Verzija 2022.11.001 od dana 01.08.2022

Obračun plaće i drugog dohotka

  • Omogućena je priprema OLAP Analize stavki obračuna na stranom jeziku.
  • Na postavkama obračuna dodana je mogućnost odabira šifre valute koja će se koristiti u obračunu plaće.
  • Na ispisima obračunskih dokumenata djelatnika (obračunska lista, obrasci IP1, NP1, IO1, OP/OTP) omogućeno je dvojno iskazivanje iznosa u HRK i EUR.

Obračun putnih naloga

  • Omogućen je sigurnosni sustav prema karticama putnih naloga: Analitika i napomene, Obračun, Izvještaj, Evidencijski troškovi.
  • Omogućeno je automatsko otvaranje fascikala unutar kojih možemo pohranjivati veći broj dokumenata za svaki pojedini putni nalog.

Kadrovska evidencija

  • Uklonjeno je upozorenje pri uređivanju šifrarnika djelatnika u slučaju da u postavkama nije bila postavljena veze s obračunom plaće i drugog dohotka.

Registracija prisutnosti

  • Omogućeno je dodavanje zajedničkog događaja, u slučaju da se vremenski ne preklapaju, čak i ako je događaj dana već snimljen. Ako u danu imamo zabilježen samo početak događaja, u tom slučaju ukupni događaj se ne dodaje.
  • Omogućen je ispis prilikom unosa zajedničkog događaja.
  • Dodan je stupac prekovremeni rad u tablici događaja djelatnika po danima. Prekovremeni rad se istovremeno isključuje iz stupca trenutnog stanja.
  • Dodan je stupac prekovremenog rada u kumulativnu tablicu djelatnika.
  • Promijenjen je način prikaza sati u koloni Predviđeni sati i Dnevni plan sati - podaci se prikazuju u formatu sati: min. Za prikaz podataka u tablici u ovom formatu kliknite desnom tipkom miša i odaberite Zadano u tablici.

mojINFO

  • Na ekranu Prijava odsutnosti dodan je Kalendar gdje djelatnik može vidjeti sve svoje odsutnosti.
  • U slučaju odabira drugog jezika prevode se nazivi izostanaka, nazivi događaja i razlozi izvanrednog dopusta.
  • Dodaci u sklopu Prijave odsutnost/Vrste odsutnosti - dodan klizač, popravljen je filter odabira djelatnika kao i prikaz odabranih djelatnika u slučaju promjene prikaza mjeseca.
  • Ispravljen prikaz naziva događaja u Mjesečnoj tablici evidencije u slučaju prisutnosti i pauze istog dana. Otklonjene su poteškoće s prikazom klizača na Mjesečnoj evidenciji ekrana.

API

  • Na API metodama AddItems i ModifyItems u requestu uklonjena je kontrola obaveznosti elementa FastCode.
  • GetCO – izrada nove namjenske metode za dobivanje podataka o narudžbama kupaca i servisnim nalozima za programsku opremu upravljanja opskrbnim lancima Barkawi.
  • PostalCode - Add, Get, Modify - Dodana je oznaka <Region>, koja označava podatak Regija u šifrarniku poštanskih brojeva. Location - Get - Dodana je oznaka <Region>, koja vraća podatak iz šifre pošte na regiji, ako je ispunjen.
  • Kod upotrebe metode ModifyProformaInvoice je omogućeno mijenjanje predračuna ako je datum izvan postavki knjižnog razdoblja.

Artikli

  • U tablici artikala (F2, F5, F8) dodan je stupac "Bruto težina". U tablici artikala (F2) dodan je stupac "Količina u dodatnoj JM".
  • Otklonjena je poteškoća kada se u nekim slučajevima nije otkrilo da će se s uvozom promijeniti podaci artikala.

Dobavljači i kupci

  • Preimenovan je termin 'Zakupni ugovori' u 'Ugovor za dijelne isporuke'. Otklonjena je nepravilnost kod kontrole skladišta pri prijelazu iz kartice Općenito na karticu Stavke, kada je bio fokus u šifri skladišta.
  • Otklonjena je nepravilnost kod unosa nove narudžbe dobavljaču i promjeni cjenika kada se pojavilo pitanje o promjeni cijena na stavkama iako još nisu upisane.
  • Alati – Priprema narudžbi dobavljaču: Otklonjena je poteškoća u slučaju korištenja više operatera istovremeno.
  • Alati 'Priprema narudžbi dobavljaču' i 'Automatsko formiranje narudžbi' su dopunjena s uzimanjem u obzir sigurnosnog sustava na odjele artikala i tipove artikala.
  • Kod unosa stavke narudžbe kupca prikazuje se napomena artikla, ako je tako označeno u postavkama modula Dobavljači i kupci.
  • Artikli, Popusti stranke iz modula FAK i NDK, uređeno je prikazivanje zadnje važećega zapisa po grupama artikla i grupama stranaka u tablici i ispisu ukoliko je upisan Datum u glavi tablice.

