Verzija 2021.12.001 od dana 30.8.2021

Kadrovska evidencija

  • Povijest djelatnika
    • Omogućen uvid u podatke koji se mijenjaju na temelju odabranog zapisa povijesti.
    • Dodano novo polje koje sadrži naziv iz povezanih šifrarnika (nazivi statusa djelatnika, mjesta troška i ostalih analitika, općina, nazivi osnovica djelatnika itd.).
  • U OLAP Analizi strukture djelatnika dodani su podaci šifra rasporeda i naziv rasporeda.

Obračun plaće i drugog dohotka

  • Omogućen uvid u podatke koji se mijenjaju prilikom izvršavanja promjena djelatnika (povijest) ulaskom u obračun.
  • OLAP analiza obračuna
    • U analizu su dodana polja Osnovica doprinosa IZ za neplaćenu odsutnost i Osnovica doprinosa NA za neplaćenu odsutnost.
    • Svim pojedinačnim iznosima doprinosa su pribrojeni iznosi doprinosa za stavke neplaćene odsutnosti (grupe 5).
  • Evidencija prisutnosti
    • Omogućeno automatsko usklađivanje datuma u stavkama koraka 3 na temelju upisanih doznaka HZZO.
    • Ispravljen izračun prijevoza u slučaju prisutnosti koja je započela prethodni dan i zajedničkog prijenosa događaja iz registracije prisutnosti.
    • Ispravljena je greška na kalendaru prilikom potvrđivanja odsutnosti. Dodatno, uz razdoblje odsutnosti bilježi se ime i prezime djelatnika.

API

  • Napravljena je nova metoda Add/ModifyWorkOrder, koja omogućuje unos novog radnog naloga ili mijenjanje radnog naloga modula Proizvodnja. 
  • Napravljena je nova metoda getOrderRealisation, koja za određenu stranku i artikl prikaže podatak o ukupno naručenoj količini, realiziranoj količini i razlikama. 
  • Napravljena je nova metoda GetUser za dobivanje podataka o operaterima iCentera. 
  • Napravljena je nova metoda za dodoavanje i mijenjanje podataka referenata Add/ModifyClerk.

 ePoštar 

  • Ispravljena je greška kada pri unosu poruke za usluge preko mail servera nije bilo moguće dodavati parametre putem padajućeg menija klikom na desni gumb miša.

Dobavljači i kupci

  • Kod izbora artikala pomoću tipke F5 je uređen prikaz datuma zadnje primke i zadnjeg izdavanja na način se uzimaju u obzir svi prometni podaci, a ne samo prometni podaci tekuće godine.
  • Kod priprema zbirnih računa Mjesto oporezivanja se uzima u obzir samo za otpreme koje imaju oznaku PDV-a: PO Isporuke dobara na daljinu EU. U ostalim slučajevima mjesto se predlaže zadano po sistemu upisa glave računa.
  • Ispravljena je greška kod serijskog ispisa otpremnica, kada se na ispisu nije izabrao odgovarajući QRD obrazac.

Proizvodnja 

  • Na bazu SF smo dodali dvije nove funkcije za pripremu podataka podatkovnog skladišta. Jedna priprema podatke o materijalnoj sastavnici artikla (ufn_SAOPBI_Artikli_Sestava), druga o tehnološkoj sastavnici artikla (ufn_SAOPBI_ Artikli_Tehnologija). 
  • Alati – usklađivanje proizvodnih cijena; ubrzan je proces usklađivanja (jednokratno pokretanje ili pokretanje preko raspoređivača zadataka) te je otklonjena poteškoća ograničenja provedbe po mjestima troškova, nositeljima i referentima.

Osnovna sredstva i sitni inventar

  • Usklađene su kontrole te je pojednostavljen postupak brisanja osnovnog sredstva koje je uneseno iz modula nove Knjige primljenih računa. Navedeno je pripremljeno u modulu nove Knjige primljenih računa, u modulu Osnovna sredstva na tablici osnovnih sredstava i sitnog inventara, te iz menija Alati/Brisanje osnovnog sredstva – izbor po rednom broju iz knjige osnovnih sredstava.
  • Osnovno sredstvo i redak računa se može brisati dok je račun u statusu neknjiženo ili nepreneseno u glavnu knjigu. Program pri tome prikaže upozorenje.  
  • Osnovno sredstvo je dozvoljeno brisati iz knjige osnovnih sredstava ukoliko sadrži zapise koji nastanu pri prvotnom unosu (nabava, upis amortizacijske stope).
  • Osnovno sredstvo nije dozvoljeno brisati iz knjige ako su bile unesene dodatne promjene, ako je unesen izvor financiranja ili revers, ako je sredstvo uključeno u inventuru ili je u najmu. 

Ispiši