Verzija 2023.09.001 od dana 25.09.2023

Saop

  • Otklonjena je poteškoća kod potpisivanja PDF dokumenata.
  • Ažurirano je djelovanje komponente za prikaz tablica, kada se u nekim slučajevima nisu prikazivale sve stavke tablice.

Obračun plaća i drugog dohotka

  • Ispisi obrazaca IP1, NP1 i IO1 prilagođeni su novom Pravilniku o sadržaju obračuna plaće, naknade plaće, otpremnine i naknade za neiskorišteni godišnji odmor. link na upute
  • Ispis obračunskog lista prilagođen je novom Pravilniku o sadržaju obračuna plaće, naknade plaće, otpremnine i naknade za neiskorišteni godišnji odmor. link na upute
  • Na ispisu obračunskog lista otklonjena je poteškoća s prikazom IBAN-a djelatnika kraćih od 21 znaka.
  • Obrazac RAD-1G
    • Obrazac za 2022. godinu prikazuje se u valuti HRK.
    • Obračun plaće 12/2022 koji je obračunat u EUR-ima kod pripreme obrasca se preračunava u HRK.
    • Uređeni su upiti za prikaze podataka u tablicama 3., 4., 5. i 6.
  • Analiza mjesečnih suma:
    • U analizu su dodana polja Mjesečna suma (šifra), Mjesečna suma (naziv), Stvarni sati, Norm. sati, Neto iznos i Iznos.
  • Ažuriranje šifrarnika
    • Dodane su postavke za kopiranje prijevoda obračuna.
    • Promijenjen je izgled forme u Odabir korisnika na koje prenosimo sustav.
    • Dodane su postavke Odaberi sve i Poništi sve.
  • Omogućeno je slanje dokumenta OPZ – Evidencija prisutnosti na e-mail djelatnika zajedno s obračunskom listom. Dokument prije slanja mora biti pohranjen u eRegistratoru.

​Kadrovska evidencija

  • Šifrarnik djelatnika:
    • Kartica Plaće - dodano je novo opće polje Zabrana prekovremenog rada.
    • U tablici djelatnika dodan je stupac Zabrana prekovremenog rada.
    • Otklonjene su poteškoće sa ikonom Izračun prethodnog radnog staža u situaciji kada ne postoji veza sa Kadrovskom evidencijom.
  • Na svim skupinama događaja djelatnika dodan je prikaz po jedinicama organizacijske strukture.
  • Dodana su dva stupca u svim preglednicima događaja djelatnika Šifra jed. org. strukture i Naziv jedinice org. strukture.
  • Omogućen je izračun prethodnog radnog staža za sve djelatnike.

Obračun putnih naloga

  • Omogućeno je knjiženje evidencijskih troškova prikazanih unutar putnog naloga.

mojINFO

  • Dodan je izbornik ocjenjivanja:
    • Unos ocjena - ovisno o organizacijskoj strukturi, voditelji mogu unositi ocjene za svoje djelatnike.
    • Moje ocjene - za pojedino razdoblje ocjenjivanja djelatnik može vidjeti kriterije, opise kriterija te na kraju razdoblja ocjenjivanja za svoje ocjene.
  • Objedinjeni prikaz podataka o djelatniku: Šifra-Prezime Ime

Registracija prisutnosti

  • Omogućeno je dodavanje zajedničkog događaja pod uvjetom da djelatnik u  danu već ima upisan odabrani događaj.
  • Prilagođen je rad filtera u slučaju da se uzastopno upisuju dva događaja.
  • Prilagođen je rad filtera u slučaju da su stvarni sati 2x veći od dnevnog rasporeda sati.
  • Prilagođen je rad filtera u slučaju da Stvarni sati traju jedan puni raspored sati i još pola dnevnog rasporeda.
  • Otklonjene su poteškoće kod osvježavanje događaja u slučaju noćne smjene.
  • Otklonjene su poteškoće kod osvježavanja događaja prilikom pomicanja strelicama po danima unutar podataka o djelatnicima.
  • Prilagođen je prijenos pauze u evidenciju prisutnosti u slučaju kada se pauza evidentira na dan kada nemamo redovan rad.

Radni nalozi

  • Radni nalozi za koje su knjiženi prijemi proizvoda sada omogućavaju dodavanje novih materijala, radnika, strojeva ili ostale troškove te omogućavaju dodatno knjiženje izdavanja dodanih materijala.