Robno materijalno poslovanje

  • Na ispisu "Izvoz podataka otkupa RMP u knjigovodstvo" uređeno je poravnavanje podataka sa skupnim vrijednostima horizontalno i vertikalno.

Proizvodnja

  • Omogućeno je dodavanje zajedničkog događaja, u slučaju da se vremenski ne preklapaju, čak i ako je događaj dana već spremljen. U slučaju da u danu imamo zabilježen početak događaja onda zajednički događaj ne dodajemo. Omogućeno je ispisivanje kod unosa zajedničkog događaja.
  • Dodan je stupac prekovremeni rad u tablici događaja zaposlenih po danima. Prekovremeni rad je automatski isključen iz stupca tekući saldo. Dodan je stupac prekovremeni rad u kumulativnoj tablici zaposlenih.
  • Promijenjen je način prikaza sati u stupci Predviđeni sati te Dnevni plan sati – podaci se prikazuju u formatu sati : min. Za prikaz podataka u tablici po tom formatu je potrebno u tablici s desnim klikom miša odabrati opciju Zadano.
  • Na funkciji brisanja radnog naloga (iz različitih mjesta programa) otklonjene su greške kada se u određenim kombinacijama nisu izbrisale podatkovne tablice kalkulacije materijala za izbrisan radni nalog.
  • Ispisi - simulacija proizvodnih potreba po proizvodima; ispis je dopunjen na način, da jednostavno uključimo također i alternativne sastavnice izabranih proizvoda. Za sastavnice, koje nastupaju također i kao (samo kao) alternative se u potrebe uključuju također i potrebe iz alternativa. Na drugom nivou tablice se prikaže u kojim sastavnicama (i pozicijama sastavnice) alternative nastupaju.

Fakturiranje

  • Uređen je nesklad programskog koda s novijim revizijama SQL servera, kada se greške kod knjiženja temeljnice nisu ispravno interpretirale te je zbog toga dolazilo do poteškoća pri izvođenju SQL upita.
  • Na knjiženim nalozima za otpremu u račun se kod promjene datuma potvrde također prepiše u pripadajuće veze računa.
  • Na pregledu Razlike u cijeni je otklonjena greška na izboru i potvrdi Rangiranja podataka tablice.
  • Na kartici "Analitike" u računima, pored upisane šifre grupe validatora, pojavljuje se naziv grupe validatora za potvrđivanje, ako je na knjizi računa odabrano obavezno potvrđivanje.

Radni nalozi

  • Knjiženje – radni nalozi; na radni nalog je dodana mogućnost ograničenja grupnih negativnih količina materijala i/ili usluga: Šifrarnici – knjige radnih naloga; na karticu "općenito knjiženje" postavke knjige radnih naloga dodana je mogućnost uključenja kontrole (negativnih) grupnih količina materijala – usluge. Provjere da li je zbroj stvarnih količina za svaki materijal – uslugu pozitivan provode se na: potvrdi unosa radnog naloga, na čarobnjaku za uvoz podataka na materijal-usluge, punjenju materijal-usluge iz sastavnice proizvoda radnog naloga, kopiranju radnog naloga.
  • Dnevne obrade – Plaćanje – na desni klik mišem u tablici ispisa plaćanja je dodana opcija Upis novih računa kupaca. Ako imamo zabranu u sigurnosnom sustavu na ključu STRANKE - Stranke bankovni računi_tablica_Dodaj, Promjeni, Briši, je opcija neaktivna. S potvrdom se otvori tablica u kojoj su prikazani svi računi kupaca (izvor informacija=20), koje imaju upisanu šifru stranke i stranka u šifrarniku Stranaka nema upisanog računa, koji je naveden na ispisu. S potvrdom prikaza nedostajućih računa se novi računi zapišu u stranke. Ubrzano je povezivanje plaćanja s otvorenim stavkama: Brza tipka F5 je uspostavljena na tablici i formi za obradu plaćanja. Uvjet da prozor za povezivanje otvori je da je na postavkama upisana šifra stranke i konto. Sa potvrdom tipke otvori se prozor sa vezama, redni broj je po valuti dokumenata, u izbor se mogu odabrati kvačice i upiše se iznos ili se dijeli do iznosa plaćanja.

