Omogućen je prikaz odabranih osnovica djelatnika u OLAP analizi stavki obračuna.
Na postojeći ekran Prijenosa u PP dodana je ikona prečaca do ekrana Priprema naloga za plaćanje iz modula PP.
Omogućeno je ručno uređivanje podataka o Broju jedinica i Iznosu u vrsti obračuna neposrednog unosa obračuna plaće u slučaju kad se navedeni podaci vrste obračuna izračunavaju formulom ili su definirani kao konstanta.
Ispravljena je pogreška do koje je moglo doći kod zaokruživanja iznosa umanjenja poreza s osnove HRVI i općina I skupine razvijenosti.
Obračun putnih naloga
Omogućen je izbor Rent-a-cara u padajućem izborniku prijevoznog sredstva.
mojINFO
Nadzorna ploča
Pripremljena je nova kartica s podacima o potvrđivanju odsutnosti (kartica je vidljiva samo onim operaterima koji potvrđuju odsutnosti).
Evidencija prisutnosti
Dodan je stupac s tekućim saldom sati na ekranu Mjesečna evidencija.
Dodan je prikaz napomene na ekranu Današnji dan.
Onemogućena je promjena mjeseca u slučaju korištenja ikona Prethodni dan ili Sljedeći dan.
Prijava odsutnosti
Omogućen je prikaz kalendara s podacima o svim odsutnostima djelatnika voditeljeve organizacijske jedinice.
Omogućen je neposredni unos potvrđene odsutnosti od strane voditelja organizacijske jedinice.
Dodan je prikaz tablice potvrđivanja odsutnosti s mogućnosti uvida u obrađene prijave te zahtjeve koji čekaju potvrđivanje.
API
GetStProductionOperations – u odgovor metode dodan je novi podatak <AutomaticWOCalculation>.
GetTechnologicalProcess – u odgovor metode dodan je novi podatak <AutomaticWOCalculation>.
Get/ModifyWorkOrderTehnologicalOperations – u odgovor metode dodan je novi podatak <AutomaticWOCalculation>.
Add/ModifyDispatchAdvice(V2) – dodana je validacija na sigurnosni sustav »PRODAJA – zabrana promjene platitelja«, koja u skladu s postavljenim sigurnosnim sustavom na nalogu za otpremu omogućuje unos/promjenu platitelja, ako je drugačije upisan na stranci naručitelju.
Add/ModifyDispatchAdvice(V2) – u slučaju da je u glavi naloga za otpremu upisano skadište koje je pod nadležnošću WMS, a u stavkama su artikli kojima se vodi zaliha po serijama (ili izvodi samo sljedljivost na izlazu) više se ne kontrolira da li je serija upisana (jednostavno se upiše stavka bez serije).
Add/ModifyWorkOrder – otklonjena je validacija, da mora biti <WorkOrderLatestEndDate> datumsko kasniji od <WorkOrderEndDate>.
GetOrderStatus – dodatna vremenska optimizacija izvođenja metode. Ispravljeno je pretraživanje rezultata po parametru RecordDtModifiedFrom (trenutno se rezultate pretražuje po datumu promjene, ne više po datumu unosa dokumenta).
Otklonjene su poteškoće kada je metoda AddDocument pogrešno javljala grešku validacije 'Sigurnosna ovlaštenja sprječavaju dostavu/privitak dokumenta!'.
Dodana je nova metoda PostInvoiceLock, koja omogućava zaključavanje/otključavanje računa.
Dobavljači i kupci
Nalozi za otpremu – izmijenjen je izgled tablice uvoza stavaka narudžbe kupaca na stavke naloga za otpremu:
Dodana je nova kolona »Odabrano«, preko koje se vidi da li je stavka u tablici odabrana za prijenos u otpremu (kolonu je potrebno obavezno uključiti u tablicu!).
Dodana je nova kolona »Tip narudžbe«.
Stavke se u tablici obojaju u crveno ukoliko je količina za otpremu veća od zalihe.
U slučaju tipa narudžbe »jednokratno«, kada u otpremu prenesemo barem jednu stavku te narudžbe, narudžba se zatvori.
U slučaju tipa narudžbe »cjelovito« se kod izbora jedne stavke narudžbe automatski prenesu sve ostale stavke iste narudžbe. Prijenos u otpremu nije moguć ukoliko sve stavke narudžbe nemaju zalihe veće od količine za otpremu. Količine za otpremu takvim stavkama ne možemo mijenjati.
Nalozi za otpremu – u slučaju da je u glavi naloga za otpremu navedeno skladište pod nadležnošću WMS, za stavke kojima se zaliha vodi po serijama, na samoj otpremi više se ne izvodi kontrola da li stavka ima upisanu seriju. Sačuvana je kontrola za postojanje serije u trenutku knjiženja otpremnog naloga u RMP.
