupci – narudžbe kupaca; na više mjesta na kojima se kopiraju narudžbe, kopiraju iz/u predračuna ili šalju dalje u otpremu i/ili račun je dodana opcija vraćanja zadanog primatelja.
  • Kupci – nalozi za otpremu; na više mjesta na kojima se kopiraju nalozi za otpremu, kopiraju u predračun ili šalju dalje u račun je dodana opcija vraćanja zadanog primatelja.
  • Otklonjena je poteškoća kod slanja potvrde narudžbe e-poštom, u slučaju kada u zaglavlju narudžbe kupca nisu bili upisani neki podaci i nije se ispravno formirao sadržaj privitka e-pošte.

Upravitelj zadataka

  • Upravitelj zadataka - zadatak; na kartici obavještavanje smo povećali polje "elektronska adresa" na 500 znakova (sada se mogu upisati više e-mail adresa na koja se šalje zadatak).  To se u cijelosti prikazuje u povijesti (kolona "e-adresa primatelja").

Servis

  • Otklonjena je greška "Conversion failed when converting from a character string to uniqueidentifier." kod dodavanja privitka u Privitak – naručitelj kada uređaj nema otvorenog fascikla.

Maloprodaja

  • Na maskama preko tipki F2, F5 i F8 je pojednostavljeno traženje podataka, uključujući * ispred riječi za traženje na početku tražene vrijednosti. Usklađeni su oblici i postavke polja u zaglavlju maske.
  • Kod prijenosa negotovinske otpremnice u gotovinu je uređeno da se uzima u obzir kvačica na opciji "Ispis kupca", također i za fizičke osobe, na ispisu računa.

Proizvodnja

  • Ispisi - Analize i ispisi izvršenog rada – Ostvarenje vremenskih normi po proizvodima;U podatke postavki ispisa je dodana opcija "isključi režijske operacije". Ukoliko je ta opcija odabrana kod izračuna stvarno ostvarene norme izrade proizvoda ne uzimaju se u obzir tehnološke operacije tehnološkog postupka proizvoda koje su definirane kao režijske ili imaju rok izrade određen na cjelokupnu količinu.
  • Ispisi - Kalkulacija po standardnoj sastavnici; uređena je vremenska optimizacija izvedbe kalkulacije. Sada se izvodi 3x brže nego ranije.
  • Kod knjiženja prijema i/ili utroška radnog naloga u robno materijalno poslovanje dodali smo kontrolu na svim "analitikama" (mjesto troška, nositelj troška, referent, analitika, analitika 1, analitika 2, analitika 3) određenim na vrstama prometa prijema i/ili izdavanja na koja se knjiženja odnose. Knjiženje se ne izvede, ako je "analitika" obvezna i nije definirana na radnom nalogu ili određena kao zadana na samoj vrsti prometa. Kontrole su uvedena na:
    • knjiženje u RMP (na radnom nalogu i tablici radnih naloga)
    • knjiženje izdavanja (u tablici radnih naloga)
    • serijsko knjiženje radnih naloga (u tablici radnih naloga i "automatskoj" proceduri)
    • serijsko knjiženje - podjela (u tablici radnih naloga)
    • knjiženje prijenosa (u tablici radnih naloga)
  • Knjiženje – radni nalozi; skladište proizvoda radnog naloga se sada predlaže iz artikla proizvoda ukoliko je u šifrarniku artikla ispunjen podatak o "skladištu proizvodnja", ako ga nema i dalje se predlaže skladište proizvoda postavljeno na knjizi radnih naloga. S promjenom proizvoda na radnom nalogu se automatski mijenja i skladište proizvoda radnog naloga. Na jednak način se skladište proizvoda radnog naloga predlaže na:
    • formiranju podređenih radnih naloga (iz tablice radnih naloga)
    • raspisivanju radnih naloga iz ispisa predviđenog utroška materijala
    • raspisivanje podređenih radnih naloga iz raspisa proizvodnje na planu proizvodnje
  • Preimenovanje sistema zaokruživanja kod formiranja narudžbi dobavljačima ili internih narudžbi iz "Naviše iz šifranta na artikli - stranke" u "Obzirom na vrstu naručivanja".
  • Ispisi - Ispisi i analize izvršenog rada - Analiza zastoja; na analizi zastoja uređeno je zbroj kratkih prijavljenih vremena zastoja (vrijeme manje od sekunde).

API

  • UpdateWorkOrderMasterData – napravljena je nova metoda za promjenu određenih podataka zaglavlja radnog naloga. S metodom možemo mijenjati podatke koji ne utječu na kalkulaciju radnog naloga. Na taj način se s promjenom podataka kalkulacije izvede i slanje podataka je brže nego s metodom ModifyWorkOrder. Metoda omogućuje promjenu podataka više radnih naloga odjednom.
  • Add/ModifyWorkOrder – u slučaju da u metodi ne navedemo skladište proizvoda, sada se skladište proizvoda na radni nalog upiše iz artikla proizvoda (ako je tamo definiran kao skladište proizvodnje).

Porez na dodanu vrijednost

  • Postavke modula: U sigurnosnom sustavu je dodan ključ "Postavke programa" kojim se daje dozvola za uređivanje postavki knjiga PDV-a. Predefinirano je da je uređivanje postavki onemogućeno.

Platni promet

  • Gumb Brisanje naloga: Dopunjena je obavijest koja se pojavi prilikom brisanja naloga koji imaju status Neoznačeni, a koji imaju izvor u Knjizi primljenih računa. Nakon potvrde brisanja prikaže se obavijest o mogućnosti prikaza popisa naloga. Ako se izabere NE za prikaz liste naloga, nastavi se postupak brisanja naloga. Ako se izabere DA prikaže se popis naloga u obliku Dnevnika. U Dnevniku je naveden redni broj naloga + projekt (veza s Knjigom primljenih računa). Izlaskom iz Dnevnika nastavlja se postupak brisanja.

Ispiši