Verzija 2021.02.001 od dana 01.02.2021.

Kadrovska evidencija

  • Pripremljena OLAP analiza fluktuacije djelatnika.

Obračun plaće i drugog dohotka

  • Omogućena automatska provjera postavki obračuna (iznos olakšice, najniža i najviša osnovica za doprinose, najniži i najviši iznos naknade plaće…)
  • OLAP analiza obračuna
    • Ispravljen prikaz osnovice i poreza na dohodak prema novim stopama koje vrijede od 01.01.2021.
  • Obrazac JOPPD
    • Ispravljena priprema obrasca u slučaju neisplate plaće odnosno naknadne isplate.

Registracija prisutnosti

  • Dopuna Ispisa prikaza salda sati na način da se na dnu ispisa prikaže prozor koji sadrži sve događaje i saldo sati svakog događaja za određeno razdoblje.
  • Omogućen novi način uzimanja u obzir vremena pripreme za rad koji za razliku od postojećeg načina, koji vrijedi za prvi dolazak i zadnji odlazak u danu, vrijedi za sve događaje u danu.

Terminal za registraciju prisutnosti

  • Omogućeno predlaganje događaja na temelju događaja prethodnog dana.

Knjiga primljenih računa

  • Primljeni računi – Napomena – potvrđivanje računa – Odbijanje više računa; komentar koji se upiše prilikom grupnog odbijanja računa se prenese u polje Napomena na kartici Računi.
  • Uvoz e-računa eslog 2.0. – dopunjen je unos iznosa – po potrebi se popunjava i Ukupni iznos s PDV-om.
  • Primljeni računi - Unos: Dodano je polje Tip reference (moguć je izbor HR, RF ili NRC). Za stranku iz Hrvatske, automatski se popunjava polje HR. Za stranku iz inozemstva, automatski se popuni polje RF. Automatski uneseni podatak se može izmijeniti.
  • Primljeni računi – Unos: sadržaj polja Originalni br. se prenosi u polje Poziv na broj. Pri tome se obavi i čišćenje podataka na način da se u polju Poziv na br. ne pojavljuju nedozvoljeni znakovi i slova. Umjesto kose crte se unese znak minusa. Dužina poziva na broj je 22 znaka, od čega je 20 numeričkih znakova i dva znaka minus. U poljima Model i Poziv na broj je postavljena kontrola ispravnosti zapisa. Kontrola funkcionira kao upozorenje, a ne kao zabrana unosa, te je moguće unijeti pogrešan podatak. Pravila su drugačija za model RF, kod kojeg su dozvoljena mala i velika slova od A-Z (po UFT-8). Crtice, razmaci i drugi znakovi nisu dozvoljeni. Za modele 99 i NRC se ne unosi poziv na broj, polje za unos je zaključano  (označeno sivom bojom).

Financijsko knjigovodstvo

  • Dnevne obrade
    • Plaćanje: gumb Preračun deviznih iznosa. Potrebno je unijeti Šifru tečajne liste. Navedeno polje je prazno prilikom prvog ulaska u unosni okvir. Potvrdom odabrane šifre tečajne liste, postavka će biti pohranjena za navedenog korisnika. Kod sljedećeg ulaska na preračun ponudit će se zadnje unesena šifra tečajne liste. Jednako vrijedi i za podatak Vrsta tečajne liste, uvijek će se ponuditi Srednji tečaj i ta postavka će biti pohranjena za navedenog korisnika. Na prozoru je prikazan tečaj s 6 decimalnih mjesta. Koristi se isti tečaj i prilikom preračuna i na tablici.
    • Plaćanje: potvrdom gumba Preračun deviznih iznosa unese se podatak o nazivu tečajne liste i tečaju na dan.  Time je dopunjena obavijest nakon preračuna podataka.

