Verzija 2020.12.001 od dana 04.09.2020.

Kadrovska evidencija

  • Omogućeno automatsko povezivanje dokumenta s događajem u slučaju pripreme dokumenata neposredno iz tablice događaja.

Obračun plaće i drugog dohotka

  • Poboljšan odabir godine i mjeseca obračuna na svim OLAP analizama.
  • Omogućena automatska podjela stavki obračuna po analitikama prilikom prijenosa iz posrednog u neposredni unos.
  • Ispravljen prikaz sadržaja u slučaju slanja obračunskih listova putem elektronske pošte.
  • Ispravljeno predlaganje samo aktivnih vrsti obračuna prilikom unosa stavki u posredni unos, neposredni unos ili korak 3. evidencije prisutnosti.
  • Dodano upozorenje u slučaju odabira neaktivne vrste obračuna.
  • U tablicu potvrđivanje odsutnosti je dodano polje Datum prijave.

Registracija prisutnosti

  • Vrste događaja
    • Omogućeno određivanje bez zaokruživanja vremena dolaska i odlaska na razini pojedinog događaja.
  • Ispravljeno zaokruživanje u slučaju vremena dolaska na 15 ili 30 minuta
  • Ispravljen prikaz greške u slučaju kada je odlazak upisan prije dolaska.

mojInfo

  • Kadrovska dokumentacija
    • Prazne mape djelatnika više se ne prikazuju.

Robno materijalno poslovanje

  • Knjiženje
    • Temeljnica nabave, izdatnica
      • Ispravljena je pogreška u knjiženju temeljnice u slučaju kad se ovisni troškovi pretprijema proknjiže kao naknade. To je uočeno u slučajevima kada je prvo knjižena izdatnica, a zatim prijem. To je također dovelo do neotključavanja tablice zavisnih troškova, što je sada riješeno.

Maloprodaja

  • Knjiženje
    • Pretprijem​
      • Cijene (kalkulacija) na artiklima s količinom 1 automatski su se preračunale prilikom uređivanja zapisa, a ne samo prilikom novog unosa ili klikom za ponovni izračun. Ovaj je problem riješen u ovoj verziji.
        • Bezgotovinska prodaja
          • Ispravljena je pogreška prilikom unosa otpremnice koja se javila u zadnjoj verziji u slučaju kada nema poveznice na robno-materijalno poslovanje
      • Inventure
        • Optimizirana je pripreme inventura kako bi se što je skratilo vrijeme izrade inventura i inventurnih listova.

Fakturiranje

  • Sigurnosni sustav "PRODAJA-Izmjena naziva artikala" sada je moguća i kod kreiranja predračuna (na obrascu za unos retka i na unosu retka) te kod brzog unosa računa. Isto vrijedi i za AddInvoice i ModifyInvoice API metode.

Općenito

  • Ažurirana komponenta za proračunsku tablicu QRD obrasca (u cijelom iCentru). Tablica sada također omogućava dodavanje/ uklanjanje stupaca i podešavanje širine pojedinih stupaca.

API

  •  PostDispatchAdvice metoda u slučaju naloga za otpremu gdje svi redovi sadrže količinu za otpremu = 0, pa se otprema zatvara bez knjiženja na RMP i / ili FAK.

Financijsko knjigovodstvo

  • Plaćanje - prilikom obrade Priprema za plaćanje dodana je kontrola tako da plaćanja koja sadrže samo podatke o modelu a bez poziva na broj  se neće zatvoriti.

Knjiga primljenih računa

  • Razgraničenja - pri knjiženju razgraničenja u glavnoj knjizi bilježi datum izvršenja zadnjeg dana razdoblja kojem račun pripada.

Platni promet

  • Omogućena priprema naloga za povrat sredstava kupcu iz odobrenog kredita, neiskorištenog predujma, veće uplate od izdane fakture.

Ispiši