Fakturiranje

  • Knjiženje - računi, predračuni: obnovljen je grafički prikaz unosnih forma računa i predračuna. link na upute 
  • Otklonjene su poteškoće kod zaokruživanja plaćanja računa koje su imale za posljedicu nepravilno prikazan status plaćanja.
  • Usklađen je zapis veza predračuna na račun bez obzira na proces povezivanja predračuna na račun.

Robno materijalno poslovanje

  • Pretprijemi – u tablici je za vrstu prometa uređen prikaz podataka s obzirom na upisan broj prikazanih podataka.
  • Temeljnica nabave, utroška:
    • Dopunjen je podprogram Pregled neproknjiženih dokumenata s tim, da se vrste prometa, koje nemaju potvrđene postavke "Knjiženje temeljnice zaliha" ne uključuju.
  • Analiza prometa – u slučaju prikaza podataka po FIFO je uređen prikaz Vrijednosti prijema po FIFO metodi.
  • Pretprijem - maloprodaja:
    • U programu Masovna promjena cijena su postavke za kreiranje zapisnika dopunjene na način da se uzima u obzir postavka kalkulacija pojedinih poslovnica. Ako vrijede postavke zaključanih kalkulacija NC ili PC njih nije moguće birati. Također vrijedi da ako je tip dokumenta zapisnik mijenjaju se samo MPC s PDV-om.
  • Otklonjena je poteškoća kada se s promjenom konta nije pravilno prikazivao izbor tipa skladišta.

Dobavljači i kupci

  • Promijenjen je način dodavanja platitelja. Po novom se polje platitelj uvijek ispuni. Ako nije ispunjen na stranci puni se podatak jednak naručitelju. Na postojećim dokumentima sa instalacijom nove verzije se podaci automatski napune s platiteljem.
  • Na OLAP Analizi na narudžbi kupaca su odgovarajuće napunjeni podaci o Platitelju.
  • Na OLAP Analizi otpremnih naloga su odgovarajuće napunjeni podaci o Platitelju.
  • Kupci – narudžbe kupaca; mogućnost postavke automatskog zaokruživanja naručene količine:
    • Na postavkama knjige narudžbi kupaca dodana je nova postavka "Preračun količine naručivanja" s tri moguće opcije: bez (zadano; u tom slučaju vrijede postavke programa), pakiranje ili pakiranje (2).
    • U slučaju uključenog preračuna količina se na stavci pri unosu količine ta automatski zaokruži na količinu "punog pakiranja" s obzirom na podatak količina pakiranja ili količina pakiranja 2 na artiklu.
    • Ukoliko postoji u šifrarniku artikl - stranka (za artikl iz stavke i stranku iz naručitelja) postavka cjelobrojnog naručivanja s minimalnom količinom i korakom, taj podatak ima prednost ispred količine pakiranja ili količine pakiranja 2.
    • Gore opisan sistem funkcionira kod izbora artikala iz tablice "Artikli - izbor - unos količina" (F5), ne funkcionira na drugim načinima pripreme stavki narudžbe (također ne preko API metode unosa narudžbe).
    • Kontrola količina glede na podatak artikli - stranke ili pakiranja se izvodi također na gumbu "potvrdi" i/ili "Zatvori" narudžbe kupaca; tu se pojavi upozorenje i pitanje da li će se količine preračunati ili ne.
  • Narudžbe kupaca, otpremni nalozi: načine plaćanja sada možemo upisati i na dokumente s negativnim iznosom za plaćanje.
  • Narudžbe kupaca, otpremni nalozi: pri kopiranju dokumenta kopiraju se i načini plaćanja i blagajnik.
  • Narudžbe kupaca, otpremni nalozi: izvršenje plaćanja dokumenta je obavezan podatak (više ga se ne može brisati).
  • Kupci - narudžbe kupaca, gumb "Briši izabrane" u tablici stavki narudžbe; funkciju "Briši izabrane" u slučaju narudžbe kupca povezanog s predračunom nije moguće koristiti.
  • Kupci - narudžbe kupaca, otpremni nalozi; dodana je kontrola usklađenosti iznosa dokumenta i iznosa načina plaćanja već pri prvoj potvrdi dokumenta.
  • Kupci - narudžbe kupaca, otpremni nalozi; ukoliko je metoda plaćanja dokumenta "po narudžbi/otpremi", i u pregledniku "načina plaćanja" aktivirana preko tablice narudžbi kupaca ili otpremnih naloga, program ne dozvoljava brisanje svih načina plaćanja dokumenta i potvrdu takvog unosa.
  • Kupci - otpremni nalozi; u slučaju fakturiranog otpremnog naloga i promjene podataka na načinima plaćanja izlaz preko gumba "zatvori" na otpremnom nalogu je onemogućen (funkcionira samo izlaz preko "odustani" ili "potvrdi").
  • Kupci - otpremni nalozi; zbirno fakturiranje otpremnih naloga koji sadrže načine plaćanja nije više moguće.
  • Narudžbe kupaca, otpremni nalozi; u slučaju plaćanja po narudžbi/otpremi je unos blagajnika obavezan u svim kombinacijama unosa dokumenta.
  • Dobavljači - primke od dobavljača; pri knjiženju primke u RMP/Maloprodaja program više ne kontrolira upis serije na stavkama s količinom prijema 0.

