Omogućen je odabir prikaza Analize stavki obračuna u EUR-ima. Iznosi u analizi preračunati su prema konverzacijskom tečaju (1 EUR=7,53450 HRK).
Proširen je prikaz polja Šifra na ispisu Evidencije primljenih obračuna.
Potvrda o isplaćenom drugom dohotku dopunjena je prikazom podataka o isplati dobiti.
Na ispisu rekapitulacije po vrstama obračuna vidljive su šifre vrsti obračuna iz grupa 8, 9 i 10.
Ispis rekapitulacije:
na vrstama obračuna dodana je mogućnost unosa prefiksa ispred obustava vrsti obračuna grupe 11
omogućen je unos prefiksa ispred šifre vrste obračuna primitaka u naravi u dijelu ispisa obustava primitaka u naravi
Evidencija prisutnosti:
u koraku 3 dodano je da se u slučaju kada imamo Referenta oni predlažu na vrstama obračuna.
prilikom dodavanja praznika u koraku 2 napravljeno je da se prekovremeni rad ne ispunjava.
dodana je mogućnost prijenosa podataka iz koraka 2 u korak 3 za administratora Evidencije prisutnosti u slučaju da je u postavkama Evidencije prisutnosti odabrana Priprema obračuna po organizacijskim jedinicama
U ostalim šifrarnicima:
dodan je novi izbor Vrste događaja
promijenjen je naziv „Vrste prisutnosti/odsutnosti“ u „Vrsta događaja“
Preimenovan je naziv „Grupa prisutnosti/odsutnosti“ u „Grupa događaja“.
Naziv „Vrsta obračuna za pripremu sati“ preimenovana je u „Povezivanje događaja s vrstama obračuna“.
Kadrovska evidencija
Na maski djelatnika dodana je ikona s mogućnošću dodavanja prve slobodne šifre djelatnika.
Prilikom prijelaza sa jednog djelatnika na drugog djelatnika otklonjene su poteškoće s osvježavanjem podataka vezanih uz registraciju prisutnosti.
Prilikom prijelaza sa jednog djelatnika na drugog djelatnika otklonjene su poteškoće s osvježavanjem polja „Naziv strukture organizacijske jedinice“.
U pregled jubilarne nagrade dodano je sortiranje po datumu.
Uređen je ispis proteklih događaja u danu – uključuje i događaje za dan za koji postavljamo upit.
Na ikoni Alati dodana mogućnost dodavanje kalendara REG. U šifarniku djelatnika opcija "Uređivanje šifre rasporeda" preimenovana je u "Dodavanje kalendara REG" te je dodana opcija odabira djelatnika čiji raspored želimo uređivati.
Registracija prisutnosti
Na pregledu tablice događaja djelatnika za određeni dan dodane su ikone za prelazak na sljedeći/prethodni dan.
Fakturiranje
Fakturiranje – tablica računa - uvoz podataka - dodana je opcija "uvoz zavisnih troškova prodaje"
izborni podaci su:
datum računa OD DO
datum isporuke OD DO
broj računa OD DO
šifra platitelja OD DO
šifra artikla OD DO
prikazuje se popis stavki iz računa koji imaju odgovarajuće uvjete
dodajemo primljeni račun i troškove podijelimo po stavkama
Kod pripreme e-slog puni se segment PDM gdje je zapisana "svrha transakcije".
Na masci za Ispis, pripremu predloška računa dodana je kvačica Dodaj sve povezane PDF otpremnice, koja kontrolira dodavanje već pripremljenih PDF dokumenata koji su vezani računom kao prilog e-računu. Otpremnice mogu biti iz NDK – Nalozi za otpremu, MP – Negotovinski računi ili SER – Servisni nalozi. Otpremnice moraju biti kreirane, inače se ne dodaju računu.
Otklonjena je greška kod uvoza knjižnih grupa – Artikli.
Na unosnom prozoru računa je pomaknut prikaz Skupne mase iz donjeg dijela na gornji dio forme kod podatka "Za plaćanje".
Otklonjene su greške kod pripreme eRačuna kada se u slučaju više referenci nisu zapisivale u pravilnom redoslijedu.
Robno materijalno poslovanje
U ispisu Analiza Nabave su prikazani također i zavisni troškovi po stavkama.
Manja dopuna je bila da se u okviru godine i dobavljača provjerava dupliciranje sadržaja zapisanog u polje Dokument također i za korisnike bez modula Maloprodaje.