Nalozi za otpremu – na nalogu za otpremu dodana je nova kartica »Isporuka«. Na tu karticu smo iz kartice »Općenito« premjestili podatke koji sadržajno pripadaju isporuci. Posljedično smo preuredili sadržaj i pozicije podataka na kartici »Općenito«; uključujući dokumente i fascikle koje smo premjestili na dno kartice »Općenito«.
Narudžba kupca – izmijenjen je izgled tablice kod unosa sastavnice na stavku narudžbe
Združena je funkcija pripreme sastavnice i izračuna vrijednosti sastavnice (prodajne cijene stavke narudžbe).
Izmijenjena je tablica sastavnice: nema više unosne forme, moguć je samo unos preko redaka, dodane su kolone količinski otpad, popust i vrijednost.
Nad tablicu dodan je cjenik (sastavnica) i skupina za popuste (predlaže se iz glave narudžbe).
Uključenje ili isključenje prijenosa vrijednosti sastavnica na prodajnu cijenu stavke narudžbe.
Dopunjen je čarobnjak za uvoz podataka u sastavnicu (dodana je mogućnost uvoza novo dodanih podataka).
Uklonjena je funkcija (gumb) »izračun cijene« (sada se cijene izračunavaju direktno u sastavnici).
Mogućnost isključivanja sastavnice-usluge kod prijenosa narudžbe kupca u radne naloge.
Na nalogu za otpremu omogućen je dostup do dokumenata eRegistratora i u slučajevima kada nije moguće mijenjati nalog za otpremu.
Kod uređivanja redoslijeda stavki primke dodan je prikaz dobavljačeve šifre.
Otklonjena je poteškoća kada su se kod pripreme narudžbe dobavljaču, kod osnove za narudžbu prikazivale neaktivne vrste dokumenata.
Otklonjene su poteškoće kod pripreme narudžbe kupca/naloga za otpremu iz predračuna, ako je u podacima bio jedan navodnik (').
Na internim narudžbama je podržana upotreba tipke o artiklu ili F7 i nešto manjih poboljšanja na sučelju.
Narudžbe i nalozi za otpremu kupaca, kod promjene stranke/platitelja se prikazuje obavijest i mijenjaju se (ovisno o odgovoru) također i cijene, popusti na stavkama ukoliko su uneseni, u glavi dokumenta se popravi cjenovno područje, popusti te akcijski cjenik na stranci (u pozadini) na promijenjenu stranku. Nove postavke se uzimaju u obzir kod unosa novih stavki.
Narudžbe i primke od dobavljača, kod promjene dobavljača se prikazuje obavijest i mijenjaju se (ovisno o odgovoru) također i cijene i popusti na stavkama ukoliko su uneseni, u glavi dokumenta se popravi cjenovno područje, popusti te akcijski cjenik na stranci (u pozadini) na promijenjenu stranku. Nove postavke se uzimaju u obzir kod unosa novih stavki.
Maloprodaja
Gotovinska prodaja
U slučaju da je postavljena maska šifri artikala na znakovni unos bez prefiksa se na prodaji kod unosa pogrešne (nepostojeće) šifre artikla nije otvorio dodatni prozor s greškom, na koju je prodavač morao odgovarajuće reagirati. Ovaj nedostatak s obzirom na ovu posebnu masku je u ovoj verziji otklonjen.
Korištenje dodatnog ekrana (POS display) na prodajnom mjestu
U postavkama programa na podešavanju POS opreme je dodana kartica »Ekran u boji«. Tu unosimo ekrane, koje koristimo na pojedinim prodajnim mjestima ili info pultovima. Unosi se broj ekrana s odgovarajućim postavkama, koji sadržaj i kako se na tim ekranima to prikazuje.
Na gornjem dijelu tablice »Gotovinska prodaja« je dodan gumb »Ekran za stranke«. Na tom gumbu se otvara dodatni prozor za izbor ekrana kojeg želimo koristiti za konkretnom računalu, tj te postavke su vezane na jedan PC.
Proizvodnja
Ispisi – predviđena potrošnja materijala; poboljšan je način uzimanja u obzir knjiga radnih naloga u slučaju izbora »iz tablice«.
Knjiženje – radni nalozi; najkasniji rok izrade je sada postavljen pred stvarni rok izrade. Pojavi se upozorenje (ranije se s tako postavljenim datumima nije mogao unijeti radni nalog).
Radni nalozi
Knjiženje – radni nalozi; u XML datoteci za gotovinske račune Maloprodaja i negotovinsku prodaju Maloprodaje su otklonjene poteškoće u nazivu/adresi naručitelja.
Knjiženje – radni nalozi; u slučaju kada saopRN nije povezan sa saopOPZ i/ili saopKE se kod dodavanja radnih sati rada (gumb »unos rada« na kartici rad radnog naloga), onemogući filtriranje po MT i/ili NT radnog naloga.
Fakturiranje
Kod pripreme eRačuna po UBL 2.1 EU (HR) standardu uredili smo redoslijed zapisanih referenci tako da su u skladu sa standardom.