Saop – Delphi

  • Zamijenjena je komponenta za ispisivanje, koja poboljšava funkcioniranje matričnih pisača.

Praćenje kvalitete

  • Ispisi - ocjenjivanje dobavljača; artikli, koji imaju u šifrarniku artikli - stranke u trenutku izvršenja ocjenjivanja dobavljača uključenu opciju "isključeno iz ocjenjivanja", u ocjenjivanje nisu više uključeni.

Maloprodaja

  • Knjiženje u Blagajničko poslovanje - kod prijenosa podataka u BP se formira format sati 'hh:mm:ss', ne glede na postavke operacijskog sustava.

Proizvodnja

  • Promjene vezane na projektne radne naloge (radni nalozi po kojima se proizvode različiti proizvodi):
    • Izračun cijene prijema proizvoda (postavka na knjizi radnog naloga) nije više vezana isključivo na "cijenu po cjeniku", sada se može postaviti i sistem cijena s obzirom na kalkulaciju radnog naloga.
    • Prijem proizvoda po radnom nalogu sada će proizvode projektnog radnog naloga zaprimati također po cijeni iz kalkulacije radnog naloga (i po planskoj cijeni).
    • Usklađivanje proizvodnih cijena funkcionira sada također i za projektne radne naloge za koje sistem izračuna proizvodne cijene i određeno je po sistemu glede na kalkulaciju radnog naloga.
  • Knjiženje - radni nalozi; serijsko knjiženje radnih naloga kada nije uključeno praćenje rada radnika i kada nije uključeno praćenje troškova kooperacije iz prijema iz kooperacije sada na pokalkulaciju radnih naloga dodaje također i troškove rada, radne stanice i kooperacije.
  • Kooperacija - Izdavanje u kooperaciju, pozivanje operacija na stavke izdavanja u kooperaciju (te Ispisi – kooperacija – popis kooperantskih operacija); uključivanje/isključivanje filtera "samo operacije nezaključenih RN" sada odmah osvježi zadatke u tablici.
  • Grafičke promjene unosnih formi:
    • postavke programa,
    • knjige radnih naloga.
  • Knjiženje prijema proizvoda radnog naloga za kojeg se vodi zaliha po serijama s funkcijom "knjiženje RMP" sada na podatku o seriji pravilno ispuni datum (prvog) prijema. 

eRegistrator

  • Otklonjena je poteškoća pri slanju dokumenata u eArhiv - Mikrografija.

Artikli

  • Artikli - na gumb Ispis je dodan novi izbor pregleda, Konti artikala. Otvara se maska postavki filtera, koja nam omogućuje postavljanje filtera i pristup do tablice podataka artikala i konta artikala. Tablica sama po sebi omogućuje sortiranje i filtriranje unutar skupa prikazanih podataka.
  • Obavezna polja - u izbor obaveznih polja maske artikala je dodano polje Masa po jedinici u kg. U slučaju uključene postavke se pri kontroli uzimaju u obzir svi tipovi artikala osim O – Provizija, R – Resurs, S – Usluga i A – Avans, kod kojih mora biti vrijednost > 0.

