Verzija 2022.07.001 od dana 09.05.2022

API

  • GetOrderStatus – vremenska optimizacija metode.
  • Get/Add/ModifyWorkOrder – dodan je novi podatak <WorkOrderLatestEndDate> (najkasniji rok izrade).

Općenito

  • Ispravljen je prikaz logotipa unutar modula Putnih naloga i loko vožnje i Registracije prisutnosti.

Obračun plaće i drugog dohotka

  • Šifrarnik vrste obračuna
    • Omogućeno određivanje šifre načina isplate u slučaju neoporezivih vrsta obračuna (grupa 8 ili 9).
    • Omogućeno određivanje isplate na račun stranke u slučaju obustava (grupa 10).
  • Prijenos u platni promet
    • Omogućena isplata obustave na zadani račun stranke – preduvjet je izbor stranke na stavci obračuna te uključivanje nove postavke u šifrarniku vrsta obračuna.
  • Dopunjena procedura za pripremu JOPPD obrasca u različitim situacijama obračuna plaća koje prelaze mjesečnu osnovicu za obračun doprinosa.

Kadrovska evidencija

  • Omogućen proizvoljni izbor djelatnika u postavkama svih OLAP analiza iz modula Kadrovska evidencija.

Registracija prisutnosti

  • Uređeno djelovanje sigurnosnog sustava za izravan pristup do evidencije prisutosti i evidencije bolovanja i drugih odsutnosti.
  • Otklonjene su poteškoće alata za zajedničko dodavanje događaja kod upotrebe filtera.

mojINFO

  • Radna ploča
    • Pripremljene najčešće korištene kartice s funkcijama.
  • Evidencija prisutnosti
    • Omogućen brzi unos događaja u stvarnom vremenu.
    • Uređen prikaz naziva događaja u padajućem izborniku događaja.
    • Omogućen jednostavniji prijelaz na prethodni ili sljedeći dan.
  • Prijava odsutnosti
    • Omogućeno je prikaz samo vrsti odsutnosti koje se potvrđuju.
    • Ažuriran prikaz podataka o preostalom godišnjem odmoru.
    • Uređena prijava odsutnosti u razdoblju u kojem već postoji prijava odsutnosti koju je voditelj odbio.
  • Kadrovska dokumentacija
    • Uređen pregled kadrovskih dokumenata.
    • Omogućeno učitavanje dokumenata u osobnu mapu zaposlenika.

Dobavljači i kupci

  • Narudžbe kupaca – obrade, prijenos narudžbe u radne naloge; dodana je nova opcija kod prijepisa napomene iz narudžbe u radni nalog. Dodana je opcija »ne prepisuj«, ako je odabrana, u radni nalog iz narudžbe se ne prenese napomena u zaglavlju / podnožju radnog naloga.
  • Kod unosa narudžbe kupaca / naloga za otpremu za prodaju robe na daljinu EU u polje vrsta posla za Intrastat se predlaže šifra 12 (Izravna trgovina s privatnim potrošačima). Također je to napravljeno kod pripreme narudžbe / naloga za otpremu iz predračuna i API metoda AddOrder i AddDispatchAdvice.
  • Kod kopiranja narudžbe kupaca / naloga za otpremu kopira se i podatak šifra lokacije.
  • Na unosnom prozoru stavke narudžbe dobavljaču su dodani podaci dobavljača.
  • Otklonjena je nepravilnost na gumbu VIES za EU stranke koje proizlaze iz države EU s troznamenkastom oznakom ID za PDV.
  • Optimizirano djelovanje Pregled artikli – zalihe, cijene (F8).
  • Optimizirano djelovanje Artikli – izbor – unos količine (F5).