U sistemima gdje se vodi maloprodaja u RMP je kod unosa novih vrsta prometa sljedeće pravilo: ako je vrsta prometa vezana na poslovnicu, šifra vrste prometa mora na početku šifre (lijevi dio) predstavljati šifru poslovnice.
Na unosu pretprijema - maloprodaja je predlaganje vrste prometa dopunjeno na sljedeći način: kod zamjene šifre poslovnice na tablici pri unosu pretprijema se vrsta prometa za unos predlaže na način, da se zamijeni lijevi dio šifre koji predstavlja poslovnicu s novom šifrom poslovnice iz glavnog filtera tablice.
Na alatu Punjenje mase u promet smo dodali mogućnost novog izračuna svih masa u prometu / pretprijemima.
Na tablici Popisne liste inventure (kartica Stavke), na masci za unos/uređivanje zapisa popisne liste i na ispisu Inventurna lista je novi stupac/podatak Rok trajanja određene serije artikla, izvor podatka je šifrarnik serije – artikla, ako je podatak u šifrarniku prazan biti će prazan i u tablici, masci za unos/uređivanja i na ispisu.
U stavke pretprijema kod unosa u retcima smo dodali podatak o iznosu zavisnog troška stavke.
Dobavljači i kupci
Knjiženje – nalozi za otpremu; tablica kod uvoza narudžbi kupaca u otpremni nalog je sada sortirana po sljedećem "ključu": godina narudžbe (max-min), knjiga narudžbe (max-min), broj narudžbe (max-min), stavka narudžbe (min-max).
Na narudžbama dobavljačima i primkama od dobavljača je dodana na cijeni funkcionalnost F6 s kojom se od cijene odbije porez koji je definiran na artiklu. Funkcionalnost je dodana na unosu u retcima i na novom unosu.
Na artiklu je uređeno punjenje polja Korištenje, kod uređivanja artikla se provjerava da li je artikl već u upotrebi. Ako je označeno polje Korištenje promjena tipa artikla je uvjetovana s tipom artikla sa zalihom, bez zalihe.
Otklonjena je poteškoća kada se u nekim slučajevima nisu ispisali svi podaci na ispisu narudžbe kupca.
Otklonjena je poteškoća kod predlaganja dodatnih analitika na stavkama narudžbe kupca upisanih preko F5.
Otklonjena je nepravilnost pri dodavanju stavke u slučaju kada se otvorila nova stavka i potom dodavala nova preko unosnog prozora. U nekim slučajevima je ostala stavka neispunjena.
Servis
Servisni nalozi:
Uređeno je osvježavanje stavki pri klikanju među karticama.
Brisanje artikala je sada neovisno od brisanja vrste naloga.
Brisanje vrste naloga je sada neovisno – ne briše stavke materijala i stavke usluge koje su bile zapisane iz vrste naloga kao normativ.
Maloprodaja
U postavkama programa je na kartici "Kartica povjerenja" nova postavka "Potvrda unosa", s kojom odredimo da li se kod izdavanja računa forma za unos kartice povjerenja poništava ili potvrdi. Zadana postavka je "potvrđeno", što znači da izbor moramo potvrditi s klikom na odgovarajući gumb. Ako postavka nije potvrđena jednostavno formu za unos KP zatvaramo s <esc> ili s <x> u desnom uglu forme, sve dok šifra stranke KP nije unesena. Kada je šifra KP unesena, unos moramo potvrditi ili poništiti na standardan način preko odgovarajućih gumbi.
Na unosu gotovinskih računa i bezgotovinske otpremnice je pored postojećih načina dodana mogućnost unosa kartice povjerenja preko gumba "Unos KP (F3)", sve dok se unos stavke nije započeo. Na taj način jednostavno pozovemo prozor za unos KP kada smo u novom računu i jednostavno pregledavamo artikle i cijene, ili smo odustali od unosa stavke i ponovno započeli s unosom stavke.
U šifrarniku "Poslovnica" je na "Dodatne postavke" nova postavka "Gotovinska prodaja – uzmi u obzir cjenik stranke", koji određuje da li se kod unosa stavke gotovinskog računa cijene predlažu iz cjenika stranke. Zadana postavka je "potvrđeno", što znači dosadašnje predlaganje cijena. Ako postavka nije potvrđena se kod gotovinske prodaje posebni cjenici i cijene stranke ne uzimaju u obzir, već se predlažu općenite cijene iz postavki poslovnice ili postavki programa.