API

  • GetGiftVoucher - napravljena je metoda za dobivanje podataka o poklon bonovima.
  • GetItems - izborni parametar recordDtModifiedFrom sada uzima u obzir datum promjene svih povezanih podređenih tabela artikala. Podatak <ItemLastModifiedFrom> predstavlja maksimalni datum promjene osnovne i svih povezanih podređenih tabela artikala.
  • Metode Get/Add/ModifyDispatchAdvice imaju dodan novi sklop podataka (čvor <DispatchAdviceLinePallets>) preko kojeg se jednostavno dobije/upiše/mijenja podatke o SSCC kodovima paleta stavki otpremnog naloga.
  • BankAccount - ADD, GET, UPDATE: Dodana je mogućnost pregleda ili upisa podataka o SDD suglasnosti, datumu suglasnosti, datumu dospijeća SDD i oznake SDD Fakturiranje.
  • Nova verzija metode GetCustomerPrices_V2 omogućuje sada pozivanje podataka o cijenama, popustima i rabatima za više artikala za jednu stranku istovremeno.
  • GetElectronicDevices – Napravljena je metoda za dobivanje podataka o elektronskim uređajima.
  • Dopunjena je metoda PostReceivingAdvice: pri knjiženju prijema od dobavljača se postojanje serije artikala na stavkama s količinom prijema 0 više ne kontrolira.
  • Dopunjena je metoda Add/ModifyReceivingAdvice – metoda omogućuje upis stavke prijema vez definirane serije artikla.
  • Dopunjena je metoda PostDispatchAdvice u slučaju proizvodnog načina rada:
    • Metoda se može izvesti također nad otpremnim nalogom danim "u komision".
    • Metoda se može izvesti također nad otpremnim nalogom koji nema upisan datum potvrde.
    • Pri knjiženju otpremnog naloga preko metode se usluge upisane na otpremnom nalogu sada također označe da su bile »otpremljene«.
  • Dopunjena je metoda GetOrder - metoda sada uvijek vraća podatak <PaymentMethod>.

Porez na dodanu vrijednost

  • Obračuni – Prijenos Plaćanja: Za račune koji se evidentiraju po obračunu po naplaćenim naknadama, klikom na prijenos plaćanja, uključuju se i prenose i zakašnjela plaćanja. Takva plaćanja se evidentiraju u prvo slobodno (otključano) razdoblje.

Financijsko knjigovodstvo

  • Izvještaji - ispis Izvještaj po kontima – kumulativno – Prilikom izračuna izvještaja s uključenim knjiženjima iz Posrednog knjiženja (uključena opcija Posredno knjiženje) knjiženja se prikažu i na ispisu (do sada su bila uključena samo u tablici).  
  • Ispisi i pregledi - Ostali ispisi – Plaćena realizacija po referentima: Pripremljen je ispis kojim je omogućen pregled realizacije po referentima za plaćene račune. Za ispravan prikaz neto iznosa, konta poreza moraju imati oznaku  "Konto poreza".
  • Dnevne obrade - Kompenzacije:
    • Uređeno je brisanje naloga u Platnom prometu (odobrenja) prilikom knjiženja kompenzacije.
    • Na knjiženim kompenzacijama je uređen prikaz kompenziranih stavaka na strani dobavljača.
  • Posredno knjiženje: Ispravljen je redoslijed pomicanja po zaslonu prilikom knjiženja plaćanja s vezom. Nakon pomaka iz polja Veza pokazivač se postavi u odgovarajuće polje za unos iznosa. 
  • Posredno knjiženje: Ispravljena je poteškoća kod prikaza pogrešnog salda konta pri knjiženju.