Platni promet

  1. Nalozi za plaćanje - novi gumb Zamjena računa:
  • Na tablicu je dodan novi gumb "Zamjena računa", kojim radimo zamjenu računa za naloge koji su u statusu označeni i neoznačeni:
    • za nalogodavca – platitelja (pripremljeni nalozi po platitelju)
    • za primatelja (pripremljeni su nalozi po primatelju)
    • za zaposlenika (pripremljeni nalozi po aktivnim zaposlenicima)
    • na IBAN dobavljača koji ima IBAN kod iste banke kao što je platiteljeva (nalozi kod kojih na nalogu kao banka primatelja nije navedena banka nalogodavca - platitelja, a postoji na popisu banaka primatelja)
  • Zamjena IBAN-a je moguća na sljedeće načine:
    • izabrana trenutna banka na novu trenutnu banku (1:1)
    • više izabranih trenutnih banaka na jednu novu banku (N:1)
    • po oznaci banke (šifrarnik banaka: SAOPBanke) – zamjena ide na prvu banku iz popisa s jednakom oznakom: za HR je oznaka prvih 7 znamenaka IBAN-a
  • Izbor "iz računa" uzima sve račune, aktivne i neaktivne.
  • Izbor "na račun" uzima samo aktivne račune.
  • Ažuriranje naloga u tablici se izvodi pri svakom izboru ili promijeni.
  • Prilikom pristupa u prozor u tablici su prikazani nalozi za plaćanje koji imaju osnovni filter na statusu  "Označeni" i "Zamjena računa platitelja ".
  • U tablici su obojani modrom bojom računi za zamjenu koji se s obzirom na odabrani postupak trenutno nalaze na nalogu i koji će biti zamijenjeni.
  • Zelenom bojom su obojani računi na koje će se izvesti zamjena.
  • Ako u koloni Na račun nema podataka, to znači da stranka nema otvorenog računa na izabranoj banci ili da nalog ne odgovara uvjetima zamjene.
  • Iz zamjene su isključeni svi inozemni računi.
  • Na tablici se nalazi kolona Aktivan. Kada je polje označeno znači da je račun aktivan, neoznačeno polje znači da je neaktivan. U tom slučaju cijeli redak će biti obojan crvenom bojom. Potvrdom gumba Zamijeni promijene se upišu u tablicu PPRacuniZamenjava kao arhiv zamjena. 

2.Nalozi za plaćanje: BIC/SWIFT

  • Na nalogu za plaćanje se nalazi polje BIC/SWIFT banke, koji se prepiše iz podataka o bankovnom računu/IBAN-u stranke platitelja i primatelja.
  • Polje se samo prikaže iz  podataka o bankovnom računu, nije moguć unos.
  • Šifra namjene se unese iz izvora podataka (Primljeni računi - novi), promjenom IBAN-a ne mijenja se polje Šifra namjene.

3.Nalozi za plaćanje - gumb Brisanje naloga

  • Na prozoru za brisanje naloga je dodana mogućnost brisanja neoznačenih naloga koji imaju definiran Tip naloga. 

Artikli

  • Metodama AddItems, ModifyItems i GetItem su dodane četiri nove dodatne osobine artikala te odgovarajuće kontrole
  • Praćenje promjena četiriju novih dodatnih osobina artikala je dodano u revizijski slijed artikla
  • Na prikazu planiranja zaliha (F7- planiranje zaliha) je omogućen pregled pripadnosti pojedinom radnom nalogu za podatke o skidanju sa zaliha koji su povezani s radnim nalogom VRP (za koje radne naloge po više nivojskoj strukturi je predviđena uporaba namijenjena).
  • Artikli – oznake; dodana su dva nova podatka na kartici Oznake: Verzija i Nacrt.
  • Artikli – dodana je nova kartica »MIT« s podacima o artiklima koji su vezani uz program »MIT – Orkester«. Kartica je dostupna samo preko aktivacije kroz postavke.

Web.API

  • Izrađena je nova metoda GetWorkShopTool preko koje možemo dobiti podatke o alatima tehnoloških operacija.
  • Izrađena je nova metoda GetWorshopWorker preko koje dobivamo podatke o zaposlenicima koji su uključeni u proizvodnju. Dobivaju se samo podaci o zaposlenima bitnima za proizvodnju i za prijavu radnika na MES sisteme.
  • Dopunjena je metoda GetOrder, koja sada prikazuje sve datumske podatke zaglavlja i redaka narudžbe.
  • Dopunjene su metode GetWorkOrder i ModifyWorkOrder, koje sada omogućuju prikazivanje (uređivanje) podataka o proizvodima radnih naloga (ako su postavljenje za rad s više proizvoda po jednom radnom nalogu).

Fakturiranje

  • Dopunjena je priprema financijskog odobrenja kod avansnih stavki. Po novom, avansne stavke se prepišu i odgovarajuće povežu za sljedeće obrade.
  • Kod knjiženja u financijsko knjigovodstvo (FK) u povezana knjiženja se zapiše "Događaj DK za zatvaranje", a ne općeniti događaj.
  • Dopune pripreme e-sloga 2.0
    • Za prijenos preko ZZI na HR za podatak EndpointID, po novome se upiše porezni broj bez prefiksa HR
    • Ispravljena razlika izračunatog PDV-a u zbirnim podacima po stopama
  • U eRačunima oblika UBL 2.1 po europskih normativima popunjava se oznaka TaxPointDate.