Proizvodnja

  • Šifrarnici – materijalna sastavnica, tehnološko-materijalna sastavnica; uređeno je zadano sortiranje tablice sastavnica.
  • Knjiženje – radni nalozi; na podatke glave radnog naloga dodan je novi podatak »Najkasniji rok izrade«.
  • Knjiženje – radni nalozi, funkcija »prijenos«; dodana je mogućnost uključivanja opcija »upozorenja« na radnim nalozima, koje smo uključili u prijenos (na kooperaciju).
  • Knjiženje – kooperacija; ažurirana je tablica traženja radnih naloga u tablici izdavanja i prijema u/iz kooperacije. Tablica radnih naloga sada pamti zadnje odabranu knjigu i zadnje odabrane statuse, predlaže najvišu godinu u okviru izabrane knjige.
  • Knjiženje – plan proizvodnje; kod raspisa proizvodnje je u slučaju združivanja po šifri artikala moguće upisati polje »dokument«, koje se prenese u polje narudžbe radnog naloga.
  • Knjiženje – plan proizvodnje; u tablici plana se zbrajaju količine prikazanih stavki (naručeno, za izradu, rezervirano).

Raspoređivač zadataka

  • Otklonjene su poteškoće s novom komponentom za komprimiranje podataka (ZIP).

Fakturiranje

  • Kod unosa računa za prodaju robe na daljinu EU u polje vrsta posla za Intrastat se predlaže šifra 12 (Izravna trgovina s privatnim potrošačima). Također je to napravljeno kod pripreme računa iz predračuna i API metodi AddInvoice.
  • Moguće je postaviti da se PDF print računa / predračuna automatski pohrani u fascikl.
  • Uređeno je otvaranje dokumenata iz dokumentacijskog sustava na traci u računima i predračunima koji nemaju dozvolu mijenjanja podataka.
  • Otklonjena je poteškoća kod fiskalizacije računa s iznosom za plaćanje 0.
  • Otklonjena je greška na gumbu VIES za EU stranke koje proizlaze iz država EU s troznamenkastom oznakom ID za PDV.
  • Optimizirano djelovanje Pregled artikli – zalihe, cijene (F8).
  • Optimizirano djelovanje Artikli – izbor – unos količine (F5).

Financijsko knjigovodstvo

  • Dnevne obrade - Predujmovi – Zatvaranje predujmova: Pripremljeno je ispravno predlaganje otvorenih stavaka predujmova u slučaju izmjene stranke  za koju se priprema zatvaranje.  
  • Alati – Zatvaranje stavaka: Ako se kod zatvaranja stavaka koriste konta koja imaju postavljene dodatne analitike, prilikom zatvaranja stavaka će se, shodno Postavkama programa, predlagati postavljene analitike.  
  • Brzi pregled – Pregled otvorenih stavki – kod detaljnog pregleda (Brzi pregled – otvorene stavke - konta) uklonjen/skriven je gumb Detaljno. Ostao je gumb Detaljno – otvoreno (koji je prikazivao isti sadržaj kao i prethodni gumb). Na brzom pregledu otvorenih stavaka – stranke smo kod ispisa Dospjelo, Nedospjelo, u postavkama ispisa, dodali mogućnost izbora Saldo različit od 0. Time je omogućen ispis samo stavaka koje imaju saldo.
  • Postavke programa – uklonjena je kartica - Veza PDV – kartica je uklonjena jer više nije u uporabi.

Knjiga primljenih računa (novi modul*)

  • Sigurnosni sustav na tablici računa: 
    • Dopunjen je sigurnosni sustav na način da se, u tablici s prikazom računa, za knjigu za koju nemamo dozvolu, polje Knjiga računa oboji crvenom bojom. U tom slučaju su svi gumbi neaktivni (Unesi zapis, Novi unos iz, Izmijeni zapis, Izbriši zapis, Uvoz, Izvoz, Ispisi)
    • OLAP: za obje analize je dodana mogućnost izbora Knjige. Moguće je izabrati samo knjige za koje imamo dozvolu.
    • Pregled veza do dokumenata nabave - po računima:  Dodan je novi ključ sigurnosnog sustava: PRAC – PRIMLJENI RAČUNI, tablica: Pregled veza po računima.
    • Pregled veza do dokumenata nabave - po primkama:  Dodan je nov ključ sigurnosnog sustava: PRAC – PRIMLJENI RAČUNI, tablica: Pregled veza po primkama.
    • Desni klik na tablici: Otključavanje i storno u FIN i PDV:  Dodan je novi ključ sigurnosnog sustava: PRAC - PRIMLJENI RAČUNI, tablica: Otključavanje FIN i PDV. Nakon postavljanja sigurnosnog sustava potrebno je zatvoriti tablicu kako bi se postavka osvježila.
    • Desni klik na tablici: Revizijski trag: Dodan je novi ključ sigurnosnog sustava: PRAC - PRIMLJENI RAČUNI, tablica: Revizijski trag
  • Revizijski trag – ispis revizijskog traga: pripremljen je prijevod ispisa i unos iznosa na računu (dodan je razdjelnik za tisućice i oznaka novčane jedinice).
  • Priprema knjiženja iz RMP-a - polje Opis – prilikom povezivanja računa s primkom, u određenim situacijama, se nisu ispravno upisali podaci u tom polju. Sada je omogućen upis u formatu šifra vrste prometa -broj dokumenta/godina.
  • Priprema knjiženja iz potvrđivanja – pripremljene su dodatne kombinacije pripreme knjiženja iz potvrđivanja na način da se dio konta i analitika prenosi iz potvrđivanja, a dio iz postavki knjižnih grupa u Knjizi primljenih računa.
  • Brisanje primke iz računa – uklonjeno je upozorenje koje je omogućivalo ispravak iznosa računa prilikom brisanja.