Osnovna sredstva i sitni inventar

  • Pripremljena je dopuna programa kod otuđenja osnovnog sredstva. Eventualni istodobni unos datuma otuđenja i promjena rezidualnog dijela ne zahtjeva posebno pohranjivanje promjene svakog od ta dva podataka. Pohranom se uvaže oba podatka te se ispravno obračuna amortizacija koja se izračunava prilikom otuđenja.
  • Brisanje iz knjige: 
    • Pristupom u alat (Alati/Brisanje iz knjige) izbor šifre osnovnog sredstva je neaktivno. Aktivira se izborom oznake Brisanje osnovnog sredstva ili SI.
    • Brisanje OS ili SI unesenih nakon izabranog datuma unosa - dodana je kontrola osnovnog sredstva unesenog iz drugog programa, kao i kontrola jeli račun u statusu neknjiženo.
    • Prije brisanja je dodan ispis u logu s oznakom hoće li se zapis brisati iz knjige osnovnih sredstava ili ne (modro i crno obojeni zapisi se brišu, crveno obojani ne).  
  • Tablica osnovnih sredstava i sitnog inventara: dodana je opcija zamrzavanja prva tri stupca s lijeve strane. Pomakom pokazivačem u desno, ta tri stupca se ne pomiču. Uključivanje ili isključivanje opcije zamrzavanja stupaca je dostupna u dodatnom meniju tablice desnim klikom miša. Ako su stupci zamrznuti, pozadina tih stupaca se oboji žutom bojom.   
  • Kontrola polja Komponente i nadogradnje prilikom unosa ili popravljanja. Polje se oboji crvenom bojom, te postoji kontrola i blokada gumba Potvrdi u sljedećim slučajevima:
    • Ako izabrana šifra osnovnog sredstva već ima upisano osnovno sredstvo koje je nadogradnja drugom osnovnom sredstvu program upozorava: "Izabrana šifra je sastavni dio drugog osnovnog sredstva."
    • Ako je osnovno sredstvo izabrano kod druge šifre osnovnog sredstva program upozori: "Osnovno sredstvo je nositelj nadogradnje." 
    • Ako je osnovno sredstvo i izabrana šifra nadogradnje ista: "Osnovno sredstvo ne može biti istodobno i nositelj i nadogradnja."
    • Ako se tip osnovne šifre (osnovno sredstvo) razlikuje od tipa nadogradnje (sitni inventar): "Tip nadogradnje nije jednak tipu osnovne šifre."
  • Dopuna ispisa inventurnog elaborata:
    • Broj mjesta iznosa i zbrojeva je povećan na 8.000.000.000,00
    • Količina bez decimalnih mjesta
  • Naljepnice:
    • Dopuna upozorenja u poljima lokacija od-do, MT od-do, NT od-do, Referent od-do, OS od-do. Ako unesena šifra ne postoji ili je u statusu  neaktivno, polje će se obojati crvenom bojom. Šifra u polju 'do' se preslika iz šifre u polju 'od', ako je polje 'do' prazno. 
    • Uklonjen je izbor opcije 'Izbor sa stanjem po lokacijama s ograničenjem po analitikama' te je usklađeno djelovanje kao i kad bi opcija bila izabrana. To bi značilo da program ponudi u ispis broj naljepnica s obzirom na ograničenje po unesenim analitikama.  
  • Knjiga osnovnih sredstava i sitnog inventara:
    • Izborom Nadogradnju nadodaj osnovnoj šifri izvještaj prikaže nadogradnju kao specifikaciju osnovne šifre. Vrijednost osnovne šifre uključuje nadogradnju.
    • Veza nadogradnje i osnovne šifre se može izvesti kod istog tipa sredstva (osnovno sredstvo/sitni inventar).
  • Obračun amortizacije: priznavanje i upis šifre lokacije po istim pravilima koje vrijede za ostale analitike (promjena se evidentira kod obračuna amortizacije za sljedeći mjesec).
  • Obračun amortizacije: dodan je uvjet da se amortizacija obračunava ako je sadašnja vrijednost prije obračuna različita od 0,00.

Platni promet

  • Platni promet – Priprema naloga za plaćanje: 
    • U šifrarniku Stranke -kartica Bankovni računi – kartica Dodatno – dodan je izbor "Odvojena datoteka za strane račune stranaka". Ako je označen transakcijski račun platitelja pripremit će se odvojena datoteka s plaćanjima za stranke (primatelje) koji imaju domaći račun (oznaka države računa je HR) i odvojena datoteka s plaćanjima za stranke (primatelje) koji imaju strani račun (oznaka države računa je <>HR).
    • Na tablici je dodan novi filter s obzirom na oznaku države računa stranke primatelja plaćanja:
      • Svi: nema ograničenja
      • Domaći: filter na oznaku države računa = HR
      • Strani: filter na oznaku države računa <> HR
    • Priprema naloga za plaćanje u datoteku - priprema XML: Ako je na računu platitelja označeno "Odvojena datoteka za strane račune stranaka" pripremit će se odvojena datoteka za domaće i odvojena datoteka za ino stranke, s obzirom na oznaku države u nazivu transakcijskog računa.  
  • Priprema naloga za plaćanje: Kod pripreme naloga za banku ING BANK će se u XML datoteci, kao referenca, popuniti podatak o pozivu na broj. Ako poziv na broj nije naveden u nalogu se uzima podatak iz svrhe plaćanja. Ako se naloga za isplatu odnosi na zaposlenika, u XML datoteci se prvo popuni podatak o svrsi plaćanja, a potom poziv na broj.