Maloprodaja

  • Na tablici na unos/uređivanje vrste prometa je dodano polje Neaktivnost. Koristi se za određivanje aktivnosti vrste prometa. Na tablici se novo polje koristi za filtriranje aktivnih/neaktivnih vrsta prometa..Samo polje ne ograničava odabir vrste prometa na podređenim unosima.
  • Kod dodjeljivanja artikala brzim gumbima za touch screen, na desnom ekranu se pojavljuje šifrarnik artikala korisnika za kojeg je vezan šifrarnik artikala. Ako se artikal vodi po serijama i ako je dozvoljen rad sa serijama na poslovnici (u maloprodaji), otvara se, na formi touch screen forma za upis serije. Ako se artikal vodi po serijama, a na poslovnici nisu dozvoljene serije, ne otvara se forma za upis serije, a kao zadana vrijednost serije upisuje se '-'.
  • U maloprodaji postavke knjiženja su proširene za definiranje načina knjiženja i konta na kojima će se knjižiti avans kod konačnog maloprodajnog računa
  • Za tip plaćanja = 'R', u šifrarniku načina plaćanja potrebno je definirati konto kupca, definiranje šifre stranke, kao i provizije je zabranjeno. Prilikom knjiženja u FIN i PDV iz gotovinske prodaje (Završetak dana), ukoliko je plaćanje izvršeno preko tipa plaćanja 'R' iznos uplate se knjiži na kontu kupca definiranom u načinu plaćanja, a šifra stranke se preuzima iz gotovinskog računa.

ePoštar

  • Dodan je servis "UvozFIN", koji automatski ažurira podatke o dugu stranke, glede na postavke izvora (izvori financijsko) u strankama, koje su označene za uvoz iz FIN.

Skupni šifrarnici

  • Revizijska slijed – Omogućeno je vođenje revizijske slijedi za osnovne šifrarnike(artikli, stranke, zaposleni).Preko tablice šifrarnika (artikli, stranke, zaposleni) je moguće dostupati do revizijske slijedi.
  • Ažuriran je šifrarnik novčanih jedinica.

Stranke

  • Razdvojili smo sigurnosni sustav za dodavanje i brisanje cjenovnih područja. Za brisanje cjenovnog područja operateru je potrebno eksplicitno ovlaštenje. Kod brisanje cjenovnih područja dodan je kontrola na postojanje cijena u cjeniku. Ako su cijene u cjeniku, cjenovno područje nije dozvoljeno brisati.
  • Šifrarnik poštanskih brojeva – Dodano je polje "Regija", koje omogućava upis regije na određenu šifru pošte.Šifrarnik lokacija - Prikazuje se polje regije iz šifrarnika poštanskih brojeva.

Porez na dodanu vrijednosti - N

  • Knjiženje obračuna - Naziv dokumenta se automatski predlaže.
  • Izvješće o usklađenosti: Dodan je filter koji omogućava filtriranje po vrsti knjige PDV (Sve knjige, Primljeni računi, Izdani računi). Dodana dodatna polja u pregledu.
  • Izvješće o usklađenosti - Uređen je izvoz u excel pomoću prečaca na pregledu i pomoću desnog klika miša.
  • Dodana je nova stavka za evidentiranje prometa s osobnim automobilom po stopi od 13%. Stavka dodane za domaći i EU promet.

Financijsko knjigovodstvo

  • Dnevne obrade - Neposredno knjiženje: Uređeno je zatvaranje i povezivanje stavki.
  • Ispisi i pregledi - Bilance - Izvještaji - Uređena je priprema izvještaja za primjere izračuna izvještaja razdvojenih po svim vrstama analitika.
  • Ispisi i pregledi - Ostali ispisi - Izvještaji za BS: Uređeno je imenovanje ključeva za Sigurnosni sustav.
  • Dnevne obrade - Neposredno knjiženje: Uređena je jednaka informativna kontrola na razdoblje kao što je već uređeno za primjer posrednoga knjiženja.
  • Pregled knjiženja - u Pregledu knjiženja uređeno je razvrstavanje i filtriranje podataka po iznosima.
  • Pripremi se namjensko izvješće "Broj unosa po operatoru za sve organizacije u isto vrijeme, ovisno o datumu knjiženja ili vremenu kada su stavke unesene u Financijsko knjigovodstvo. Izvješće će omogućiti brzi pregled u broj knjiženja po operateru u obliku tablice i detaljniji uvid u obliku OLAP analize s dimenzijama; 1. Operater 2. Organizacija 3. Temeljnica (po tom podatku budu vidjeli koje temeljnice su automatske i koje ručne) 4. FIN razdoblje 5. Konto
  • Godišnje obrade - Prijenos u novu obračunsku godinu: Dodano je ponovno numeriranje razdoblja u modulu primljenih računa za one račune, koji su u protekloj poslovnoj godini.