Osnovna sredstva

  • Uvoz podataka - uvoz podataka po izabranoj specifikaciji iz Excel datoteke – Uređivanje tablice i kontrola uvoza:
    • Upis podataka se potvrđuje s Enter-om. Pomicanje po tablici je omogućeno korištenjem smjernih tipki. Kretanje po poljima koje je moguće uređivati je od lijeva prema desno. Kada se potvrdi zadnje polje zadnjeg stupca, program se pozicionira na prvo polje prvog retka tablice.
    • Šifra lokacije ili amortizacijske grupe – ako se šifra ne nalazi u pripadajućem šifraniku, gumb za dodavanje lokacija i amortizacijskih grupa se oboji crvenom bojom (greška nije kritična – upozorenje a ne zabrana unosa).
    • Prilikom zamjene šifre i izborom odgovarajućeg šifrarnika (stranke, analitike), promijeni se i pripadajući naziv. Ako se šifra izbriše, izbriše se i naziv.
    • Opis – ako je Datum promjene u tablici veći od datuma koji je unesen u Postavkama programa, u polju Poslovno razdoblje od, u polje opis se upiše riječ Nabava. U suprotnom se upiše Početno stanje. U ranijim verzijama se uvijek upisivalo Početno stanje.
    • Kontrola već napravljenog uvoza – za program je kritična greška ukoliko inventarni broj već postoji. Uvoz neće biti moguć.
    • Nakon promjene podataka u tablici program provjerava ispravnost i u skladu s promjenom mijenja opis greške u kontrolnom stupcu. Kontrolu je moguće pokrenuti i preko gumba Kontrola.
    • Ispravak greške koja se pojavljivala prilikom mijenjanja rednog broja podataka u stupcima.
  • Obračun amortizacije pri smanjenju vrijednosti: Napravljena je dorada obračuna amortizacije kod smanjenja vrijednosti na način da se odvojeno obračunava obračun amortizacije nabavne vrijednosti i smanjene vrijednosti. Obračun amortizacije smanjenja vrijednosti će se zaključiti kada ispravak vrijednosti smanjenja bude jednak smanjenju nabavne vrijednosti osnovnog sredstva. Pri unosu smanjenja vrijednosti osnovnog sredstva koje se već amortizira je potrebo unijeti nabavnu vrijednosti i ispravak vrijednosti smanjenja s obzirom na koeficijent već knjižene amortizacije.
  • Obračun amortizacije pri smanjenju ili povećanju vrijednosti kada ima više zapisa s povećanjem ili smanjenjem vrijednosti u istom mjesecu. Pripremljena je dorada kojom se, osim datuma promjene, uzima u obzir i redni broj zapisa iz kojeg se preuzima nabavna vrijednost povećanja ili smanjenja nabavne vrijednosti koja je osnova za obračun amortizacije. Datum povećanja ili smanjenja vrijednosti moraju biti ispravno kronološki uneseni.  
  • Šifrarnik Reversa: Na tablici reversa je osim šifre stranke dodan i naziv stranke, a pored šifre zaposlenog ime i prezime zaposlenog. Za prikaz naziva iz pripadajućih šifrarnika je potrebno u tablici reversa postaviti nova polja.

Ispiši