Kod pripreme eRačuna po UBL 2.1 EU (HR) standardu omogućili smo više zapisa iste vrste referentnog dokumenta.
Izmijenjeno je knjiženje u FIN
Povezana knjiženja se u slučaju veze zatvaraju najprije po rednom broju, inače po veznom dokumentu.
U slučaju evidencijskog knjiženja su knjiženja koja zatvaraju druga knjiženja pomaknuta na zadnja mjesta.
Osnovna sredstva
Postavke – Postavke ručnih terminala: Zamijenjene kartice Na ručni terminal i Iz ručnog terminala. Format polja – nova opcija za izvoz u Excel. Na desnoj strani tablice moguće je postaviti datoteku za strukturu inventurne liste. Prva kartica su podaci o osnovnim sredstvima Asset.xlsx. Druga kartica su podaci za popis lokacija Loc.xlsx. Na poljima u kojima nije fiksno što se šalje u podacima, moguće je odabrati između praznog polja i polja koja su ponuđena za odabir. Izvoz podataka u datoteku vrši se iz tablice Osnovna sredstva i sitan inventar – Izvoz na ručni terminal.
Alati – Prešifriravanje lokacije: Novi alat koji omogućava promjenu duljine šifre lokacije te ponovno šifriranje duljine šifre lokacije. Prešifriravanje se vrši za odabrane šifre korisnika. Nova šifra se generira pomoću alata ili ručnim unosom. Prešifriravanje se vrši za sva povijesna knjiženja. Stara šifra više ne postoji. Nije dozvoljena promjena stare šifre u novu šifru drugog zapisa, barem jedna stara šifra mora bit različita od unesene nove šifre, nova šifra se ne smije ponavljati. Dodan novi sigurnosni ključ – Izbornik, Alati – Prešifriravanje lokacije – Zabranjeno.
Ispis registra sitnog inventara – zbirni, pojedinačni – ne sadrži naziv skupine, zapisa gdje je količina za svaki registarski broj jednaka 0.
Izvješća – Inventurni listovi – Dopuna članova popisne komisije u podnaslovu liste koji se povezuje s Operaterom i ID-om korisnika. Polja su prazna kad se izvještaj prvi put pripremi. Pri svakom sljedećem ulasku nude se prema prethodno navedenim uvjetima.
Financijsko knjigovodstvo
Šifranti – Šifranti FIN – Izvještaji: Prilikom unosa stavki plana, dodana je opcija „Podijeli po mjesecima“ za one stavke čija je vrsta naplate odabrana po iznosima. Odaberemo li navedenu opciju, program prvo podijeli uneseni iznos na dvanaestine, a zatim na uneseni broj razdoblja upiše podatke i za prethodnu i za tekuću godinu. Ako opcija nije odabrana, program upisuje uneseni iznos za svaki mjesec.
Ispisi i pregledi – Bilance – Izvještaji: Dodana opcija „Ne prikazuj stavke s iznosom 0.“ Ako je ova opcija označena, program u izvještaju prikazuje samo zapise u kojima postoje vrijednosti različite od 0. Za svaki zapis svakog AOP-a zadržava se najmanje 1 redak čak i ako su iznosi jednaki 0. Ako postoji nekoliko takvih redaka, ostali se brišu.
Ispisi i pregledi – Bilance – Izvještaji: Obračun po mjesecima: Dodani stupci ukupni iznos za sve mjesece.
Ispisi i pregledi – Bilance – Izvještaji – Po mjesecima vrijednosti: OLAP: Prikaz OLAP-a ograničen je samo na podatke izvještaja za koji pripremamo izvještaj. Na pregled OLAP po mjesecima dodan novi stupac s informacijama o sumi.
Knjiga primljenih računa (novi modul*)
Dopunjeno je predlaganje podataka za potvrđivanje (referent za potvrđivanje, skrbnik dokumenta, grupa potpisnika) na računu na način da se podaci najprije predlažu iz knjižne grupe kod dobavljača, a potom iz knjižne grupe koja se nalazi na knjizi dokumenata kojoj pripada račun.
Gumb Knjiži i Zatvori: ako je gumb neaktivan, pokazivač miša mora bit na tom gumbu da bi se pojavila poruka koja opisuje razlog zašto je gumb neaktivan.
Otvorena je opcija dodavanje ili mijenjanja privitka na knjiženom računu. Ako dodate ili zamijenite prilog, na objavljenom računu pojavit će se sljedeća poruka: Novi prilog spremljen u modul Knjige primljenih računa.
OLAP: Riješen je problem pri izboru od – do konta u dijelu Analitike – knjiženja.
Knjige dokumenata: u sklopu dijela Oznake dodano je novo polje gdje se može definirati vrsta mape. Odabrana vrsta fascikla iz Knjige dokumenata se onda nudi prilikom knjiženja novog računa.