U tablici negotovinske prodaje i prozoru za unos bezgotovinske prodaje je stalno omogućen pristup do privitka (otpremnice).
Otklonjena je greška kod uvoza XML-a kada se nije prepoznala porezna stopa.
Proizvodnja
Ispisi - kalkulacija po standardnoj sastavnici; dodali smo dva nova izborna parametra pripreme kalkulacije:
Odjel od do (odjel artikla)
Bez povezane šifre (ukoliko je uključeno, kalkulacija se napravi samo za artikle koji nemaju unesenu povezanu šifru ili je jednaka samoj šifri atikla)
eRegistrator
Uređena je poteškoća kada se u podatke o digitalnim certifikatima nisu zapisivali znakovi u nelatiničnom pismu.
Artikli
U tablici Cjenici artikala su dodani podaci o šifri i nazivu konsignanta iz artikla.
F8 - ispis naljepnica - dodali smo traženje cijena iz cjenika kod dodavanja artikla pred samo ispisivanje na papir.
Izvještavanje Intrastat HR:
dodali smo novi čvor podataka o deklarantu u XML na oba toka robe
na unosni prozor izbornih podataka dodali smo šifru deklaranta
Na kartici artikla je na datumskom polju Datum od u glavi tablice uređeno automatsko punjenje datuma s 1.1. knjižne godine.
Skupni šifrarnici
Prešifriranje podataka – Uređeno je prešifriranje i šifri šifrarnika u Knjizi pošte.
Šifrarnik država je dopunjen s dodatnim podacima: Naziv države na engleskom jeziku, cestovna oznaka države, troznamenkasta oznaka države.
Polje Naziv države je prošireno na 60 mjesta.
Stranke
Izvoz - Izvoz stranaka - Dodani su podaci kontakata za izvoz: Mobilni telefon, Spol, Napomena, Ime, Prezime, Redni broj kontakta.
Lokacije – Uređen prikaz podatka "Regija", koji je unesen u šifrarniku pošta, u labeli.
API
Add/ModifyInvoice, Add/ModifyProformaInvoice, Add/ModifyOrder, Add/ModifyDispatchAdvice - dodavanje/mijenjanje platitelja djeluje također ako je sigurnosno ovlaštenje dodijeljeno preko grupe operatera.
Get/Add/ModifyInvoice - na sve tri metode je dodan podatak o blagajniku <CashierID>.
GetItems – otklonjene su poteškoće zbog kojih se u odgovoru nije prikazivalo podataka o stranim nazivima artikla (node ItemTitlesLanguage).
Porez na dodanu vrijednost
Tablica – Prijenos plaćanja - Dodana je kontrola obveznog unosa podatka Razdoblje Od i Do. Ispravljena je funkcionalnost prijenosa plaćanja na tablici.
Tablica - Dodana je kontrola pri brisanju dokumenata. Program prikaže upozorenje ako za dokument postoje poveznice do drugih modula.
Prozor za unos - Dodana je kontrola brisanja redaka. Program prikaže upozorenje ako postoje poveznice do drugih modula.
Financijsko knjigovodstvo
E-kompenzacije: Prilikom knjiženja se uzima u obzir datum dokumenta, a ne datum obrade.
Pregled knjiženja: Prikaz naziva privitka sada prikaže samo naziv dokumenta.
Pregled kartice: Prikaz naziva privitka sada prikaže samo naziv dokumenta.
Posredno knjiženje: Prikaz naziva privitka sada prikaže samo naziv dokumenta.
Uvoz podataka - Preimenovane su mogućnosti izbora.
Osnovna sredstva i sitni inventar
Obračuni i inventura - Inventura - Popisna lista: Dodana je mogućnost ispisa podatka iz dodatnih polja 1 i 2, koja se aktivira preko izbornika Osnovna sredstva/Postavke. Polje se može koristiti za unos starih inventurnih brojeva. Sadržaj polja postavlja korisnik.
Obračuni i inventura - Inventura - Unos: Na tablici inventure su dodana polja Dodatno polje 1 i 2, te su oba uključena u podatke koji se izvoze u Excel.