Osnovna sredstva 

  • Ispisi - Etikete: Na pregledu, koji se pozove preko gumba Izbor OSS, dodan stupac Količina za tisak. Stupac se prikaže tako da se resetira pregled na zadanu vrijednost. Stupac se može uređivati i omogućava, da se pri sitnom inventaru promjeni količina etiketa za tisak. Kontrola je da količina nije 0 i nije veća od broja komada u registru.
  • Osnovna sredstva i sitni inventar – kartica Promjene - Unos: Osim polja Količina je dodan gumb 'Stanje analitike', koji je alat za izračun i prikaz količina po analitikama za sitni inventar. Odabir zapisa dvostrukim klikom ili na gumb Odaberi, postaviti će količinu i analitiku iz koje provodimo prijenos i ponovno izračunati prilagodbu troškova i vrijednosti. Unosimo samo moguću promjenu količine koju prenosimo na nove analitike. U primjeru negativnog stanja količine u kombinaciji analitika, zapis se oboji u crveno. Izbor takvoga zapisa javi obavijest i postavi se na polje količina u upisanu količinu jednaku 0. Gumb 'Stanje analitike' je aktivan pri izboru sitnoga inventara i vrsti promjene NA[1]nabava, PR-prijenos, IM-inventurni manjak, IV-inventurni višak, IZ-otuđenje. U primjeru, da se na gumb ne pritisne, program djeluje isto kao i do sada, tj. nudi analitike iz zadnjeg zapisa.
  •  Na pregledu Osnovnih sredstava i sitnog inventara dodana je opcija zbroja ukupne nabavne vrijednosti, ispravka vrijednosti i sadašnje vrijednosti i bez uzimanja u obzir vrijednosti pri otuđenju i inventurnom manjku.

Knjiga primljenih računa

  • Dopunjeno je popunjavanje statusa u pregledu računa na način da se status Račun za robu i Račun za zavisni trošak osvježi tako, kad se poveže na dokument nabave.
  • Knjiženje i porezi - Poveži s OSS.Za otvaranje nove poveznice Poveži z OSS je postavljena kombinacija tipki CTRL+Shift+dvostruki klik.
  • Unos - uređivanje primljenog računa: gumb Detalji plaćanja i gumb Obroci:iz gumba Detalji plaćanja se sklop za Obroke odvojio na zaseban gumb, uspostavljen je poseban pregled s istim funkcionalnostima za pripremu obroka. Gumb Zapis u PP, na kojem se je pripravio samo jedan nalog, uklonjen je iz pregleda. Obroci - kada su obroci pripremljeni, na gumbu se pojavi crvena točka Gumb Detalji plaćanja je predstavljen u skupu Plaćanja. Kontrola na Referencu se izvede samo nakon potvrde na gumb Obroci
  • Knjiženje i porezi - Poveznica s OSSU -uspostavljen je prikaz ikone za veze, ako veza postoji i otvaranje novog pregleda veza.
  • Unos/uređivanje primljenog računa: gumb Prenesi iz knjige pošte: Gumb pošte je aktivan, ako veze na KP nisu vezane na polje Stranka: ako se polje za izbor stranke zatvori, zatvori se i gumb za prijenos iz KP. Nakon povezivanja na račun, gumb Prenesi iz knjige pošte postane neaktivan, pored gumba pa se pojavi prilog. S klikom na prilog otvori se pregled povezanog dokumenta u Knjizi pošte. Sve veze: ako račun ima vezu na bilo koju od sljedećih poveznica, gumb je aktivan. Ako nema veze, gumb je neaktivan. Veze: je li: Račun za osnovno sredstvo, Račun za robu i Račun za zavisni trošak (stupci na pregledu računa).Jednak prikaz je na pregledu Knjiženje i porezi.
  • Veza PRAC-RMP -> U primjeru promjene datuma prijema u RMP promjena se napravi i na primljenom računu.

Ispiši