Primljeni računi

  • Uvoz e-računa: dodana je mogućnost da se prilikom uvoza e-računa prenese na račun TRR, koji je naveden u XML datoteci.
  • Obnovljeni primljeni računi – Primljeni račun - Knjiženje i porezi: Na primljeni račun je dodana oznaka jeli račun obračunat po naplaćenoj naknadi. Podatak se predlaže na osnovu prethodnih postavki, moguće ga je ručno promijeniti. Pri prijenosu računa prenese se oznaka u modul PDV-a.
  • Uvoz eračuna – u redu čekanja ePoštara je dodan stupac Iznos računa.
  • Uvoz eračuna - u redu čekanja ePoštara je dodan stupac Vrsta dokumenta.
  • Uvoz eračuna – u redu čekanja ePoštara se, uz odgovarajuću postavku, prenosi datum prijema iz podataka Vrijeme unosa koji se nalazi u tablici reda čekanja ePoštara.
  • Tablica primljenih računa - gumb Pošalji u platni promet: kod masovnog prijenosa naloga za plaćanje je dodana kontrola kojom se provjerava odgovara li iznos naloga za plaćanje iznosu računa. Na prozoru za masovni prijenos računa u platni promet je dopunjeno predlaganje broja računa od – do tako da se predlaže redni broj najnižeg neposlanog računa.
  • Obnovljeni primljeni računi: gumb Dokumenti nabave - Popravi zapis: Prikaz podataka je pripremljen tako da se uvažavaju unakrsni šifrarnici koji su postavljeni u modulu RMP.
  • Račun – Kartica prijemi – Unos zavisnih troškova: Ispravljena je greška koja se pojavljivala u slučaju filtriranja podataka po stupcu Broj pretprijema u tablici pretprijema.
  • Obnovljeni primljeni računi: Uvoz e-računa: prilikom uvoza e-računa, račun dobiva status Potvrđen kada je u cijelosti povezan na otpremnice. Ako se potom veza ukloni status računa se promijeni u status U pripremi. Na računu je moguće zaključavanje računa.
  • Obnovljeni primljeni računi: Unos računa preko – Ručni unos, Uvoz e-računa, API: kod predlaganja broja dana plaćanja na računu uzima se u obzir neto dani od datuma koji je postavljen na dobavljaču.
  • Obnovljeni primljeni računi: interni šifrarnik otpremnica se u tablicama preimenovao na način da se kao vrsta dokumenta ne nalazi više izraz Otpremnica već Primka.
  • Obnovljeni primljeni računi: Tablica primljenih računa: Ispravljena je greška do koje je dolazilo prilikom desnog klika na izboru Pregleda postavki.
  • Obnovljeni primljeni računi: Šifrarnici - Uvoz troškova: Ispravljena je greška koja se pojavljivala kod izbora Uvoza troškova.
  • Obnovljeni primljeni računi - Šifrarnici - Uvoz analitika (eslog 2.0.) - Dodatne pozicije -> omogućeno je da se navode mjesta u XML-u odakle se upisane vrijednosti preuzimaju. 
  • Obnovljeni primljeni računi: Primljeni račun - Knjiženje i porezi – Ispravljena je greška kod zapisivanja zavisnih troškova u stranoj novčanoj jedinici u RMP-u.
  • Obnovljeni primljeni računi: Uvoz eračuna: Ispravljena je greška koja se pojavljivala u slučaju kada se pri uvozu e-računa povezuje primljeni račun s dokumentima nabave.
  • Obnovljeni primljeni računi: Primljeni račun - Dokumenti nabave: Na gumbu Detalji je omogućen detaljniji pregled redaka koji pripadaju pojedinoj primci.
  • Ispisi - Pregled po primkama: Ispravljena je greška koja se pojavljivala pri otvaranju pregleda
  • Obnovljeni primljeni računi - Uvoz iz Excela: Ispravljena je greška koja se pojavljivala pri uvozu Excel datoteke u slučaju različitih jezičnih postavki na SQL poslužitelju.
  • Tablica primljenih računa: uređen je unos novog računa na način da, ako se ne izaberu ugovori, na računu se ne popuni podatak Tip ugovora.

Ispiši