Narudžbe dobavljačima i narudžbe kupaca

  • Narudžbe kupaca i nalozi za otpremu
    • Ispravljen je ispis narudžbe kupaca kod "Gotovinske prodaje" kada se nisu prikazivali  QRD uzorci ispisa.
    • Ispravljen je problem kod pripreme odobrenja u godinu različitu od predložene. Po novome se može pripremiti odobrenje i u novoj poslovnoj godini.
  • Narudžbe dobavljačima i preuzimanja
  • Na narudžbama dobavljačima smo dodali mogućnost unosa/izbora vrste narudžbe, vrste referentnog dokumenta i datuma referentnog dokumenta. Podaci se koriste za pripremu eNarudžbe.
  • Pri izvozu narudžbe u eSlog je moguće pripremiti narudžbu oblika jednostavne narudžbe 1.1. ili eNarudžbe 2.0.
  • Priprema narudžbe dobavljačima
    • Dodana je mogućnost da se potvrđene/nepotvrđene narudžbe kupaca i narudžbe dobavljačima razmatraju odvojeno.
    • Dodana je mogućnost izbora više skladišta za pripremu podataka. Skladišta se biraju iz tablice.
    • Dodana je mogućnost prijedloga dobavljača iz zadnje narudžbe. Uzimaju se u obzir narudžbe iz svih knjiga.
    • Na tablici postoji mogućnost prikaza samo količine za narudžbu koja je različita od nule.
  • Alati
    • Priprema narudžbe dobavljačima
      • Dodana je mogućnost da se potvrđene/nepotvrđene narudžbe kupaca i narudžbe dobavljačima razmatraju odvojeno.
      • Dodana je mogućnost izbora više skladišta za pripremu podataka. Skladišta se biraju iz tablice.
      • Dodana je mogućnost prijedloga dobavljača iz zadnje narudžbe. Uzimaju se u obzir narudžbe iz svih knjiga.
      • Na tablici postoji mogućnost prikaza samo količine za narudžbu koja je različita od nule.

Robno materijalno poslovanje

  • Knjiženje
    • Pretprijem
      • Na unosnoj formi pretprijema dodana su sljedeća polja:
        • Otpremnica: dozvoljen je unos teksta do 30 znakova. Podatak je vidljiv i na tablici pretprijema, ako se desnim klikom i odabirom Izaberi stupac postavi stupac Otpremnice na tablicu.
        • Privitak: standardni alat za rad s privicima preko koje imamo mogućnost dodavanja dokumenata.
    • Intrastat​
      • Pri unosu dokumenata je dodan gumb "Kontrola Intrastat". Aktivacija gumba prikaže tablicu redaka dokumenata kojima nedostaju podaci za Intrastat  izvješćivanje. Gumb je vidljiv ako na dokumentu postoje redci na kojima nedostaju podaci za Intrastat. 

Maloprodaja

  • Šifarnici
    • Vrste prometa
      • U šifrarnik je dodano polje »Šifra vrste dokumenta« za unos/izbor vrste dokumenta koji se koriste pri pohrani dokumenata u dokumentacijski sustav eR. Polje je dodano i u izvoze/uvoze podataka šifrarnika. Predefinirana postavka je »S – Stranke«. Izbor je aktivan samo ako postoji licenca za napredne funkcionalnosti eR.
  • Knjiženje
  • Bezgotovinska prodaja
    • Dodana je standardna oznaka za rad s privitcima. Privitak se dodaje pri ispisu, nema mogućnosti osnovnog dodavanja privitaka. Aktivne su samo opcije »Otvori« i »U fascikle«. 
  • Uvoz podataka iz ručnih terminala
    • Uvoz podataka iz terminala se dopunio tako da se dodala mogućnost ažuriranja i spajanja uvezenih podataka. Nova postavka na formi uvoza »Ažuriraj/spoji retke«. Ako je postavka potvrđena, kod unosa novog dokumenta spajaju se podaci na nivou šifre artikala i serije. Ako se radi o postojećem dokumentu uvezeni dokumenti se dodaju na postojeće retke, na nivou šifre i serije artikla. Aktivnost je moguća pri unosu primki i predračuna.
  • Ispis POS računa, kod postavke "Sastavnice - neposredni izbor", pravilno se ispiše cijena i vrijednost postavke sastavnice.

Ispiši