Obračuni i inventura - Inventura - Unos/Ispravak zapisa: Dodana je kontrola prilikom pohrane podataka. U slučaju promjene stvarne količine u odnosu na knjiženu količinu, obavezan je izbor u polju Status (status inventure). Potrebno je izabrati između inventurnog manjka, inventurnog viška ili otuđenja.
Obračuni i Inventura - Inventura - Inventurni elaborat – ažuriran je ispis obavijesti. Na pristupnom prozoru je dodana opcija izbora ispisa sadržaja dodatnih polja (Dodatno polje 1 i 2). Ako se izabere ispis dodatnih polja ispiše se sadržaj u dodatnim recima.
Obračuni i Inventura - Inventura - Kontrolni ispis inventure - Na pristupnom prozoru je dodana opcija izbora ispisa sadržaja dodatnih polja. Ako se izabere ispis, sadržaj se ispiše u dodatnim recima.
Platni promet
Priprema naloga za plaćanje - ispis naloga za prijenos:
dodana je mogućnost novog izbora pomoću kojeg se može birati između dvaju osnovnih ispisa: Zbirni nalog za prijenos i ispis na engleskom Payment order. Ako postoji pripremljena kopija osnovnog ispisa, i taj će se ispis prikazati na tom izboru. Program pamti zadnji izabrani ispis.
ispis Zbirni nalog za prijenos je premješten iz ispisa u kodu programa na QRD ispis.
Pripremljen je novi ispis Payment order koji ima sve naslovne retke prevedene na engleski jezik i koji je po sadržaju kopija osnovnog ispisa Zbirnog naloga za prijenos.
Dodan je novi gumb Obrasci. Nakon potvrde otvori se tablica ispisa preko kojih možemo iz osnovnih ispisa pripremiti ispis prilagođen korisniku.
Knjiga primljenih računa
Veza PRAC-RMP: Ispisi - Pregled po primkama i Pregled po računima
Polje Broj dokumenta – za zavisne troškove je u tom polju prikazan broj primke
Dodan je stupac s nazivom dobavljača
Stupci u tablici su preimenovani
Dopunjen je izračun u stupcu Iznos s PDV-om koji se ne odbija
Pregled po primkama:
Polje Broj dokumenta – za zavisne troškove je u tom polju prikazan broj primke,
Polje Vezni dokument - za zavisne troškove je u tom polju prikazan broj pretprijema
Filter Vrsta prometa je uvijek otključan za filtriranje
Dodan je podatak o Datumu primke iz RMP
Pregled po računima:
Dodan filter za filtriranje računa po sadržaju (račun za robu, osnovna sredstva, trošak, zavisni trošak ..)
Veza PRAC-RMP – Tablica primki: dopunjeno je djelovanje gumba Popravite zapis RMP na način da se promjena koja je napravljena na zavisnom trošku u RMP-u prikaže u tablici za povezivanje primljenih računa.
Primljeni račun - dodana je tablica na kojoj su prikazane sve veze s dokumentima nabave koji su na računu. Tablica je dostupna na prvom prozoru gdje se nalaze opći podaci o računu i na prozoru Knjiženje i porezi.
Uvoz e-računa: prilikom uvoza e-računa se prepoznavanje dobavljača obavlja i po dodatnim poreznim brojevima
Veza PRAC-RMP: Unos zavisnih troškova – Unos zavisnih troška u RMP-u je omogućen i na prvom prozoru računa (gumb Upiši zavisni trošak) – osim postojećeg na prozoru Knjiženje i porezi)
Veza PRAC-RMP: Pripremljena je optimalizacija otvaranja prozora Unos zavisnih troškova.
Knjiženje i porezi - Račun sa samooporezivanjem: ako se naknadno doda redak poreza sa samooporezivanjem u gornjoj tablici, automatski se upiše redak i u donjoj tablici (Izlazni računi).
Knjiženje i porezi – Tablica s knjiženjima – onemogućeno je mijenjanje veličine stupaca u tablici.
Veza PRAC-RMP – Tablica primki: dopunjeno je djelovanje gumba Popravite zapis RMP na način da se promjena koja se napravi na primkama u RMP-u, ažurira i u tablici za povezivanje primljenih računa.
Veza PRAC-RMP: Pregled po primkama: Dopunjena je pretraga zavisnih troškova po broju dokumenta na način da se upisom broja primke dobiva informacija o povezanom zavisnom trošku. Prije promjene je pretraga radila na osnovi broja pretprijema.